Duidelijke site met veel aanbod

Veel aanbod en voldoende monteurs in de buurt, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede banden aan een voordelig tarief!

2de maal dat wij hier bestellen en we zullen hier vaste klant blijven!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

gemakkelijk te vergelijken en te kiezen tussen ruim aanbod.

enkel via de website - vergeleken met andere websites. qua aanbod, overzichtelijkheid en prijzen scoorden jullie zonder twijfel het allerbest.

Goede prijs/kwaliteit .Gemakkelijke site

Goede prijs/kwaliteit,Klein probleem met mijn bestelling maar direct opgelost door het personeel.Zeker aan te raden!

Ik ben zeer content

Snelle levering en goede prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en goede uitleg in "veelgestelde vragen"

Super eenvoudige website om te bestellen. Prijzen zijn zeer voordelig.

OVERZICHTELIJKE EN GEBRUIKSVRIENDELIJKE SITE

vlotte verwerking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel overzichtelijk, Duidelijk, Goedkoop!

zeer vriendelijke bediening

gewoon top

prachtig en overzichtelijke site

makkelijke en overzichtelijke site dat zowel door jong en oud te gebruiken is . je hoeft bij wijze van spreken niet gestudeerd te hebben om gelijk welke banden voor gelijk welke auto met alle gemak te bestellen . En de verschillende betaal mogelijkheden laten toe dat ook de gewone werkman of vrouw aan hun trekken komen . Wat het belangrijkste is ...........ik heb een hoop geld in mijn zak gehouden omdat jullie echt de goedkoopste zijn van heel de banden concurentie . nogmaals dank voor de vlotte en fijne bestelling . Grts Desislava Mussche

Beste prijzen !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en voor iedereen wat wils.

Geen makkelijkere manier om je banden te bestellen. De goede prijzen zijn natuurlijk ook mooi meegenomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, flexibel en gemakkelijk!

Het vinden van de banden ging heel vlotjes. Wat wel niet zo duidelijk was, is of je nu aan het bestellen bent voor montage of levering aan huis. Deze optie misschien best overlaten tot bij het betalen van de producten. Voor de rest enorm ruim aanbod, flexibele betaalmogelijkheden en vlot proces doorheen het betalen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super gemakkelijk om te bestellen , alle mogelijke banden verkrijgbaar aan super prijzen

Super gemakkelijk om te bestellen, zeer snelle verwerkings/leverings tijden. Alle mogelijke bandenbeschikbaar aan super prijzen. Is al mijn 2de bestelling hier en ik kan het alleen maar aanbevelen.

super

banden nergens goedkoper te vinden of je moet demo's nemen.

Gemakkelijk en snel!

Bestellen is simpel en lage prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlot in gebruik. Duidelijk in informatie. Betrouwbaar.

Er bestaan vele sites online waar men banden kan bestellen, toch het gebruik van hun website door de eenvoudigheid en het juiste informatie aan wat men net nodig heeft is hier duidelijk alles terug te vinden bovendien door hun bedenktijd geeft het me een veilig en betrouwbaar gevoel, iets wat zelden nog te vinden is op andere sites

Snelleservicz

Goede en betaalbare banden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer aangenaam, nog nooit problemen gehad en een zeer goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zelden een duidelijker en overzichtelijker webwinkel gezien

de bestelling is zo makkelijk dat mijn kleinzoon van 6 het ook kan , de keuze is enorm en de gratis levering is een + op zich ç Jullie zijn een voorbeeld voor anderen , "Keep up the good work"

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vlotte en duidelijke site samenhangend met vriendelijke begeleiding!

Na heel wat opzoekwerk over allerlei banden kwam ik op deze site terecht. Deze site was direct voor mij zeer duidelijk en makkelijk te doorzoeken. Daarom twijfelde ik niet om hier mijn nieuwe banden te bestellen voor mijn wagen. Alles was klaar en duidelijk in de beschrijving. het bestellen ging vlot als ook de betaling! Na de betaling krijgt u van bandenexpert.be direct een mailtje met wat uitleg en wanneer je banden precies geleverd zullen worden. Voor mij persoonlijk is communicatie zeer belangrijk! Daarvoor bent u hier op het juiste adres! Vandaar ook mijn recensie met de 5 sterren! Hartelijk dank!

duidelijk,overzichtelijk, prijsgunstig en vriendelijk

duidelijk en overzichtelijke site, met goede info, ook na telefonisch contact

Perfecte service

Vlotte afhandeling, zowel naar bestellen als naar betalen toe. Gratis levering, ook voor slechts 1 band.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

bij de vorige aankoop werd een fout van de transporteur perfect opgelost door Bandenexpert

Wij hebben in het voorjaar reeds nieuwe zomerbanden besteld, Maar helaas door een fout bij de transporteur waren mijn 2 van de 4 banden vermist, Nu hebben ze vanuit bandenexpert meteen en een heel duidelijk alternatief voorgesteld zodat ik de volgende dag reeds nieuwe banden geleverd kreeg zodat ik verder kon. terwijl dat hun uit gingen zoeken waar de banden gebleven waren. Dus nu net weer een bestelling gedaan voor twee auto's 4 zomerbanden en 8 winterbanden. Gewoon top firma met meedenkend personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte afhandeling van de bestelling en levering ook het ophalen na een vergissing van mij verliep vlot. Echt aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over bandenexpert.be

Filter op Taal