Keurig op tijd bezorgd en lekkere verse vis

Keurig op tijd bezorgd op tweede kerstdag en de vis en salade waren lekker. Ietsje minder zout op de haring en makreel zou mogen maar dat is misschien omdat wij nauwelijks zout gewend zijn.

Prima kwaliteit

Visschotel zag er goed verzorgd uit, smaakte heerlijk en werd ook nog eens op tijd bezorgd.

Goed om te horen, bedankt! Groet Dirk

Prima kwaliteit en vriendelijk personeel. Echt top

Leuk ik ga het doorgeven aan het team! Groet Dirk

Gewoon ontzettend lekker

De verzorging en service is uitstekend. Op de goede tijd gebracht. We hebben genoten van de heerlijke salade. Eigenlijk niets om te veranderen.

Super om te horen! Groet Dirk

Zeer goede kwaliteit.

De vis en sushi werd volgens afspraak bezorgt met vooraf een belletje. Het ziet er weer fantastisch uit!

Bedankt voor de review, daar worden we blij van! Groet Dirk

Top@

Top geregeld met de kerst. Top salades

Leuk om te horen, bedankt! Groet Dirk

Heb vorig jaar ook een schaal vishapjes besteld en die was super lekker dus dit jaar weer een schaal vishapjes ,alleen iets groter.

Lekker! Bedankt voor de beoordeling. Groet Dirk

Mooi opgemaakt

Bedankt! Groet Dirk

Super geregeld met het afhalen voor de vis op de dag voor kerst. En ieder jaar hier besteld via is gewoon vers en voortreffelijk!

Daar doen we voor! Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk, probleemoplossend, houden aan afspraak. Goede communicatie.

Bedankt voor de complimenten! Groet Dirk

Prijs kwaliteit staan in evenwicht. Leuke bediening en echt verse frisse producten.

Bedankt voor uw beoordeling! Ik ga het doorgeven aan het team. Groet Dirk

Helemaal goed,vooraf aangekondigd dat ze eraan kwam

Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk

Goede site, levering op tijd!

Top! Ik had een foutje mbt de datum gemaakt. Telefonisch keurig - en snel - opgelost!

Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk

Fantastische service.

De producten zijn van een zeer goede kwaliteit, ik koop de vis altijd bij Dirks.

Leuk om te horen! Groet Dirk

Zeer tevreden klant

Netjes op tijd de geweldige producten bezorgt. Iedereen vond het fantastisch.

Daar doen we het voor, bedankt! Groet Dirk

Heerlijk eten

Voor 1 bestelling ontving ik 5 mailtjes, waarvan een aantal dezelfde. Dat lijkt me wat veel.

Bedankt voor uw beoordeling en gelukkig heeft het gesmaakt. Bij een bestelling die betaald is hoort u 2 mailtjes te krijgen, de bevestiging van de betaling en de orderbevestiging. Graag kom ik met u in contact zodat ik kan achterhalen wat er verkeerd is gegaan. Kunt u de mails doorsturen naar [email protected] Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Dirk

We hebben heerlijk gegeten van de verse gebakken vis.

Het online bestellen ging heel makkelijk en de vis was keurig klaar binnen het aangegeven tijdvak. Zodat we met 14 personen heerlijke, warme vis hebben gegeten. Ook het personeel is heel vriendelijk en laten merken dat ze het naar hun zin hebben.

Heerlijke salade van vis.

Voor 5 euro werd de visschotel naar Voorhout gebracht. We hebben er met de visite heerlijk van gegeten.

Goede service en lekkere vis!

Goede service en lekkere vis! We konden op het laatste moment de bestelling eventueel nog wijzigen als nodig. Ze dachten mee met onze situatie. Vis werd op tijd bezorgd. De schotels zagen er goed uit en het was allemaal erg lekker.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Handig online te bestellen en snel af te halen. Heerlijk gegeten!

zoals altijd uitstekend;

altijd op tijd en de warme gerechten zijn warm als de bestelling bij mij thuis bezorgd wordt

zeer verzorgd

Telefonisch overleg over de bezorgtijd. Een heerlijke schotel. Erg mooi opgemaakt en heel goed van kwaliteit. Alleen positieve berichten van de gasten.

De sushi was FANTASTISCH

De borrel kreeg een nieuwe dimensie met Dirks sushi!!

Altijd goede kwaliteit

Online bestelling netjes op tij klaar. Super service

Bedankt voor uw review! Groet Dirk

Hoornesplein 125 2221 BE Katwijk