Glanzend

uitstekende ervaring. Goede adviezen via de chat. Dank!

Levering was wat traag voor hedendaagse begrippen, maar voldeed aan de eigen termijn van De Verfmenger (3-5 werkdagen) Verpakking was goed verzorgd en netjes!

Snelle levering, keurig verpakt.Tevreden.....!

Snelle levering, keurig verpakt.Tevreden.....!

Duidelijke site met juiste terugkoppeling over levering.

Snelle levering en voordelig

Snelle levering en voordelig

prima snelle levering. goed en veilig verpakt.

Snel geleverd, netjes verpakt, een aanrader

Snel en goedkoop

Verf is de volgende dag geleverd waardoor ik zonder onderbreking verder kon. Klus vraagt meer verf dan ik had verwacht maar de lage prijs en goede kwaliteit maakt veel goed.

Snel geleverd en kwaliteit is goed

Snel geleverd en kwaliteit is goed Zou alleen nog een roerstok erbij doen als service

Prima levering

Als enige nadeel kan ik noemen dat de deksel van mijn Sikkens kleur niet meer dichtbijgelegen na het verfen. Verder: makkelijk en niet duur!

verf en kwasten werden snel geleverd. Goed formaat. Kwast was fijn om mee te werkenn

Super service, snel geleverd

Niks is ye veel als je ze contact, super bedrijf

Goed, makkelijk en snel!

Goede keuze en ook de mogelijkheid om goedkoper te kiezen. Makkelijke website en goede omschrijving van het product.

snelle en goede service

snelle en nette levering

Alles volgens afspraak.

Dat is snel

Bestelling gedaan en volgende dag opgehaald. Stond al voor me klaar op de balie. Binnen een minuut weer buiten. Wel even gezocht naar de ingang die zich aan de zijkant achterin het bedrijvenblok bevindt.

Goed advies en snelle afhandeling

Men heeft hier kennis van zaken en geeft goed advies. Snelle antwoorden en hulp, ook ná winkeluren. Wat persoonlijk goed uitkomt daar ik altijd pas na mijn werk (dus laat) online kan shoppen. Nette prijzen en groot assortiment. Absoluut aanbevelenswaardig.

supersnelle levering!

heel goed service, top!

Goede kwaliteit verf en met de Duitse variant een erg scherpe prijs!

Prima helpdesk!

Online bestellen lukte niet helemaal goed. Gebeld met helpdesk die mijn prima geholpen hebben en alles op tijd binnen!

Tot nu toe top geregeld! Snel, keurig verpakt en prima communicatie. Zo blijven doorgaan!

Zie hier boven.

goede kwaliteit verf op tijd bezorgd

Ik heb Jotun Demidekk besteld om mijn houten huis te verven. Alles verliep naar wens en de kwaliteit van de verf was erg goed.

Correcte service.

Correcte service.

Snel en correct geleverd

Hele snelle en goede communicatie, prima prijzen. Bij ons was er iets niet helemaal goed met de verf. Maar is keurig en snel door hun opgelost. Zou dit bedrijf zeker aanraden

Heer Ivostraatje 42

8911 DZ Leeuwarden

058 - 2152530

Over De Verfmenger

Verf online kopen bij de Verfmenger - Op Verfmenger.com koop jij de beste verf tegen de laagste prijs online. Bij bestelling vanaf 40 euro is verzending gratis. Kies uit een ruim assortiment muurverf, betonverf, grondverf maar ook afwasbare verf, trapverf, alkydverf en nog veel meer. Het voordeel bij Verfmenger.com is dat je naast daglevering of avondlevering kan kiezen. Vele klanten kozen al voor Verfmenger.com, bekijk daarom ook de reviews en ervaringen van onze klanten. Bestel verf online op Verfmenger.com en ontvang gegarandeerd jouw bestelling op tijd bij je thuis voor jouw volgende verfklus.