Koop hier geen batterij

Ik heb hier een batterij voor mijn poco x3 pro besteld. Snel ontvangen, maar de batterij is defect. Kwam al aan met maar 1% energie niveau. Dat alleen al is een aanduiding dat de batterij defect is. Aangezien ze voor opslag altijd 50 tot 70% vol dienen te zitten. De batterij laadt wel op maar haalt lang niet de aangegeven capaciteit. Is sneller leeg dan het origineel dat al heel wat gebruikt is. En soms valt hij gewoon van 50% naar 7%. De batterij is gewoon kapot. Mobile Supplies reageert helemaal niet op e-mails. Ik kreeg alleen een keer een geautomatiseerd e-mailtje . Tot 2 keer toe op gereageerd. Maar ik heb geen reactie terug gekregen. De batterij die gestuurd is is tevens geen origineel. Hij is kleiner dan het origineel. En een heel andere producent. De vraagprijs is tevens ook veel te hoog voor deze batterij. Je kunt deze namelijk op Ali xpress bestellen voor nog minder dan de helft. Ik had dus nog geld over gehouden als ik er 2 van op Ali besteld had. En in ieder geval de zekerheid gehad dat als er een defect was, de ander vast wel zou werken. Mobile Supplies laat je gewoon in de kou staan en een gevaarlijke batterij gebruiken. Deze batterij kan ik niet gebruiken, en zit nu zonder telefoon. I have ordered a battery for my Poco X3 Pro here. It was delivered quickly, but the battery is defective. It arrived with only 1% energy level, which is an indication that the battery is faulty, as they are supposed to be stored with 50 to 70% charge. The battery does charge, but it does not reach the specified capacity. It drains faster than the original one, which has been in use for a considerable time. Sometimes it even drops from 50% to 7%. The battery is simply not functioning properly. Mobile supplies does not respond to emails. I received only one automated email and replied to it twice, but I did not get any response. Moreover, the battery they sent is not original; it is smaller than the original and from a completely different manufacturer. The asking price is

Hele goede klantenservice!

Ik had een multi-usb charger besteld. Deze was niet direct op voorraad, daar werd ik netjes over geïnformeerd al op de website, voordat ik bestelde. Na een paar dagen kwam het bestelde artikel al binnen, echter bleek een van de poorten van de charger het niet te doen... dus ik contact opgenomen met de klantenservice. Joost heeft mij perfect geholpen, en als ik een video kon maken van het defect, hoefde ik niet eens de moeite te nemen om het artikel terug te sturen! Joost is de vriendelijkste klantenservicemedewerker die ik in lange tijd heb meegemaakt. Mobilesupplies weet wat goede service is!

Mijn eerdere review wil ik herzien. Na contact met Joost heb ik alsnog werkende oordopjes ontvangen. Wat mij betreft onderscheidt mobile supplies zich door een uitstekende aftersales!

Ik had oortjes besteld die niet bleken te werken maar waarschijnlijk was dit vanwege dat ze niet hoorden bij mijn telefoon. De helpdesk medewerker Joost heeft mij al het werk uit handen genomen. Hij heeft de juiste oortjes gevonden en voor mij besteld en de oortjes die niet werkten hoefden niet meer terug. Heel goede service!

Alles prima verlopen

Kon makkelijk mijn product kopen en kwam netjes op tijd de volgende dag aan. Hierna nog per mail de vraag gekregen of het allemaal goed is verlopen

Zeer tevreden over levering

Mijn bestelde artikelen werden snel geleverd. 1 artikel werd verkeerd geleverd en snel zonder problemen vervangen door het juiste artikel. Super bedankt

Erg fijn

Verschillende onderdelen besteld en netjes geleverd. Bij een volgende bestelling zag ik later dat ik niet het juiste onderdeel had besteld. Een e-mail geschreven en het uitgelegd. Kreeg later netjes een e-mail terug dat het handmatig was aangepast en dat ik de meerprijs van het andere onderdeel niet hoefde te betalen. Geweldige service

Nieuwe, juiste kabel ontvangen na contact

Nieuwe, juiste kabel ontvangen na contact

Uitmuntende service

2,5 mnd geleden tablet hoes met toetsenbord kado gekregen. Helaas werkte de spatiebalk al vrij snel niet goed meer. 1 mailtje en het was geregeld! Niet alleen een toetsenbord maar een volledige nieuwe hoes erbij! Beter had ik niet kunnen verwachten. Echt top service en vriendelijk personeel!

Verkopen namaak onderdelen als origineel

Zowel de glazen achterkant als de accu die ik heb gekocht zijn namaak producten die als origineel worden aangeboden op de website. De cameralenzen zitten los van het glas, stickers ontbreken, en plakstrip plakt niet. De accu is opvallend veel kleiner in alle richtingen, lichter, en gaat minder lang mee dan de 3 jaar oude accu van mijn telefoon. Ik heb een mail gestuurd met de vraag om de producten terug te sturen en mijn geld terug te krijgen. Na dit voorval ben ik gaan kijken naar reviews, en het viel me op dat ze bij geen van de producten reviews hebben op hun website. Daarnaast is er een link naar Kiyoh, maar dit is geen link naar hun review site. Hierdoor worden er maar heel weinig reviews (8 beoordelen in 12 maanden) achtergelaten en hebben ze alsnog een erg hoge score.

Verkopen namaak batterijen als oem

Verkopen namaak batterijen als oem De geleverde batterij was veel lichter dan de originele en ook een stuk dunner. Verder was aan de batterij te zien dat deze duidelijk van mindere kwaliteit was en er was geen testinformatie op de batterij geprint zoals dat bij de originele het geval was.

Duurde even maar uiteindelijk netjes opgelost.

Joost heeft contact opgenomen, excuses gemaakt en een nieuw hoesje toegestuurd. Vandaar toch een 8.

Screensaver fabrikagefout

Doosje word na 5 dagen geleverd zonder handleiding. Op YouTube staat een filmpje waar de achterkantfolie moet verwijderd worden maar er is geen achterkantfolie. De tape- strip is er wel en die komt los. De lijm blijft er wel op en bij het afvegen breekt het glas. Het is een zeer broos mica- plaatje. Alles in vuilbak en eerlijk, ik was verwittigd door een handelaar die me meedeelde dat de klimaat ondermaats was omdat de goede leverancier van echt gorillaglass gestopt is door al die chinese minderwaardige maar wel goedkoop geprijsde rommel.

Geboden oplossing

Na eerdere onvrede over de levering heb ik een slechte review geschreven. Ik moet hier op terug komen daar Joost van Mobile Supplies mij heeft gecontact en een nette oplossing heeft geboden waarvoor dank. Sorry en dank voor het contact Joost.

Goede ervaring met de medewerkers , goed contact.

Geen reactie op vraag waar mijn bestelling blijft

Heb 4 dagen terug een mail gedaan met vraag waar mijn bestelling blijft,maar ik krijg geen antwoord terug. Heb bestelling 12 dagen terug geplaatst maar helaas nog niets gezien. Alles is naar tevredenheid opgelost,waardoor ik mijn review heb aangepast.

Goed opgelost

Ipad home button flexkabel besteld, deze heeft geen datalijnen voor de vingerafdruk scanner. Na contact gaan ze een andere naleveren die deze wel heeft. Goed opgelost.

Received the wrong product but it was quickly fixed

as the title

slechte batterij geleverd, reactie Mobile supplies

Ik bestelde een batterij/accu voor mijn Sony Xperia smartphone. Was erg tevreden over de snelle levering, schappelijke prijs en gratis verzending. Na het plaatsen van de batterij bleek deze al snel niet goed te zijn en merk ik dat de batterij nog veel sneller leeg is dan mijn oude van 3,5 jaar oud. Ik stuur na 2 dagen een contactformuliertje en vertel dit. Na 2-3 dagen was er nog geen reaktie en schreef ik dat in een slechte review. Binnen 1/2 u werd ik gebeld (op zondag) en er volgde een goed en vriendelijk gesprek waarbij mij beloofd is een nieuwe batterij toe te zenden. Zojuist bericht gehad dat de nieuwe batterij al verstuurd is. Dat is nog eens service! Nu maar hopen dat deze wel goed is, maar daar ga ik vanuit.

Hoi Ans, Bedankt voor je review. Het is inderdaad niet gebruikelijk dat we op zondag reageren maar als de mogelijk er is zullen we dat natuurlijk gewoon doen. Je had anders altijd binnen de 48 uur (op werkdagen) die we op de website aangeven op de contactpagina ook een reactie terug ontvangen. Fijn om te lezen dat het zo snel is opgelost! Team MobileSupplies.nl

Geweldig klantvriendelijk bedrijf

Ik heb vorige week apple oordopjes bestelt. Zag er goed uit, mooi prijsje en goede reviews gelezen. Na een paar dagen doen de oortjes het niet meer goed, ik moet 'draaien' aan de plug zodat de oordopjes voller geluid geven. Als ik een beweging maak doen de oortjes het niet meer goed. Had een slechte review achtergelaten, en kreeg gelijk reactie van de klantenservice. Krijg een nieuw paar opgestuurd, dat had ik niet verwacht. Wat een topservice! Had beter even contact kunnen opnemen met het bedrijf ipv een review schrijven, maar na slechte ervaringen met andere bedrijven, had ik het een beetje opgegeven. Dan is het review schrijven en klaar ermee. MobileSupplies is een betrouwbaar bedrijf met een geweldige klantenservice. Wie had gedacht dat die er vandaag de dag nog zijn, zelfs de mediamarkt en andere retailers krijgen dit niet voor elkaar. Een aanrader. Hier koop ik zeker vaker mijn spullen! 10/10

Goed geholpen

Snel geleverd en goed geholpen na een vraag over een product

Probleem opgelost

Vervelend dar Ik mijn bestelling niet heb ontvangen maar krijg mijn aankoopbedrag terug

Scherpe prijzen en top support

Ik heb een bestelling geplaatst voor USB naar USB-C Female adapters omdat deze bij MobileSupplies.nl op voorraad waren voor een scherpe prijs. Bij het bestellen heb ik een verkeerd huisnummer ingetypt, waardoor mijn bestelling retour afzender gegaan is. MobileSupplies heeft kosteloos en zeer snel de adapters opnieuw naar mij verzonden. De adapters werken perfect!

Goede webshop!

Ik heb een paar opladers en een doorzichtig hoesje voor mijn S8 aangeschaft. En ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede webshop is! Alles is voor een voordelige prijs te verkrijgen, is van goede kwaliteit en wordt bovendien netjes ingepakt! Heel fijn, dank je wel!