Filters

10

Super

Altijd mooi op tijd volgens afspraak via app en vriendelijke bezorger

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Nee
10

Doen wat ze beloven

Hebben me steeds zoals beloofd op de hoogte gehouden van de bezorgtijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
8

Netjes boven op de 5de verdieping bezorgd

Je wordt goed via berichten op de hoogte gehouden hoe laat de bezorger komt, erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Bezorger mag iets vrolijker kijken
10

Top bezorg service

Zij bezorgen voor voer voor mijn hond al 1,5 jaar en hoop nog veel langer. Ze zorgen altijd voor een oplossing. Enige nadeel is hun bezorg dagen. Als ik bv vrijdag heb besteld komt pas de volgende week binnen. Maar je weet dat en makkelijk rekening te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Bezorg datum naar woensdag en vrijdag breekt zo de week
10

Niets aan veranderen

Van bestelling tot levering top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Gewoon perfect!

Je kunt altijd op een app-je rekenen en de afgesproken tijd klopt. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Nee
10

prima

Conform afspraak, als ze er bijna zijn ontvang je een mailtje, prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitstekend

Bestelling geplaatst en de volgende dag kon ik het al afhalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Nee
10

Erg goede service!

Duidelijke website, indien nodig duidelijke informatie, ook aan de deur. Altijd vriendelijk, optijd op de aangegeven dag en tijdstip en geven graag advies als dat nodig is. Onze hond vindt het vlees en de brok heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
9

Netjes en op afgesproken tijd.

Een woord ... Top. Dag van te voren Appje met de tijd, en ze waren er op die tijd netjes ingepakt zoday koud en bevroren bleef. Foto als bewijs en waar het stond. Is toch gewoon geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitstekende service en levering

Ik bestel hier al even en alles is altijd goed. Je krijgt een de dag van te voren een klein tijdvlak waar ze vertellen wanneer ze komen en op de dag zelf, krijg je een appje 5 minuten van te voren. De bezorger is altijd netjes en vriendelijk. De worsten worden goed diep bevroren geleverd. Laatste keer dat ik had besteld, was er iets niet hetzelfde met de worsten en mijn hond at het niet. Nadat ik ze had gemaild, kreeg ik super snel een reactie en kwamen ze de volgende bezorgdag de worsten ruilen. Nu eet hij alles weer super goed. Ik ben ontzettend blij met deze service. Als het goed gaat, dan gaat het goed en als er iets mis is, lossen ze het heel snel en goed voor je op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Geen
10

Hele fijne en goede bezorging

Hele fijne en goede bezorging gehad! Ze houden contact met je over je bestelling. Alles is heel persoonlijk en dat vind ik fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Nee
10

Fantastische service

Op de dag zelf ontvang je een SMS met het tijdvak waarin wordt bezorgd. Tot nu toe alleen maar hele goede ervaringen met het vlees (hond lijkt het het lekkerst te vinden) en de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitmuntend

Altijd stipt, super bezorging, altijd een appje met een tijdslot erbij. En de regels etc zijn duidelijk. Optioneel bij aanbevelen? Ipv ja/nee, absoluut erbij zetten??

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Zoals gewoonlijk een uitstekende service.

Goede kwaliteit en prijsverhoging nette levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Goed geregeld en keurig op tijd

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Nee
6

Communicatie prima

Ik vond alles prima. Behalve het wachten op de levering. Ik heb er een week op moeten wachten en had daardoor geen voer meer voor mijn honden. Dit is een reden voor mij om of op ander voer over te gaan of om het via bol.com te gaan bestellen. Als dat wel sneller gaat tenminste. Verder communicatie is goed en duidelijk. En mn honden zijn er gek op en doen het goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? Snellere levering
10

zie mijn vorige ervaring

idem

  • Aanbevelen? Ja
10

prima!

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Super snelle service

Bestellingen worden altijd snel en goed geleverd, de communicatie via WhatsApp werkt heel prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitstekend

Alles gaat vanzelf, bestellen, levering via whatsapp hoelaat etc, perfect geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitstekend

Zeer tevreden ! Vriendelijke bezorger en altijd op afgesproken tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
10

Juist een tijdig

Conform het bestelde afgeleverd op aangegeven tijdstip.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.
9

Super tevreden

Zelfs als ik nog op t laatste moment iets in m'n bestelling wil aanpassen, is er alle medewerking. Ook weet ik precies wanneer jullie komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u verbeterpunten? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Munnikenweg 8

2651 LZ Berkel en Rodenrijs

+31 6 55298417

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.