Vriendelijke, persoonlijke communicatie. Snel geleverd en een fout van mijn kant snel en kosteloos opgelost.

Beste S, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn dat het opgelost is en we wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goede communicatie

Beste Vera, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Hele mooie beren en een perfecte service

Hele mooie beren en een perfecte service Dikke duim

Beste Marleen, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Snelle levering

Beste E.J. Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat uw bestelling zo snel in huis was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Een eerlijk bedrijf met correcte klantenservice.

Een eerlijk bedrijf met correcte klantenservice.

Beste Ann, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en het compliment. We wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zeer ruime keuze en heel snelle levering!

Zeer ruime keuze en heel snelle levering van een mooi artikel.

Beste Aty, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Perfect!

Alweer een prettige transactie bij deze geweldige verkoper!

Beste Serge, Hartelijk dank voord e super goede beoordeling en complimenten. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Plezierige website die goed in elkaar zit. En bij problemen is er vlot ondersteuning.

Ha die Tim, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Dank je wel voor de complimenten over de webshop. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Levering in een dag en ook nog eens als kado ingepakt .

Beste Marie, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Het inpakken is graag gedaan. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Bestelling was er binnen 24 uur.......

Bestelling was er binnen 24 uur.......

Beste Tony, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat de bestelling er zo snel was. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Wederom een prima uitgevoerde bestelling!

Ontzettend vriendelijke mensen met een hart voor de zaak. Goede informatie over de verzending.

Beste Eelco, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling en complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier bij uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

full points

everything perfect

Dear Martin, Thank you for your wonderful review. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Zeer snelle levering

Duidelijke beelden en uitleg van wat je koopt. Zeer snelle levering. Mijn kleinzoon wou echter niet zo snel op de wereld gebracht. Ik hoop dat hij zijn beertje leuk zal vinden

Beste Robert, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat u de website duidelijk vindt. Ik hoop dat uw kleinzoon inmiddels geboren is en dat alles goed gaat met moeder en kind. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Zeer positief

Een duidelijke website, een vlotte afhandeling en een prachtig product

Beste Jannie, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles duidelijk was. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Ik heb al meerdere keren iets besteld en elke keer naar volle tevredenheid. Snelle service, altijd correct en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Beste Annetje, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Net als bij eerdere bestellingen ook nu weer snelle en correcte afhandeling

alles prima naar wens...mooi beertje!

alles correct

Beste Pol D`hoore, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

All perfect, thank you :)

*****

Dear Minna, Thank you for the wonderful review. Always nice to hear that shipping to Finland works to. With kind regards, Nehheke Ebearstore

Ebearstore had what we wanted and when we wanted it - what could be better?!

Placing the order was easy. Delivery was fast (from Europe)! It was very cleverly packaged! I will definitely order from Ebearstore again! Thank you!

Dear Charlie, Thank you for the wonderful review. When the parcel is not too big, we can use FedEx. That way the order will arrive fast. We are always looking forward to hearing from you again. With kind regards, Nelleke Ebearstore

zeer goed en betrouwbaar

Ebearstore zeer goede en overzichtelijke site Mijn Steiff levering was er sneller dan verwacht en met een paar leuke items erbij .

Beste Christiane, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn dat uw bestelling snel geleverd werd. We willen dat het uitpakken van uw bestelling een feestje is, daarom stoppen we er altijd een kleine verrassing bij. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Snel en correct

Beste Feli, Hartelijk bedankt voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Goed als altijd!

Ondertussen al een aantal keer besteld bij de Ebearstore. Aanrader, snelle levering en een groot assortiment.

Beste Carlo, Hartelijk dank voor uw super goede beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Perfecte levering

Bestelling in goede orde ontvangen. Snelle levering met het juiste artikel.

Beste Marijn, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat het artikel snel geleverd is. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Great company

I love ebearstore, very friendly customer service, great selection and fast international shipping

Dear Gabrielle, Thank you for the wonderful review and compliments. With kind regards, Nelleke Ebearstore

Perfect zoals altijd !

Beste Karine, Hartelijk dank voor de super goede beoordeling. Fijn om te horen dat alles perfect was. Met vriendelijke groet, Nelleke Ebearstore

Voorstraat 269

3311 EP Dordrecht

*31 (0)786318028

Over Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.