Eenvoudig bestelproces, snelle en nette levering

De mooiste en meest veilige teddyberen!

Beste Jet, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. We wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Service is prima

Ben heel tevreden met het product.

Beste Petra, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Vaker besteld en gereserveerd , steeds goed

Goede communicatie snelle levering

Beste Stephan, Hartelijk dank voor je super goede beoordeling en het compliment. We proberen inderdaad zo duidelijk mogelijk te zijn als mensen reserveren. Tot nu toe werkt het altijd perfect. Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

supper

Het is makkelijker als u de trekentrees een link die makkelijk te vinden is ik kan het nu niet meer vinden

Beste Y.J. de Jong, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Als het goed is, krijgt u van de PostNL een aparte mail met de tracking gegevens. Op die manier kunt u precies zien wanneer het pakketje geleverd wordt. Het kan natuurlijk altijd dat er iets fout gegaan is. Mocht dat zo zijn, dan hoor ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Top collectie en Top service

Altijd weer blij met de prachtige collectie en prima service

Ha die Christina, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Altijd fijn om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Vriendelijke website, makkelijk te bestellen, snelle bezorging.

Prima ervaring. Precies zoals de klant wilt!

Beste Neeltje, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop,. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Supersnel!

Snelle verwerking van bestelling zelfs in weekend! Mooie producten!

Beste Best, Hart4lijk dank voor de super goede beoordeling. We proberen altijd zo snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goede communicatie, snelle levering, alleen jammer dat de prijs net onder de 50 euro was.

Een aantal beren zijn 49,50 terwijl je bij 50,05 gratis verzending zou krijgen.

Beste M., Hartelijk dank voor uw beoordeling. Om dit probleem op te lossen hebben wij ansichtkaarten van Euro 0,50 in de webshop staan. Hiermee kunt u zo'n klein bedrag gemakkelijk aanvullen. Verder hebben we ook een aantal andere goedkope artikelen, waarmee u het bedrag aan had kunnen vullen. Wij hopen dat u toch blij bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Alles tip top in orde!

Prima service, snelle levering en zeer goede kwaliteit. Mijn petekindje was heel enthousiast

Beste Else, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat de levering snel gegaan is en dat uw petekind blij met het cadeautje is. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prima service, vlotte levering een aanrader

Mijn ervaring is zeer positief,

Beste Johan, Heel erg hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

veel kleiner dan besteld

had veel groter model verwacht, op website stond 40cm hoog, is voor speelmaatje hond

Beste Godelieve, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik heb de beschrijving nagelezen en daar staat dat de hond 40 cm. groot is. Omdat het hier een liggende hond betreft is hij dus 40 cm. lang. Ik ben het met u eens dat het niet duidelijk is en zal dit natuurlijk gelijk aanpassen in de webshop. Jammer dat u ons gelijk zo slecht beoordeeld en niet even contact met ons opgenomen heeft om te vragen hoe we dit hadden kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Keurig !!

Snel geleverd , keurig verzorgt !

Beste Ina, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Topservice!

Al meerdere keren mijn Steiff beren bij Ebearstore besteld en altijd alles in perfecte staat ontvangen. AANRADER!

Beste Sophia, Heel hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

het ging heel vlot

Beste Josette, Hartelijk dank voord e super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles vlot verlopen is. Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Excellent!!

Zoals altijd een heel prettige ervaring om hier een mooie beer te kopen. Hartelijk bedankt voor goede service!!

Beste Mirjam, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat je nog steeds tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Super netjes en heel vlug de bestelling binnen.

Beste K.G. Warris, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Geweldige ervaring

Mooie webshop met heel veel pluche beesten. Snelle verzending ,prima verpakt. Mogelijkheid om af te halen bij Post.nl punt. Ik heb hier meer gekocht altijd zeer behulpzaam. Echt een aanrader!

Beste Agnes, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Altijd fijn om te zien dat klanten terug komen. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Klantvriendelijk en meedenkend en snelle service

Plezier contact, prachtige Steiff artikelen, snelle levering. Je bent hier nog echt klant

Beste Ellen, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het compliment. We doen er inderdaad alles aan om het klanten naar de zon te maken. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebeasrtore

Goede kwaliteit en fijn om te geven aan pasgeboren kleinkinderen

Levering van de knuffels keurig op tijd en ze voldeden precies aan verwachting. Kreeg er een catalogus bij waar nog meer fantastische knuffels in stonden. Misschien heb ik niet goed gezocht, maar had die niet via internet gevonden. Niet allemaal goedkoop, maar voor zoveel kwaliteit geef ik graag wat meer geld.

Beste Ron, Hartelijk dank voor uw email. Het motto van Steiff is " alleen het beste is goed genoeg voor kinderen". Deze kwaliteit proberen zo ook altijd waar te maken. Het kan zijn dat niet alle knuffels ook bij ons op de site staan, maar als u in iets geïnteresseerd bent, kunnen we dit voor u bestellen bij de fabriek. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Fijne winkel

Je wordt altijd geholpen als je meer informatie wilt over een beer, er is ook altijd bereidheid om te helpen als je onverhoopt iets terug moet sturen. Klasse winkel!

Beste Mevrouw Besteman, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over Ebearstore. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Excellent quality and service

10/10

Dear Cam, Thank you for the wonderful review. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Perfect!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Beste Kim, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

perfect

goede communicatie vooraf en een prachtige Charlie beer Rabbit ontvangen

Beste Henriette, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat het konijn bevalt. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Erg blij met mijn nieuwe aanwinst! Communicatie is ook zeer goed!

Beste Patricia, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het compliment. We proberen zo duidelijk mogelijk te zijn en zo snel mogelijk te antwoorden. Dan weet de klant waar hij aan toe is. Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Beautifully wrapped gifts

Second order has just arrived. Good postage, very well packed and beautifully wrapped with written message. Highly recommended! Thanks

Dear Joshua, Thank you for the wonderful review. I am happy to hear that the parcel arrived. Yes, you left a gift message, so we wrapped the parcel and we put a note in the box for free. Just a small service :) Enjoy your purchases. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.