Uitgebreid assortiment; keurige prijskwaliteit verhouding; snelle bezorging

Ebearstore heeft overzichtelijk website met zéér uitgebreid assortiment betere knuffeldieren. De Steiff collectie is de grootste in NL die ik kon vinden. De prijzen zijn concurrerend, communicatie per mail is voldoende informatief en de bezorging is super snel. Knuffels worden keurig verpakt in vloepapier in een doos geleverd.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We proberen inderdaad de volledige Steiff collectie op voorraad te hebben. Mocht u iets zoeken wat niet op de site staat, dan kunnen we altijd even kijken of we het kunnen bestellen. Wij proberen onze klanten te behandelen, zoals we zelf graag behandeld zouden worden. Dus snel antwoord geven en netjes inpakken. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Fantastic!

The speed of my delivery and, and the quality of the Teddy Hermann German Shepherd from Ebearstore is top-notch. All of my other orders have been perfect, too. Thank you!

Dear Nathan, Thank you for the wonderful review. I am happy to hear that you like the German Shepherd and that everything went perfectly. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Van ouds het juiste adres.

Ben reeds jaren klant.

Ha die Aukje, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Het is altijd fijn om bekende gezichten te zien bij de beoordeling. En zeker zo fijn om te horen dat je nog steeds tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankoop. Hele hartelijke groetjes, Nelleke Ebearstore

Netjes geleverd volgens afspraak. Product ziet er top uit. Tevreden!!

Beste Anita, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Het koste geen enkele moeite om de bestelling te plaatsen. De bestelling was keurig verpakt, en werd daags erna aangeboden door post nl

Beste Horst, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles zo gemakkelijk gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Super kwaliteit en snelle levering

Vrijwel altijd bereikbaar e-mail correspondentie snel

Beste Carla, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Ja ik kijk meerdere keren per dag op de email, om zo snel mogelijk te antwoorden. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zoals altijd geweldig!

Ik heb nu een prachtig boek over Steiff beren e.d. ontvangen. Zo'n mooi boek! Prachtige prijs ook trouwens. Supergoed verpakt. Ik ben blij met het boek en de Ebearstore.

Beste Agnes, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het boek. Er staan hele mooie foto`s in. Geniet er van. Ik zal aan David doorgeven dat hij het boek goed ingepakt heeft. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Heel goed !!

Website goed. Mail goed ! Super snelle levering.

Beste Carolien, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles zo naar wens is gegaan. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Erg leuk knuffeltje; heel snel verzonden

Mooi assortiment van knuffeldieren en op de verzending valt niets aan te merken.

Beste iris, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

TOP

Bij Ebearstore vind je altijd de mooiste cadeaus voor jezelf of voor anderen die je graag wilt verwennen

Goede morgen Christina, Hartelijk dank voor je super goede beoordeling. Fijn om te zien dat je weer iets moois op de site gevonden hebt. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Ideale winkel voor steiff aankopen

Mijn verzameling groeit gestaag met uitmuntende beren dankzij de geweldige service van Ebearstore. Op tijd een seintje en altijd geweldige service.

Beste Natasja, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Ja dat reserveren werkt fijn hé. Zodra het gewenste stuk geleverd wordt, krijg je een seintje. Zo krijg je inderdaad een hele mooie verzameling. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hartelijke groetjes, Nelleke Ebearstore

Zeer snel geleverd!

Mooie en heel zachte knuffel, binnen 1 dag geleverd

Beste Sandra, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de levering zo snel gegaan is. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Vlotte levering

Ik kocht een beer, die in de aanbieding was. Vlotte reactie op de bestelling en weer een snelle levering. Mooie beer, zoals eigenlijk alles van Steiff.

Ha die Liesbeth, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We hebben regelmatig aanbiedingen, dus hou de site goed in de gaten. :) Hele hartelijke groetjes, Nelleke Ebearstore

Mooi item, goede prijs en snelle levering

Mooi item, goede prijs en snelle levering.

Beste Willy, Hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Lieve zachte kwaliteitsbeer

Uit de grote selectie weer een lieve beer kunnen kiezen. Kwaliteit en toch betaalbaar. Zorgvuldig ingepakt, duidelijke informatie over verzending. Heel fijn bedrijf en website!

Beste Anne Mirjam, Hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling en complimenten. We doen altijd ons best en zijn dan blij om te horen dat de klant het waardeert. We wensen u fijne Paasdagen. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Volle tevredenheid.

Het product is netjes verpakt en snel verzonden.

Beste Janny, Hartelijk dank voor de super geode beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goede en uitstekende en vooral snelle service

Het bestellen is makkelijk en gaat snel, zit netjes en zorgvuldig verpakt!

Beste Simone, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Ik zal aan David doorgeven dat hij je pakketje netjes verpakt heeft. Hele fijne Paasdagen, Nelleke Ebearstore

Beste Ton, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Quick and easy purchases

The website makes it very easy to find what I am looking for plus there are excellent photos of the items and good descriptions

Dear John, Thank you for the wonderful review. You are right, we try to make the description as clear as possible, with good pictures. We are always happy to hear that we succeeded. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Ebearstore is het voor mij

Produkt bijna altijd voorradig. Snelle verzending in een goede verpakking.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We proberen inderdaad heel veel Steiff artikelen op voorraad te houden. Daardoor kunnen we snel leveren. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snelle levering, keurig verpakt.

Regelmatig op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevond. Maar was eigenlijk niet nodig vanwege de snelle levering.

Beste A, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horend at u goed op de hoogte gehouden wordt waar het pakket is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

prima!

ook prima

Beste Willem, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. U mag uw bestelling natuurlijk ook altijd afhalen in de winkel op de Voorstraat in Dordrecht. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snelle levering van een Steiff beer. De beer was precies wat wij wilden hebben. Mooie kwaliteit.

Beste Marleen, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Hele goede afhandeling van de bestelling

Uitstekende ervaring.

Beste Peter, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Uitzoeken, betalen en volgende dag binnen. Zo kan het dus ook

Super tevreden

Beste André, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Artikelen die voor 16.00 uur besteld zijn, worden diezelfde dag nog verstuurd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.