Paradijs voor berenliefhebbers

Grote keuze en bijzonder snelle bezorging

Response from the business owner

Beste Hendrika, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Wanneer u voor 16.00 uur besteld, dan wordt uw order dezelfde dag nog verstuurd. Daarna zijn we afhankelijk van PostNL. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Altijd weer een feestje

Altijd fijn als er weer een keurig verzorgd pakje komt.

Response from the business owner

Beste Edith, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij vinden het altijd fijn als we weer een terug kerende klant hebben. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

uitstekend

Zéér snel geleverd in een passende verpakking (geen overbodig verpakkingsmateriaal of te grote doos). Het bestelde artikel valt wat afmeting betreft tegen, dat had ik zelf beter moeten bekijken van te voren, maar is verder helemaal naar wens.

Response from the business owner

Beste A, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat de levering snel gegaan is. Jammer om te horen dat de maat tegenvalt. U mag het artikel altijd retour sturen of zonder kosten in de winkel komen ruilen / retour brengen. Dan kunt u gelijk alle andere artikelen bekijken. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Superservice!!

Ik had snel beertje Rufus nodig voor de uitreiking van de Brumbeeronderscheiding aan de vertrekkende burgemeester van onze gemeente. Dankzij de de uitstekende samenwerking met Nelleke en David heb ik de beer op tijd voor de dag van het afscheid ontvangen. Nog dank daarvoor!

Response from the business owner

Beste Dity, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de beer op tijd bij uw was. Wanneer u voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goed verzorgd en snelle verzending

Response from the business owner

Beste Michiel, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

super ervaring mooie knuffels goede kwaliteit en vlotte levering

mooie knuffels van heel goede kwaliteit snelle levering en top afwerking

Response from the business owner

Beste Mevrouw de Witte, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Fantastic company

Ordered an item on Sunday from UK and it was delivered by Tuesday. Great communication and service. Full range of products on website.

Response from the business owner

Dear Kevin, Thank you for the wonderful review. Great to hear that you received your order so quickly. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Snel, keurig verzorgd, super

De bestelling is compleet, keurig ingepakt en snel, vaak de volgende dag al bezorgd

Response from the business owner

Beste Cynthia, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Alles wat voor 16.00 uur besteld wordt, wordt dezelfde dag nog verstuurd. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Alles bestens. Binnen één dag. Goede kwaliteit. Lage prijs.

Response from the business owner

Beste Carolien, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. We proberen inderdaad binnen 1 dag te versturen en een concurrerende prijs te hebben. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

TOP

De mooiste en meest uitgebreide collectie pluche huisgenoten vind je bij Ebearstore. Je vindt er altijd een die je nog niet hebt.

Response from the business owner

Ha die Christina, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn dat je weer een nieuwe huisgenoot gevonden hebt op onze site. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Betrouwbaar en snelle bezorging

Betrouwbaar, snelle bezorging en producten worden goed verpakt.

Response from the business owner

Beste Frans, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Ebearstore levert al jaren vlot de mooiste Steiff knuffels.

Response from the business owner

Beste J.M., Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We zijn blij dat u al vele jaren klant bent. We wensen u ook deze keer weer veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstoer

Super leuk sympathiek bedrif

Uitermate klantvriendelijk telefonisch te woord gestaan. Geen moeite te veel.

Response from the business owner

Beste Anja, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en de complimenten. We doen ons best. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Perfecte levering

Keurig geleverd

Response from the business owner

Beste Roelfina, Hartelijk dank voor uw super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Leuke dingen en supersnel bezorgd

Een aanrader. Veel keus, prima kwaliteit en na twee dagen al in huis. Blij mee !

Response from the business owner

Beste Ina, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Wij proberen inderdaad zo snel mogelijk te versturen. Als u voor 16.00 uur besteld wordt het dezelfde dag nog verstuurd. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

snelle verzending en alles goed verpakt

snelle verzending en alles goed verpakt ben zeer tevreden

Response from the business owner

Beste L.G. Taal, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles in orde was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Elke keer weer fantastisch, snelle verzending, keurig verpakt. Prachtige Steiff sleutelhanger Ben, leuk ook aan tas.

Response from the business owner

Beste Agnes, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de sleutelhanger snel aangekomen is en dat u hem leuk vindt. U heeft gelijk, hij staat hardstikke leuk aan een tas. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Vriendelijke, persoonlijke communicatie. Snel geleverd en een fout van mijn kant snel en kosteloos opgelost.

Response from the business owner

Beste S, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn dat het opgelost is en we wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goede communicatie

Response from the business owner

Beste Vera, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Hele mooie beren en een perfecte service

Hele mooie beren en een perfecte service Dikke duim

Response from the business owner

Beste Marleen, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Snelle levering

Response from the business owner

Beste E.J. Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat uw bestelling zo snel in huis was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Een eerlijk bedrijf met correcte klantenservice.

Een eerlijk bedrijf met correcte klantenservice.

Response from the business owner

Beste Ann, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het compliment. We wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zeer ruime keuze en heel snelle levering!

Zeer ruime keuze en heel snelle levering van een mooi artikel.

Response from the business owner

Beste Aty, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Perfect!

Alweer een prettige transactie bij deze geweldige verkoper!

Response from the business owner

Beste Serge, Hartelijk dank voord e super goede beoordeling en complimenten. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Plezierige website die goed in elkaar zit. En bij problemen is er vlot ondersteuning.

Response from the business owner

Ha die Tim, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Dank je wel voor de complimenten over de webshop. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

269 Voorstraat Dordrecht 3311 EP

*31 (0)786318028

About Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.