hoge kwaliteit, goede prijs, snelle levering

hoge kwaliteit, goede prijs, snelle levering Perkoleum op kleur, hoogglans aflak op kleur andere dag in huis, erg degelijk verpakt!

Duidelijke website en snelle levering!

Duidelijke website. Snelle levering. Geweldig verpakt. Geen verfroer-staafjes bijgeleverd, dat is jammer!

Top service!

Super service! Snel en goed geleverd. Marco bedankt!

Zeer snelle afhandeling

Om 11 uur bestelling gedaan en om 19 uur de verf al afgeleverd. En dat in deze drukke corona tijd.

Prima website. Snelle levering.

Voor blokhut Koopmans Perkoleum (transparant) op kleur besteld. Via website gemakkelijk te bestellen. Levering de volgende dag. Alles prima verlopen.

Goede en zeer snelle levering, kleuren moeten nog maar even aangekeken worden na drogen

Alleen de website was bij sommige items niet echt duidelijkwaardoor je snel een verkeerde keuze maakt, zonder de juiste informatie. Mij ook overkomen.

Snel geleverd 👌

Super bedrijf komt afspraken geweldig na

Ga zo door bij jullie is de klant Klant toppie. Groetjes van Henk Wolfert uit Hedel.

Duidelijke site en snelle levering !!!

Prima. Werd netjes op de afgesproken dag/tijd bezorgd. Zou leuk zijn als er per blik een mengstok meegeleverd werd. Krijg je soms bij de gamma ook.

prettige service en snelle levering

Aanrader!

Zeer klantvriendelijk

Dit was ons eerste ervaring met verfmenger, maar er is veel keus en belde ons de volgende dag, zodat de levertijd verkort kon worden. Zeer attent!

Goedkoopste en snelste bezorging

Zelfs ten tijde van de Coronacrisis, zondagmiddag besteld en de maandag erop ontvangen. Ik mis wel een roerstokje, die zat er niet bij.

Snelle levering ..zeer vriendelijk en een lage prijs.

Het is snel geleverd binnen de afgesproken tijd en heel goed verpakt.

Goede producten, prijs en service

Goede producten, prijs en service

Niet exact geleverd wat er was besteld.

De bestelling werd keurig verpakt en met een gratis verfroller, snel geleverd. Echter de opgegeven kleur van de grondverf (ral 9010) werd niet geleverd. In de plaats hiervan grondverf ral 9016. Dit zonder voorafgaand bericht. De prijs van de verf was zover ik via het internet kon nagaan de goedkoopste.

Goed en vlot.

Ene dag bestelt. Volgende dag al in huis. Keurig verpakt.

Hele goede service

Door de piekdrukte vanwege Corona was de levering van 1 bus niet helemaal juist: grond ipv aflak.. Heel menselijk in deze hectische tijd. Ik belde. De klantenservice belde me zelf terug omdat ze even in gesprek waren. Dat verraste me! Wat een service! Dezelfde avond al had ik bet juiste produkt in huis. Ook dat verraste me. En bijgesloten trof ik een vilt rolletje gratis bijgevoegd. Wouw Ik vind zoveel service in een drukke tijd lovend.

Prima voor al mijn verf

Snel

Goed en snel

Door drukte laat besteld maar toch de vilgende ochtend al in huis.

Snelle levering, prima prijs

Bestellen gaat snel en eenvoudig. De prijs is goed en de aflevering gaat snel. Prima service.

Uitstekend!

S avonds besteld de volgende dag in huis.. zonder meerprijs en goed verpakt.

gewoon erg tevreden door het advies en snelle levering

gewoon harstikke goed .Advies en snelle levering .

Snelle levering en goede service

1 product was niet op voorraad, ik werd gebeld en een ander product werd voorgesteld ivm anders lange levertijd. Volgende dag alsnog in huis👍🏼