zeer goede ervaring

ik raad dit bedrijf zeer goede service en doen ook niet moeilijk ik zal hier vaker kopen

Alles in orde!

Product was in eerste instantie niet geheel compleet geleverd. Na contact is dit probleem snel verholpen

Snelle levering en goede verpakking!

Hele goede na - service

Tijdens de bestelling was er even iets misgegaan, maar dit werd enorm goed opgevangen door de mensen van de klantendienst, met name Joost. Hij heeft ervoor gezorgd dat alles netjes in orde is gekomen met een enorm goede service, waarvoor mijn dank. Hierdoor heeft het bedrijf laten zien dat zelfs missen menselijk is, maar het op een hele correcte en klantvriendelijke manier opgelost kan worden, dit kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen ! Dus ja, een aanrader om hier te bestellen !

goede snelle afhandeling

ook wordt er een goede follow-up info verstrekt bij een probleem. Klantvriendelijk

Ik bestelde een screenprotector voor de telefoon van mijn vrouw. In eerste instantie arriveerde een protector die naar mijn gevoel niet het goede formaat had. Nadat ik contact had opgenomen werd mij zonder kosten een andere toegestuurd die perfect past. De eerste protector hoefde ook niet retour. Prima en snel opgelost dus.

Oplossingsgericht en klantvriendelijk

Er was wat verkeerd gegaan met de levering maar ze hebben dit gelijk weten op te lossen! Fijn!

Goed geholpen!

Na een kapot artikel in de garantie, snelle mailwisseling gehad en daarna telefonisch contact waarna de problemen opgelost zijn. Artikel is vervangen en gratis verstuurd.

Ik had een bestelling geplaatst en het was binnen 2 dagen geleverd, zelfs het product waarvan op de website stond dat het iets langer kon duren i.v.m. voorraad. Het was er allemaal binnen 2 dagen super snelle levering dus! Producten waren ook mooi, zeer tevreden.

Service is uitstekend.

Na een niet goed gemaakte iPad, Heeft Joost persoonlijke gezorgd dat het in orde kwam. Daarbij ook bij ons thuis weer terug gebracht. Daarvoor een pluim voor mobilesuplies.👍🏻🏅

Kostte wat moeite maar het lukte uiteiendelijk wel

Na een Google Ads advertentie op deze website beland en snel een hoesje besteld. Bleek dat er met een minder snel te leveren product werd geadverteerd (stond wel op de site maar heb ik overheen gelezen). Helaas een week op moeten wachten. Ter compensatie wel een gratis glas bescherming gekregen. Nette communicatie verder en prima product(en).

Snel bezorgd, perfecte service

De bestelling was de volgende dag al in huis. Toen ik naar de klantenservice mailde met een vraag kreeg ik binnen het uur een antwoord. Perfecte service!

Na verkeerde bestelling (mijn fout) is met een telefoontje product omgeruild, kosteloos en binnen een dag!!!

Super klantenservice

Een bedrijf dat haar klanten uitstekende producten levert, die heel snel worden opgestuurd, en daarbij ruilmogelijkheden en retourneren aanbiedt.

Had tempered glass screenprotector besteld . Kwam binnen in bubbel envelop. Aangezien postbodes enveloppen de brievenbus in stampen, natuurlijk gebroken. Mailtje gestuurd en netjes een nieuwe ontvangen in een doosje! Beter! Dank je wel, en de beste wensen!

Prima oplossing na verkeerde zending

Nadat mijn bestelling foutief was, prima opgelost . De afhandeling nadat ik de verkeerde levering kreeg was geweldig. Klasse

Wij hadden een verkeerd hoesje besteld. We zijn een beetje digibeet en hadden een hoesje voor een S7 terwijl we een S7 edge hebben. Na een sympathiek gesprek hoesje teruggestuurd en een andere ontvangen, dit alleszonder kosten. Bedankt.

Had in Juli een Batterij lader extern + USB Samsung Galaxy S5 G900 besteld. Deze ging helaas na 5 maand stuk. 1 mailtje gestuurd en direct antwoord dat dit viel onder de garantie en dat ze me een nieuwe zouden toesturen. De volgende dag al in huis. Dit noem ik pas service . Top!

Gewoon erg goed product, scheelt mij een hoop geld !

Net 3 weken een nieuwe Iphone 11 Promax in mijn bezit. Dus zo'n toestel met 3 lenzen achterop. Verder ben ik een techneut, dus heb weleens iets in mijn achterzak. Puur toevallig had ik echt een heel minuscuul klein boutje in mijn achterzak. Totaal niet meer aan gedacht. Vervolgens wat nooit gebeurt mijn telefoon in de achterzak gestoken. In een onbewaakt gaan zitten en je raadt het al, dat klein k-boutje zorgde er voor dat er een stukje glas van mijn lens stuk ging. Apple gemaild, gebeld, en de beste, maar wel duurste oplossing is een nieuwe achterkant. Kosten ? 674,- incl.BTW. Gaan googelen en kwam bij toeval bij MobileSupplies uit. Een setje besteld en met een loep aan de gang gegaan. Restantjes glas verwijderd en 1 geleverd glaasje gemonteerd. Zit weer als een nieuwe, dus kort samengevat ? Een super en keurig nette oplossing gevonden, nogmaals, dank daarvoor.

top service!

Ik had een screenprotector besteld, die niet goed zat, waarschijnlijk kwam dat door mijn beschermhoesje. Blijkbaar kon die screenprotector daar niet mee samen. Na aardige correspondentie kreeg ik een nieuwe, echt superfijn!

MobileSupplies verstaat het woord klantSERVICE!

Wat een fijn bedrijf: MobileSupplies. Het maakt niet uit voor welk bedrag je besteld: de bezorging is gratis ( kunnen veel webshops een voorbeeld aannemen). De oortjes die ik had besteld waren kapot. Meteen dezelfde dag een reactie en er werd zonder meer een nieuwe set opgestuurd.

Snelle reactie

Na een paar uurtje heeft iemand contact met me genomen. Dit is teken dat men verantwoordelijk omgaat met zijn klanten.

Zeer goede service!

Helaas wilde het bestelde product niet werken,na telefonisch contact kreeg ik een ander toegestuurd,ook deze werkte niet,alles teruggestuurd en meteen mijn geld terug gekregen,zelfs de verzendkosten werden ook vergoed,ondanks dat ik het zelf verkeerd had gedaan! Goede service.

goed!

Snelle service, professioneel en goed. Ik had laatst een beschadigd product ontvangen. En de volgende dag had ik alweer de vervanging van dat product binnen.

Ga hem nog gebruiken