Boven verwachting

Boven verwachting goed geholpen

Snel en eenvoudig

Snel en bondig

Voordat ik de aanvraag geheel invulde heb ik de chat (Tom) geraadpleegd. Ik vind wel dat je moet kunnen inschatten of een beroep een kans van slagen heeft. Uw reactie/brief geeft me wel hoop, omdat de reden kort en krachtig lijkt.

Snelle reactie; ook via chat. Goede hulp voor hen die niet op juridisch gebied onderlegd zijn tegen zeer redelijke vergoeding.

Goede betrokken dienstverlening

Geen automatisch gegenereerd document, maar toegespitst op de situatie. Het zou wel fijn zijn wanneer het document in Word wordt aangeleverd om de taalfoutjes eruit te kunnen halen en/of de tekst wat beter te nuanceren.. Gelukkig heb ik pdf pro en kon ik het document bewerken.

Goed and helpful

Goed and helpful

Snel geholpen, goede service en overzichtelijk

Snel de benodigde brief binnen. Overzichtelijk online portaal. Extra vraag gesteld en vrijwel direct reactie.

Pluspunten

Zeer snelle levering en de kwaliteit volledig volgens verwachting. Daarnaast een snelle reactietijd en behulpzame medewerkers. Aan te raden!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen positieve punten vind dit echt een aanfluiting. alles gewoon 1 op 1 oveegenomen en in de brief geplakt.

Alles wat ik zelf geschreven heb, is klakkeloos overgenomen, ik had verwacht dat het met wat juridische termen, en verbeterpunten een correcte brief gemaakt zou worden!

• Betrouwbaarheid

Beste Jacqueline, vervelend te lezen dat de brief niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij hebben naar aanleiding van uw feedback de aanvraag nogmaals bekeken. De reden dat er zo goed als geen aanpassingen zijn gedaan aan uw verhaal is om dat u de voor u geldende situatie helder heeft omschreven. En daar gaat het om! JHO heeft er wel voor gezorgd dat de tekst nog beter leesbaar is. Ik hoop dat met deze toelichting de door ons geleverde dienst door u alsnog positief gewaardeerd wordt.

Pluspunten

Snelle professionele hulp, echt een aanrader!

Pluspunten

Mooie professionele brief,hopen dat het een positief resultaat oplevert

Helaas geen directe reactie op mijn verzoek, na de chatsessie wel meteen in orde gemaakt

• Betrouwbaarheid

Wij realiseren ons dat de afhandeling van uw aanvraag te lang op zich heeft laten wachten, waarvoor onze excuses. Wat betreft de prijs zijn wij benieuwd naar wat u een meer acceptabele prijs vindt voor een dergelijk online product. Met vriendelijke groet, Tom

Pluspunten

Tot nu toe ben ik uiterst deskundig en snel geholpen. Ook wordt alles duidelijk uitgelegd en wordt er meegedacht. Tot nu toe super tevreden!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Toen ik de brief las stond ik met een mond vol tanden . Ik had niet verwacht dat ik zo”n goede brief zou krijgen !!

Geen verbeterpunten ga zo door

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Via de chat zaken met 'Ron' gesproken. Zeer tevreden antwoord gekregen.

N.v.t.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

nvt is vanwege het feit dat ik voor eerst gebruik maak van jullie diensten.

nvt

Pluspunten

Oké bedankt voor de uitleg, weten jullie toevallig wanneer ik de uitspraak te horen krijg? Of krijgen jullie dat niet te horen.

• Betrouwbaarheid

Beste Thirza, is jouw verwachting dat Juridische Hulp Online zowel het beroepschrift opstelt als behandelt? In dat geval kan ik mij voorstellen dat een klanttevredenheidsonderzoek wat voorbarig overkomt aangezien jij nog geen reactie op jouw protest hebt ontvangen. De situatie is echter dat JHO particulieren helpt bij het opstellen van rechtsgeldige documenten zonder dat daar een advocaat of jurist voor nodig is. Nadat jij deze vervolgens hebt verstuurd naar de desbetreffende overheidsinstantie zorgen zij voor de afhandeling. JHO kan helaas geen garantie bieden over de uitkomst van een dergelijk traject. Met vriendelijke groet, Ron

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Kreeg snel een reactie

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Een heel prettig gesprek! Prijs/kwaliteit is heel goed. Ron is een topper.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

zeer tevreden over de dienstverlening.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer prettig contact! Snel en accuraat!

Hebben we al doorgegeven tijdens het chatcontact. Werd ook meteen op gereageerd!