Weinig stukken vis veel salade

Voor een borrelplank vindt ik er erg veel vissalade bij zitten waarvan 3 echt lekker, maar de knoflookgarnalen waren veel te sterk van smaak, ik miste de stukken vis. De kwaliteit van de vis is overigens prima. Misschien volgende keer zelf samenstellen. Smaak was goed.

Beste Jan, Bedankt voor de beoordeling. Gelukkig was de kwaliteit goed! Wanneer wij meer tips krijgen over de samenstelling van de box gaan wij de samenstelling heroverwegen. Uiteraard kunnen wij altijd een box op maat maken met de producten die u lekker vindt.

Erg lekker die sushi’s!

Mooi opgemaakte schaal met erg lekkere sushi erop. We hebben genoten en is zeker voor herhaling vatbaar. Met vriendelijke groet, Marieke

Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk

Gebakken vis besteld voor thuis, heerlijk!

Besteld via de site en even opgehaald in de winkel. Lekker voor de variatie om gebakken vis te eten. Goede kwaliteit bij Dirks Vishandel

Bedankt voor de review!

Makkelijk te bestellen en keurig afgeleverd.

Goed.

Was super vers, goede kwaliteit

Keurig op tijd bezorgd Prima schotel! Voor herhaling vatbaar

Leuk om te horen! Groet Dirk

Snelle service en goede kwaliteit

Voor het afhalen van de bestelling i.v.m. de kerstdagen een aparte kraam buiten om snel je bestelling af te kunnen halen werkte prettig. Zal er zeker nog eens bestellen of gewoon iets lekkers kopen in de winkel zelf.

Toppp

Vis was top service ook!!!!!!!

Lekkere sushi

Lekkere sushi, zat dit keer wel vrij veel sushi mayonaise op. Maar smaak was goed en de schaal was goed opgemaakt

Bedankt voor de beoordeling! Super dat het gesmaakt heeft, we gaan het in de gaten houden wat betreft de Japanse mayonaise. Groet Dirk

Alles

Zeer verzorgt,goede porties en erg lekker

Prima verzorgd.

Goede kwaliteit.

Heerlijke visschotel en keurig op tijd gebracht.

Heerlijke visschotel. Werd op tijd bezorgd en ik werd gebeld vlak voor bezorging. Website voor bestellen is duidelijk en overzichtelijk. Chapeau team van Dirks vishandel!

Bedankt namens het team voor de beoordeling!

"Erg Genoten"

Een visschotel besteld voor 2 á 3 personen. Het werd keurig nog voor de afgesproken tijd bezorgd. De schotel was mooi opgemaakt. Iedereen heeft echt erg genoten van de vis..ik hoorde steeds dat het uitstekend was. Natuurlijk vond ik het zelf ook Heerlijk...

Prima en lekker

Salade was mooi opgemaakt. Ook smaakvol en voldoende voor de prijs die je betaald.

Heerlijk!

Lekkere zalmsalade, mooi opgemaakt en goed gevuld.

Borrelbox was kleiner dan verwacht

Borrelbox klein is een teleurstelling, de kwaliteit maakte een heleboel goed!

Topperss van mannen!

Was weer net zo goed als altijd.

Goede service, heerlijke vis.

Bedankt!

wisselend

De zalmrollade was voortreffelijk! De zalmsalade daarentegen had weinig smaak en er zaten grote stukken harde, niet gare aardappelen in. De afhaalservice was prima!

Bedankt voor de beoordeling! Jammer van de stukjes aardappel, u kunt contact opnemen via [email protected] of in de winkel komen. Zo kunnen wij een nieuw bakje zalmsalade van 200 gram aanbieden of iets anders. Wij hebben ook een fijne zalmsalade met gerookte zalm en ei erin, deze is vol van smaak. Gelukkig hebben alle andere producten wel gesmaakt. Groet Dirk

Vers en diverse vis

Lekker vers en goed verzorgde visschotel en thuis bezorgd. Sausjes soja mayo ed netjes apart.

Bedankt voor de complimenten! Groet Dirk

Voor kerst had ik een visschotel en feestdagen specials besteld. Alle producten waren zo vers en ontzettend lekker!

Leuk om te horen, bedankt! Groet Dirk

Zeer goed!

Mooi assortiment amuses en vis besteld voor de kerstdagen. Hoge kwaliteit vis. Goed advies, vriendelijke man. Aanrader!

tegenvaller

hallo ik had een visschotel met zalmsalade,deze zalmsalade viel mij erg tegen qua zalm smaak .jammer.

Beste Wim, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het erg jammer dat de zalmsalade bij u niet in de smaak viel. Hopelijk heeft de rest wel gesmaakt? Ook vinden wij het jammer dat de twee laagste recensies in heel 2021 van u komen. Graag neem ik nog even persoonlijk contact op om met u van gedachten te wisselen. Met vriendelijke groet, Dirk

Heerlijke saladeschotel

Fijn dat het op 2e kerstdag bezorgd kon worden.

Bedankt voor uw review! De volgende keer gaan we voor een 10 ;) Groet Dirk

goed geregeld

goed .. snel .. makkelijk

Bedankt!

Kwaliteit prima

Schotel zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Alleen miste ik als rechtgeaarde Kattukker de Hollandsche 'garrent'. Tip voor volgend jaar; de helft minder rivierkreeftjes en de andere helft Hollandse garnalen.

Bedankt voor de beoordeling! Top dat het gesmaakt heeft. Op de hapjesschotels zitten inderdaad geen Hollandse garnalen. Bij alle andere visschotels wel, misschien een idee voor volgend jaar. Een los bakje bij bestellen kan natuurlijk ook. Alvast een fijne jaarwisseling! Groet Dirk