Goede prijs, snelle service. Wat wil je nog meer?

Fijn bedrijf en ze helpen je ook goede verder als je vragen hebt omtrent behangen en schilderwerk.

Goede kwaliteit, goede service, snelle levering

De VP Extra matt, super matte muurverf is echt een aanrader. We hadden eerst de RAL 7021 (zwart grijs) gekocht en waren zo tevreden over het resultaat (zowel tijdens het verven als het eindresultaat) dat we ook nog de witte uitvoering besteld hebben. De verf is van professionele kwaliteit, droogt super netjes en egaal op, je kan er meerdere keren over heen schilderen zonder strepen over te houden. Echt geweldig! Zelfs het plafond is strak en streeploos!

Prima zaak.

Snel en goed geholpen, verfmenger een online zaak waar je goede informatie krijg en alles snel geleverd wordt door heel Nederland.

Goede service!

Ik wilde graag een deur in huis mat zwart verven. Ik had al verschillende verven geprobeerd (overigens niet gekocht bij De Verfmenger), maar de deur had daardoor een hele lelijke structuur gekregen. Ik twijfelde of het aan de verf of aan de roller lag. Ik wilde dus een nieuwe roller uitproberen en ik had interesse in een van de rollers op de website, dus ik stelde wat vragen via de chat over deze roller. Nadat ik de situatie uitgelegd had, kwamen we tot de conclusie dat de roller die ik gebruikt had wel prima was, maar dat ik beter een kwaliteitsverf als Sikkens of Sigma kon proberen. Ik heb dus een verf van Sigma besteld en niet de roller. Toen ik het pakketje openmaakte, zat de roller waar ik de vragen over stelde er ook in, super lief! Waar vind je deze service tegenwoordig nog?! Heel erg bedankt! Ook de bezorging via Trunkrs heb ik als prettig ervaren, het was mijn eerste ervaring met deze bezorgdienst.

Top! En super snel geleverd

Goede kwaliteit van eigen merk. En hele snelle levering!

Goed geregeld

Zeer vlot geleverd, prima prijs

Goede website, goede prijzen, snelle levering

Goede website, goede prijzen, snelle levering => prima

Super 's El en goede levering

Bestellen ging makkelijk en levering snel, goed verpakt.

snel en goed

ze doen wat ze beloven

Keurig en snel geleverd

Snel en goed geleverd

Scherpe prijs en snelle levering!

Prima ingepakt!

Heel tevreden

Vlotte levering, product zoals afgesproken en zorgvuldig verpakt

Goed en vertrouwd.

Goede kwaliteit voor een prima prijs. Makkelijk verstelbaar via internet. Ook nog vlot gezorgd. Dus een aanrader.

Goed bedrijf!

Goed bedrijf. Snelle verzending.

Fijn!

Snelle service, goede kwaliteit

Goede en snelle service.

Goede ervaring verf goed verpakt en snel geleverd.

Zeer snelle levering

Top muurverf voor een lage prijs

Prettig om verftips in te zien

Of advies te kunnen krijgen

De goedkoopste en de beste

Koop mijn verf meestal bij een andere aanbieder maar deze werdt ineens meer dan 10%duurder de verfmenger had nog de oude prijs

Goede verf snelle levering

Goede producten veel keus snelle levering

Goede administratie, heldere site met uitleg, goede communicatie, snelle levering.

Goede online verkoop....heel tevreden.

Snelle verzending en prima prijs.

Prima, snelle levering. Ben dik tevreden