Levering op tijd, en uitstekende verf!

Excellent

Very easy to use with excellent quality, will buy more

Alles keurig verpakt en geleverd

Materialen besteld en alles is keurig en goed verpakt afgeleverd

service en prijs waren goed

In principe prima bedrijf, alleen in de afhandeling is er iets fout gegaan. Een deel van de bestelling is niet correct gegaan qua kleur. Is wel direct geregeld met een aanvulling qua mengkleur. Echter achteraf te weinig toevoeging gegeven waardoor de kleur nog niet is gerealiseerd. Ik heb het zo goed als mogelijk zelf op kleur gemaakt.

Snel mijn kwaliteitsverf in de juiste kleur in huis

Al vele jaren koop ik mijn Sikkens verf bij De Verfmenger. Geen wachrijen in de verfwinkel maar met een paar klikken gratis thuisbezorgd, want ik bestel altijd een paar blikken tegelijk. Ze zijn altijd perfect op de juiste kleur gemengd en voordeliger dan in de Verfwinkel. En natuurlijk altijd een deukje in het blik, het handelskenmerk van De Verfmenger...

Zeer goed!

Waarom bestel je bij een online verfleverancier? Gemakkelijk en na het lezen van de reviews de juiste keuze. De muurverf PRO is inderdaad een upgrade van de normale muurverf. Het gewicht van deze LatexSatin is best aan het gewicht. Na het losmaken van de deksel zie je direct een stevige muurverf. Dikke kwark wanneer je een indruk wil hebben. Tijdens het aanbrengen valt je ook op dat deze muurverf niet spettert. Geen geur heeft en echt goed dekt. Op het Glasweefselbehand. Deze was niet voorbehandeld moet je wel stevig wat aanbrengen, dit tevens vlot uitrollen en klaar. Goededekking en geen vlekken. Ook de bijbestelde rollers en rolhouders moet xou ik bestellen. Deze zijn ook van pro-kwaliteit. Ik bestel na mijn eerste ervaring de volgende keer weer bij De Verfmenger. Groet Ronie

Ik ben tevreden m.b.t. de levering van het product

Volgens afspraak en op tijd

Het oogt niet met gedeukt blik

Het verf blik was wel in gedeukt,

Helaas later ontvangen.

Goede prijs. ER staat voor 15 uur besteld: volgende dag in huis. We hadden ons hier op ingesteld, helaas is het hen niet gelukt om het dezelfde dag te versturen.

Snelle levering en uitstekende producten

Zeer goede service

Snelle levering van de spullen

Service is goed maar kwaliteit van spuitverf niet

Bestelling was snel geleverd, maar de kwaliteit van de op kleur gemengde huismerk-spuitverf is ondermaats. De spuitmond spettert en de verf dekt en droogt slecht terwijl het een prijzig product is. Ik heb uiteindelijk mijn klus moeten overdoen met veel betere spuitlak die ik voor voor veel minder geld bij een bekende Duitse bouwmarkt kon halen. Niet de exacte kleur die ik wilde, maar die verf werkte wel.

De bezorger van mijn verf had ondanks dat 'breekbaar' op de doos stond mijn verfblikken volledige gedeukt afgeleverd. Dit is in overleg met de verfmenger tot tevredenheid afgewikkeld.

waardeloze service

Bedrijf stuurt een slecht product af wat niet werkt en neemt hier geen verantwoordelijkheid in door service te verlenen. Legt het bij de gebruiker neer.

Super snelle levering.

Super snelle levering en tevens enorm goed verpakt. Verf nog niet gebruikt, maar het zou mij verwonderen dat deze niet van goede kwaliteit zou zijn. Ook nog gratis verzending bij meer dan 50€ bestelling.

Prima, lekker makkelijk bestellen en super kwaliteit

Concurrerende prijs, tot nu toe de goedkoopste

Goed verpakt geleverd met weinig kans op schade of lekkage

Per internet besteld en snel geleverd

Het gemak van bestellen en snelle levering

Uitmuntende kwaliteit en snelheid

Vandaag bestellen en morgen verven!!! zat ook nog een leuke attentie bij. Top!!!

Duidelijke website met goede omschrijving/uitleg over de producten tegen een goede prijs.

Bestellingen diverse keren mooi op tijd geleverd.

Goede verf voor een mooie prijs

Goede verf voor een mooie prijs. Snel geleverd en prima verpakt.

mensen die met je mee denken!!!!!

na telefonisch contact met een medewerker is de bestelling tot volle te vredenheid tot stand gekomen !!!!!

Het is gegaan, zoals het moest gaan !

Prima !

Snel en voordelig

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat geldt bij de Verfmenger! Daarnaast mooie scherpe prijzen. Volgens mij de goedkoopste. Prima service. Klasse

Heer Ivostraatje 42

8911 DZ Leeuwarden

058 - 2152530

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.