Snelle levering.

Ik had mijn product de volgende dag al in huis. Super!!

Perfecte prijs kwaliteit

Zeer goede afhandeling

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs

Erg tevreden met mijn op kleur gemengde Perkoleum en kwasten!

Snelle levering en prima materiaal

Snelle levering. Prima hulp en advies

Topservice

Een bedrijf met goede service. Ik kreeg een verkeerde levering en het probleem werd door het bedrijf gelijk opgelost. Ze bodem mij zelfs verschillende mogelijkheden. Ik ga hier zeker weer bestellen als ik was nodig heb. Snelle en goede service! Ellen

De Verfmenger, de plaats om goede verf tegen een goede prijs en snelle levering te kopen

Ik koop al jaren verf bij jullie bedrijf en dit keer stond ik verbaasd over de snelle levering! s''morgens vroeg besteld en s"avonds had ik het al in huis. Dit is een compliment waard!

zeer snelle levering voor een nette prijs

Goede communicatie en snelle levering van de juiste producten

Ben zeer tevreden met mijn levering, ook ivm de juiste communicatie (iets later leveren werd aangemeld) en de bestelde producten.

Zeer positief

Snel binnen goede prijs. Prima product.

Bestelling en levering zijn correct verlopen.

Ene dag besteld volgende dag in huis Fijnere prijzen dan in de winkel

Goede snelle levering , prijs-kwaliteit prima

Goede snelle levering en prijs-kwaliteit is prima

Alles geleverd zoals afgesproken

Goede voorlichting op de site. Blikken verf perfect en zorgvuldig ingepakt

Goede professionele verf!

Overzichtelijke website met advies, vandaag besteld is morgen in huis! Goede service na verkoop en het allerbelangrijste goede verf!

Goede snelle levering

Goede snelle levering in de bestelde kleur voor een goede prijs. De communicatie over de bestelling en bezorging was ook goed.

Ik ben echt tevreden van hun diensten.

Prima bedrijf !

Heb al 2 jaar de renovlies behang van vermenger zeer tevreden ermee! Nu ook weer voor mijn schoonzus besteld, top spul en levering !

De verfmenger is een topbedrijf: snelle levering en goede communicatie.

Goed produkt betrouwbaar geleverd

De website heeft me goed geholpen om een keus te maken in het oerwoud van verschillende soorten beits. Daarna was het klikklikklik, en de volgende dag mijn bestelling in huis. Zodat ik kon doorwerken.

super service en kwaliteit

kunnen alles mengen

Vlotte levering binnen twee dagen

Vlotte levering binnen twee dagen

Top service. Al meerdere keren besteld en s'avonds al geleverd.

Super verf en levering

Ik gebruik al jaren de Nelff verf. Heb ze in kleur laten mengen, echt super verf en ik ben een niet een schilder, vrouw van 1.65, maar krijg alleen maar complimenten over het verfwerk. Heb het gebruikt voor een chalet in een bos. Deze kan er nu weer een aantal jaar tegen De levering was precies zoals afgesproken.

Goede verf, snel geleverd

Goede verf en snel geleverd

pakket 1 liter verf uitstekend verpakt en de volgende avond ontvangen.