Bruine beer

Goede service en snelle levering.

Hulpvaardig, snel en goede communicatie

Fijn communiceren over gewenst product en snel geleverd.

Beste Albert, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

zeer positief!

mooie spullen en snelle en accurate levering

Beste R.H. Hartelijk dank voor de supergoede beoordeling. Fijn dat alles snel en naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Couldn’t ask for more personal care

This was a wonderful experience. The item I was looking for was out of stock but as soon as it became available, I was contacted and ordered immediately. They truly put the customer first. Thank you!

Dear Angela, Thank you for your wonderful review. We are happy to hear that it worked out. With kind regards, Nelleke Ebearstore

TOP SHOP

Wat heeft Ebearstore toch een prachtige collectie en de service is top en de bestellingen worden zeer snel geleverd

Beste Christina, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zeer goed !

Keurig vlotte levering van het door mij bestelde Steiff pimpelmeesje . Ik kom zeker weer bij jullie terug !

Beste Joke, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Daar worden we blij van., Heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prachtig

Mooie knuffel. Erg netjes verpakt met boekje erbij. Snelle bezorging

Beste Marga, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

perfect

snelle verzending duidelijk wanneer je beer geleverd wordt en hij is prachtig

Beste Henriette, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles duidelijk was en dat u de beer mooi vindt. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prima , snelle levering en goed verpakt

Geweldige spullen Goede levering.

Beste Carla, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

correct

het product werd geleverd op de voorziene tijd en aan de juiste prijs. het product werd geleverd binnen de normale tijd

Beste Mia, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Altijd snelle bezorging en je e-mail worden snel beantwoord.

Altijd snelle bezorging en je e-mail worden snel beantwoord.

Beste Karin., Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Wij proberen onze emails inderdaad altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Vlotte levering

Groot assortiment en goede webside. Duidelijke beschrijving bij de items. En te zien wat in voorraad is, en anders word het direct voor je besteld.

Beste S. Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij hebben inderdaad een hele grote voorraad Steiff. Als er iets uitverkocht is bij ons en Het is nog op voorraad bij de leverancier, dat bestellen we dan graag voor de klant. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Perfect, De levering is correct geleverd, bedankt, Grtjes

Beste Catherine, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snel, duidelijk en netjes.

Snel geleverd, duidelijke communicatie en netjes verpakt.

Beste klant, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

fraaire uitgebreide collectie, zeer efficient en goede verpakking

gelukkig worden er ook nog Steiff beren uit vorige jaren aangeboden. Mooi aanbod!

Beste Nelly, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Wij zijn inderdaad gespecialiseerd in oudere Steiff edities. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Fast fast shipping!!!!

I am very happy and surprised. I have received my order only 8 days after I placed it! I would say buy with confidence as ordering was as easy and fast as a domestic purchase. Also, they had an item that was not available anywhere else! Very happy!

Dear Barbara, Thank you for your wonderful review and compliments. We are happy to hear that everything went easy and well. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Product is perfect and delivery was swift.

Would definitely recommend Ebearstore

Dear Suzan, Thank you for your wonderful review. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Zooooo ontzettend lief!

Wat een uitzonderlijke mooie beer heb ik ontvangen! Heel veel keus; merken en knuffels. Voor een redelijke prijs. Heel veel goede merken bij elkaar op 1 site.

Beste Loes, Heel hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de beer helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Super mooie winkel

Die lieve beer “Lavendel” is vandaag bij mij aangekomen en wat ben ik blij deze lieverd geadopteerd te hebben. Super mooie winkel! Iedere volwassene kan hier weer naar hartelust even kind zijn. Mijn bestelling was goed en stevig verpakt en snel naar Duitsland geleverd. Echte aanrader!

Beste Orsacchiotta, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de beer helemaal naar wens is. Ja wij zijn inderdaad een winkel voor "grote" en kleine mensen. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Everything as expected, thanks very much!

Couldn't get a certain teddy bear in German stores so we ordered it at Ebearstore. Good communication and transportation, everything as expected, thanks very much!

Dear Kai, Thank you for the wonderful review. We are happy to hear that we could help. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Vlotte en snelle levering zoals op de website staat vermeld. Keurig verpakt.

Beste Eveline, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Fijn dat ik tijdens de lockdown mijn cadeautjes bij de voordeur kon ophalen!

Beste Annet, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Afhalen is inderdaad geen probleem, want we zijn iedere dag in de winkel, omdat er pakketjes zijn die verstuurd moeten worden. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Top webshop voor alle beren

Heb veel ervaring met het kopen van beren bij de ebearstore en ben echt 100% tevreden de beren worden snel en netjes verstuurd deze mensen hebben hart voor hun winkel,ik kan het dan ook alleen maar aanraden

Beste Danny, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om weer van je te horen. We wensen je langs deze weg een heel gelukkig en gezond 2022. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Super winkel

Fijne mensen met passie en denken mee. Winkel ook heel mooi en top assortiment

Beste Thomas, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en compliment. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snelle levering. Goed verpakt. Leuk kado erbij en gids van Steiff, geweldig.

Beste Jose, Heel hartelijk ank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat uw bestelling goed verpakt was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.