Super!!!

Prima uitleg op de site, dit heeft mij geholpen om voor Sikkens rubbol xd te gaan. Tevens word eer gelijk een suggestie gedaan voor de juiste primer. Overzichtelijke en duidelijke site. Van bestelling tot levering in 24 uur. Super service en levering.

correct en razendsnel

De webpagina zit wat lastig in elkaar, maar toen ik mijn bestelling eenmaal geplaatst had liep alles van een leien dakje.

Vandaag om 16.00 besteld en volgende dag om 19.00uur bezorgd. Dat is service. Gr P

Uitmuntend

Mijn ervaring hoef ik niet in een zin te vertellen, maar zoals u ziet met 1 woord. Altijd top met een snelle levering en prima prijzen.

normaal goed

Dit keer VP platina glans grondverf besteld. De bstelling wordt heel netjes geleverd echter ik krijg VP platina snelgrond. Heb gebeld met De verfmenger kreeg iemand aan de lijn die er niet zoveel zin in had denk ik. Ik vertelde wat ik had besteld en wat ik had gekregen. Werd mij meegedeeld dat alle grondverf het zelfde is dat Koopmans de blikken vult en dat de glans het zelfde is. Dat was het. Nu moet ik er maar vanuit gaan dat de glans het zelfde is.

In goede staat geleverd

Zoals afgesproken keurig in de avond geleverd. Fijn dat het tijdsvak maar 2 uur was.

Bestellen en spoedig netjes geleverd

Voor de eerste keer via verf enger besteld, ga het zeker vaker doen

Top geregeld, ga zeker vaker producten bestellen

Goede ervaring met dit bedrijf

Zeer goed geholpen en meegedacht over oplossing

Nadat ik de Q0.05.10 van Sikkens had besteld, gebaseerd op de bestaande verfkleuren op de buitendeuren, kwam ik erachter dat de kleur geen match was. Hoewel de kleurcodering overeen zou moeten komen was de praktijk anders. De vertegenwoordiger van Verfmenger is uiteindelijk langsgekomen om het verschil vast te stellen en te komen tot een passende oplossing. Uiteindelijk zijn de verfblikken ingenomen en er is er extra pigment toegevoegd. Helaas nog steeds niet met het gewenste resultaat, maar er wordt wederom gekeken naar een goede oplossing. Conclusie: hoewel het resultaat nog niet naar wens is, wordt er wel echt gekeken naar een goede oplossing. Goede service dus! Wordt vervolgd...

Snelle levering en aantrekkelijk geprijsd

Aanbod groot en uitvoerige website. Zoeken gaat soms wat moeizaam maar het kleuren en verf aanbod is goed.

Echt top, de levering was ook super was vergeten mijn huis nummer te vermelden.(sorry) Wat mij direct opviel was de verpakking van mijn product Super .

Goede prijzen en service. Echt een aanrader. En s avonds al bezorgd!

Top zaak !

Goede service !

Ga zo door

Ga zo door

super

snelle en correcte levering.

Duidelijke site, efficiënt en vriendelijk personeel.

Zie hierboven.

Top bedrijf

Echt een super goed bedrijf in advies, producten en levering!

prima, lekker, fijn.

Goede communicatie.

kreeg zelfs nog een telefoontje of het paste dat ze het meteen de volgende dag al konden leveren. Goede service !

Top, en snel

Besteld, en perfect afgeleverd zoals afgesproken ( savonds )

Lekker vlot geleverd, en voor een heel nette prijs.

Heel goede prijzen, en vlot geleverd. Het zou handig zijn als ik de rest van de schilders benodigdheden ook bij jullie kan kopen. Dus ook een Anza lakroller, Coopenhagen of Staalmeester kwasten ed. Als die prijzen concurrerend zijn, dan zal ik ze er zeker bij bestellen.

Goede prjs en goede aflevering

Overzichtelijke site, goede prijs en vlotte afwerking van de levering.

Super service .

Uitstekend geholpen .

Super snelle service

Super snel geregeld, mooi dat er een oude wijndoos is gebruikt om in te pakken, goede duurzame oplossing.