Werkt helaas niet

Ik heb een oplaad kabel besteld maar het werkt helemaal niet.

Betrouwbare leverancier.

Snel bezorgd. Duidelijke progress en usb-c kabeltje werkt.

De dag na bestellen al in huis, super hoesje en niet duur! Raad het echt aan

Goede en betrouwbare webshop!

Eerste keer orginele Samsung clear cover case besteld voor mijn GalaxyNote20Ultra en in 2dgn. binnen. Bij Samsung zelf momenteel niet leverbaar. Dit met 18 euro korting! Gelijk nog een case in andere kleur besteld. Goede goedkope webshop. Deze shop raad ik iedereen aan!

Top, tevreden Goede service.

Uitstekende service!

Heb hier vaker iets besteld en heb de bestelling altijd de volgende dag of dag erna in huis, zelfs met de corona

Hele goede service

Ik had huismerk iphone oortjes besteld. Deze hadden een vervelende ruis. Ik heb hier over de klantenservice benaderd en kreeg heel snel een reactie. Ik hoefde de oortjes die ik al had niet te retouneren en kreeg de optie om nieuwe te ontvangen of voor een kleine bijdrage de originele Apple oortjes te ontvangen. Ik heb voor dit laatste gekozen. Super goed opgelost, ik ben heel tevreden.

Alles vlot verlopen

Fijne, betrouwbare en snelle service. En een duidelijke website.

Netjes en op tijd afgeleverd, zeer snel.

Verdient een 10 +

Uitmuntende service. Steken met kop en schouders uit boven de grote groep aanbieders van producten en diensten op het Internet. Geen orderschapers, geen mooipraters maar een firma die bewijst dat de E-markt een volwaardig, betrouwbaar verkoopkanaal is. Chapeau.

Fantastische klantenservice

Er was een probleem met de oortjes die ik besteld had. Heb daarna contact opgenomen met de klantenservice, en als ik eerlijk ben heeft mobilesupplies.nl een ontzettend goede en klantvriendelijke klantenservice. Binnen een paar dagen alles geregeld met de retour zending, en er wordt een vervangend product voor mij aangeboden!

Iedere keer weer levering goed spullen en op tijd

Al jaren betel ik artikelen hier en ik ben nooit teleurgesteld. Ook nu weer op tijd geleverd.

Goede en snelle levering.

Prima en goedkope vervanging scherm maar...

Prima vervanging van gebroken scherm Huawei P smart. Alleen helderheid ietsje minder dan origineel.

snel

had niet vetwacht dat het zo snel geleverd kon worden. beter dan als het uit China moet komen

Goede prijs, snelle verzending

Originele producten voor een goede prijs en snelle verzending. Ik ben tevreden

Betrouwbaar

Ik heb het hoesje voor mijn telefoon besteld, 2 dagen later keurig binnen gehad. Er zat helaas wel een vlekje op het hoesje wat ik er niet af krijg

Doen wat ze beloven.

Gewoon bestelling correct en op tijd uitgevoerd !

Prima producten, snelle levering, matig retourbeleid

Telefoonhouder en carkit besteld. Telefoonhouder is super. Handleiding van de carkit is moeilijk te begrijpen. Ik zou zeker deze website aanbevelen, maar wel als het gaat om simpele producten zoals hoesjes etc. Retourbeleid is wat lastiger, moet eerst akkoord krijgen voor terugzending en retourkosten voor eigen rekening. Klachten worden uiteindelijk netjes opgelost met een stukje extra service!

Postverwerking kan beter maar werd netjes opgelost

Verzending naar België liep fout bij de post. Ik zou aanraden in de toekomst een ander transport bedrijf te kiezen. Probleem werd netjes opgelost door mobile supplies.

Zeer goede after service

Ik had een screen protector besteld voor mijn samsung horloge. Helaas liet deze na een weekje los, na contact opgenomen te hebben met Mobile supplies hebben ze mij een nieuwe protector opgestuurd. Snelle reactie gekregen met een gepaste oplossing !

Past niet goed en plastic kwaliteit

Heb het hoesje en nog een magneethouder netje en goed verpakt ontvangen. Bij het openen van de cover viel het al gelijk op een slechte kwaliteit van plastic gemaakt. Het 2e hoesje op rij wat niet deugd. De 1e bij de collega concurrent gekocht werkt het toetsenbord niet. Nu de tweede de bumper is van plastic en overleeft een val van 20 cm nog niet. Ook sluit het niet mooi dicht. Verder wrrkt het clear vieuw cover niet. Al met al weer een miskoop, het volgende hoesje word weer in een fysieke winkel gekocht. Groet Wim Bij deze wil ik wel graag een aanpassing doen. Ik had beter eerst contact kunnen leggen met deze leverancier dat was beter geweest. Echter was boos omdat dit het tweede hoesje in 2 dagen was welke niet voldeed aan mijn eisen. Het probleem is echter naar alle tevredenheid opgelost. Jammer dat het niet voldeed aan mijn eisen maar de snelheid van oplossen en meedenkende was top. Dus bij deze word mijn beoordelingen een stuk hoger. Volgende keer maar eerst tot 2 tellen en dsn beoordelen. Joost bij deze alvast bedankt, groet Wim

Supersnel geleverd en uitstekend produkt.

Telefoonhoesje besteld en supersnel binnen gekregen. Ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld, maar er werd zeer snel op mijn mailtje gereageerd, zodat het nog aangepast kon worden. Prima service, waarvoor dank!

Probleem goed opgelost!

Had nieuwe samsung batterij besteld Vanaf begin al problemen ermee (snel leeg) Na 1 maand toch contact met ze opgenomen en er is kosteloos een nieuwe accu opgestuurd. Prima opgelost!