Ik ga zeker nog een keer bestellen product, prijs en snelheid levering prima.

Op vrijdagmiddag na bestelsluitingstijd was men toch nog bereid een bestelling in de wagen te doen die bij mijn buren werd afgegeven maandag

Prima verf die vloeiend en gemakkelijk met rolletje en kwast is te gebruiken stijkt

Heb voor de eerste keer Sikkens rubbol xd High Gloss gebruikt. Verf strijkt zeer gemakkelijk

Product prima, aflevering matig

Zoals vermeld waren de bussen verf prima ingepakt en geseald. Een verfblik van 2,5 liter kwam echter behoorlijk gedeukt uit de doos. Gelukkig zat het nog dicht. En de doos had geen noemenswaardige schade. Ik merkte wel dat het blik zelf erg dun van materiaal was. Dunner dan een oud blik (van hetzelfde merk) waarin ik de verf overgegoten heb.

Snel geleverd en eenvoudig proces. Jammer dat tussen bestelling en bezorging de doos, met daarin de zorgvuldig verpakte pot verf, is gevallen, waardoor er verf heeft gelekt. Hier kan de Verfmenger dus niets aan doen!

alles volgens afspraak

alles volgens afspraak

correcte snelle levering, goede prijs/kwaliteit

toegankelijke site, snelle levering

Snel geleverd, scherpe prijs

Ga zo door

Snelle verzending

Bij De Verfmenger koop je topmerken verf, zoals Sikkens en Sigma tegen een prijs waar geen winkel tegenop kan en waarvoor je ook niet in een rij hoeft te wachten voor je een keer aan de beurt bent. Gratis en snellle verzending boven de 50 euro, dus ook nog eens superservice.

Ik plaatste een bestelling online en haalde deze op in Leeuwarden. Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg behulpzaam advies, inclusief nuttige tips en tricks. Bovendien kon ik profiteren van een extra aanbieding.

Super snel geleverd!

Bestelling was super snel geleverd, dank!

Top service, top verf

Prima geregeld

Zoals altijd , netjes op tijd en goed verpakt!

Snel geleverd en scherpe prijs!

Sikkens verf hier besteld tegen een scherpe prijs en snel geleverd, top!

Glanzend

uitstekende ervaring. Goede adviezen via de chat. Dank!

Levering was wat traag voor hedendaagse begrippen, maar voldeed aan de eigen termijn van De Verfmenger (3-5 werkdagen) Verpakking was goed verzorgd en netjes!

Snelle levering, keurig verpakt.Tevreden.....!

Snelle levering, keurig verpakt.Tevreden.....!

Duidelijke site met juiste terugkoppeling over levering.

Snelle levering en voordelig

Snelle levering en voordelig

prima snelle levering. goed en veilig verpakt.

Snel geleverd, netjes verpakt, een aanrader

Snel en goedkoop

Verf is de volgende dag geleverd waardoor ik zonder onderbreking verder kon. Klus vraagt meer verf dan ik had verwacht maar de lage prijs en goede kwaliteit maakt veel goed.

Snel geleverd en kwaliteit is goed

Snel geleverd en kwaliteit is goed Zou alleen nog een roerstok erbij doen als service

Prima levering

Als enige nadeel kan ik noemen dat de deksel van mijn Sikkens kleur niet meer dichtbijgelegen na het verfen. Verder: makkelijk en niet duur!

verf en kwasten werden snel geleverd. Goed formaat. Kwast was fijn om mee te werkenn

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.