Prima produkt, dito service en supersnelle verzending

Prima produkt, dito service en supersnelle verzending

Snel geleverd, mooi product. Liet zich goed verwerken aan de muur.

2 dagen na bestelling al geleverd! Top! Heb de kurk nog niet gebruikt, ziet er op eerste zicht goed uit.

Klein probleem, super super netjes opgelost

Ik had een rolletje met zelfklevende lijm... maar het werkte niet. Kreeg ik binnen een dag een volledige spuitbus kurklijm kosteloos opgestuurd. Super service!

makkelijk te verwerken

Helemaal waard om de vloer voorgelijmd te kopen, verwerken gaat zo supersnel! Heel makkelijk - aanrader!

Goed product en snelle levering

Wij hadden een rond kurk prikbord van 90 cm besteld. De kurk is mooi en de levering keurig, enkel vinden wij de afwerking aan de zijkant voor dit product en deze prijs niet echt netjes. Het multiplex is niet geschuurd en afgewerkt, dit hadden wij ons wat netter voorgesteld. Maar goed, aangegeven stond kurk op multiplex, dus wat dat betreft klopt dat gewoon. Verder zijn wij tevreden en zorgen we zelf voor een nette afwerking van de rand.

Service zoals het hoort, top!

Vlotte en correcte levering . Enkel beetje onduidelijkheid met DPD, levering was er al voor ik track en trace code ontving. Maar gelukkig stond alles min of meer droog

Prima en snelle service

Erg duidelijk

Fijne website waar duidelijk staat aangegeven welke producten je waarvoor nodig hebt en hoe aan te brengen. Snelle verzending vanuit Kurk24. Helaas is de verzending met dpd erg slecht.

Goede kwaliteit en bezorg service was ook top binnen 2 dagen was het binnen.

Goede snelle service

Er mistte lijm in mijn pakket, maar na een mailtje naar kurk24, is deze alsnog dezelfde dag verzonden.

Product snel en conform verwachtingen geleverd.

Breed assortiment en goede kwaliteit

Voor een mooie prijs een kurk vloer, en binnen twee dagen thuis geleverd dat vind ik service! Verpakking was degelijk en de vloer kleuren komen goed overeen met de foto's van de webshop.

Geweldig vriendelijke afhandeling ve product dat niet naar wens was, door verpakking en vervoer.

Ontzettend fijn geholpen en alle begrip voor mijn “klacht” wil het bijna geen klacht meer noemen omdat Arjan t zo vriendelijk heeft behandeld. Snelle terugbetaling. Nogmaals dankjewel :)

snel .compleet en als de instructies gevolgd worden heel handig te verwerken

snel .compleet en als de instructies gevolgd worden heel handig te verwerken

goede service en snelle levering

goed verpakt en snel bezorgd

Snelle en nette levering

Mooi product en ook een fijne beschrijving erbij geleverd.

Keurig geleverd!

Mooie zelfklevende kurkplaat!

Goede kwaliteit en dito service

Goede kwaliteit en snelle levering. Na levering een btw-factuur opgevraagd en heel snel beantwoord. Fijn! Mvg, Rick

Goede en snelle levering

Mooie kurkplaat gekocht heel netjes en stevig verpakt. Snelle levering en goede prijs.

Duidelijk, makkelijk, en een mooi product

Prima service/kwaliteit, klein minpunt

Prikwandkurk besteld, voorgelijmd inclusief verdere benodigdheden. Goede kwaliteit kurk, voldoende lijm meegeleverd. An sich weinig op aan te merken, wel jammer dat de opgegeven maatvoering niet klopte. Deze zou 1 meter breed zijn, echter week de breedte ruimschoots af waardoor er over de hele lengte van de rol een mes langs moest. Zelfs mijn ingecalculeerde marge bleek afdoende om deze afwijking op te vangen. Spijtig want dit maakt een strakke afwerking minder makkelijk.

Mooi prikbord met een eenvoudige bevestiging

Prachtige fotowand gemaakt met kurk

Prachtig product van Kurk24! Dankzij de duidelijke beschrijvingen op de site konden we de gewenste fotowand op de muur maken. Het voelde wat tegen natuurlijk om de lijm op te laten drogen, alvorens de kurk erop te plakken, maar dit toch maar gewoon volgens instructie gedaan. Het resultaat mag er zijn en we zijn er erg blij mee. Fijn dat de lijm mee bezorgd wordt! Aan te raden is wel om voor een sierlijst te kiezen om (met name aan de snij-zijde) het geheel op te sluiten. En je moet een beetje tegen de geur van de lijm kunnen. Die is bij aanbrengen behoorlijk vies, gelukkig ruik je daar na opdrogen niets meer van!

Zeer snelle levering

Toen ik mijn bestselling deed stond erbij dat het 3-5 weken kon duren. 2 dagen later kreeg ik een bericht dat het nog maar 3-5 werkdagen zou zijn, maar 1 dag later had ik het al in huis. Product is zoals verwacht.

De Noesten 40 A

9431 TC Westerbork