goed advies, snelle levering, goede prijs

goede prijs en goed advies en snelle levering

Goede afwasbare muurverf

Goede afwasbare muurverf, maar helaas is de bestelde kleur niet hetzelfde als op de gekozen kleurkaart, dus moet het nogmaals over. Ook is de verf niet dekkend in 1 X.

Hallo, De dekking is altijd afhankelijk van de ondergrond, als dit zuigend is of een andere kleur dan zal de dekking nooit ineens gaan. Wij hebben over de kleur geen melding gehad, als dit niet correct is dan horen wij graag van u.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Prima verven voor prima prijs

Er was wat miscommunicatie over de te leveren antraciet kleur maar dit is netjes opgelost

Fijnverrast door de prijszetting

En de afhandeling van de bestelling liep even vlot. Prima tevreden, voor herhaling vatbaar.

Perfect advies en de beste prijs, snel geleverd top!

Goede ervaring bij De Verfmenger. Telefonisch keurig te woord gestaan door Stan. Hij kwam met het advies wat ik nodig had voor mijn klus, lekker in het weekend kunnen verven. Was op tijd geleverd voor het weekend, top en aanbevolen!

Goede verf op tijd geleverd

Goede informatie en goed verpakt verzonden

Goede informatie en prima verzonden

Slechte levering

Afgelopen donderdag 31 maart een bestelling gedaan vóór 12 uur zodat het vrijdag 1 april bezorgd zou worden Niks geleverd Vandaag maandag 4 april zou bestelling geleverd worden tussen 16-18 Nog steeds niks ontvangen. Het is nu 1945 uur

Beste Bert, Dat is vervelend om te horen. Ik heb u direct na deze review (8 uur avonds) nog telefonisch gebeld. U heeft namelijk gekozen voor 1 tot 3 werkdagen verzending. Uiteindelijk hebben wij geleverd binnen deze periode.

Snelle levering goede kwaliteit prijsverhouding

goede en snelle service

werd in de avond bezorgt en had dit niet verwacht. prima dus

Prima! En snelle levering

Goed! De goedkoopste en snelle levering. In de avond zelfs een mail dat de levering een dag later zou zijn ivm met ongeluk van de bezorger. En keurig veilig verpakt.

Verf was er snel. Goede kleur.

Goede overzichtelijke website

Zeer tevreden over snelle levering.

Mijn ervaring is het makkelijk vinden van de website

In één woord: prima

Ik heb telefonisch nog nadere informatie gevraagd - en duidelijkheid gekregen - ook prima!

Komt de afspraak na, vlotte levering

Prima weer

Snel geleverd, goede verf van VP

Snelle levering, goede kwaliteit.

Ruim assortiment en goede prijs. Ik bestel er regelmatig.

Eenvoudig bestellen, bezorgen

Moeiteloos bestellen en zoeken en dat voor een voordelige prijs.

Mooie website

Normaal koop ik de verf bij een goede verf winkel bij ons in het dorp. Ook voor advies. Ook de verf is de laatste tijd ontzettend duur geworden. Hierbij kwam ik op jullie site en zag ik dat de verf een stuk goedkoper is. ook zie ik dat er hier een winkel in Beverwijk is. ik weet niet of je daar ook verf laten kan mengen. Maar ben zeer tevreden.

super snel en de goedkoopste

de goedkoopste

Zal zo weer bestellen

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.