prima, volgende keer weer!

Twee keer een vraag gesteld, beide keren heel vlot antwoord. Bestelling prima op tijd, netjes verpakt. En beide artikelen voor een prima prijs. Volgende keer eerst hier kijken.

Topservice

Screenprotectors van tempered glass voor Ipad(2019) besteld. In de verpakking bleek echter de screenprotector van een ander (ouder) model Ipad te zitten. Ee.a. via de mail gemeld, en er zijn direct nieuwe Ipad tempered glass protectors met de juiste maten geleverd! Echt Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een hoesje voor mijn telefoon besteld en zeer snel mogen ontvangen, voor een leuke prijs en ziet er 👌 uit. Bedankt 😊

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bedankt voor de geweldige service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het heeft een goede service en reageert snel. Ik had een koptelefoon bestelt met een onverwachtse bezorgtijd en ik had gemaild. Ik werd meteen geholpen en er werd een mail gestuurd met een andere koptelefoon. Hij zag er goed uit en ik ben gegaan voor die koptelefoon. Echt een top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een super service , ik had een verkeerde bescherm glaasje gekocht voor mijn telefoon, heel fijn contact gehad met hun klantenservice , kon het glaasje kosten loos retour sturen, deze was na een paar dagen nog niet bij hun aangekomen maar ze stuurde mij wel netjes mijn juiste glaasje op..ZONDER meer kosten...TOP !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en een prima product!

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Site ok. Snelle reactie op email. Eerlijk!

De protector die geleverd is was helaas kapot. Onvoorzichtig behandeld door de bezorgdienst. Maar na een mail naar de klantenservice kreeg ik een snelle reactie dat zij (MobileSupplies) dit gaan oplossen. Top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vorige week maandag (03-12-18) een hoesje besteld voor mijn nieuwe telefoon , die ik pas wil gebruiken met een hoesje erom heen. Vandaag (14-12-18) nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik de klantenservice niet kunnen bereiken, omdat de bereikbaarheid valt binnen normale kantooruren. Gezien ik zelf gewoon 5 dagen werk niet kunnen bellen. Dinsdag wel een contactformulier ingevuld, maar ik kreeg de reactie dat het pakketje is opgestuurd. War blijft het dan?!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Eva, Bedankt voor je review. Even de feiten op een rijtje zodat de lezers van de review ook kunnen zien wat de werkelijke situatie was want op deze manier geef je wel een vertekend beeld van de werkelijkheid, en dat is juist het tegenovergestelde wat de bedoeling is van een review: - Je beoordeeld ons op de fouten van een ander (PostNL) - Steeds een snelle reactie op je vragen - Je hebt het aankoopbedrag van de bestelling retour ontvangen terwijl je de bestelling niet hoefde te retourneren (gratis hoesje) Uiteindelijk heb je via e-mail aangegeven dat we het top hebben opgelost, je hebt alleen niet de moeite genomen om je beoordeling hierop aan te passen, dat is wel erg jammer. Team MobileSupplies.nl

Pluspunten

Snelle levering goede kwaliteit

Nope

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Product heeft een goede prijs/kwaliteit. Levering was eerst fout gelopen, maar is rechtgezet.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snel en duidelijk. Prima website. Een waardige webwinkel. Graag tot de volgende keer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Website doet wat t moet doen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Screenprotector besteld voor samsung galaxy s8+en voor note 9 beide zijn waardeloos kreeg het er niet op vooral de randen en er bleef constant lucht onder de protectors, heb bij een andere besteld bij een andere site en die was vele malen beter dan bij mobile suplies ga ook voor de s8+ bestellen bij andere site.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Cevat, Bedankt voor je review. Vervelend dat je problemen hebt ervaren met de protectors. Jammer dat je ons niet even gecontacteerd hebt, hier hadden we altijd samen een oplossing voor kunnen vinden. Mocht je hier alsnog contact over willen hebben voor een eventuele oplossing dan kun je altijd even contact met ons opnemen. Team MobileSupplies.nl

Pluspunten

Kwalitatief goede producten, zeer ruim assortiment. Supersnel bij je thuis, prima prijzen. daar kan geen andere accessoires-bedrijf tegenop. GRATIS verzending! Ik heb al vaker bij hen gekocht. Uitermate tevreden, houden zo!!

Ik heb echt geen idee..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles prima in orde, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk, netjes, en snel geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en accuraat, zal zeker aanbevelen.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Redelijke prijs en op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over MobileSupplies.nl

Filter op Taal