Laden reviews...
Laden reviews...
139 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
The reviews consistently highlight fast shipping, friendly and responsive service, and a reliable purchasing process. Customers appreciate accurate product descriptions, timely stock updates, and careful packaging. The assortment of bears is perceived as high quality and diverse. Overall, shoppers report a smooth, satisfying experience with Ebearstore.
Elk jaar bestel ik de jaarlijkse Steiff kerstornament bij jullie. Zodra jullie het in huis hebben, krijg ik een email van jullie en binnen een paar dagen heb ik het in huis.
Beveelt aan
6 October 2025
Mark
Den Haag
Beste Mark,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
Fijn om te horen dat onze reserveer service goed werkt.
We wensen u alvast hele fijne feestdagen :)
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Al jaren een van mijn favoriete shops
Beveelt aan
4 October 2025
Christina
Rotterdam
Beste Christina,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het compliment.
Veel plezier met je aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Pakketje was door toedoen van de transportdienst enige dagen buiten beeld, maar hier werd door Nelleke en David snel op gereageerd en uitstekend opgelost. Top service!
Beveelt aan
30 September 2025
Rob
Rosmalen
Beste Rob,
Hartelijk dank voor je begrip.
Fijn dat het pakketje toch aangekomen is.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Perfekt since many years. Best quality, fast shipping and friendly communication. I love this store. Many thanks from Vienna( Austria).
Beveelt aan
30 September 2025
Beate
Vienna
Dear Beate,
Thank you for the wonderful review.
We are always looking forward to hearing from you.
With kind regards,
Nelleke
Ebearstore
Prachtige Halloween items v Steiff super! En een set prachtige kaarten erbij. Mooi verpakt en verzonden dankjewel!
Beveelt aan
29 September 2025
Charlotte
Ammerzoden
Beste Charlotte,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
Fijn om te horen dat je de Halloween collectie mooi vindt.
De kaaretn zijn graag gedaan.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Duidelijke website, mooie beer ontvangen na snelle levering.
Beveelt aan
27 September 2025
Annemarie
Leiden
All good
Beveelt aan
27 September 2025
Graham
Herk
Dear Graham,
Thank you for the wonderful review.
Thank you for shopping with us.
With kind regards,
Nelleke
Ebearstore
My order was dealt with quickly, and sent quickly. And a good price
Beveelt aan
23 September 2025
Carolyn
Victoria
Beste Carolyn,
Thank you for the wonderful review.
We are happy to hear that you received the parcel quickly.
With kind regards,
Nelleke
Ebearstore
Mijn bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen. De beertjes waren een cadeau voor de kleinkinderen, maar o wee, ik sta hier met lege handen !!5
Beveelt niet aan
5 September 2025
Betty
Ertvelde
Beste Betty,
Hartelijk dank voor de beoordeling.
U heeft uw bestelling niet afgerekend. Daarom is hij gecancelled en wordt hij dus ook niet verstuurd.
Ik zal nog even persoonlijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
altijd tot in de puntjes verzorgd en correct afgehandeld.
Beveelt aan
4 September 2025
Lea
Beek
Beste Lea,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
Altijd fijn om te horen dat een klant tevreden is.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Correct en uiterst vriendelijk bedrijf
Beveelt aan
30 August 2025
Kris
Kapelle-op-den-Bos
Beste Kris,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Artikel besteld dat alleen bij Ebearstore nog verkrijgbaar is Tijdens het bellen erg fijne ervaring .Wanneer op gestuurd,wat er mee geleverd word enz
Beveelt aan
29 August 2025
Karin
Oosterhout
Beste Karin,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
Fijn dat alles duidelijk was.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Snelle levering en product is precies zoals de foto’s op de website lieten zien.
Beveelt aan
25 August 2025
B
Nissewaard
Beste B.,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
Fijn om te horen dat de levering snel gegaan is en dat het product overeen kwam met de foto`s.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Goed
Beveelt aan
15 August 2025
Marenka
Voorburg
Beste Marenka,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Vriendelijke en professioneel contact per mail
Beveelt aan
15 August 2025
MC
Peters
Beste MC.,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het compliment over het contact.
We wensen u veel plezier met uw beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
De hond viel wel een beetje tegen voor € 149. Hij is slapper dan ik dacht en ligt niet zo mooi als op de foto. De vacht is wel mooi en zacht. Hij kwam ook dubbelgevouwen in een klein doosje aan. Hij is niet bedoeld voor een kind, maar voor een ouder iemand met dementie die zijn overleden hondjes heel erg mist. Misschien troost deze hond iets.
Beveelt aan
14 August 2025
Anita Terwindt
JULIANADORP
Beste Anita,
Hartelijk dank voor de beoordeling.
Jammer om te horen dat de hond iets tegenvalt.
Wij sturen inderdaad in een zo klein mogelijke doos, om de impact op het milieu zo klein mogelijk te houden.
De hond is bewust zacht en slap gehouden, zodat hij beter te knuffelen is.
Ik hoop dat hij inderdaad veel troost gaat bieden.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Bestellingen, indien voorradig, worden meestal direct verstuurd. Perfecte verpakking. Ben al jaren lang een tevreden klant !
Beveelt aan
8 August 2025
Agnes
Amersfoort
Beste Agnes,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
We hopen dat u nog jaren klant blijft.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Fijne webshop met veel keus in mooie knuffels. Bestelling ging zeer vlot. De volgende dag al in huis. Erg blij met mijn aankoop. Voor nu en nog eens.
Beveelt aan
7 August 2025
P
Bunnik
Beste P. Bunnik,
Hartelijk dank voor de goede beoordeling.
Fijn om te horen dat de webshop prettig werkt.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Good selection, shipping took quite long
Beveelt aan
4 August 2025
Ludek
Obora
Dear Ludek,
Thank you for your review.
We ship within 24 hours.
After that it depends on the post and you are right, to some countries it can take up till 4 weeks. Lucky enough you can follow the shipment with the tracking code.
I am sorry for the inconvenience.
With kind regards,
Nelleke
Ebearstore
De beren blijven super goed. Stop ze zo in de wasmachine
Beveelt aan
4 August 2025
Marga
Midwolda
Beste Marga,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
De beren zijn wat duurder, maar ze zijn inderdaad goed wasbaar en het is gewoon een super kwaliteit. Dat merk je uiteindelijk.
We wensen u veel plezier met de aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Heel fijn meegedacht en goede informatie ontvangen. Top ervaring!
Beveelt aan
2 August 2025
Jamie
Tilburg
Beste Jamie,
Hartelijk dank voor de goede beoordeling.
We hopen dat u inmiddels het juiste artikel gevonden heeft.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Snel geleverd en vooral leuk ingepakt met kaartje erbij. En echt super mooie knuffels
Beveelt aan
2 August 2025
Anieke
Malden
Beste Anieke,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Voor mijn zwager een verjaardagscadeau besteld. Direct dezelfde dag al een bericht van verzending en de volgende dag in huis. Ik kon een berichtje bijvoegen en in het pakket zat mijn cadeau: ingepakt en wel met een schattig kaartje erbij! Dit zijn mensen met hart voor hun zaak. Ik kan iedereen de Ebearstore daarom van harte aanbevelen.
Beveelt aan
1 August 2025
Wieteke
Arnhem
Beste Wieteke,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is.
Wij hebben inderdaad heel erg veel plezier in ons werk en zijn altijd blij om te horen dat we een ander blij gemaakt hebben.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Overzichtelijke website (ik zocht op "hond".) Snelle levering. De optie 'afhalen' ivm ecologische voetafdruk. Geen plastic bij het verpakkingsmateriaal.
Beveelt aan
28 July 2025
Toos
Wijk en Aalburg
Beste Toos,
Hartelijk dank voor de goede beoordeling.
Fijn om te horen dat de webshop duidelijk en overzichtelijk is.
Ook wij vinden het belangrijk dat er nagedacht wordt over de ecologische voetafdruk.
Daarbij spelen ophalen op een verzendadres en plastic inderdaad ook een rol.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Uitstekend
Beveelt aan
26 July 2025
Monica
Haarlem
Beste Monica,
Hartelijk dank voor de super goede beoordeling.
Fijn dat alles precies was zoals u verwacht had.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Nelleke
Ebearstore
Grotestraat 25
5821 AA Vierlingsbeek
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops