Uitstekende service, perfect geregeld!

Al vele malen verf besteld bij de Verfmenger! Altijd goed verpakt, snel geleverd en prima prijs! Gister 15.00 uur pot verf opengemaakt, helaas een verkeerde kleur ontvangen. Vandaag oudejaarsdag stond om 14.00 uur nieuwe pot verf voor de deur. Grote klasse Verfmenger! Een tevreden klant uit t Veld

Goede prijs duidelijk site

Wat ik er van verwacht

Uitstekende service, snel geleverd, goede prijs

Vanwege de lockdown en de winkelsluiting was ik op zoek naar verf die ik via een online winkel kon laten voor mengen. Na lang zoeken bleek De Verfmenger een van de weinige partijen die dit kon leveren. En de prijs was vrijwel gelijk aan de veef van de bouwmarkt. Alleen de verzendkosten van 7 euro kwamen er nog bij. Maar verzending is al gratis vanaf 30 euro en daar zullen de meeste klanten vast al gauw aan komen Ik plaatste mijn bestelling op vrijdagavond en de levertijd was 3-5 werkdagen. Ik rekende dus op bezorging op, op zijn vroegst, woensdag. Bovendien was er door Kerst en winkelsluiting ongekende drukte bij pakketbezorgers. Maar ik had mijn verf op dinsdag al in huis! Ik schrijf zelden recensies, maar wilde deze positieve ervaring even delen.

Beide verfpotten beschadigd

Had 2 x 1 liter mengverf besteld koopmans Perkoleum, kreeg 2x 2,5 liter was een kerstcadeautje werd verteld via de chat. Super dank je wel! De levering was prima, het zat allemaal heel stevig ingepakt noppenfolie etc en toch waren beide blikken bij de deksel ingedeukt terwijl de doos onbeschadigd was. Bij een volgende bestelling graag geen ingedeukte verfpotten....! Toch bedankt voor 3 liter extra verf! Mooi kerstcadeau!

letterlijk; vandaag besteld morgen in huis

hadden gelukkig de verf die ik nodig had. nu in de lock-down

Teksten vol fouten

Mijn aandrang om hier iets te bestellen verdween door de ergernis over de ontelbare spel- en taalfouten. Het lijkt mij een goed idee om het door iemand te laten lezen en verbeteringen aan te brengen

Als van ouds goed!

Altijd fijn om hier te bestellen, doe ik dan ook graag. Snelle levering en fantastisch verpakt.

Super goed geregeld

Top en snelle service

Mooie aanbiedingen en Zeer snelle levering

Bestelling super, zoekfunctie website niet goed

Bestelling en betalen waren super snel verwerkt en de volgende avond was alles binnen. Super. De zoekfunctie op de website werkt niet, dus als je de naam, van een product invoert verschijnt het betreffende product willekeurig ergens in het menu, dan moet je alsnog handmatig door de lijst zoeken. Je kan specifieke producten beter via google vinden.

Al jaren kopen wij verf bij de verfmenger.

Perfecte service en goede kwaliteit.

Goede site, nette prijzen

Duidelije informatie en goed overzicht van leverbaarheid. Nuttige tips.

Vriendelijke service

niks mis mee

besteld en geleverd. Niks mis mee.

Goede service en snelle levering

Goede service, website geeft veel informatie over de producten. Snelle levering.

Is basis kleur, niet echt wit maar meng wit.

Top en snel!!!

Site werkt perfect, prijs kwaliteit verhouding is goed en de levering is snel!

Goed bedrijf met vakkennis

Mijn ervaring is erg goed met de Verfmenger. Je heb met vakbekwame mensen te maken

Top buiten verf en super snelle levering.

Door de snelle levering kon ik direct aan de slag met de buiten planken die ik binnen alvast een eerste laag verf kon geven. Een nette prijs en gratis levering.

Mijn bestelling was snel en goed geleverd.

Snel en voordelig

Regelmatig heb ik verf nodig en iedere keer ben ik weer positief verrast door de snelle service. ‘s Ochtends besteld, ‘s avonds al in huis. En dat zonder extra verzendkosten!

Goede snelle verzending

Prima product en goede verzending

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit en snelle levering. Kan niet beter. Ga zo door!!

Snelle goede complete service

Meermalen al besteld en altijd dezelfde top service. En de producten zijn van eerste klas kwaliteit