Pluspunten

Snelle levering en een prima product!

Geen!

Pluspunten

Snelle levering. Site ok. Snelle reactie op email. Eerlijk!

De protector die geleverd is was helaas kapot. Onvoorzichtig behandeld door de bezorgdienst. Maar na een mail naar de klantenservice kreeg ik een snelle reactie dat zij (MobileSupplies) dit gaan oplossen. Top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vorige week maandag (03-12-18) een hoesje besteld voor mijn nieuwe telefoon , die ik pas wil gebruiken met een hoesje erom heen. Vandaag (14-12-18) nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik de klantenservice niet kunnen bereiken, omdat de bereikbaarheid valt binnen normale kantooruren. Gezien ik zelf gewoon 5 dagen werk niet kunnen bellen. Dinsdag wel een contactformulier ingevuld, maar ik kreeg de reactie dat het pakketje is opgestuurd. War blijft het dan?!

Pluspunten

Snelle levering goede kwaliteit

Nope

Pluspunten

Product heeft een goede prijs/kwaliteit. Levering was eerst fout gelopen, maar is rechtgezet.

Pluspunten

Snel en duidelijk. Prima website. Een waardige webwinkel. Graag tot de volgende keer

Pluspunten

Website doet wat t moet doen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Screenprotector besteld voor samsung galaxy s8+en voor note 9 beide zijn waardeloos kreeg het er niet op vooral de randen en er bleef constant lucht onder de protectors, heb bij een andere besteld bij een andere site en die was vele malen beter dan bij mobile suplies ga ook voor de s8+ bestellen bij andere site.

Pluspunten

Kwalitatief goede producten, zeer ruim assortiment. Supersnel bij je thuis, prima prijzen. daar kan geen andere accessoires-bedrijf tegenop. GRATIS verzending! Ik heb al vaker bij hen gekocht. Uitermate tevreden, houden zo!!

Ik heb echt geen idee..

Pluspunten

Alles prima in orde, snelle levering

Pluspunten

Duidelijk, netjes, en snel geleverd!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en accuraat, zal zeker aanbevelen.

Nvt

Pluspunten

Redelijke prijs en op tijd geleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, keurige site.

Product viel qua prijs/ kwaliteit tegen.

Pluspunten

Perfect....

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, snelle reactie klantenservice

Van een goede screen protector verwacht ik in ieder geval dat het functionele deel van het scherm beschermd zou worden, maar de screen protector van Mobile Supplies is bijna 2 mm smaller dan het scherm. Dat lijkt niet veel, maar het is gewoon slordig. Ook omdat de randen van de protector daardoor altijd hinderlijk in beeld zitten. In de hoogte is de protector juist weer iets te lang, waardoor zo'n "rand met lucht" onder de protector ontstaat. Hoger plakken kan niet vanwege de uitsparing voor de front camera. Al met al zeer een slecht passende screen protector! Ik heb het nagevraagd bij Mobile Supplies, en volgens hen kan dit niet anders en hoort het er gewoon bij... UPDATE 11-6: Na publiceren van deze review (vermoedelijk) namen ze toch weer contact met me op. De screen protectors op de website zijn te klein vanwege de bolling van het scherm (zou handig zijn om dat bij het artikel te vermelden), maar er bestaat blijkbaar ook een ander soort protectors die beter met zo'n bolling mee vormt. Tegen een kleine vergoeding heb ik hem inmiddels ontvangen, en deze past gelukkig wel!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Directe e.mail bevestiging van de bestelling en bevestiging van de betaling. Daarna groot zwijgen.

Donderdagmorgen 24/5 om 9.00 2 producten besteld. Donderdagmorgen 30/5 na de postbezorging om 10.30 (= 6 werkdagen) nog niets ontvangen. Is mobileSupplies een webshop die eerst zelf moet bestellen en dan pas kan leveren in plaats van in ieder geval een kleine voorraad aan te houden? Gaarne s.v.p. een wat vlottere bezorging en betere informatie.

Beste JG de Buur, Beide door u bestelde producten zijn tijdelijk uitverkocht en hebben een levertijd van 5-7 werkdagen. We geven de levertijd op meerdere plekken op de website bij het product aan, onder andere op dezelfde plek waar de kortingscode staat die u gebruikt heeft bij uw bestelling. Uw bestelling zal binnen de vooraf opgegeven levertijd verstuurd worden. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Team - MobileSupplies.nl

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Magnesiumstraat 16 A

6031RV Nederweert