Had in Juli een Batterij lader extern + USB Samsung Galaxy S5 G900 besteld. Deze ging helaas na 5 maand stuk. 1 mailtje gestuurd en direct antwoord dat dit viel onder de garantie en dat ze me een nieuwe zouden toesturen. De volgende dag al in huis. Dit noem ik pas service . Top!

Gewoon erg goed product, scheelt mij een hoop geld !

Net 3 weken een nieuwe Iphone 11 Promax in mijn bezit. Dus zo'n toestel met 3 lenzen achterop. Verder ben ik een techneut, dus heb weleens iets in mijn achterzak. Puur toevallig had ik echt een heel minuscuul klein boutje in mijn achterzak. Totaal niet meer aan gedacht. Vervolgens wat nooit gebeurt mijn telefoon in de achterzak gestoken. In een onbewaakt gaan zitten en je raadt het al, dat klein k-boutje zorgde er voor dat er een stukje glas van mijn lens stuk ging. Apple gemaild, gebeld, en de beste, maar wel duurste oplossing is een nieuwe achterkant. Kosten ? 674,- incl.BTW. Gaan googelen en kwam bij toeval bij MobileSupplies uit. Een setje besteld en met een loep aan de gang gegaan. Restantjes glas verwijderd en 1 geleverd glaasje gemonteerd. Zit weer als een nieuwe, dus kort samengevat ? Een super en keurig nette oplossing gevonden, nogmaals, dank daarvoor.

top service!

Ik had een screenprotector besteld, die niet goed zat, waarschijnlijk kwam dat door mijn beschermhoesje. Blijkbaar kon die screenprotector daar niet mee samen. Na aardige correspondentie kreeg ik een nieuwe, echt superfijn!

MobileSupplies verstaat het woord klantSERVICE!

Wat een fijn bedrijf: MobileSupplies. Het maakt niet uit voor welk bedrag je besteld: de bezorging is gratis ( kunnen veel webshops een voorbeeld aannemen). De oortjes die ik had besteld waren kapot. Meteen dezelfde dag een reactie en er werd zonder meer een nieuwe set opgestuurd.

Snelle reactie

Na een paar uurtje heeft iemand contact met me genomen. Dit is teken dat men verantwoordelijk omgaat met zijn klanten.

Zeer goede service!

Helaas wilde het bestelde product niet werken,na telefonisch contact kreeg ik een ander toegestuurd,ook deze werkte niet,alles teruggestuurd en meteen mijn geld terug gekregen,zelfs de verzendkosten werden ook vergoed,ondanks dat ik het zelf verkeerd had gedaan! Goede service.

goed!

Snelle service, professioneel en goed. Ik had laatst een beschadigd product ontvangen. En de volgende dag had ik alweer de vervanging van dat product binnen.

Ga hem nog gebruiken

goede service

goede service doen niet moeilijk

Snelle service, super klantenservice

Protectie paste niet, via klantenservice snel en klantvriendelijk opgelost

Voor herhaling vatbaar, goede service

2 artikelen besteld, waaronder een verloop plugje. Geleverd was de verkeerd. Na email contact had ik volgende dag de goede verloopplug binnen. Wat een goede service, kom je niet zo veel meer tegen.

Een hele goede ervaring, ook een half jaar later nog !!

Ik heb diverse artikelen besteld in maart 2019 en die werden goed verpakt en echt snel geleverd. 1 van de producten was een oplader voor mijn Ipad, maar in augustus 2019 stopte de oplader er mee. Een simpel mailtje naar MobibileSupplies.nl vertelde mij dat hun contact en service buitengewoon is, geen gezeur of ontwijking ! Ik kreeg al heel snel een berichtje (binnen 1 dag) dat een nieuwe oplader onderweg was en ik de oude niet hoefde te retourneren. Dit betekend niet alleen service maar ook vertrouwen in de klant ! MobileSupplies.nl hartelijk dank hier voor !

Screenprotector paste niet goed. Snel gereageerd en nieuwe ontvangen. Top service

Ontzettend goede service!

Ik had een probleem met mijn screenprotector en dat hebben ze heel goed opgelost. De medewerker d8 helemaal mee voor een andere oplossing. Ontzettend aardig medewerker en goede service! Aanrader om hier te kopen!

Uitmuntende zorg en toewijding om problemen te verhelpen.

Ik heb onlangs een product aangeschaft welke helaas niet goed werkte. Joost van de klantenservice heeft er alles aan gedaan om 't probleem te verhelpen en dat is zeer zeker gelukt. Al jaren tevreden klant en op dit soort momenten word het al te duidelijk waarom ik hier al jaren naar tevredenheid mijn spullen haal!

Top service en vooral klant vriendelijk.

Webwinkel site uitgebreid, duidelijk en klant vriendelijk. Makkelijk en veel betalingsmogelijkheden en ook snelle levering. Maar ook als een probleem ontstaan door verkeerd product besteld of geleverd email heel snel beantwoord . Zelfs bij beschadigd product ( screenprotector ) bij levering telefonisch contact gehad en behalve deskundigheid en zeer klant vriendelijkheid meteen een nieuwe product zonder extra kosten gestuurd. Ik was al klant van Mobilesupplies.nl en blijf doorgaan als klant. Mobilesupplies.nl gaan jullie ook zo door !!!

Een accu besteld (oneplus 3t), voldeed niet maar netjes opgelost

Accu snel binnen gekregen. Bij het vervangen viel me al op dat de maat niet exact hetzelfde was. Accu vervangen, resultaat is dat de telefoon bij 30 of 20 procent al uitviel. Andere accu besteld van polarcell in de tussentijd, helaas is toen de accu uitgezet in 1,5 dag tijd waardoor de hele telefoon uit elkaar gedrukt werd. Dit is netjes opgelost door mobilesupplies.nl door het geld terug te storten en mijn telefoon is netjes te repareren. Dus ook als het niet helemaal volgens plan gaat wordt je nog netjes geholpen!

prima, volgende keer weer!

Twee keer een vraag gesteld, beide keren heel vlot antwoord. Bestelling prima op tijd, netjes verpakt. En beide artikelen voor een prima prijs. Volgende keer eerst hier kijken.

Topservice

Screenprotectors van tempered glass voor Ipad(2019) besteld. In de verpakking bleek echter de screenprotector van een ander (ouder) model Ipad te zitten. Ee.a. via de mail gemeld, en er zijn direct nieuwe Ipad tempered glass protectors met de juiste maten geleverd! Echt Top!

Een hoesje voor mijn telefoon besteld en zeer snel mogen ontvangen, voor een leuke prijs en ziet er 👌 uit. Bedankt 😊

Pluspunten

Bedankt voor de geweldige service!

Pluspunten

Het heeft een goede service en reageert snel. Ik had een koptelefoon bestelt met een onverwachtse bezorgtijd en ik had gemaild. Ik werd meteen geholpen en er werd een mail gestuurd met een andere koptelefoon. Hij zag er goed uit en ik ben gegaan voor die koptelefoon. Echt een top service

Pluspunten

Wat een super service , ik had een verkeerde bescherm glaasje gekocht voor mijn telefoon, heel fijn contact gehad met hun klantenservice , kon het glaasje kosten loos retour sturen, deze was na een paar dagen nog niet bij hun aangekomen maar ze stuurde mij wel netjes mijn juiste glaasje op..ZONDER meer kosten...TOP !!