goed!

Snelle service, professioneel en goed. Ik had laatst een beschadigd product ontvangen. En de volgende dag had ik alweer de vervanging van dat product binnen.

goede service

goede service doen niet moeilijk

Ga hem nog gebruiken

Snelle service, super klantenservice

Protectie paste niet, via klantenservice snel en klantvriendelijk opgelost

Voor herhaling vatbaar, goede service

2 artikelen besteld, waaronder een verloop plugje. Geleverd was de verkeerd. Na email contact had ik volgende dag de goede verloopplug binnen. Wat een goede service, kom je niet zo veel meer tegen.

Een hele goede ervaring, ook een half jaar later nog !!

Ik heb diverse artikelen besteld in maart 2019 en die werden goed verpakt en echt snel geleverd. 1 van de producten was een oplader voor mijn Ipad, maar in augustus 2019 stopte de oplader er mee. Een simpel mailtje naar MobibileSupplies.nl vertelde mij dat hun contact en service buitengewoon is, geen gezeur of ontwijking ! Ik kreeg al heel snel een berichtje (binnen 1 dag) dat een nieuwe oplader onderweg was en ik de oude niet hoefde te retourneren. Dit betekend niet alleen service maar ook vertrouwen in de klant ! MobileSupplies.nl hartelijk dank hier voor !

Screenprotector paste niet goed. Snel gereageerd en nieuwe ontvangen. Top service

Ontzettend goede service!

Ik had een probleem met mijn screenprotector en dat hebben ze heel goed opgelost. De medewerker d8 helemaal mee voor een andere oplossing. Ontzettend aardig medewerker en goede service! Aanrader om hier te kopen!

Uitmuntende zorg en toewijding om problemen te verhelpen.

Ik heb onlangs een product aangeschaft welke helaas niet goed werkte. Joost van de klantenservice heeft er alles aan gedaan om 't probleem te verhelpen en dat is zeer zeker gelukt. Al jaren tevreden klant en op dit soort momenten word het al te duidelijk waarom ik hier al jaren naar tevredenheid mijn spullen haal!

Top service en vooral klant vriendelijk.

Webwinkel site uitgebreid, duidelijk en klant vriendelijk. Makkelijk en veel betalingsmogelijkheden en ook snelle levering. Maar ook als een probleem ontstaan door verkeerd product besteld of geleverd email heel snel beantwoord . Zelfs bij beschadigd product ( screenprotector ) bij levering telefonisch contact gehad en behalve deskundigheid en zeer klant vriendelijkheid meteen een nieuwe product zonder extra kosten gestuurd. Ik was al klant van Mobilesupplies.nl en blijf doorgaan als klant. Mobilesupplies.nl gaan jullie ook zo door !!!

Een accu besteld (oneplus 3t), voldeed niet maar netjes opgelost

Accu snel binnen gekregen. Bij het vervangen viel me al op dat de maat niet exact hetzelfde was. Accu vervangen, resultaat is dat de telefoon bij 30 of 20 procent al uitviel. Andere accu besteld van polarcell in de tussentijd, helaas is toen de accu uitgezet in 1,5 dag tijd waardoor de hele telefoon uit elkaar gedrukt werd. Dit is netjes opgelost door mobilesupplies.nl door het geld terug te storten en mijn telefoon is netjes te repareren. Dus ook als het niet helemaal volgens plan gaat wordt je nog netjes geholpen!

prima, volgende keer weer!

Twee keer een vraag gesteld, beide keren heel vlot antwoord. Bestelling prima op tijd, netjes verpakt. En beide artikelen voor een prima prijs. Volgende keer eerst hier kijken.

Topservice

Screenprotectors van tempered glass voor Ipad(2019) besteld. In de verpakking bleek echter de screenprotector van een ander (ouder) model Ipad te zitten. Ee.a. via de mail gemeld, en er zijn direct nieuwe Ipad tempered glass protectors met de juiste maten geleverd! Echt Top!

Een hoesje voor mijn telefoon besteld en zeer snel mogen ontvangen, voor een leuke prijs en ziet er 👌 uit. Bedankt 😊

Pluspunten

Bedankt voor de geweldige service!

Pluspunten

Het heeft een goede service en reageert snel. Ik had een koptelefoon bestelt met een onverwachtse bezorgtijd en ik had gemaild. Ik werd meteen geholpen en er werd een mail gestuurd met een andere koptelefoon. Hij zag er goed uit en ik ben gegaan voor die koptelefoon. Echt een top service

Pluspunten

Wat een super service , ik had een verkeerde bescherm glaasje gekocht voor mijn telefoon, heel fijn contact gehad met hun klantenservice , kon het glaasje kosten loos retour sturen, deze was na een paar dagen nog niet bij hun aangekomen maar ze stuurde mij wel netjes mijn juiste glaasje op..ZONDER meer kosten...TOP !!

Pluspunten

Snelle levering en een prima product!

Geen!

Pluspunten

Snelle levering. Site ok. Snelle reactie op email. Eerlijk!

De protector die geleverd is was helaas kapot. Onvoorzichtig behandeld door de bezorgdienst. Maar na een mail naar de klantenservice kreeg ik een snelle reactie dat zij (MobileSupplies) dit gaan oplossen. Top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vorige week maandag (03-12-18) een hoesje besteld voor mijn nieuwe telefoon , die ik pas wil gebruiken met een hoesje erom heen. Vandaag (14-12-18) nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik de klantenservice niet kunnen bereiken, omdat de bereikbaarheid valt binnen normale kantooruren. Gezien ik zelf gewoon 5 dagen werk niet kunnen bellen. Dinsdag wel een contactformulier ingevuld, maar ik kreeg de reactie dat het pakketje is opgestuurd. War blijft het dan?!

Pluspunten

Snelle levering goede kwaliteit

Nope