Filters

6

Helaas als trouwe klant weer geen gratis verzend kosten

Ptima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Op afgesproken tijdstip geleverd, prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Fantastisch

Duidelijke communicatie mbt bezorging: een dag vooraf een whatsapp bericht met het tijdvak waarin bezorgd wordt met de mogelijkheid te reageren en afwijkende / aanvullende afspraken te maken. Op de dag zelf een whatsapp bericht met de exacte bezorgtijd. Kortom: top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede voeding, goede service

Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Site loopt vaak vast
10

heel goed

alles was goed geregeld levering , communicatie per mail en app. aankomst tijd en de producten helemaal prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Helemaal tevreden

Precies wat ik besteld heb. Duidelijk wanneer de levering is en dan is hij er ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Nette bezorging, keurig via mail en bericht op telefoon een bevestiging wanneer de levering is. Heel vriendelijke dame die ook met mij nog even de bestelling doornam na levering, echt Super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Super!

Snel geleverd, voor levering en op de dag zelf 15 minuten voor levering een bericht. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Super !!

Goed contact via mail over bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
9

Super kwaliteit en stipt op tijd

Gewoon goede kwaliteit vlees. En niet onbelangrijk ze komen netjes op tijd en zijn daarbij ook vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Bezorgservice is uitstekend

Altijd netjes bezorgd en vlees van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Prima

Goede en vlotte levering van kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

op tijd, en erg vriendelijk

De dag voor de levering nog een berichtje ontvangen. Op de dag zelf een kwartier voor tijd nog een keer. Brenda kwam keurig op tijd en was erg vriendelijk. Top geregelgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Snel

Gemakkelijk te bestellen en bezorging ook prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goed geregeld

Eerste keer gebruik gemaakt van deze service en ben heel tevreden. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goeie service, snelle bezorging, duidelijke website en last but not least, mijn puppy vind het heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Prima service

Groot assortiment in gezonde hondenvoer. Prima levering en service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Misschien een bonus systeem voor trouwe klanten?
10

Hoog in kwaliteit en service

De kwaliteit is uitstekend, maar ook de service. De terugkoppeling, netjes en ruim vooraf weet je wanneer de levering plaats vind.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitstekend

Goede producten en levering op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitstekend

Goed, makkelijk en levering op afgesproken tijd, Vriendelijke bezorgers en correct. Na fout van mijzelf voer dezelfde dag alsnog zonder extra kosten bezorgd. .

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
8

Transparante service

Er wordt duidelijk aangegeven hoe de bezorgservice werkt. Van te voren wordt ook een specifieke tijd opgegeven. De bevroren vleesrollen zijn goed bevroren. Prima service. Enige minpuntje is dat de doos van de bevroren vleesrollen aan de binnenkant vies is door de uiteinden van de vleesrollen. Omdat die vleespuntjes aan de binnenkant van de doos snel ontdooien, wordt het onhygiënisch om dit karton te bewaren in mijn papierbak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Enige minpuntje is dat de doos van de bevroren vleesrollen aan de binnenkant vies is door de uiteinden van de vleesrollen. Omdat die vleespuntjes aan de binnenkant van de doos snel ontdooien, wordt het onhygiënisch om dit karton te bewaren in mijn papierbak.
10

zeer correct!!

Perfecte bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Altijd goed en fijn dat er bericht gedaan word hoe laat ze komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Lieve mensen en goede service

Word netjes contact opgenomen wanneer ze er zijn, super leuke vriendelijke mensen en een goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

geweldig

keurige meldingen vooraf. altijd op de aangegeven tijd geleverd. blij met de SMS jes die vooraf krijgt. ben helemaal blij met de services die ze geven. ook de kwaliteit van de geleverde goederen zijn buitengewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? ga zo door

Bedrijfsgegevens

Munnikenweg 8

2651 LZ Berkel en Rodenrijs

+31 6 55298417

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.