Heel fijne broekjes

Een vriendin tipte me twee jaar geleden over Swaens tijdens de menstruatie. En sinds die tijd gebruik de midi en de basic ultra. Heel fijn. En ze gaan lang mee en kunnen in de wasmachine.

een heerlijke vrije ervaring

Na jarenlang inlegkruisjes te hebben gebruikt, nu zonder met de swaens slips. Geeft een heerlijk vrij gevoel.

Goed product en perfecte service

Het is heel fijn dat dit bedrijf iets aanbiedt dat je nergens anders kan vinden en dat zoveel gevoel van zekerheid en hygiëne biedt. Het zit comfortabel en heeft een moderne uitstraling. Het enige dat nog mist is een hipstervariant.

De broekjes zitten heerlijk

Het geeft mij bescherming tijdens de menstruatie. Omdat de broekjes zitten draag ik ze nu als sinds twee jaar iedere dag.

Swaens broekjes zijn een uitkomst!

Na jaren met geknoei met incontinentiemateriaal, zelfgemaakte lapjes, en zalfjes voor de huid-irritatie vind ik Swaens broekjes een uitkomst. Als ik op stap ga hoef ik nu niet meer aan het meenemen van schone spullen te denken. Met de Basic Ultra kan ik onbezorgd op pad. De Ultra zit voor mij het prettigst, en is in het rood zeker nog hip. De Midi is met het kantwerk wel wat charmanter, maar heeft het kruisje voor mij wat te laag zitten, waardoor er bij activiteiten toch lekkage was. Super van Swaen dat zij mij na deze lekkage twee nieuwe broekjes stuurden. Eén ervan was de nieuwe Swaens Comfort, die een prima "opvang" heeft én charmant is.

Een verademing

Zeer prettig ondergoed. Doet wat het beloofd. Alleen erg jammer dat ze steeds de modellen en materialen veranderen. Als je er dan één hebt die lekker zit en daarna opnieuw besteld, en een andere ontvangt van minder goede kwaliteit, is dat heel jammer. Maar zou niet meer zonder kunnen! Geeft vertrouwen dat je niet meer doorlekt.

Heel fijne zachte stof en absorbeert goed!

Vanwege de goede reviews heb ik direct 4 typen gekocht: - Basic Ultra - Ik was enigszins bang dat deze te klein zou zijn omdat veel mensen dat in de review zetten. Ik heb gewoon via de maattabel mijn maat opgezocht en deze zit prima. Er zit wel een elastieken rand aan die wat strakker aanvoelt, maar hij tekent niet echt bij mij. Deze slip voel fijn en ook heel veilig. Lekt niet door. - Midi slip - Een redelijk hoge slip, maar zit erg mooi en pasvorm is goed. - Boxer - Lekker voor de dagen dat je geen zin hebt om mooi ondergoed te dragen haha. Het kruisje is hierbij wel wat kort. Dit zou ik van een boxer iets langer verwachten. - Mini slip - Mijn favoriet. Ik draag normaal gesproken vaak brazilian slips en deze is ongeveer op dezelfde hoogte en dat zit erg prettig. Hij zakt niet af en het kruisje is groot genoeg om de minder heftige dagen van menstruatie op te vangen. Mijn ervaring is dat ook voor sporten het ondergoed erg fijn is omdat het vocht opgenomen wordt en je dus niet bezweet blijft. Daarnaast zitten de slips zo lekker zacht dat ik ze eigenlijk wel elke dag aan zou willen. Het kruisje voel je bijna niet zitten, maar voelt heerlijk zacht aan. Geen jeuk meer van vervelend maandverband.

Voorlopig nog geen lekken!

Ik kocht de boxer, de string en een mini slip. Van die twee laatsten ben ik het meest tevreden, het kruisje van de boxer mocht vooraan echt wel wat langer

Grandioos

Uitstekende boxers, goede vorm en geen inlegkruisjes meer nodig.

Swaens levert wat zij beloofd.

Ik gebruik Swaens tijdens het sporten. Na 3 zwangerschappen heb ik zo af en toe wat last van lichte incontinentie. Met een Swaens Underwear hoef ik niet meer bang te zijn dat ik een oeps.. momentje heb. Heel fijn is dat, maakt het sporten weer een stuk plezieriger. Dank je wel!

Uitstekend!

Zit lekker comfortabel

Vast inlegkruisje werkt goed, maatvoering en design kunnen beter

Snelle levering, prima service. Vind alleen het uiterlijk van de boxershorts erg oudbollig.. Niet alleen dames van boven de 80 gebruiken dit ondergoed. Het zijn ook niet echt boxers, ziet er meer uit als step-in. De maat is aan de krappe kant.

Makkelijke website, vlotte levering en verzorgd pakket

Is een van de weinige firma’s die ook de moeite doen om ook een verzorgd pakket te leveren, begeleidende brief , foldertje wordt geapprecieerd. Min puntjes stiksel van onderbroek (model taille) is bij eerste dragen bovenaan wat losgekomen

doet wat het doen moet

DIt is mijn 3e of 4e bestelling, en de 1e van de vernieuwde broekjes. Ikzelf vind de "oude" mooier. Ook de stof lijkt duurzamer van deze nieuwe. Verder is het kant van mindere kwaliteit, en zijn de broekjes minder netjes afgewerkt. En net als bij de eerste broekjes had het kruisje zowel voor als achter iets langer gemogen. Maar, net als de oude doen ze wel waarvoor ze bedoeld zijn, en daar gaat het om

Kruisje absorbeert prima

De naden van het eerste broekje dat ik kocht zaten erg strak, daarom nu een maat groter gekocht. heel tevreden over de mate van absorberen. Ook wordt de geur goed opgenomen. Enige nadeel van de laatste broekjes die ik heb besteld, is dat het kruis wat verder naar voren in het broekje had mogen doorlopen, gaat een ongelukje er soms langs.

comfortabel en functioneel, maar slordig afgewerkt

Fijn ondergoed, mooi materiaal, maar slordig afgewerkt. Veel losse en niet netjes afgeknipte/gestikte draden en soms ook slordig in elkaar gezet (de verschillende panden sluiten dan niet mooi aan). Dat mag (moet?) beter voor deze prijs.

Aangenaam om te dragen, mooie pasvorm en zeer klantvriendelijke service !

Deze producten kan ik heel zeker aanbevelen !

Fijn zacht en lang kruisje

Ik heb de boxer gekocht. Het kruisje is heel zacht en zit prettig ondanks dat het dikker is dan bij ander ondergoed. En ook de stof van het broekje voelt prettig op de huid. Het kruisje is aan de voorkant ook langer dan bij de Midi slip wat ik prettiger vind zitten. De naden van de boxer zijn veel breder en harder dan bij de Midi. Voor mij is het draad wat is gebruikt, of de manier waarop het gestikt is veel te hard. Het irriteert mijn huid. Ook het elastiek bij de buik irriteert. Je ziet de striemen staan. Dat is erg jammer!

Fijne broekjes, uitstekende service

Zeer prettige broekjes, gekocht voor minder hevige menstruatie dagen. Werkt perfect! We hebben 1 broekje omgeruild, prettig contact en goede en snelle service.

Model MIDI voldoet niet aan de verwachting

Echter prima geholpen door team Swaens! Er bleek sprake van een gewijzigde uitvoering van het model MIDI. Hierdoor voldeed deze niet aan de verwachting. Het was geen probleem om alsnog retour te sturen van de slips, ondanks dat ik deze al gedragen had. Mocht zelf 2 nieuwe slips bestellen van een ander model. Keurig en fijn opgelost!!! Een aanrader wat mij betreft

Aangenaam

Een gebruiksvriendelijke website, stipte en discrete levering met een leuk vergezellend briefje. Het ondergoed is kwalitatief en gemakkelijk te wassen. Trouw aan de maattabel.

Snel behulpzaam maken beloften waar

Ik werd goed en snel geïnformeerd, kreeg een mail toen het gewenste product weer leverbaar was en het product doet Wat het hoort te doen. Het is wel even wennen met de dikkere stof en ik heb toch een maatje te klein (maar ben op dieet) dus over een tijdje zal het nog beter aan mijn wensen voldoen.

Goed product met snelle leveringservice

Aanbeveling gekregen van arts voor ondergoed van Swarts. Goed ondergoed waarbij rekening is gehouden dat het oog ook wat leuks wil zien. Snelle levering en persoonlijke snelle beantwoording door het serviceteam. Wel aardig aan de prijs, maar dat wordt gerechtvaardigd door de kwaliteit van het product.

Tot nu toe fantastisch!

Geen geplak meer in de zomer. Het jeukt niet en lekt niet door. Ik zou er wel 2 per dag aanraden en niet 24 uur met dezelfde lopen. Ik zet ze zelf altijd in een emmer met koud water en was ze aan het eind van mijn periode 2x. Het zit echt lekker, je vergeet dat je ongesteld bent. Uiteraard voel je nog wel wat, maar 10x beter dan maandverband. Ik ben wel benieuwd hoe lang ze mee gaan. Ik had een ander merk geprobeerd maar dat was niks, deze stonk en viel uit elkaar na 1x wassen.

Beste Dieuwertje, Dank voor uw positieve reactie. Met hartelijk groet, Team Swaens

Heel fijn menstruatie-ondergoed

Mijn dochter en ik zijn al jarenlang fan van Swaens ondergoed.

Beste Merel, We vinden het fijn om te horen dat jullie fan zijn -) Met hartelijk groet, Team Swaens

Over Swaens Bamboo Underwear

Ongewild urineverlies is bij vrouwen en mannen een veel voorkomend probleem. Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, allergie en spor. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. U bent niet meer of minder afhankelijk van een verbandje of inlegkruisje en alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine.