Hele fijne service, en zeer goede kwaliteit verf

Prima verf voor goede prijs

Wel waren de verfblikken gedeukt doordat ze te los in de doos zaten. Gelukkig zaten ze nog dicht :)

vlotte levering

Vlotte en correcte levering van het bestelde product.

snel, betaalbaar en betrouwbaar

Na een zoektocht op het internet heb ik het gewenste product bij De Verfmenger kunnen vinden tegen een zeer vriendelijk tarief. Volgende dag dag stond een postbode met het potje beits voor de deur. Geen gedoe, mooi spul, lekker geprijsd.

Veelbelovend

Renovlies, VP voorstrijk en lijm besteld. Had snelle levering gekozen en hadden het inderdaad de volgende dag in huis. Zijn net met de voorstrijk begonnen. Is wat stroperiger dan ik had verwacht. Maar moet het materiaal nog wat leren kennen. Misschien wat aanlengen. Ziet er al wel goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Een goede ervaring

Goed overzicht en makelijk te bestellen en mooi op tijd met leveren

Goede ervaring met levering en afhandeling vragen

De levering was prima en ook bij een vraag werd deze goed afgehandeld met informatie van de leverancier.

Snelle levering en alles zeer, goed ingepakt.

Goede en vlotte levering

Erg blij met het mooie renovlies behang. Werd snel en zonder problemen geleverd.

Goedkoop en kwaliteit

Snel en gratis geleverd en de goedkoopste die ik kon vinden op internet

Snelle en goede levering!

Goede prijs kwaliteit verf, slecht transport

Enige nadeel is dat drie van de drie verfblikken met deuken zijn aangekomen..

Een goede ervaring helemaal top

Ik heb mijn bestelling als positief ervaren

Zoals hierboven is de bestelling en levering van de verf positief verlopen.

Duidelijke site met veel info, fijne klantenservice, goed verpakt

Prima verf

Leveren wat beloofd wordt

Prima omschrijving van het product en op tijd geleverd!

Een aanrader!

Ik gebruikte Nelf Nelfalite Xcellent Mat voor mijn binnendeuren en kassementen. Ze laat zich heel goed verwerken, vloeit heel goed en dekt naar behoren (2 lagen nodig). Jammer dat ze enkel in blikken van 1 l beschikbaar is.

Perfect snelle levering goed prijs

Normaal heb ik een hekel aan schilderen. Verf goed, materiaal goed, prijs goed dus snel klaar gelukkig Met het eindresultaat elke ochtend op mijn netvlies geniet ik elke ochtend als ik de keuken inloop en ga ik fluitend naar mijn werk ;-)

Kwaliteit tegen goede prijs

Dit is de derde keer dat ik tot volle tevredenheid een bestelling geplaatst en ontvangen heb!

Snelle en correcte levering

Prima en prettig

Snel, efficiënt en goed

Goede ervaring. Volgende keer als het weer de beste prijs is bestel ik weer.

Goede kwaliteit

Na mijn bestelling snel een reactie op de e-mail en netjes bezorgd . Ik had alleen zelf een fout gemaakt inplaats van zeide glas nu hoog glans besteld. Maar opdat het een gemaakte kleur is kan deze niet om geruild worden . Nog niet kunnen verven buiten in verband met het weer . Maar we gaan het bezien hoe het uitvalt .

Mengen

Zoals jullie naam doet vermoeden zou je denken dat je de verf gemengd thuis krijgt… Echter bij de grijze 7016 verf lag er bovenin een zwarte laag. Na goed mengen werd het uiteindelijk wel de juiste kleur. Maar als je dan toch opzoek bent hoe je je product kunt verbeteren… zet hem even 20 sec in de meng machine voor je hem op stuurt.. Product was verder prima

Heer Ivostraatje 42

8911 DZ Leeuwarden

058 - 2152530

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.