Heel goed !!

Website goed. Mail goed ! Super snelle levering.

Beste Carolien, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles zo naar wens is gegaan. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Erg leuk knuffeltje; heel snel verzonden

Mooi assortiment van knuffeldieren en op de verzending valt niets aan te merken.

Beste iris, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

TOP

Bij Ebearstore vind je altijd de mooiste cadeaus voor jezelf of voor anderen die je graag wilt verwennen

Goede morgen Christina, Hartelijk dank voor je super goede beoordeling. Fijn om te zien dat je weer iets moois op de site gevonden hebt. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Ideale winkel voor steiff aankopen

Mijn verzameling groeit gestaag met uitmuntende beren dankzij de geweldige service van Ebearstore. Op tijd een seintje en altijd geweldige service.

Beste Natasja, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Ja dat reserveren werkt fijn hé. Zodra het gewenste stuk geleverd wordt, krijg je een seintje. Zo krijg je inderdaad een hele mooie verzameling. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hartelijke groetjes, Nelleke Ebearstore

Zeer snel geleverd!

Mooie en heel zachte knuffel, binnen 1 dag geleverd

Beste Sandra, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de levering zo snel gegaan is. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Vlotte levering

Ik kocht een beer, die in de aanbieding was. Vlotte reactie op de bestelling en weer een snelle levering. Mooie beer, zoals eigenlijk alles van Steiff.

Ha die Liesbeth, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We hebben regelmatig aanbiedingen, dus hou de site goed in de gaten. :) Hele hartelijke groetjes, Nelleke Ebearstore

Mooi item, goede prijs en snelle levering

Mooi item, goede prijs en snelle levering.

Beste Willy, Hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Lieve zachte kwaliteitsbeer

Uit de grote selectie weer een lieve beer kunnen kiezen. Kwaliteit en toch betaalbaar. Zorgvuldig ingepakt, duidelijke informatie over verzending. Heel fijn bedrijf en website!

Beste Anne Mirjam, Hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling en complimenten. We doen altijd ons best en zijn dan blij om te horen dat de klant het waardeert. We wensen u fijne Paasdagen. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Volle tevredenheid.

Het product is netjes verpakt en snel verzonden.

Beste Janny, Hartelijk dank voor de super geode beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goede en uitstekende en vooral snelle service

Het bestellen is makkelijk en gaat snel, zit netjes en zorgvuldig verpakt!

Beste Simone, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Ik zal aan David doorgeven dat hij je pakketje netjes verpakt heeft. Hele fijne Paasdagen, Nelleke Ebearstore

Beste Ton, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Quick and easy purchases

The website makes it very easy to find what I am looking for plus there are excellent photos of the items and good descriptions

Dear John, Thank you for the wonderful review. You are right, we try to make the description as clear as possible, with good pictures. We are always happy to hear that we succeeded. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Ebearstore is het voor mij

Produkt bijna altijd voorradig. Snelle verzending in een goede verpakking.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We proberen inderdaad heel veel Steiff artikelen op voorraad te houden. Daardoor kunnen we snel leveren. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snelle levering, keurig verpakt.

Regelmatig op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevond. Maar was eigenlijk niet nodig vanwege de snelle levering.

Beste A, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horend at u goed op de hoogte gehouden wordt waar het pakket is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

prima!

ook prima

Beste Willem, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. U mag uw bestelling natuurlijk ook altijd afhalen in de winkel op de Voorstraat in Dordrecht. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snelle levering van een Steiff beer. De beer was precies wat wij wilden hebben. Mooie kwaliteit.

Beste Marleen, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Hele goede afhandeling van de bestelling

Uitstekende ervaring.

Beste Peter, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Uitzoeken, betalen en volgende dag binnen. Zo kan het dus ook

Super tevreden

Beste André, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Artikelen die voor 16.00 uur besteld zijn, worden diezelfde dag nog verstuurd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Spin pluche is naar wens

Ik heb de spin pluche gisteren ontvangen en ik ben er tevreden mee en past prima bij de andere verzamelingen. Verzending was snel.!, Volgende keer is weer eens bestellen.!

Beste Maurice, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de spin naar wens is. We zien uw volgende bestelling met plezier tegemoet. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goede kwaliteit en snelle levering! Echt een aanrader

Beste Demi, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Fijn dat het weer gelukt is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Proper en correct

Snel en correct geleverd in geen overdreven grote doos

Beste Charlotte, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Mijn man David doet de verzendingen en hij probeert de dozen inderdaad zo passend mogelijk te houden. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Altijd goed.

Beste Edmee, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Ik vond het leuk om weer een bestelling van je te krijgen. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snelle service, gemakkelijke site. Ik ben al 60 jaar bekend met Steiff en dit was de eerste keer dat ik deze mooie knuffel online gekocht heb. Top!

Beste Liesbeth, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat het online bestellen van een Steiff beer / dier bevallen is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Altijd goed en snel verzorgd

Goede communicatie snelle verzending

Beste Ronald, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Lieve producten en snel verzorgd geleverd

Alles helemaal naar wens.

Beste Monica, Hartelijk dank voor de super geode beoordeling. Fijn om te horend at alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Bedrijfsgegevens

Voorstraat 269

3311 EP Dordrecht

*31 (0)786318028

[email protected]

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.