Goed bereikbaar, uiterst plezierig contact, zeer snelle levering.

Ik heb één maal een kleine fout gehad bij de levering. Even gebeld en het werd gelijk en heel goed opgelost. Ook de bestelde materialen worden zeer goed verpakt zodat er geen ongelukken kunnen gebeuren. Het blijven tenslotte verfbussen waar wel eens een deksel vanaf kan ploffen. Alleen maar positieve ervaring.

bijna sneller geleverd dan besteld

Bij mijn zoektocht naar voordelige potten verf kwam "de Verfmenger" als beste naar voren, dus hier, voor de eerste keer, besteld op een zondag. Na een paar uur die middag werd ik gebeld "of ik er bezwaar tegen had dat de bestelling maandagavond geleverd zou worden". Ik had op dinsdag of later gerekend. De vervoerder was via de track en trace erg goed te volgen en kwam op de aangegeven tijd. Het pakket was uitstekend verzorgd. Al met al een aanrader. Doe zo voort!

Snelle en correcte levering

De site is gebruikersvriendelijk en de levering uiterst correct. Prima !!

Bestellen en dezelfde dag geleverd helemaal super!

helemaal super!

Kwaliteitsproduct voor de beste prijs

Wij kochten altijd sigmacryl bij onze plaatselijke verfwinkel maar die is er niet meer en nu dus bij de verfmenger. Zondagavond besteld en maandag al geleverd, top! En bovendien de helft goedkoper 😳. Wij weten dus wel waar we voortaan verf kopen!

Prima hulp en goede levering

Goede verf aanbevolen gekregen met goede onderbouwing. We hebben nu pastolex latex gebruikt en deze bevalt net zo goed al dan niet beter dan de veel duurdere Sigma. In eerste instantie één verkeerde emmer geleverd gekregen maar dat werd snel opgelost en binnen enkele uren geleverd. De andere kleur (gebroken wit) mochten we voor een prikkie overkopen.

goed produkt voor een voordelige prijs

vrijdag besteld , aangegeven bij mededelingen dat ze op woensdag konden bezorgen. werden ze al op maandag al bezorgd, gelukkig was er iemand thuis. verder alles goed geleverd

prima adviezen, zeer prijsvriendelijk, snelle correcte levering

via internet bepaalde verf bestellen leek me ingewikkeld. welk nummer? welk merk? Maar wat was het simpel. Met de oude verfpot erbij werd zo het juiste kleurnummer gevonden èn de meest geschikte prijs erbij. Voelde echt heel goed! De levering was super snel en goed verzorgt. Zullen zeker weer gebruik maken van dit bedrijf. Als reclame een paar roerstokjes erbij met naam erop, zou het helemaal afmaken!

Uitstekende service, zeer vriendelijk te woord gestaan.

Top,

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering met track en trace code zodat je het tijdstip weet, top kwaliteit verf, de eerste x bij bestelling een slechte kwast en te grote handschoenen gratis gekregen, op de foto stond echt een betere kwast, de volgende bestelling gevraagd om kleinere maat handschoenen maar helaas weer een grote maat, wel een veel betere kwast nu gekregen.

Helemaal top

Deskundige medewerkers, kloppende bestelling en alles voor de beste prijs. Hier voor kocht ik altijd mijn Sigma verf bij de verfwinkel in de buurt. De Verfmenger is stukken goedkoper. Hier koop ik de volgende keer weer mijn verf. Tot slot was de bezorger keurig op tijd en erg vriendelijk.

prima.

lang gezocht en gevonden perkoleum prima kwaliteit.

Goede communicatie en levering

Na bezorging bleek de bestelling niet helemaal compleet te zijn. Dag erna telefonisch contact en 's avonds werd het ontbrekende deel al geleverd. Heel fijn.

Goede prijs, snelle levering!

Ze hebben een ruime keuze en de prijs is goed. De dag erna kreeg ik de levering al binnen en ik werd goed op de hoogte gehouden van het moment van leveren. Ik ben dik tevreden.

Toppie

Besteld en snel geleverd zoals beloofd!

Snel bezorgd en goede service

Even bestellen en zeer snel goede verf voor een goede prijs in huis. Gratis kwasten bij de blikken verf in meerdere maten. Wordt goed meegedacht dus.

snel,vakkundig, no nonsens

Vlotte afhandeling

Prijs, kwaliteit en service is top.

Normaal doe ik geen moeite om een review te schrijven maar, voor De Verfmenger maak ik wel tijd: Voor het eerst renovlies aangeschaft voor mijn woning. Natuurlijk overal gekeken voor de beste prijs en hier en daar wat advies opgevraagd. Het advies wat ik kreeg bij De Verfmenger was voor mij het duidelijkst, de types renovlies en gram werd mij uitgelegd. Het verschil van voorgeschilderd en niet voorgeschilderd. Het verschil tussen de verschillende soorten/klasses muurverf. Heb de voordeelset gezien voor 200m2, met verf, behang en lijm van Relius. Voor de zekerheid toch liever een goed merk kopen en de prijs laat het toe. Alsnog verder gekeken voor een betere prijs én de certificaten van Relius R1 opgezocht. Je kan immers niet appels met peren gaan vergelijken dus wilde Relius vergelijken met een ander merk met een klasse 1 dekking en schrobvastheid. Maar dat is er niet voor hetzelfde bedrag. Paar dagen later wilde ik alsnog bij De Verfmenger bestellen, zag ik dat de actie voorbij was. Helaas, maar toch even per mail geprobeerd te vragen of ik het niet voor de actie prijs kon krijgen. Hier werd niet moeilijk over gedaan, sterker nog, bij aflevering (next day) van de complete pallet zaten er nog wat verfrollers, spatel en handschoenen bij! Als ik ooit in Leeuwarden ben kom ik wel langs met een gebakje!

Uitstekende service zoals altijd eigenlijk.

Niets op aan te merken. 😀

Chapeau

Ik ben zeer tevreden over de verleende service. Ze zijn alle afspraken en beloftes nagekomen(meer zelfs) en hebben mijn vragen snel en correct beantwoord. Ben dan ook bereid om anderen die verf nodig hebben om ze te verwijzen naar De Verfmenger. Top bedrijf.

vakkundig - terzake - snel

Goede en correcte service Duidelijk in communicatie

prima service en prijs

prima service, werd zelfs 2x gebeld door hen om het bezorg tijdstip te bespreken. Topservice!!

Goed product, snelle levering, goede service

Zeer tevreden.

Goede prijs/kwaliteit, keurige en zeer complete levering!

Prima prijs en kwaliteit, correcte levering, zelfs met handschoenen. Top!

Over De Verfmenger