Zeer goede after service

Ik had een screen protector besteld voor mijn samsung horloge. Helaas liet deze na een weekje los, na contact opgenomen te hebben met Mobile supplies hebben ze mij een nieuwe protector opgestuurd. Snelle reactie gekregen met een gepaste oplossing !

Past niet goed en plastic kwaliteit

Heb het hoesje en nog een magneethouder netje en goed verpakt ontvangen. Bij het openen van de cover viel het al gelijk op een slechte kwaliteit van plastic gemaakt. Het 2e hoesje op rij wat niet deugd. De 1e bij de collega concurrent gekocht werkt het toetsenbord niet. Nu de tweede de bumper is van plastic en overleeft een val van 20 cm nog niet. Ook sluit het niet mooi dicht. Verder wrrkt het clear vieuw cover niet. Al met al weer een miskoop, het volgende hoesje word weer in een fysieke winkel gekocht. Groet Wim Bij deze wil ik wel graag een aanpassing doen. Ik had beter eerst contact kunnen leggen met deze leverancier dat was beter geweest. Echter was boos omdat dit het tweede hoesje in 2 dagen was welke niet voldeed aan mijn eisen. Het probleem is echter naar alle tevredenheid opgelost. Jammer dat het niet voldeed aan mijn eisen maar de snelheid van oplossen en meedenkende was top. Dus bij deze word mijn beoordelingen een stuk hoger. Volgende keer maar eerst tot 2 tellen en dsn beoordelen. Joost bij deze alvast bedankt, groet Wim

Supersnel geleverd en uitstekend produkt.

Telefoonhoesje besteld en supersnel binnen gekregen. Ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld, maar er werd zeer snel op mijn mailtje gereageerd, zodat het nog aangepast kon worden. Prima service, waarvoor dank!

Probleem goed opgelost!

Had nieuwe samsung batterij besteld Vanaf begin al problemen ermee (snel leeg) Na 1 maand toch contact met ze opgenomen en er is kosteloos een nieuwe accu opgestuurd. Prima opgelost!

zeer goede ervaring

ik raad dit bedrijf zeer goede service en doen ook niet moeilijk ik zal hier vaker kopen

Alles in orde!

Product was in eerste instantie niet geheel compleet geleverd. Na contact is dit probleem snel verholpen

Snelle levering en goede verpakking!

Hele goede na - service

Tijdens de bestelling was er even iets misgegaan, maar dit werd enorm goed opgevangen door de mensen van de klantendienst, met name Joost. Hij heeft ervoor gezorgd dat alles netjes in orde is gekomen met een enorm goede service, waarvoor mijn dank. Hierdoor heeft het bedrijf laten zien dat zelfs missen menselijk is, maar het op een hele correcte en klantvriendelijke manier opgelost kan worden, dit kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen ! Dus ja, een aanrader om hier te bestellen !

goede snelle afhandeling

ook wordt er een goede follow-up info verstrekt bij een probleem. Klantvriendelijk

Ik bestelde een screenprotector voor de telefoon van mijn vrouw. In eerste instantie arriveerde een protector die naar mijn gevoel niet het goede formaat had. Nadat ik contact had opgenomen werd mij zonder kosten een andere toegestuurd die perfect past. De eerste protector hoefde ook niet retour. Prima en snel opgelost dus.

Oplossingsgericht en klantvriendelijk

Er was wat verkeerd gegaan met de levering maar ze hebben dit gelijk weten op te lossen! Fijn!

Goed geholpen!

Na een kapot artikel in de garantie, snelle mailwisseling gehad en daarna telefonisch contact waarna de problemen opgelost zijn. Artikel is vervangen en gratis verstuurd.

Ik had een bestelling geplaatst en het was binnen 2 dagen geleverd, zelfs het product waarvan op de website stond dat het iets langer kon duren i.v.m. voorraad. Het was er allemaal binnen 2 dagen super snelle levering dus! Producten waren ook mooi, zeer tevreden.

Service is uitstekend.

Na een niet goed gemaakte iPad, Heeft Joost persoonlijke gezorgd dat het in orde kwam. Daarbij ook bij ons thuis weer terug gebracht. Daarvoor een pluim voor mobilesuplies.👍🏻🏅

Kostte wat moeite maar het lukte uiteiendelijk wel

Na een Google Ads advertentie op deze website beland en snel een hoesje besteld. Bleek dat er met een minder snel te leveren product werd geadverteerd (stond wel op de site maar heb ik overheen gelezen). Helaas een week op moeten wachten. Ter compensatie wel een gratis glas bescherming gekregen. Nette communicatie verder en prima product(en).

Snel bezorgd, perfecte service

De bestelling was de volgende dag al in huis. Toen ik naar de klantenservice mailde met een vraag kreeg ik binnen het uur een antwoord. Perfecte service!

Na verkeerde bestelling (mijn fout) is met een telefoontje product omgeruild, kosteloos en binnen een dag!!!

Super klantenservice

Een bedrijf dat haar klanten uitstekende producten levert, die heel snel worden opgestuurd, en daarbij ruilmogelijkheden en retourneren aanbiedt.

Had tempered glass screenprotector besteld . Kwam binnen in bubbel envelop. Aangezien postbodes enveloppen de brievenbus in stampen, natuurlijk gebroken. Mailtje gestuurd en netjes een nieuwe ontvangen in een doosje! Beter! Dank je wel, en de beste wensen!

Prima oplossing na verkeerde zending

Nadat mijn bestelling foutief was, prima opgelost . De afhandeling nadat ik de verkeerde levering kreeg was geweldig. Klasse

Wij hadden een verkeerd hoesje besteld. We zijn een beetje digibeet en hadden een hoesje voor een S7 terwijl we een S7 edge hebben. Na een sympathiek gesprek hoesje teruggestuurd en een andere ontvangen, dit alleszonder kosten. Bedankt.

Had in Juli een Batterij lader extern + USB Samsung Galaxy S5 G900 besteld. Deze ging helaas na 5 maand stuk. 1 mailtje gestuurd en direct antwoord dat dit viel onder de garantie en dat ze me een nieuwe zouden toesturen. De volgende dag al in huis. Dit noem ik pas service . Top!

Gewoon erg goed product, scheelt mij een hoop geld !

Net 3 weken een nieuwe Iphone 11 Promax in mijn bezit. Dus zo'n toestel met 3 lenzen achterop. Verder ben ik een techneut, dus heb weleens iets in mijn achterzak. Puur toevallig had ik echt een heel minuscuul klein boutje in mijn achterzak. Totaal niet meer aan gedacht. Vervolgens wat nooit gebeurt mijn telefoon in de achterzak gestoken. In een onbewaakt gaan zitten en je raadt het al, dat klein k-boutje zorgde er voor dat er een stukje glas van mijn lens stuk ging. Apple gemaild, gebeld, en de beste, maar wel duurste oplossing is een nieuwe achterkant. Kosten ? 674,- incl.BTW. Gaan googelen en kwam bij toeval bij MobileSupplies uit. Een setje besteld en met een loep aan de gang gegaan. Restantjes glas verwijderd en 1 geleverd glaasje gemonteerd. Zit weer als een nieuwe, dus kort samengevat ? Een super en keurig nette oplossing gevonden, nogmaals, dank daarvoor.

top service!

Ik had een screenprotector besteld, die niet goed zat, waarschijnlijk kwam dat door mijn beschermhoesje. Blijkbaar kon die screenprotector daar niet mee samen. Na aardige correspondentie kreeg ik een nieuwe, echt superfijn!

MobileSupplies verstaat het woord klantSERVICE!

Wat een fijn bedrijf: MobileSupplies. Het maakt niet uit voor welk bedrag je besteld: de bezorging is gratis ( kunnen veel webshops een voorbeeld aannemen). De oortjes die ik had besteld waren kapot. Meteen dezelfde dag een reactie en er werd zonder meer een nieuwe set opgestuurd.