zending te laat!

Vrijdag morgen voor ruim €400.-- verf besteld, normaal is dat er de volgende dag, maar bij de betaling kon je voor €5,- extra de zaterdag laten leveren, en dat gedaan voor de zekerheid. Eerst zou het tussen 14 en 16 uur bezorgd worden, later tussen 16 en 18 uur..., maar helemaal geen verf.. Bericht op maandag dat het tussen 14 en 16 uur bezorgd zou worden, uiteindelijk kwam het om 17 uur! Over gebeld met de verfmenger, maar dan krijg je het afschuifsysteem, naar de vervoerder...... Verf overigens wel goed!

Goed product tegen schappelijke prijzen. Waarom nog naar een bouwmarkt gaan? Hier bestellen scheelt je een hoop geld.

Mooie aanbieding

Verf besteld bij de Verfmenger die in aanbieding stond en gekocht voor een héél scherpe prijs. verf was wel iets ouder dan ik had verwacht (2j) maar na controle van de verf(geur,structuur,viscositeit) verwacht ik geen problemen. Het blik verf werd wel 'bloot' verstuurd, dus niet in doos ofzo, zelf geen tape rond de sluiting. Toch wel een verbeterpuntje dit. Voor de koerierdienst ben ik helaas minder positief! Niet aangebeld, dus niet afgetekend! Blik verf zomaar aan de deur afgezet! Deuk in het blik! Hier treft de Verfmenger geen enkele schuld in, maar dit toch gemeld aan de Verfmenger. Helaas zijn veel koerierbedrijven in het zelfde bedje ziek. Telkens vlot contact via mail ook.

Mooie aanbiedingen, snelle levering!

Goede aanbiedingen van de beste merken verf (zelf voor Sigma S2U Nova gekozen). En de ‘normale’ levering is een hele goede, snelle levering. Echt aan te raden!

Snelle levering en goed verpakt

Afgelopen week 2 x besteld en de gratis levering was net zo snel als de betaalde

Zeer snel geleverd. Top verpakt

Echt snel geleverd. Keurig verpakt. Echt gewoon top geleverd

Wel betalen maar niet doen.

Had toeslag betaald voor snelle bezorging wed een werkdag later afgestuurd Wel extra betalen maar niet doen.

Deze week de klant een aantal keer gebeld. Helaas heb ik de klant vandaag pas te pakken gekregen. Dit betrof een product welke niet op voorraad was. Wij geven duidelijk aan dat het pas dinsdag weer voorradig is en dat wij direct versturen. Ik denk dat de klant hier overheen gelezen heeft. Helaas is de klant het hier niet mee eens en vind dat wij eerder hadden moeten leveren. Klant wilde geen aanpassing doen in de beoordeling

Klantentevredenheid is belangrijk voor de Verfmenger

Bij de eerste levering van mijn bestelling is iets mis gelopen en is die verloren gegaan ergens tijdens het transport . Na mijn klacht heeft de Verfmenger onmiddellijk en zonder discussie alles opnieuw opgestuurd en dat is ondertussen geleverd . Zoiets wekt vertrouwen .

Altijd goed verzorgd en snel.

goede service en snelle levering

Snel geleverd, heel goed ingepakt :)

Percoleum is top. Blik vind ik slecht afsluiten.

Ondanks ik er heel scherp op ben, om de pot snel en goed af te sluiten. Zit er elke keer een dik vel bovenop de verf, welke je dan weg kan gooien. Terwijl ik dat met andere blikken niet heb. Percoleum zelf is top spul. Droogt erg mooi op.

Erg goed geholpen, prima prijzen, snelle levering. Zeer tevreden!

Snelle verzending

Bestelde verf keurig en netjes op de vastgestelde dag bezorgd

Goede prijs, verzending redelijk

Zeer goed geprijsd. Volgens afspraak verzonden. Het los verzenden van een emmer verf (zonder verpakking) vind ik wel kwetsbaar, maar lijkt te zijn goed gegaan. Heb de emmers nog niet geopend, omdat ik pas over een paar weken ga schilderen.

Tevreden over de bestelling.

2 producten die ik gekocht heb waren uitstekend en van goede kwaliteit.

Deskundig Advies en Uitstekende Resultaten

De Verfmenger heeft mijn verwachtingen overtroffen. Duidelijk kennis van zaken en het advies sluit precies aan bij mijn wensen. Dankzij hen behaalde ik de gewenste resultaten. Een aanrader!

Uitstekende info ,prima prijzen

Goed geholpen , ook na de aankoop

Goede kwaliteit, snel bezorgd

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en keurig bezorgd.

Merk coatings voor scherpste prijs, zeer tevreden.

Topmerk verf en producten tegen de scherpste prijzen, snelle levering, goed verpakt, zeer tevreden.

Zeer snelle en goed verpakt

Ik ben zeer tevreden over de geleverde verf en de snelle levering

Goed.

Goede advies gekregen .

Snelle levering, vriendelijk geholpen

prima service

Snelle levering, goede service.

Voortreffelijke en snelle levering.

Ben zeer tevreden en kan de Verfmenger zeker aanbevelen.

Behulpzaam, snelle reactie op je vragen en snelle levering

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.