ik stap over op swaens, maar het kan wat beter

zit prettig. elastiek bij de kanten uitvoering mag meer rekken (voor gemakkelijker aan/uittrekken).

redelijk

kwaliteit sticksels kan stuk beter

De mini broekjes zitten fijn. Service is heel goed

Super mooie incontinent broekjes

Ik ben dik tevreden met de broekjes zijn mooi en zitten lekker.

Snelle en correcte levering

Het product was te klein maar ik kon het retourneren en had al heel snel de juiste maat ontvangen.

Fijn ondergoed

Prettig ondergoed. Al jaren klant.

Heerlijk zacht en mooi ondergoed, ook voor (gemiddelde) ongesteldheid

Ik ben erg blij met dit ondergoed, het valt mooi en voelt heerlijk zacht. Voor de gemiddelde ongesteldheid is het prima als enige middel te gebruiken, voor een zwaardere ongesteldheid is net wat extra's nodig. Enige kleine minpuntje van de Mini is dat deze net ruimte laat aan de zijkanten, zodat het bloed er langs kan lopen. Bij de Midi is dat niet zo (de Taille heb ik nog niet geprobeerd).

Snelle service, fijn ondergoed

Het is niet handig om dit veld verplicht te maken, nu duurt het langer dan de beloofde 30 seconden en ik had niks toe te voegen.

Een probleem wat ik meldde werd direct en adekwaat opgelost.

Snelle levering, fijne kwaliteit

Overzichtelijk aanbod, snelle levering en fijne kwaliteit.

Heel erg tevreden

Al jaren klant.

Zitten goed

Het zit goed en het voelt ook vertrouwt om ze bestand zijn tegen urine ongelukjes.

Erg tevreden over de kwaliteit van het ondergoed. Ik gebruik geen inlegkruisjes meer. Had het jaren eerder willen gebruiken.

Prettig draagbaar

Omdat ik veel wandel is het prettig dragen, geen schurende randjes in de liezen en niet doorlekken bij wat urineverlies. Wel vind ik de bovenrand van het broekje wat stug, verder bevalt het prima.

Beste, We hebben contact gezocht met de klant. Losse draden na 1 keer wassen vinden wij niet acceptabel. We hebben haar een nieuw exemplaar gestuurd. p.s. We raden aan de slips te wassen op 40 graden Celsius. Met hartelijke groet, Team Swaens

De string zit absoluut niet fijn Veel te strakke elastiek

Jammer van de pasvorm van de string. De stoelen zijn veel te strak/ snujden

Beste, Ze is een vaste klant van Swaens en is tevreden over haar eerdere bestelling. De string vindt ze te strak zitten. Het is de eerste keer dat we dat terughoren van de String. Ze heeft de bestelling inmiddels teruggestuurd, en wij storten haar geld uiteraard terug. p.s. Bijzonder spijtig dat we nu met een 1 worden beoordeeld. Bent u niet tevreden, mail of bel ons. We komen altijd tot een acceptabele oplossing. Met hartelijke groet, Team Swaens

Ik twijfelde of ik de juiste maat besteld had en dit werd zeer fijn en snel opgelost. Zeer vriendelijke en snelle service !

Andere kwaliteit

Eerste zending, alweer enige tijd geleden, een perfectie pasvorm. Nu met de nieuwe broekjes ben ik niet zo tevreden. Mijn eerder bestelde maat XL was prima - nu te klein, omgeruild voor XXL, wat overigens heel soepel ging. Nu na een keer wassen zijn de nieuwe XXL te groot. Kwaliteit is helaas erop achteruit gegaan.

Keurige service!

Keurige service en mooi ondergoed, dat ook goed blijft

Het is ondergoed bevalt mij heel goed.

Alleen van de bestelling van 10 mei dit jaar laat de naad los. Heb het ondergoed al gedragen. Dus kan het niet retourneren. Twee dagen later had ik een nieuwe. Dus prima service.

Beste, Fijn om te lezen dat het ondergoed u heel goed bevalt. We hebben een passende oplossing gevonden voor de loszittende naad, waarmee de klant tevreden is. Met hartelijke groet, Team Swaens

Product is kwaliteitsvol en mooi

Draagt comfortabel

Snelle levering goeie producten

De oplossing zit lekker

Betere kwaliteit dan vroegere leveringen.

Zie hierboven

Heel fijn ondergoed

Heerlijk zacht en fijn ondergoed. Ik heb urineverlies en gebruik hiervoor de basic ultra. Geeft mij vertrouwen.

onderbroek

Ik heb last van lichte urine verlies en dat maakte mij als vrouw altijd heel onzeker. Sinds ik de swaens Bomboo onderbroek draag voel ik mij zeker. Altijd tena in onderbroek is ook niet fijn.

Extra beschermingslaag voor menstruatie te kort

Prima service, maar de extra beschermingslaag voor tijdens menstruatie loopt niet tot bovenaan de achterkant. Hierdoor ben je niet beschermd tijdens je slaap.

Over Swaens Bamboo Underwear

Ongewild urineverlies is bij vrouwen en mannen een veel voorkomend probleem. Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding en allergie. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. U bent niet meer afhankelijk van een verbandje of inlegkruisje en alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine.