Super leuke berenwinkel!

Een fijne internet webshop met duidelijke informatie.

Betrouwbare service gerichte shop

Top shop

Mooi product.

Aflevering cf afspraak, mooi product, leuk ingepakt en een handgeschreven kaartje erbij (inpakken en kaartje bovendien gratis). Dat maakte het cadeautje extra mooi.

Perfect delevery happy baby

Perfect delevery happy baby

Wederom prima geregeld!

Met enige reisvertraging is het gewenste knuffeldoekje voor een pasgeborene gearriveerd. Omdat ik het nog moet geven heb ik het pakje nog niet open gemaakt, maar omdat het zes keer goed is gegaan verwacht ik nu geen gekke dingen. Weer een baby die gezelschap krijgt! En de volgende zit er al weer aan te komen en dan kom ik gewoon weer terug! Bovendien heb ik nog een volwassen kind om blij te maken, maar daar kom ik graag een keer voor langs! :-)

Uitstekende service.

Bestelling kwam inderdaad rond de verwachte datum binnen. I.v.m. vakantie was ik niet in staat deze thuis te ontvangen. Via mail van hen andere optie gekregen. Goed idee.

Excellent, reliable service.

We we previously able to get a hard-to-get Steiff white tiger for our granddaughter. Now we’ve been able to get a new item. The Steiff snake for her. Thanks.

Zoals altijd: uitstekend.

Postnl laat het af en toe afweten: zeggen wordt vandaag geleverd, maar een paar uur later hebben ze of het timeframe veranderd of zelfs 'we weten niet wanneer' en een dag later dan wel een timeframe EN levering. Berenlijn: uitstekend, Postnl: niet meer wat het was.

Tot nu toe niet best.

De bezorging van mijn bestelling wordt telkens uitgesteld door PostNl en is dus nog steeds niet binnen. Het gaat om een kado voor mijn kleinkind, hoe teleurstellend kan je iemand maken......misschien andere bezorgers proberen?

Op tijd en keurig verzorgd.

Goede webshop. Duidelijke productinformatie. Snelle levering.

Snel, efficiënt en correct.

Ik was een hele tijd op zoek naar een zeer specifieke knuffel ( een ros/witte cavia). Net toen ik mijn zoektocht wilde staken, botste ik op Ebearstore die, tot mijn grote verbazing, het perfecte diertje in voorraad had. Na betaling van de correcte prijs, werd het snel en netjes geleverd. Ik ben meer dan tevreden, hopelijk de baby, waarvoor de knuffel bestemd is, ook van zodra hij wat groter is :) Bedankt!

Snelle reactie naar contact en heel vriendelijk.

Ebearstore reageerde heel snel toen ik contact opnam. Ik vond wat ik wilde, goedkoper en in de juiste aantal, bij een ander bedrijf een paar minuten naar mijn bestelling. Zij annuleerde mijn bestelling onmiddelijk en op een heel vriendelijke manier: professioneel!

Geweldig!!

Weer een aankoop gedaan bij Ebearstore, dat doe ik graag! En het was weer perfect!! Alles,de snelle verzending en natuurlijk prima verpakt. Het is voor mij altijd een klein feestje!

Prachtige knuffel

Het is een prachtige knuffel. Helaas staan alleen zijn oren scheef van elkaar. Een staat naar voren, en een naar achter. Maar dat is een persoonlijke irritatie. Dochter en ik zijn er blij mee.

Esperienza molto positiva

Gentili Signori, ho ricevuto il pacco ieri, puntuale, tutto a posto, sono stata molto contenta! Grazie!

• Ci consiglieresti? Si

leuk contact en prima levering

Perfecte service.

Een schattige knuffel besteld om cadeau te gaan geven. Gevraagd of hij snel verstuurd kon worden! Dat kon. Zou de volgende dag gebracht worden door post.nl. Daar was het zo druk dat het toch langer duurde. Nelleke leefde steeds mee. Gelukkig kwam het pakje op tijd. De knuffel was in prachtig cadeaupapier verpakt en een leuke draagtas was ingesloten. Heel fijn contact gehad en ben heel erg blij en tevreden met de schattige knuffel en met Nelleke.

Perfect !

Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren. De beren zijn van een uitstekende kwaliteit, heel zacht en ze hebben een lieve kop. Snelle verzending.

Heel mooi Beertje !

Prima snelle levering en mooi product

Snel en netjes geleverd.

Mooie beertjes, voldoen aan onze wens

snelle levering en artikel zorgvuldig verpakt in vloeipapier

Ronduit goed

Lekker vlot bekeken, gekozen en besteld.

Ik ben zeer tevreden over de bestelling en afhandeling

Goede service Snel geleverd Goed kontakt Voor mij een 10+ Gewoon super

Prima!!

Wordt goed verpakt en snel bezorgd !!

Voorstraat 269

3311 EP Dordrecht

*31 (0)786318028

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.