Borrelbox was kleiner dan verwacht

Borrelbox klein is een teleurstelling, de kwaliteit maakte een heleboel goed!

Topperss van mannen!

Was weer net zo goed als altijd.

Goede service, heerlijke vis.

Bedankt!

wisselend

De zalmrollade was voortreffelijk! De zalmsalade daarentegen had weinig smaak en er zaten grote stukken harde, niet gare aardappelen in. De afhaalservice was prima!

Bedankt voor de beoordeling! Jammer van de stukjes aardappel, u kunt contact opnemen via info@dirksvishandel.nl of in de winkel komen. Zo kunnen wij een nieuw bakje zalmsalade van 200 gram aanbieden of iets anders. Wij hebben ook een fijne zalmsalade met gerookte zalm en ei erin, deze is vol van smaak. Gelukkig hebben alle andere producten wel gesmaakt. Groet Dirk

Vers en diverse vis

Lekker vers en goed verzorgde visschotel en thuis bezorgd. Sausjes soja mayo ed netjes apart.

Bedankt voor de complimenten! Groet Dirk

Voor kerst had ik een visschotel en feestdagen specials besteld. Alle producten waren zo vers en ontzettend lekker!

Leuk om te horen, bedankt! Groet Dirk

Zeer goed!

Mooi assortiment amuses en vis besteld voor de kerstdagen. Hoge kwaliteit vis. Goed advies, vriendelijke man. Aanrader!

tegenvaller

hallo ik had een visschotel met zalmsalade,deze zalmsalade viel mij erg tegen qua zalm smaak .jammer.

Beste Wim, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het erg jammer dat de zalmsalade bij u niet in de smaak viel. Hopelijk heeft de rest wel gesmaakt? Ook vinden wij het jammer dat de twee laagste recensies in heel 2021 van u komen. Graag neem ik nog even persoonlijk contact op om met u van gedachten te wisselen. Met vriendelijke groet, Dirk

Heerlijke saladeschotel

Fijn dat het op 2e kerstdag bezorgd kon worden.

Bedankt voor uw review! De volgende keer gaan we voor een 10 ;) Groet Dirk

goed geregeld

goed .. snel .. makkelijk

Bedankt!

Kwaliteit prima

Schotel zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Alleen miste ik als rechtgeaarde Kattukker de Hollandsche 'garrent'. Tip voor volgend jaar; de helft minder rivierkreeftjes en de andere helft Hollandse garnalen.

Bedankt voor de beoordeling! Top dat het gesmaakt heeft. Op de hapjesschotels zitten inderdaad geen Hollandse garnalen. Bij alle andere visschotels wel, misschien een idee voor volgend jaar. Een los bakje bij bestellen kan natuurlijk ook. Alvast een fijne jaarwisseling! Groet Dirk

Keurig op tijd bezorgd en lekkere verse vis

Keurig op tijd bezorgd op tweede kerstdag en de vis en salade waren lekker. Ietsje minder zout op de haring en makreel zou mogen maar dat is misschien omdat wij nauwelijks zout gewend zijn.

Prima kwaliteit

Visschotel zag er goed verzorgd uit, smaakte heerlijk en werd ook nog eens op tijd bezorgd.

Goed om te horen, bedankt! Groet Dirk

Prima kwaliteit en vriendelijk personeel. Echt top

Leuk ik ga het doorgeven aan het team! Groet Dirk

Gewoon ontzettend lekker

De verzorging en service is uitstekend. Op de goede tijd gebracht. We hebben genoten van de heerlijke salade. Eigenlijk niets om te veranderen.

Super om te horen! Groet Dirk

Zeer goede kwaliteit.

De vis en sushi werd volgens afspraak bezorgt met vooraf een belletje. Het ziet er weer fantastisch uit!

Bedankt voor de review, daar worden we blij van! Groet Dirk

Top@

Top geregeld met de kerst. Top salades

Leuk om te horen, bedankt! Groet Dirk

Heb vorig jaar ook een schaal vishapjes besteld en die was super lekker dus dit jaar weer een schaal vishapjes ,alleen iets groter.

Lekker! Bedankt voor de beoordeling. Groet Dirk

Mooi opgemaakt

Bedankt! Groet Dirk

Super geregeld met het afhalen voor de vis op de dag voor kerst. En ieder jaar hier besteld via is gewoon vers en voortreffelijk!

Daar doen we voor! Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk, probleemoplossend, houden aan afspraak. Goede communicatie.

Bedankt voor de complimenten! Groet Dirk

Prijs kwaliteit staan in evenwicht. Leuke bediening en echt verse frisse producten.

Bedankt voor uw beoordeling! Ik ga het doorgeven aan het team. Groet Dirk

Helemaal goed,vooraf aangekondigd dat ze eraan kwam

Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk

Goede site, levering op tijd!

Top! Ik had een foutje mbt de datum gemaakt. Telefonisch keurig - en snel - opgelost!

Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk