Super fijne webshop

Ik wist niet precies welk verfnummer ik moest hebben. Ik heb toen gebeld en werd heel fijn en goed geholpen. Ik heb Sigma verf gekocht voor buiten. Hele goede verf. De Verfmenger biedt deze verf aan voor een zeer concurrerende prijs. Ik koop vaker bij De Verfmenger en zal dit zeker blijven doen.

Levering ging snel tot belgie prijs zeer goed

Prima service goed verpakt snel verstuurd

Gewoon goed bedrijf, alleen verwarrend dat je prijs moet opvragen als iets niet leverbaar is maar wel op de site staat. Goed advies in vorm van alternatief. Ik kon daardoor niet àlles direct bestellen.

Voldoende

2 vloeibare verpakkingen besteld. Dop zat er bij 1 niet goed op waardoor verpakking nat was ik er ongeveer een halve liter van de 5 uit was gedruppeld. Doet niemand expres maar vandaar geen 10 of 5 sterren.

Problemen met kleurmengen Koopmans verf

Ik had Koopmans perkoleum besteld met kleur creme 302. Omdat de perkoleum een stuk beter geprijst is dan bij andere aanbieders. Koopmans 302 is een stuk roomkleuriger dan kleurwaaiers van andere merken. Ik vond de kleur erg afwijkend Klantenservice bleef vasthouden dat er niets mis was met de kleur, tot ik vol hield en kleurwaaiers opstuurde. Uiteindelijk hebben we alsnog kleurpigment ontvangen om de verf bij te kleuren: dat was het beste optie die geboden werd omdat we anders 2.5 liter verf zouden hebben waar we niets aan hadden. Ander bod was nog een blik bij ze bestellen tegen inkoopsprijs, maar de vragen zijn dan. 1) wat doe ik met de witte verf die ik al heb en 2) is de volgende wèl de correcte kleur? Dan wordt het alsnog duurkoop. Dus geen aanrader voor speciale kleuren

Snel en correct

Kom terug voor een volgende bestelling

Goede service en ondersteuning in keuze !

De artikelen zijn goed aangekomen maar wel raar dat de pot met menie helemaal ingedeukt is en en er folie rondgewikkeld was . Nu nog afwachten wat de kwaliteit van de verf en andere artikelen is als we deze gaan aanbrengen op de container .

Gewoon goede produkten

Ik kijk dus eerst hier of ze iets hebben wat ik wil Kwalitatief zeer goed.

Als boven

Jammer van de kortings code

Verf voor tuinhuis besteld voor 200 euro en 2 dagen later was deze met 10% korting te koop.Mail gestuurd of het verrekend kon worden maar helaas was dit niet meer mogelijk.Stond op de website werd verteld..........? Verder wel goede info via de telefoon ontvangen.

Perfect en zeker optijd geleverd voor de toekomst een goed adres.

Waarborg voor kwaliteit

Prima product en snelle levering

Hele goede webwinkel

Goed verpakt en snel geleverd.

uitstekend

snel geleverd en de juiste spullen

Snelle en juiste levering !

Goed verpakt en snelle verzending!

In 1 woord Keurig!

Vlotte en nette levering, goed verpakt

Netjes geleverd volgens bestelling

Ik had mijn bestelling geplaatst en betaald en was in drie dagen geleverd.

Prima producten voor een goede prijs en keurig geleeverd.

prima winkel

zeer fijne onlineshop, en toch persoonlijk - telefonisch advies mogelijk

Goede service, bij vragen een hoed en duidelijk antwoord

Goed produkt

Zeer snelle levering. TOP.

Altijd netjes op tijd geleverd

Alles snel en perfect geregeld

Site is duidelijk en na bestelling te hebben geplaatst goed op de hoogte gehouden betreft status levering.

Prima webshop

zending te laat!

Vrijdag morgen voor ruim €400.-- verf besteld, normaal is dat er de volgende dag, maar bij de betaling kon je voor €5,- extra de zaterdag laten leveren, en dat gedaan voor de zekerheid. Eerst zou het tussen 14 en 16 uur bezorgd worden, later tussen 16 en 18 uur..., maar helemaal geen verf.. Bericht op maandag dat het tussen 14 en 16 uur bezorgd zou worden, uiteindelijk kwam het om 17 uur! Over gebeld met de verfmenger, maar dan krijg je het afschuifsysteem, naar de vervoerder...... Verf overigens wel goed!

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.