Daniel

geweldige klantenservice die je kunt bellen en vragen wat je wilt, ze weten het antwoord, zeer goede prijs Ik heb al een tv en een oven bij hen gekocht,levertijd altijd zoals op de website

Meer dan super !!

Echt top service! Nu al meerdere malen besteld bij Kijoo. Levering is snel. Telefonisch contact is perfect! Ga zo door !

• Afspraken nakomen

Een goed gekocht artikel bij een goede/ betrouwbare verkoper!

Ik heb bij kiJoo.nl al eerder een tv besteld en nog steeds tevreden mee, vandaar ook dat ik mijn laatst gekochte artikel ook bij kiJoo.nl heb besteld. Ze hebben een snelle en goede leverring. En mocht er iets niet kloppen dan word je goed en snel geholpen omtrent je artikel. Al met al ben ik een zeer tevreden klant met een mooi artikel. Klantenservice is gewoon goed. Adequate en snelle behandeling.

• Afspraken nakomen

Good price, quick supply, bad packaging

Goede prijjs, in stock !!! super snel levering !!!! Packaing = minus. Alleen geluk dat nix kaput was. Top packaging from SIEMENS maar van KiJoo veel te loss.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke, betrouwbaar bedrijf, aanrader!

Nadat mijn LG OLED niet meer om aan te zien was na inbranden ben ik op zoek gegaan naar een goede vervanger, ik kwam uit op een Samsung QLED 65"tv. Kijoo kwam met zijn scherp prijs als goedkoopste uit de bus. Helaas was de TV niet op voorraad maar had het apparaat toch binnen 4 dagen in huis. Telefonisch contact ging perfect, snelle vriendelijke reactie. Een dikke aanrader!

• Afspraken nakomen

Prijs top en service goed!

Erg goede service en contact gehad met Kijoo. Helaas bleek de producent een product niet meer te produceren. Door Kijoo werd er gelijk een alternatief en een kleine compensatie geboden voor de omstandigheden. Erg netjes opgelost!

• Afspraken nakomen

Inductiekookplaat online besteld met de optie 'betalen bij afhalen'. Al snel, na het plaatsen van de order, werden we gebeld om een afhaalafspraak te plannen. We waren ook nog benieuwd naar een bepaalde afzuigkap. Die mochten we dan ter plaatse bekijken. Bij afhalen bestelling vriendelijk te woord gestaan. Nette locatie waar ze alles op orde lijken te hebben.

• Afspraken nakomen

Tijdens transport was een deel van de levering zoek geraakt. Direct door klantenservice opgepakt. Binnen 24 uur ontbrekende deel ontvangen. Product boor een goede concurrerende prijs kunnen kopen. Ik beveel KiJoo van harte aan als leverancier van huishoudelijke producten

• Afspraken nakomen

Retour kookplaat opgehaald nog steeds geen geld ontvangen!

Bij het aanmelden van de retour werd er snel geantwoord maar, nadat de retour was opgehaald heb ik niets meer gehoord en dat is 18 dagen geleden! twee keer een mail gestuurd en er is nog steeds niet geantwoord op mijn mijn mail en ik heb geen geld ontvangen.

• Afspraken nakomen

Aan ieder aan te bevelen en snelle levering uit voorraad.

Bij alle grote en bekende leveranciers een offerteaanvraag ingediend voor het leveren van alle apparatuur voor in onze nieuwe keuken. We kregen halve offertes of apparatuur aangeboden die we helemaal niet aangevraagd hadden, of we werden voor het gemak naar een website verwezen. De heer Wil Verhagen van KiJoo is de enige die een volledige offerte aanbood en alles binnen een week kon leveren. Een top bedrijf, aardige mensen en goede adviezen. Aan ieder aan te bevelen.

• Afspraken nakomen

Snelle en concrete service!

Ik kende de site niet waardoor ik in het begin mijn twijfels had over de betrouwbaarheid. Uiteindelijk zag ik een adres en nummer staan en ben ik verder gaan zoeken naar mijn gewenste product. Site is erg overzichtelijk en werkt goed, alles staat omschreven qua benodigde informatie. Ik had nog een aantal vragen over het product zelf. Heb een mail gestuurd naar KiJoo waarna er vrij snel telefonisch contact opgenomen werd met mij. Duidelijke en goede hulp wat betreft het product. Even later heb ik het product besteld maar omdat dit via een bouwdepot uitbetaald moest worden, gaat dit niet via de normale manier. Hier waren ze heel makkelijk en toegankelijk in. Dit laatste is vooral voor mij erg belangrijk geweest: de snelle en goede service en klantvriendelijkheid!

• Afspraken nakomen

Prima service en prijzen!

Vanwege een defecte vaatwasser op zoek naar een nieuwe, en na veel zoekwerk op het wijde web uitgekomen bij de juiste vaatwasser. Om vervolgens uit te komen bij Kijoo, want die had absoluut ver de laagste prijs! En goede beoordelingen, dus keuze was snel gemaakt. En wat ook heel netjes was: de communicatie. Echt van A tot Z geïnformeerd over de bezorging, en de oude netjes meegenomen. Ook 1 hoog was geen probleem. Had ook nog een belletje naar de klantenservice gedaan, ook vriendelijkheid ten top! Wat mij betreft echt een aanrader, ik kom hier zeker nog eens terug!

• Afspraken nakomen

Perfecte service met scherpe prijzen

Zeer correcte Webshop, met scherpe prijzen. Wij hebben een kookplaat van Elica in de late avond besteld en konden deze de dag nadien al direct ophalen. Kregen ook nog een korte uitleg bij het product bij afhaling. Antwoord ook heel snel op de mails. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Snel en accuraat geholpen met de door mij afgehaalde bestelling

Snel en accuraat geholpen met de door mij afgehaalde bestelling.

Alles volgens afspraak, top

Alles volgens afspraak, top

Over KiJoo.nl

Witgoed en TV’s voor een scherpe prijs Bij KiJoo draait alles om hoogwaardige elektronica en witgoed. Bij ons profiteert u van uitstekende service met een persoonlijk advies. En dat allemaal voor een zeer scherpe, aantrekkelijke prijs! Witgoed en huishoudelijke apparaten KiJoo heeft een breed assortiment aan keukenapparatuur en huishoudelijke apparaten. Van een nieuwe vaatwasser of wasmachine tot aan een koelkast, magnetron of airco. Bij Kijoo vindt u ongetwijfeld wat u zoekt. Wij leveren bekende merken, zoals AEG, Miele, Bosch, Siemens, Samsung en Liebherr. Wij hebben constant 75% van het assortiment van deze fabrikanten direct op voorraad in ons eigen magazijn ! Verder heeft u ruime keuze uit diverse modellen. Ook voor televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires bent u bij KiJoo aan het juiste adres. Bent u op zoek naar een OLED-TV, QLED-TV of 4K-tv? KiJoo heeft een uitgebreid aanbod aan smart-TV’s van verschillende merken, zoals LG, Samsung, Philips en Sony. Wij helpen u graag Komt u er niet helemaal uit? Onze specialisten helpen u graag persoonlijk verder en geven u passend advies! Zij bepalen samen met u de gewenste functies en vinden mogelijkheden passend bij uw wensen. Stel uw vragen via onze chat of neem contact met ons op via 0413 – 232024 of [email protected]. Bij KiJoo willen we dat u tevreden bent over uw aankoop en productkeuze. En daar hoort uiteraard ook een uitstekende service bij. Daarom staan onze specialisten altijd voor u klaar. Zo kunt u straks optimaal genieten van uw producten!