vlotte en correcte service.

Daags na de bestelling kwam de beer, en we waren er meteen weg van.

Goede ervaring.

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Snelle aflevering.

Beste Alexander, Dank u voor de beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens afgehandeld is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Wonderful experience!

Always fast shipping, well packaged, great selection, and my go to store for Steiff products!

Dear Erin, Thank you for the wonderful review. We have a huge selection of Steiff pieces. We always try to have the whole collection in stock. We ship to the USA with FedEx and that is really fast. Enjoy your purchase. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Tóp!

besteld artikel waarheidsgetrouw. 1 dag levertijd, e.e.a. conform belofte website; keurig verpakt, keurig binnen het aangegeven tijdsslot bezorgd. kan Ebearstore bij iedereen, die iets bij hen wil bestellen, alleen maar aanbevelen

Beste Jo, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We doen iedere dag ons best om alle bestellingen keurig op tijd de deur uit te krijgen. Alles wat voor 16.00 uur besteld wordt, verzenden we die dag nog. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

TOP

Geweldig, wat een weelde ik heb 2 hondjes besteld op 3 mei,en 4 mei al binnen, en precies zoals beschreven. Kleinkinderen zijn er dol op.

Beste Patty, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de kleinkinderen ze leuk vinden. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snel en kwaliteit

Prachtig paard, snel geleverd, alles naar afspraak en verwachting

Beste CArin, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snel het bestelde artikel ontvangen

Beste Marianne, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebeasrtore

Als altijd weer supersnel! Gisteren besteld, vandaag geleverd!!!

Beste Edmee, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Alle bestelling die we voor 16.00 uur ontvangen, gaan dezelfde dag nog de deur uit. Gelukkig werkt de post ook weer snel. Heel veel plezier met de aankoop. Hartelijke groetjes, Nelleke Ebearstore

Vlotte levering en keurig verzorgde zending.

Beste Eveline, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebeartore

Altijd correct en altijd op tijd bezorgt, een heel goede service, dank u ebearstore Marijke Belgie

Beste Marijke, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de pakkeetbezorging naar België ook goed gaat. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Geweldige positieve ervaring

Niet eerder maakte ik gebruik van online inkopen doen. Dat het me lukte heb ik te danken aan het geduld dat jullie met mij hadden . Ben ook blij met de 2 beren die ik ongezien kocht .

Beste R. Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat het gelukt is en dat u tevreden bent. Alle digital begin is moeilijk. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zeer tevreden, zeker aan te bevelen!

Via e-mail op de hoogte gehouden van bevestiging bestelling tot moment aflevering. Bestelde beer zelfs eerder gekregen dan verwacht.

Beste Gretha, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Keurige afhandeling van mijn bestelling.

Mijn bestelling was online eenvoudig te plaatsen en werd snel geleverd. Netjes ingepakt met een leuk setje kaarten erbij!

Beste Ineke, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. De kaartjes zijn een bedankje dat u voor ons gekozen heeft. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Fantastische service

Weeral een zeer goed service en levering

Beste Ronny, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Great profesionales!!

Great professionals and all very fast service. Highly recommended.

Dear Jose, Thank you for the wonderful review. I hope the post will deliver your purchase soon. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Super! Verzorgde levering, beer was superveilig verpakt.

Duidelijke website, snelle verwerking van de bestelling, perfecte verpakking en correcte levering... Wat zou je nog meer willen? Wij blijven zeker klant. Hopelijk tot ziens (in de winkel of op een beurs).

Beste Nadia, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. U bent altijd van harte welkom. Zolang we nog niet gevaccineerd zijn is de winkel alleen op afspraak open. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebeartore

Snelle acties

Uitsluitend goede ervaringen

Beste Emmie, Hartelijk dank voor je super goede beoordeling. We blijven ons best doen om ervoor te zorgen dat je ook in de toekomst goede ervaring zult hebben. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zoals gewoonlijk weer super mooi verpakt! En vooral snelle levering!

Beste Vicky, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn dat de leveringen naar België ook snel gaan. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goede èn snelle levering!

MIijn ervaring met Ebearstore is alleen maar heel positief. De ene dag besteld; volgende dag in huis! Er was iets mis gegaan tijdens de bestelling en werd er heel attent over gebeld. Een èchte aanrader!!

Beste Anita, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

De bestelling is netjes en op tijd geleverd.

Beste Marian, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

100 %

Thumbs up

Beste Mike, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zeer Possitief

Goede informatie, met geduld voor ook de detailvragen rond een artikel. Vlugge service en netjes verpakt. En prachtig aanbod.

Beste Carine, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Wat een mooie knuffel.

Binnen twee dagen ontving ik de knuffel van het merk Steiff. Hij ziet er prachtig uit en voelt lekker zacht.

Beste Maureen, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Steiff knuffels zijn echt de Rolls Royce onder de knuffels. Hun motto is "alleen het beste is goed genoeg voor kinderen." Heel veel plezier met uw aankoop. Nelleke Ebearstore

Beren voor iedereen

De beste en leukste winkel voor al je beren en andere beesten zowel voor de allerkleinste als voor de berenspaarders onder ons,koop al jaren bij deze store en zou zeggen probeer het je krijgt geen spijt

Beste Danny, Hartelijk dank voor je super goede beoordeling. Wij hebben inderdaad knuffels voor baby's tot verzamelaars. Voor ieder wat wils. Nelleke Ebearstore

Prettig

Correct en vriendelijke winkeliers.

Beste Jenneke, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.