Héél tevreden!

Ik had een paar vragen en die zijn snel en goed beantwoord. Snelle levering en prima kwaliteit. Dankjewel.

Erg mooie landkaart op kurk en multiplex

Hartelijk dank!

alles zoals beloofd

en snel geleverd ook.

Zéér tevreden.

Prima kwaliteit. Snelle levering.

Overzichtelijke website, snelle levering. De ophanghaakjes van mijn prikbord waren per abuis niet meegeleverd, maar na een mailtje werd dit direct opgelost en werden ze alsnog toegestuurd. Erg tevreden over deze goede en snelle service!

Goede ervaring mee

Overzichtelijke en duidelijke website , snelle levering en leuke prijzen.

Goede service snelle levering

Snelle levering een product bleek kapot te zijn hierover contact opgenomen en ze hebben gelijk een nieuw product opgestuurd.

Accuraat

Bezorging ruim op tijd.

Top product, top geregeld.

Keuze is op de site vlot gemaakt en daarna besteld. Product is ruim op tijd afgeleverd.

Lost problemen goed op

Bedrijf kan beter niet met dpd versturen , voor de rest goed bedrijf

Duidelijke en overzichtelijke site. Vlotte afhandeling en levering.

Goed geleverd en verpakt.

zeer goed

kom nog een keer terug

In orde

Geen schade. Product zoals beschreven aangekregen.

Uitmuntende klantvriendelijkheid

Vriendelijke mensen. Goede bereikbaarheid via telefoon/mail en noem het maar op. Goede respons en klantgericht.

Deskundig advies en goed overleg hoe een en ander geleverd wordt. Kwaliteit kurk vloer goed, alleen bleek 1 pakket toch flink beschadigd door levering en niet bruikbaar. We hebben dat voor lief genomen, want hadden genoeg aan de rest voor alle vloeren.

Prima, snelle levering

De verpakking is zorgvuldig en een snelle levering

Niet geheel naar verwachting, maar prima

Bij mijn prikbord zat een folder over hoe op te hangen. De bevestigingsmiddelen waarover gesproken werd in dat formulier zaten er echter niet bij. Verwarrend of het dus incompleet bezorgd is, of dat de folder een nutteloze toevoeging is aan de bestelling. Hiernaast ook moeizame bezorging daar jullie partner gericht is op bedrijfsbezorging waar ze overdag kunnen leveren en een handtekening moeten ontvangen. Met een full time baan als wij beide hebben is dit bij ons thuis dus niet mogelijk. Met wat overleg met de bezorger wel tot een overeenkomst gekomen, maar voor beide partijen niet fijn om zo te moeten werken. Dus advies om of andere bezorgpartner aan te stellen danwel om duidelijk aan te geven dat het om een overdag bezorging gaat waarbij ze het pakket niet bij de buren/supermarkt/lokale postpunt/in de tuin achterlaten. Al met al dus een matige ervaring.

Toppie

Snelle levering. Duidelijk begeleiding aan de hand van qr code. Meegeleverde lijm werkt goed.

Kurk is fantastisch

Ik had twee verschillende voorgelijmde stukken prikwand besteld. De lijm waren ze vergeten, na contact te hebben gehad met de klantenservice hebben ze de lijm alsnog opgestuurd. Ik blij, wand ingelijmd. Bleek dat 1 stuk helemaal niet voorgelijmd was. Dat had ik wel besteld. Gelukkig had ik nog wat lijm over. De prikwand zelf is verder fantastisch!

Mooi resultaat en snelle levering

Nooit verwacht dat het zo snel zou geleverd worden. Heel makkelijk te plaatsen en prachtig resultaat.

Uitstekende klantenservice

Er was iets misgelopen tijdens het transport van mijn bestelling. Één mailtje gestuurd om het uit te leggen. Zelfde dag nog antwoord gekregen. De volgende dag was het probleem opgelost.

We hebben zelf onze kurktegels opgehaald, maar de dozen pasten niet allemaal in onze auto. Toen mochten we de auto van Kurk24 lenen. De dozen werden ook in de auto gelegd en zo konden we gelijk wegrijden. Ook hebben we een aantal keren bepaalde artikelen meegekregen zonder dat we daar voor hoefden te betalen. Kortom, een zeer goede service!!

Snelle en super oplossing bij contact

Er werd een foutief bord geleverd en dit werd heel snel kosteloos rechtgezet. Zeer tevreden van de communicatie met de klantendienst en hun snelle aanpak. Wij kopen daar nog. Groetjes

mooie landkaart

door het transsport was de bestelling beschadigd, maar dit is door kurk24 prima opgelost.