Top! Ik had een foutje mbt de datum gemaakt. Telefonisch keurig - en snel - opgelost!

Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk

Fantastische service.

De producten zijn van een zeer goede kwaliteit, ik koop de vis altijd bij Dirks.

Leuk om te horen! Groet Dirk

Zeer tevreden klant

Netjes op tijd de geweldige producten bezorgt. Iedereen vond het fantastisch.

Daar doen we het voor, bedankt! Groet Dirk

Heerlijk eten

Voor 1 bestelling ontving ik 5 mailtjes, waarvan een aantal dezelfde. Dat lijkt me wat veel.

Bedankt voor uw beoordeling en gelukkig heeft het gesmaakt. Bij een bestelling die betaald is hoort u 2 mailtjes te krijgen, de bevestiging van de betaling en de orderbevestiging. Graag kom ik met u in contact zodat ik kan achterhalen wat er verkeerd is gegaan. Kunt u de mails doorsturen naar info@dirksvishandel.nl Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Dirk

We hebben heerlijk gegeten van de verse gebakken vis.

Het online bestellen ging heel makkelijk en de vis was keurig klaar binnen het aangegeven tijdvak. Zodat we met 14 personen heerlijke, warme vis hebben gegeten. Ook het personeel is heel vriendelijk en laten merken dat ze het naar hun zin hebben.

Heerlijke salade van vis.

Voor 5 euro werd de visschotel naar Voorhout gebracht. We hebben er met de visite heerlijk van gegeten.

Goede service en lekkere vis!

Goede service en lekkere vis! We konden op het laatste moment de bestelling eventueel nog wijzigen als nodig. Ze dachten mee met onze situatie. Vis werd op tijd bezorgd. De schotels zagen er goed uit en het was allemaal erg lekker.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Handig online te bestellen en snel af te halen. Heerlijk gegeten!

zoals altijd uitstekend;

altijd op tijd en de warme gerechten zijn warm als de bestelling bij mij thuis bezorgd wordt

zeer verzorgd

Telefonisch overleg over de bezorgtijd. Een heerlijke schotel. Erg mooi opgemaakt en heel goed van kwaliteit. Alleen positieve berichten van de gasten.

De sushi was FANTASTISCH

De borrel kreeg een nieuwe dimensie met Dirks sushi!!

Altijd goede kwaliteit

Online bestelling netjes op tij klaar. Super service

Bedankt voor uw review! Groet Dirk

Super lekkere haring

Super lekkere haring

Bedankt voor het compliment!

Heerlijke verse hapjes visschotel

Heerlijke hapjes visschotel gehad. Veel variatie in vissoorten, mooi gedecoreerd. Ruim voldoende voor 2 tot 3 personen.

Bedankt!

Lekkere vis, goeie service

Heerlijke visschotel, op tijd geleverd.

De visschotel was heerlijk. Hij is ook volgens afspraak op tijd geleverd. Dus top

Prefect

De schotel was mooi verzorgd en we werden heel vriendelijk geholpen! Ook nog de Hollandse nieuwe geproefd en deze was ook heerlijk!! Voor herhaling vatbaar!!!

Nergens lekkerder

Een visschotel online bestellen. Je doet het met een plaatje en de beschrijving. Maar dat kan eigenlijk allleen als je weet dar het goed is. En waar je komt, nergens beter dan hier

Top service en kwaliteit

Heerlijke vis en goede service!

Zoals gewoonlijk sushi schotel weer top.

X

Op tijd bezorg en heerlijk!

Heerlijke vis voor op de bbq, ruim en origineel assortiment. Netjes op de aangegeven tijd bezorgd.

Super goed

Visschotel was grandioos, heerlijk

Goede kwaliteit vis

Iedere keer genieten

Bedankt!

Makkelijk te bestellen en goede kwaliteit

In één woord TOP!!!

Prima verse Sushi

De bestelling lag op de afgesproken tijd klaar en het was prima sushi