Geweldig product,

Geweldig product, Sinds ik de onderbroeken draag voel ik me weer mens. Geen angst meer om mijn Tena te vergeten , geen geurtjes, geen natte broeken. Nu 2de ronde gekocht, na 2 jaar werd het tijd voor nieuwe. Onderbroeken zitten geweldig. Bedrijf levert ook op tijd.

Beste klant, Wat een fijne beoordeling en het is fijn om te lezen dat Swaens ondergoed zo lang meegaat. Het kan gewoon in de wasmachine! Dank hiervoor. Met hartelijke groet, Team Swaens

Heel goede kwaliteit

Heel goede kwaliteit, aangenaam om te dragen

Beste klant, Dank voor uw hele mooie beoordeling. Aangenaam en goede kwaliteit; dat vinden wij fijn om te lezen. Dank hiervoor. Met hartelijke groet, Team Swaens

Score: 10

deze reviewer had verder geen aanvullingen

Beste klant, Wat een fijne beoordeling: 10! Dank hiervoor. Met hartelijke groet, Team Swaens

Score: 8

deze reviewer had verder geen aanvullingen

Beste klant, Wat een fijne beoordeling. Dank hiervoor. Met hartelijke groet, Team Swaens

Omdat ik lichen sclerose heb is het extra verstevigde zachte kruisje ideaal.

Omdat ik lichen sclerose heb is het extra verstevigde zachte kruisje ideaal. Dankjewel

Beste klant, We hebben veel klanten met lichen sclerose. Bamboe voelt zijdezacht aan en het gebruik van zalf dringt niet in uw kleding door het verstevigde kruisje. Wat een fijne beoordeling: 10! Dank hiervoor. Met hartelijke groet, Team Swaens

Snelle levering,,ik ben altijd tevreden

Fijn!!

Fijn materiaal waar de broekjes van gemaakt zijn, duidelijke kloppende! maatvoering op de site en snelle levering.

Netjes ingepakt en hygi�nisch.

Netjes ingepakt en hygi�nisch.

Prachtig ondergoed van zacht bamboe

Vlotte levering, prachtig ondergoed van zacht bamboe.

Snelle bezorging en prima broekjes.

Snelle bezorging en prima broekjes.

Zit goed

Zit goed Voldoet aan alles Blijft goed en mooi

Score: 8

Snelle geleverd??

Snelle geleverd??

Vlotte levering en uitstekend materiaal!

Vlotte levering en uitstekend materiaal!

Snel antwoord op mijn vraag, snelle en zorgvuldige levering.

Goed verzorgd en snel bezorgd

Goed verzorgd en snel bezorgd

prima en snelle service

prima en snelle service, goed verpakt en fijne stof van de broekjes

Heel tevreden over de kwaliteit en de�

Heel tevreden over de kwaliteit en de snelle verzending.

de klantvriendelijkheid en de service�

de klantvriendelijkheid en de service bij het niet weten welke maat werd uitstekend opgelost

kwaliteit

Door de Swaens Bamboo Underwear voel ik mij veel zekerder. De kwaliteit is goed.

Goed en dergelijk ondergoed

Goed en dergelijk ondergoed. Snelle verzending.

Goede kwaliteit

6125 RG Obbicht

085 065 7499

[email protected]

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.