Fantastisch bedrijf

Bezorging is ook altijd uitmuntend!

Gewoon goed

Voor de zoveelste keer een bestelling gedaan en weer snel geleverd

Retour sturen is enorm moeilijk en kost heel veel tijd

Na goed advies van De Vergmenger hebben wij de aankoop van onze producten gedaan. Maar achteraf bleek dat wij toch iets te veel besteld hadden en deze wilden wij dan ook retourneren, waarbij de geretourneerde producten niet geopend waren. Wanneer we hierover belde kregen we een meneer aan de lijn die uitlegde dat dit veel tijd, moeite & geld koste voor hun. Waarbij ik uitlegde dat wij het over hadden en het niet meer gingen gebruiken en het eventueel wilden terug brengen naar Leeuwarden (wij wonen op een eiland) zodat de transportkosten en administratie kosten beperkt bleven voor hun, maar ik moest niet elke keer in discussie gaan. We werden zeer klantonvriendelijk behandeld & zeker niet meedenkend wat in de eerste instantie wel het geval was. Het geld was waarschijnlijk al binnen en daarom niet teveel moeite aan besteden. Dit was de eerste & laatste keer dat wij bij De Verfmenger een aankoop doen.

Snel!

Verf producten altijd goed, echter...

Vaak verf besteld en nooit klachten. maar let op de firma die nu bezorgd komt maar 1 keer, dus niet afhalen op een afhaalpunt of de volgende dag terug komen. Verder heb ik 2 rollers besteld waar ik niet tevreden over was. Ik heb tot 2x toe een negatieve review gepost maar deze wordt niet op de site geplaatst. Dat geeft toch te denken.

Gewoon goed

Goede kwaliteit, snelle bezorging en concurerende prijs

Het was prettig winkelen, snelle levering, goede producten Ze waren ook heel goed verpakt.

Goede service en snelle levering

Meerdere keren verf besteld bij de Verfmenger en alle keren goed geholpen bij vragen over de verf en bepaalde kleuren. Alles wordt altijd snel geleverd.

Zoals altijd top!!!

In een word top service en goede kwaliteit verf

Snelle levering Kon nergens goedkoper vinden

Geweldige service!

Er wordt met je mee gedacht en deskundig advies geboden! Ik heb hier meerdere keren besteld en voor vragen kon ik altijd bij hun terecht. Daarnaast zijn de producten zeer scherp geprijsd en krijg je waar voor je geld.

Zeer snelle service en uitgebreid aanbod

De levertijd was niet zoals op de site stond 3-5 werkdagen, maar reeds de volgende dag in huis! Keurig verpakt en 2 gratis lakrolletjes meegeleverd. Uitgebreid aanbod op de site en scherpe prijzen

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

De verf werd goed/veilig verpakt binnen 2 dagen geleverd. Specificaties als besteld. Gewoon goed. Tip: de enquête kwam al, voor ik de bestelling binnen had. Daar zou beter een dag tussen kunnen zitten. Maar geen echt probleem.

Snel en correct!

En nog een verfrollertje er bij gekregen ook!!

Zeer proffesioneel en heel snelle levering.

Zeer goede ervaring met deze firma. Top klasse.

Zeer snelle en goede levering voor een juiste prijs.

Top bedrijf.

betreft aflevering

Door een helaas verkeerde bezorging moest geleverde Perkoleum via Post nl. geruild worden. Dit gebeurde met excuses van het bedrijf. Dezelfde dag ontving ik per mail labels met de juiste afleveradressen. Er bleek bij onze bestelling enige onduidelijkheid over de correcte RAL kleur. Het bedrijf hanteert andere kleurcodes, maar de codes komen wel overeen met de algemene RAL nrs. Hierover had ik mail- en telefonisch contact met de medewerker. De Perkoleum kon, na overleg, in de gewenste RAL kleur geleverd en dit gebeurde per omgaande. Nog dezelfde dag werd de Perkoleum bezorgd. Het bedrijf gaf, vanwege de misverstanden in onze communicatie, uiteindelijk nog een aardig (verf)cadeau als extraatje. Chapeau voor dit bedrijf!! Nu aan de slag met de Perkoleum!

Goed, snel en voordelig

Op zondag buitenbeits besteld, maandagavond geleverd.

Precies volgens afspraak.

Snelle levering en uitstekende service

Na enige onduidelijkheid aan telefoon alles prima opgelost.

Harde werkers met hart voor de zaak.

uitstekend

Precies zoals aangegeven. Perfecte bezorging uitstekend verpakt.