de bestelling wordt snel afgehandeld

zo als ik al zei de bestelling werd snel afgehandeld en snel verstuurd.

Beste Astrid, Dank u voor de goede beoordeling. Wij versturen op werkdagen binnen 24 uur, maar in de zomermaanden zijn we op maandag gesloten. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Supersnelle levering, zorgvuldig verpakt

Mooie duidelijke website. Order snel verwerkt.

Beste Anne-Mieke, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en de complimenten over onze website. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Excellent

Als altijd een heel prettige ervaring! Fijne mensen die enorm hun best doen. Prachtige beren, we zijn er steeds erg blij mee!!

Ha die Mirjam, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling het het compliment. Fijn om te horen dat je blij bent met de beren. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Gewoon prima

Diverse knuffels gekocht en nooit een probleem geweest. Ebearstore is de afspraken altijd nagekomen. Een aanrader.

Beste Jan, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We doen altijd ons best om de afspraken na te komen, maar we zijn maar mensen, dus er kan altijd iets fout gaan. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prettige, vriendelijke, behulpzame communicatie na probleem met de bestelling.Uitstekende service.

Probleem met online bestelling werd super goed en zeer behulpzaam opgelost. Beer stond op niet leverbaar en ideal betaling brak af. Vriendelijke, behulpzame communicatie volgde. Beer was toch leverbaar en betaling werd afgerond. Leuk ingepakt, met kaart met tekst van opa en oma voor hun kleinzoon. Iedereen blij!

Beste Marja, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ja soms maken wij een foutje en soms laat de techniek wel eens in de steek, maar het is gelukkig altijd op te lossen. Ik hoop dat uw kleinzoon ook blij was meet het cadeautje. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

vlotte bestelling en levering, zeer leuken diertjes en heel goede kwaliteit.

Ik vond het ook fijn dat we een catalogus kregen!

Beste Anja, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed gegaan is en veel plezier met de catalogus. Soms leest het toch fijner om iets in de hand te hebben dan online. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snelle verzending, goede communicatie

Duidelijke communicatie en wordt snel verzonden. De items zijn zeer mooi en je krijgt wat je ziet en waarvoor je betaald. Al meerdere beren gekocht van Charlie Bears, en steeds weer ben ik erg tevreden. Goede kwaliteit en wat zijn ze mooi gemaakt!!

Beste Ruth, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Charlie Bears zijn inderdaad hele bijzondere verzamelberen. Veel plezier met uw beer. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Altijd super fijne, snelle en adequate afhandeling

Snelle levering, bijzonder aardig, mooie spullen en mooi verpakt.

Beste Charlotte, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Perfect !!!!

My bears arrived very quickly. I am glad. This is the second time that I have requested Ebearstore. Everything is in order. I recommend this site and will definitely be back.

Dear Florence, Thank you for the wonderful review. We are happy to ship to France. You are always welcome. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Veel keuze, volgens afspraak geleverd

Bij ons jaarlijkse bezoek aan Dordrecht is Berelijn een vast onderdeel. Afgelopen jaar is het er helaas niet van gekomen. Maar ook online een uitgebreide keuze om onze berenfamilie uit te breiden. Alles netjes en conform afspraak geleverd. Bedankt Nelleke en David!

Beste Mirjam, Ja Corona gooit behoorlijk roet in het eten en wij zijn nog steeds alleen op afspraak geopend. Gelukkig hebben we alles wat in de winkel staat, ook online staan, dus we hebben inderdaad heel veel keus. Fijn om te horen dat het zo ook naar wens gegaan is. Hartelijke groetjes, Nelleke Ebearstore

Duidelijke site, product snel en goed geleverd.

Zie boven. Steiff is al sinds mijn geboorte het favoriete kwalitatief hoogstaande product. De rest is rommel.

Beste J. uit Laren, Het motto van Steiff is: "Alleen het beste is goed genoeg voor onze kinderen" en dat maken ze nog steeds waar. Er wordt veel aandacht besteed aan de veiligheid van de artikelen en de kwaliteit. Fijn dat de site duidelijk is en we doen altijd ons best om ze snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

fast and professionell

schnelle und unkomplizierte Bestellabwicklung schnelle Lieferung

Beste Alois, Danke für die super gute Bewertung. Es freut mich zu hören das alles schnell und unkompliziert gelaufen ist. Wir wünschen Ihnen viel Spass mit Ihre Ankauf. Mit herzlichem Gruss, Nelleke Ebearstore

Excellent service

Items were received in sealed, original boxes. The shipment was very well packaged and dispatched promptly. Overall, a great customer experience - highly recommended!

Dear Thorsten, Thank you for your wonderful review. It is great to hear that the order arrived in perfect state in Adelaide. Ejoy your purchase. With kind regaards, Nelleke Ebearstore

heel goede en vriendelijke van verkopen

In de toekomst zal we zeker en vast nog aankopen doen

Beste Medard, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. U bent altijd van harte welkom. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prachtig assortiment en snel geleverd

Mooie knuffel Lekker zacht Perfect kado voor een baby

Beste Herman, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de knuffel het perfecte kado is. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Great!

Everything was perfect! Thank you very much!

Dear Nathalie, Thank you for the wonderful review. I am happy to hear that everything went perfect. Viel Spass mit Ihren Ankauf :) With kind regards, Nelleke Ebearstore

Heel vriendelijk en behulpzaam en snelle levering

Behulpzaam

Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed gegaan is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

It was excellent

I had a very smooth buying experience,,easy to navigate,,let me review my order b4 purchase.

Dear Kelly, Thank you for the wonderful review. Great to hear that the webshop is easy to navigate and the system is clear. We wish you lots of fun with your purchase. With kind regards, Nelleke Ebearstore

First class

Excellent

Dear Nicholas, Thank you for the wonderful review. Great to hear that everything was excellent. We wish you lots of fun with the purchase. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Snelle afhandeling en informatie over bezorging. Top

Beste M. Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prima site alles goed geregeld en beer goed verpakt en netjes bezorgd

Beste Susanne, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is en dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Vlotte en snelle afhandeling en levering

Beste Ellen, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles vlot gegaan is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Dag te laat en een beetje klein...

Ik vond de beer op BOL.COM, maar de bezorging zou niet op tijd zijn. Even verder gezocht en gevonden waar de beer vandaan moest komen: Ebearstore. Volgens die site zou de beer net op tijd zijn, dus daar besteld. Vervolgens werd ie toch een dag te laat bezorgd en stonden we zonder cadeautje op de babyshower... Daarnaast wordt 48cm als afmeting van de beer genoemd op de site. Dat klopt als je m neerlegt (en strijkt), maar zoals ie gefotografeerd is, zittend, is ie in het echt maar 30 cm. Veel kleiner dan we wilden en verwachtten. We gaan 'm ruilen voor een grote broer :-)

Beste Mark, Hartelijk dank voor je reactie. Het spijt ons te horen dat het pakketje te laat geleverd is. Wij garanderen geen levering, maar schrijven dat we binnen 24 uur verzenden en aan die belofte hebben we ons gehouden. Wij versturen met PostNL omdat ze in Nederland nog steeds de beste service verlenen, maar helaas garanderen zij een 24 uurs levering ook niet. Beren worden altijd gemeten van de kop tot de voeten, dus de totale lengte. Ik zal dit op de categorie pagina vermelden, zodat dit duidelijker wordt voor klanten. Natuurlijk mag u de beer terug sturen of omruilen in de winkel. Als u de beer in de winkel wilt omruilen, maak dan even een afspraak met ons, want we zijn i.v.m. Corona nog steeds gesloten. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Was perfect in orde

Ben heel tevreden met mijn bestelling,was perfect in orde Een heel vlugge bezorging en heel mooie kaartjes en boekje er nog bij Echt top,ga ik zeker nog bestellen

Beste Lucie, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles in orde was. We zien u volgende bestelling graag verschijnen. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Geweldige webshop voor al je knuffel vrienden

Onlangs weer een beer gekocht bij de ebearstore,de ervaring is gewoon top snelle levering en top verpakt de beer komt blij bij je thuis aan Ik kan het van harte aanbevelen als je een beer zoekt zoek niet verder maar koop er een bij de ebearstore ze hebben voor ieder wat wils

Beste Danny, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat u nog steeds zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.