Geweldig service en kwaliteit

Het is iedere keer weer een super ervaring om in deze webshop te kopen, de service is top. Heel snelle reacties, ook in het weekend, en er wordt altijd een prachtig pakketje bezorgd. Bedankt voor al die jaren een topservice te bieden.

Beste Kathleen, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. We hopen het nog vele jaren vol te mogen houden. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prima ervaring

Bestelde Steiff Teddybeer kwam vanwege Sint drukte 3 dagen later dan beloofd, maar nog op tijd voor de pakjesavond.

Beste Peter, Heel hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Het spijt me dat het zo lang geduurd voordat PostNL uw bestelling afgeleverd heeft. Gelukkig heeft u op tijd besteld. Wij doen er alles aan om de pakketje zo snel mogelijk verzonden te krijgen. Wij wensen u een hele fijne pakjesavond. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Fijne mensen die hart voor de zaak hebben. Bestellingen worden snel verstuurd. Dikke pluim!

Fijne mensen die hart voor de zaak hebben. Bestellingen worden snel verstuur. Kan maar 5 sterren geven, anders had ik er meer geven.

Beste Wil, Heel hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goed en snel

Veel keus, goed en snel.

Beste Leo, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. We proberen inderdaad zo snel mogelijk te werken, want we gaan er vanuit dat wanneer iemand iets besteld, hij het ook zo snel mogelijk wil hebben. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Meet vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Altijd goed

Betrouwbaar adres,

Beste Greet, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Excellent

Contacted me as soon as my reserved bear arrived, and dispatched it straight away Have brought from them before and I will again Superb service

Dear Nicholas, Thank you for your wonderful review. I am happy to hear that everything went perfectly. I know you had to wait quite a long time for the bear, but I am happy Steiff managed it before Christmas. We hope you will like him. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Uiterst zorgvuldig!

Met zorg en aandacht

Beste Majo, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snel en attent

Mijn bestelling is dezelfde dag nog verzonden. Contact met de Ebearstore - ik had een verkeerd factuuradres ingevuld - was ontzettend vriendelijk en men was heel behulpzaam! Absoluut aan te raden!

Beste Gemma, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat we het probleempje gelijk hebben kunnen oplossen. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Mijn bestelling werd snel geleverd, en ik kreeg er een paar mooie kerstkaartjes bij :)

Beste Felix, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de bestelling snel aangekomen is en dat u de kaarten mooi vindt. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Top Service.

Snelle opvolging en feedback samen met snelle levering. Produkt voldeed zeker aan de beschrijving op de site.

Beste Jan, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Wij doen inderdaad ons best om de beschrijving van de artikelen zo duidelijk mogelijk te maken. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Another Great Purchase!

I have made a few purchases over the years from the Ebearstore and each one has been a pleasurable experience. Everyone is very accommodating and always strives to go beyond expectations. Shipment to the United States is very quick. I will continue to purchase from this wonderful stockist!

Dear Jeannie, Thank you for your wonderful review and compliments. Yes shipping to the USA is just as quick as shipping in Europe. You are always welcome for your next purchase. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Alles ok

Alles ok en zeer vlugge afhandeling

Beste Christiane, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles ok en vlug afgehandeld is. We wensen u veel plezier meet uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Kwaliteit, prijs en bezorging prima

De winkel is ook een fijne ervaring.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het compliment. Fijn om te horen dat alles in orde was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Klantvriendelijk

Gisteren ging er iets mis met de betaling. Toen werd ik opgebeld om te. vragen wat er aan de hand was. Heel aardig en attent. Ik kon nog net meedoen met de bestelling. En de prachtige beer werd vanochtend al afgeleverd. Mijn kleinzoon was er erg blij mee. Hopelijk wordt t een veilig en gezellig vriendje voor hem.

Beste G. Poels, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat we u hebben kunnen helpen en dat uw pakketje zo snel geleverd is. Het logo van Steiff is vrienden voor het leven, dus ik hoop dat dat ook bij de knuffel voor uw kleinzoon zo zal zijn. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zeer snelle en correcte service.

Zeer mooie website. Zeer correcte leveri g en prima communicatie

Beste Jo, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en complimenten. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Schitterende items

Correcte navolging en bestellen van aangekochte items

Beste Colette, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Nu maar hopen dat Steiff de gereserveerde items ook snel levert. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Top zaak en webshop

Wat heeft de Ebearstore toch prachtige stukken. Blijf voor altijd een fan.

Beste Christina, Hartelijk dank voor je super goede beoordeling. Fijn dat we er een fan voor altijd bij hebben ...... en er komen voor 2023 weer heel veel mooie stukken bij. Deze staan in januari op de site. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Mooie website met veel keuze en prettige service.

Via bol.com ben ik in aanraking gekomen met Ebearstore. Nu rechtstreeks besteld. Mijn voorkeur gaat uit naar Steiff, dus veel keuze. De service heb ik als prettig ervaren. Het was een cadeau om de beer te ontvangen en uit te pakken. Er was echt aandacht aan besteed.

Beste Conny, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij zijn inderdaad gespecialiseerd in Steiff en hebben zo goed als het hele Steiff assortiment in ons programma. Wij verkopen inderdaad ook via Bol, maar op de website heeft u een veel beter overzicht van alle artikelen. Tevens kunt u op de website ook aangeven dat iets ingepakt moet worden en het als een cadeautje naar iemand anders sturen. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prachtige teddyberenwebshop

Zoals altijd werd de bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Beste Nelleke en David, chapeau!! Het hondje is supermooi!! Veel dank, ook voor de kaarten en hartelijke groet.

Beste Mirjam, Heel erg hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat je de hond mooi vindt. Ik weet zeker dat hij een mooi plaatsje en een goed thuis bij jou heeft. Hele hartelijke groetjes, Nelleke Ebearstore

Correct

Leuke website met grote keuzemogelijkheden, vlotte afhandeling en verzorgde levering. Komen enthousiast en gepassioneerd over. Ik vind dit top!

Beste Marijke, Hartelijk dank voor je super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Je hebt gelijk, we doen ons werk met liefde. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Gern schreibe ich eine Bewertung, wenn ich die bestellten Artikel erhalten habe.

Bis jetzt bin ich mit unserem Kontakt per e-Mail sehr zufrieden: Freundlich und sympathisch. 5 Sterne.

Beste Anna, Danke für die Bewertung. Ich hoffe die Bestellung wird auch schnell geliefert. Nach Deutschland dauert es immer 2 bis 3 Arbeitstagen. Mit ganz herzlichem Gruss, Nelleke Ebearstore

In mei is ons eerste achterkleinkind geboren en in september ons tweede achterkleinkind. Zij hebben beiden een beer gekregen! Goede keus. Gr.

Beste D. de Goede, Hartelijk dank voor uw super goede beoordeling. Een beer is inderdaad de beste keus. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Netjes en op tijd.

Heb wel vaker iets gekocht, altijd keurig en netjes verzonden. Eens een specifieke vraag gesteld over een Border Collie knuffel van Steiff, deze heb ik nu ook in mijn collectie. Fijn bedrijf met fijne mensen!

Beste Marion, Hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling en complimenten. Altijd fijn om te horen dat mensen tevreden zijn over de service. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

zeer correcte service

positieve ervaring.

Beste Dirk, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Wederom snel en goed verzorgd!

Voor de zoveelste keer een cadeautje gekocht voor een klein kind. Steeds weer komt het in goede orde en op tijd aan en is het voor de ontvanger een enorm plezier om het mooi ingepakte cadeau uit te pakken! Chapeau en tot de volgende keer!

Beste Rene, Hartelijk dank voor uw super goede beoordeling. Fijn om te horen dat we onze service iedere keer waar kunnen maken. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.