Goed verpakt en goede service.

Verfblik zeer goed verpakt en geheel met tape afgedicht. Helaas was er een verkeerde kwast geleverd, echter na een e-mailtje, het originele bedrag voor de kwast naar mij overgemaakt.. Prima

Prima product tegen goede prijs

Snelle levering en een prima product

Positief

Vlotte levering, goede communicatie, lage prijs.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs en redelijk snelle levering. Ook reageert klantenservice snel op mailtjes.

Super goede dienstverlening! Staan altijd klaar voor advies. Zeer vriendelijke medewerkers. Verfrol cadeau bij de laatste bestelling

Nette service en afhandeling

Netjes geholpen bij een product dat toch niet op voorraad was. Hiervoor een vergelijkbaar product gekregen

Wat een service, wat een professionele verf.

Wederom bij de verfmenger mijn verven en overige materialen gekocht waaronder afplak tape en verfrollers. Naast een interessante prijs is de kwaliteit van de verven geweldig. Koop nooit meer muurverf bij een Praxis, Gamma of welke bouwmarkt dan ook. Eigenmerk dekkende voorstrijk (VP) Dit doet zijn omschrijving eer aan. Dekt geweldig en dat voor zo’n prijs. Daarna de Relius R1 Pro muurverf gebruikt. Wat een klasse product. Dekking in een keer en verf van een juiste dikte. Heerlijk om met deze professionele producten te werken. M.a.w. een echte aanrader. Voor mij niets anders meer.

Keurige service

Ik had verf besteld voor levering de volgende dag. 's Ochtends vroeg werd ik gebeld dat dit helaas niet ging lukken wegens beperkte capaciteit in transport. Verzendkosten zijn keurig gecrediteerd.

grandioos

Snelle en goed verpakte levering

Te vreden met mijn bestelling

Te vreden met het product

het is gewoon goed bij de verfmenger

Duidelijke en overzichtelijke website, en ze verkopen ook de betere verven met een goede prijs.

Snelle levering, goede kwaliteit

Het huis merk VP is van uitstekende kwaliteit en doet zeker niet onder voor de duurste merken.

Uitstekend service

Op tijd geleverd zoals de website het benoemd Klantenservice vriendelijk en direct antwoord op mijn vraag Verpakking uiterst goed Een aanrader

goede dekking en makkelijk om mee te werken, super!

fijn om mee te werken met jullie verfroller, goede dekking

Prijs kwaliteit prima en snelle levering

De VP prof is een fijne lak die prima verft met de kwast , mooi bolt en zelf glad trekt. Denk aan goed ontvetten, eerder kans anders op "visogen"

snelle levering, goede producten

Snelle levering en goede producten. Ook kundig advies bij vragen

Komt afspraken na

Prettig zaken mee doen. Als er iets mis is met de bestelling is 1 telefoontje voldoende en wordt het direct geregeld.

Vlotte service

Alles is vlot verlopen

Superservice, snelle reactie en een top FAQ

MijniDeal-betaling liep niet helemaal zoals gebruikelijk omdat ik mijn pasje moest ophalen. Dit even gemeld en ik kreeg meteen meervoudig reactie, inclusief en telefoontje. Lees ook de FAQ, die is persoonlijk en geen copy-paste van de fabrikanten. Erg prettig!

Levering zoals is besteld!

Goede service. Vakkundig. Gewoonweg goed!

Product geleverd zoals besteld. Alles netjes afgehandeld, zoals het hoort.

uitstekend

bestelling ,zondag besteld en dinsdag in huis.

Mijn ervaring met de verfmenger is uitstekend, vriendelijk geholpen, goed advies en snelle verzending. Alhoewel de verf goed was ingepakt is het blik en een emmer aardig ingedeukt. Dus ik denk dat de vervoerder transmission er mee heeft lopen gooien ??

Je krijgt wat ze beloven

Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben, ze reageren snel op vragen. Daarnaast zijn ze flexibel als het gaat om kleine aanpassingen na de bestelling.

Snel geleverd. Makkelijk te bestellen. Goede prijs

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.