Goede en snelle levering

De gemengde perkoleum was snel geleverd en keurig verpakt.

Zeer snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering en prima product.

fijne verf

Makkelijk in gebruik ,nog wel afwachten of hij de 8 jaar haalt.

Goede kwaliteit tegen beste prijs en een perfecte levering TOP

Was opzoek naar een verf die op oude loodverf verwerkt kon worden. Eindelijk gevonden met de nodige informatie op de site.

Prima vlotte levering

Makkelijk besteld en vlot geleverd. Prijs ook prima.

Super snel en geweldige service

Gemakkelijke website. Snelle levering en perfect verpakt

Helemaal tevreden met de service

Ik kende het product wat ik besteld heb, en niets dan lof daarvoor. Maar ook de snelle service bij het leveren van de bestelling is helemaal top.

Goede kwaliteit, en goed advies

Nu al meerdere keren verf, en toebehoren besteld bij De verfmenger, en ben tevreden over productkwaliteit en dienstverlening

Snelle levering .

De levering was heel snel .

Na een verkeerde levering werd dit zeer netjes opgelost

Goede service na verkeerde levering (kan gebeuren we zijn tenslotte mensen) werd dit zeer netjes opgelost en werd een dag later zelfs opgebeld door hen met de vraag of nu alles goed was gegaan.

Eerste klas producten tegen de laagste prijs, wat wil je nog meer.

Uitstekende service, goede bereikbaarheid en kwalitatieve producten waar je niet de hoofdprijs voor hoeft te betalen, tevens snelle levering middels externe vervoerder.

Top bedrijf!

Er wordt meegedacht. Heb je een bestelling geplaatst dan wordt er ook nagedacht of je de juiste materialen bij elkaar hebt gezocht, zijn er vragen over dan word je gebeld! Dit is nou eens service en klantgericht!

Zeer snelle levering heel tevreden

keurig geleverd zoals afgesproken

zeer plezierig ervaren omdat de bestelling mooi op kleur geleverd is

helemaal top

altijd netjes op tijd geleverd

Goede service, netjes geleverd.

De gekozen basisverf voor de gewenste kleur was niet op voorraad, waarop ik direct werd gebeld. Ik kreeg een goed (zelfs beter) alternatief aangeboden. De kleur was perfect. Later mailde ik nog voor de technische data, welke ik bijna direct toegestuurd kreeg. Het was goed verpakt en snel geleve4d. Top!

Kwaliteitsproducten, service heel wisselend

De producten die ik heb afgenomen waren allemaal van goede kwaliteit. De service heb ik een wisselend gevoel bij. Snel contact. Gaan te veel met de klant in discussie, om het tenslotte wel op te lossen. Neem de klant serieus, jullie zijn de professional.

Duidelijke user interface en erg goede en snelle orderopvolging!

Zeer heldere en gebruikersvriendelijke website opzet, snelle en accurate opvolging van de bestelling. Competitieve prijzen ook.

snel en correct

bestelling netjes afgeleverd. erg tevreden

Kwamen na wat ze vertelde

Super snel en prima advies

zoals het hoort

prima bedrijf en netjes te woord gestaan top!!

Alles in orde

Goede en duidelijke website. Snelle levering en concurrerende prijs

Uitstekende verf voor een goede prijs en snel geleverd

Mijn ervaring heb ik hierboven feitelijk al gegeven. Als je iets besteld wordt het snel geleverd en de kwaliteit is prima. Ook vind ik de website overzichtelijk en geeft voldoende (product) informatie.

Elke keer weer fantastisch!

Ooit ondekt dankzij de laagste prijs. Maar sindsdien al jaren onze vaste verfleverancier. Super snelle levering (soms zelfs eerder dan aangegeven). Altijd heel attent iets extra's erbij. Gewoon top!!