Snel geleverd en tegen een zeer scherpe prijs geleverd. De verf voldoet volledig aan de verwachtingen.

met alles keurig op de hoogte gehouden

na mijn bestelling gedaan te hebben alles keurig op de hoogte gehouden en alles netjes gemeld zal dit zeker aan bevelen aan andere mensen een dikke tien

Besteld, netjes op hoogte gehouden, snel geleverd

Besteld, netjes op de hoogte gehouden, snel geleverd

uitstekend

Geen negatieve opmerkingen alleen maar positief

Gewoon snel en goed en goedkoop.

Snel geleverd, blik was beschadigd , maar dat is vervoerder aan te rekenen. Reageerden snel op mail van mij. Volgende keer beste ik hier weer.

Top product

Na laag al dekkend op kaal hout! Strijkt ook mooi uit met de kwast.

Op de site eenvoudig de juiste verf vinden en goedkoper aanschaffen dan in de winkel. Daarnaast snel geleverd.

Geweldig.

Verf van uitstekende kwaliteit. Snel geleverd. Zeer tevreden.

Hoopvol

RAL 7032 besteld, kleur is te licht, we werken aan een oplossing met de Verfmenger.

Op tijd levering

Prijs en kwaliteit van verf naar behoren

Goed verpakt en snel geleverd

Het blik verf was zeer goed verpakt. De levering was snel en het product is goed.

Kwaliteit verf valt tegen.

Er zat harde drap/ stukken onderin de verfbus. Dit is niet weg te mengen met een stok (menger). De verf is wel te gebruiken maar is kwalitatief niet zoals ik had verwacht.

Goedemorgen, Vervelend om te horen. Ik verwacht dat het product onvoldoende in de schudder is geweest en hierdoor is uitgezakt. Het betreft dan ook een primer waarbij dit vrij snel gebeurd. Eventueel mag u ons altijd bellen zodat wij het kunnen oplossen.

Uitstekende snelle levering, product goed verpakt

Kwaliteit aan lage prijs

Top product gevonden voor klein prijsje met snelle levering en dito opvolging

Goeie bediening,had een probleem met kleur dat niet op factuur stond,hebben dat snel opgelost,raad de site iedereen aan

Snelle service.

Zeer tevreden, reageert snel. Toppers.

Goeie prijs, prima klantenservice en snel geleverd

Prijs scheelt behoorlijk met andere leveranciers. Bestelling werd de volgende dag al geleverd

Snel geleverd en goed verpakt

De verf werd op tijd bezorgd en wat goed verpakt. Het juiste merk en de juiste kleur! Helemaal top.

Mooie pakket prijs. Een artikel verkeerd verzonden, maar zeer snel en goed opgelost.

super

Komt afspraken altijd na en zijn super snel

Prima webshop en goede aftersales

Fijne winkel met goede klantenservice. Diverse keren besteld maar niet alle leveringen waren correct geleverd. Behang werd steeds beschadigd geleverd maar is iedere keer correct afgehandeld.

Snelle levering tegen voordelige prijs

Wederom super snel geleverd en topverf tegen stuk lagere prijs als in de winkel.

Goede producten, snel in huis

Mijn vast leverancier voor verf in en om het huis, snelle reactie op vragen en producten snel in huis. Goede merken en het huismerk heeft een top prijs/kwaliteit verhouding.

Perfecte kwaliteit snelle levering

De verf is in perfecte staat geleverd. En snel volgens afspraak

Ales prima geregeld!

Van bestelling tot en met levering alles voortreffelijk afgehandeld.

Bedrijfsgegevens

Heer Ivostraatje 42

8911 DZ Leeuwarden

058 - 2152530

[email protected]

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.