Top service, snel een nieuwe

Had een lader gekocht waar een verkeerde kabel bij geleverd werd. Zonder moeite kreeg ik een nieuwe opgestuurd!

Top service!

Per ongeluk verkeerd hoesje besteld voor mij zoontje. Even met de klantenservice contact opgenomen en het was in een zucht en een scheet opgelost. Toppie!

Top bedrijf. Goede klantenservice.

Dank je wel voor het goed oplossen van de kwijtgeraakte zending bij de post. Kreeg de bestelling opnieuw opgestuurd. Probleem opgelost. Tot de volgende keer en bedankt voor de extra gift:-)))

Screenprotector besteld voor een Sony Xperia XZ2 en krijg een hele andere. Foto ervan gemaakt en naar mobilesupplies.nl gestuurd. Op de foto is duidelijk te zien dat mijn scherm niet wordt bedekt. Na een aantal mailtjes wordt het probleem netjes opgelost.

Vertraging van de levertijd werd prima en snel opgepakt via mail en kreeg nog korting voor t ongemak. Fijne service!

Super snel en super goede service

Ik kan iedereen aanraden om een bestelling te doen bij MobileSupplies.NL Ik ga van deze uitstekende service nog veel gebruik maken in de toekomst. Geweldig gewoon. Dank u voor deze uitstekende service.

Goede klantenservice

Op 2 oktober heb ik een bestelling gedaan, het is nu 13 oktober en mijn bestelling is nog steeds niet binnen, echter is dit snel opgelost en krijg ik mijn bestelling deze week nog binnen, plus dat ik 50% van mijn aankoop bedrag terug krijg vanwege de vertraging.

Beste Arnoud, Bedankt voor je review. Het vooraf aangegeven verwachte levertermijn zal helaas inderdaad met 1 of 2 dagen overschreden worden waarvoor nogmaals excuses. Goed om te zien dat het alsnog naar tevredenheid is afgehandeld! Team MobileSupplies.nl

Niet als geadverteerd

Na ontevredenheid over geleverd product het in een review het aangekaart. Dit werd uitstekend opgepakt door de klantenservice. De oplossing die geboden werd was absoluut naar tevredenheid! Jammer van het product, ik heb dit aangekaart en dit word intern behandeld dus de opvolging zou ook goed moeten zijn. Al met al in eerste instantie teleurstelling gevolgd door een goede correctie en in zekere zin professionele aanpak van de klacht. Kleine tip: Goed opletten wat je koopt! Geef aan als er dingen niet overeenkomen met wat op de site staat, Mobilesupplies zou het goed op moeten pakken in mijn ervaring.

Werkt prima

Bedankt voor de goede klantenservice! Mijn nieuwe kabels werken allebei nu wel prima!

Betrouwbare leverancier.

Snel bezorgd. Duidelijke progress en usb-c kabeltje werkt.

De dag na bestellen al in huis, super hoesje en niet duur! Raad het echt aan

Goede en betrouwbare webshop!

Eerste keer orginele Samsung clear cover case besteld voor mijn GalaxyNote20Ultra en in 2dgn. binnen. Bij Samsung zelf momenteel niet leverbaar. Dit met 18 euro korting! Gelijk nog een case in andere kleur besteld. Goede goedkope webshop. Deze shop raad ik iedereen aan!

Top, tevreden Goede service.

Uitstekende service!

Heb hier vaker iets besteld en heb de bestelling altijd de volgende dag of dag erna in huis, zelfs met de corona

Hele goede service

Ik had huismerk iphone oortjes besteld. Deze hadden een vervelende ruis. Ik heb hier over de klantenservice benaderd en kreeg heel snel een reactie. Ik hoefde de oortjes die ik al had niet te retouneren en kreeg de optie om nieuwe te ontvangen of voor een kleine bijdrage de originele Apple oortjes te ontvangen. Ik heb voor dit laatste gekozen. Super goed opgelost, ik ben heel tevreden.

Alles vlot verlopen

Fijne, betrouwbare en snelle service. En een duidelijke website.

Netjes en op tijd afgeleverd, zeer snel.

Verdient een 10 +

Uitmuntende service. Steken met kop en schouders uit boven de grote groep aanbieders van producten en diensten op het Internet. Geen orderschapers, geen mooipraters maar een firma die bewijst dat de E-markt een volwaardig, betrouwbaar verkoopkanaal is. Chapeau.

Fantastische klantenservice

Er was een probleem met de oortjes die ik besteld had. Heb daarna contact opgenomen met de klantenservice, en als ik eerlijk ben heeft mobilesupplies.nl een ontzettend goede en klantvriendelijke klantenservice. Binnen een paar dagen alles geregeld met de retour zending, en er wordt een vervangend product voor mij aangeboden!

Iedere keer weer levering goed spullen en op tijd

Al jaren betel ik artikelen hier en ik ben nooit teleurgesteld. Ook nu weer op tijd geleverd.

Goede en snelle levering.

Prima en goedkope vervanging scherm maar...

Prima vervanging van gebroken scherm Huawei P smart. Alleen helderheid ietsje minder dan origineel.

snel

had niet vetwacht dat het zo snel geleverd kon worden. beter dan als het uit China moet komen

Goede prijs, snelle verzending

Originele producten voor een goede prijs en snelle verzending. Ik ben tevreden