Geweldige goede en snelle service!

Geweldige goede en snelle service. Ene dag besteld, de volgende dag binnen, keurig verpakt en vaak iets extra's zoals een katalogus of kaarten. Ook als je bv een Steiff beer koopt en je wilt hem uitzoeken op z'n uitstraling, is dat geen probleem. Vriendelijke service, ze doen echt moeite voor de klanten. Mooi assortiment!

I am very satisfied with the order service on the website, which is very fast.

Long waiting period for pre-ordered products, sometimes uncertain whether the limited-edition items are ordered.

Excellent service

Every order is processed promptly and delivered quickly. Really good communication about items which are out of stock - will definitely order from Ebearstore again.

Pakket snel verstuurd, helaas onbeheerd voor de deur achtergelaten

Het pakket is snel geleverd, maar de bezorger heeft aangebeld en zat weer in de auto toen wij ca 30 seconden later bij de deur stonden. Was er niemand thuis geweest, dan had het pakket voor het grijpen gelegen.

Beste Annerieke, Hartelijk dank voor uw boordeling. Ik vind het vervelend om te horen dat de aflevering niet goed ging. Ik ben het met u eens dat het zo niet afgeleverd mag worden. Daar moet u de postbode ook echt op afspreken, want dat mag gewoon niet. Wij zullen het natuurlijk ook doorgeven aan onze service manager. We kiezen bewust voor PostNL. Ze zijn het duurst, maar leveren tot nu toe de beste service. Ik vind het wel jammer dat u ons op iets afrekent, dat buiten onze schuld ligt. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Super aardige mensen! Goede producten en super service

Beste Jochen Aarts, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het hele lieve compliment. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

alles gaat vlot, alles gaar peima

mijn 2de bestelling in volle tevredenheid, een aanrader

Beste Albertine, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles vlot verlopen is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

super gewoon

supersnelle verzending en top communicatie ! Tja, zo wil je gewoon altijd pakketjes ontvangen. Top materiaal, top verzending, top communicatie en een persoonlijke toets erbij.

Beste Douglas, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Perfect!

Mooie artikelen die ook veilig zijn voor mijn kleinkinderen. Siamese kat en krokodil levensecht op een knuffelige wijze. Mooi ingepakt met handgeschreven kaartje maakt het nog meer persoonlijk! Top!

Beste Annemie, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebeastore

Blij met de prachtige Steiff beer!

Prettige en uitgebreide website. Levering snel en netjes verpakt!

Beste mark, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

TOP WINKEL VOOR BERENLIEFHEBBERS

Zoals steeds heb ik weer een uitstekende ervaring met een bestelling bij Ebearstore. De teddy die ik besteld heb, werd de volgende dag verzonden en de dag nadien was hij al bij mij thuis, zorgvuldig verpakt. Het is altijd een plezier om in deze winkel te kopen, zowel online als fysiek.

Beste Peter Hartelijk dank voor de super beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

netjes

makkelijk iets te bestellen en netjes en vlug geleverd

Beste Jan, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles snel en vlug ging. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

mijn ervaring was heel goed maar de vorige keer kreeg ik 10% korting op mijn bestelling

Beste Josette, Steiff Clubleden krijgen altijd 10% korting op hun bestelling. Daarvoor moet u uw clubpasje aan ons doorgeven, dan een account aanmaken op e site en dan inloggen. Met vriendelijke groet, Nelleke Eberstore

Quick service and something special

They shipped the bear the same day as I ordered and it arrived the next day. They were even nice enough to add a special card as it was a gift. Thanks for always providing such excellent service!

Dear Lize, You are always welcome. We hope the gift is appreciated. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Tolle Bären, super schneller Versand

Perfekt, Besser gehts nicht :-)) *****

Beste Heike, Danke für die super Bewertung. Schön zu hören das alles perfekt war. Mit herzlichem Gruss, Nelleke Ebeastore

Aantal knuffeldieren besteld van Hermann. Prachtige knuffels en snelle levering. De knuffels zijn ook nog eens heel netjes verpakt. Zeker een aanrader.

Beste Lin, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

I'm very happy about this wonderful Steiff dog.

Excellent service, good prices, fast shipping!

Dear Andrea, Thank you very much for the wonderful review. We are happy to hear that the parcel arrived quickly. Enjoy your purchase. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Goede gedetailleerde website en zeer correcte levering

Koop hier al een aantal jaren en de ervaring blijft zeer goed.

Beste Frits, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn dat u al jaren kant bent. We hopen dat dat ook nog lang zo mag blijven. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Hermann Teddy: prachtig

Al diverse knuffels besteld via ebearstore; altijd snelle, correcte levering en prachtige kwaliteit. De kleinkinderen zijn er erg blij mee !!!

Beste Ans, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is en dat de kleinkinderen er blij mee zijn. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Vlot geleverd volgens afspraak!

Leuke hondjes!

Beste S.M.H., Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Friendly, thoughtful service and fast delivery.

As always very friendly and efficient.

Dear M. Thank you for the wonderful review. We always try to ship within 24 hours!. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Leuke winkel en vriendelijk/ goed geholpen

Bijzondere winkel in de oudste straat van Dordrecht. De winkel voor het kopen van een Steiff beer. Heel vriendelijke mensen die je alle gelegenheid geven om een keuze te maken.

Beste Nora, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Ja wij hebben een schitterende winkel. Op het moment zijn we alleen op afspraak geopend i.v.m. Corona, maar binnenkort gaan we weer gewoon open. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prima in orde. Mooie knuffels.

Beste Ciel, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Niets op aan te merken .

Beste Hanneke, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Alles prima geregeld, netjes en vlot opgestuurd

Goede communicatie over wanneer de beer geleverd werd. Alles was netjes verzorgd.

Beste Mevrouw van Zee, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horend at alles naar wens verlopen is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Prima kwaliteit en snel en correct verzonden.

Mijn laatste twee bestellingen heb ik on- line gedaan. Goede informatie ontvangen over de bestellingen en snel en correct in huis. Maar een bezoek aan de winkel is ook meer dan de moeite waard dus dat hoop ik snel weer eens te doen!

Beste Marjanna, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. i.v.m. Corona zijn we nog steeds op afspraak geopend. Onze winkel is erg smal en daardoor kunnen wij de 1 1/2 meter afstand niet garanderen. Wanneer u een afspraak maakt weet u dat er geen andere klanten tegelijk met u binnen komen en kunt u dus op uw gemak een beer of knuffel uitzoeken. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.