snelle levering en makkelijk , wel duur voor retourneren

zeer snelle levering, duidelijk overzicht. bij fout bestlleing kost het retourneren wel rond de 35 euro voor 2 banden. ik zou ze dan liefst zelf naar daar brengen ( het was een paar straten verwijderd van het montage centrum) , maar die optie was er niet. voor de rest lijkt me het een goede en duidelijke service.

I ordered a tyre to my favorite garage and was on my car the next day. Very happy with the service.

Gemakkelijk!

Top service en betrouwbare

Snel verzenden.was goed op tijt

De zijn prima snel diens.

Kwaliteit aan de beste prijs

Levering en banden dik in orde:)

gemakkelijk te bestellen

perfect hulp om de juiste band te vinden

Dit gaat snel en goed

Mijn ervaring met banden expert is heel goed

Alles verloopt prima

Goede website, alles duidelijk, beste prijs.

Echt tevreden met product en levering

Snelle en correct en snelle levering , Goed bezig, zo blijven

prijs kwaliteit...

groot assortiment banden aan een betaalbare prijs/kwaliteit . word direct naar de montagepartner geleverd wat gemakkelijk is . zeker een aanrader!

Prijs kwaliteit is het helemaal top

Naar veel zoeken op het web ben ik bij banden expert terecht gekomen. 4 all season banden besteld voor €320 top prijs/kwaliteit

Corect

Tot nu geen opmerkingen goed bedrijfje doe zo verder in deze tijden is goede dienst nodig.

Snel en Veilig

Het is het Beste site waar je kan van elke meek vinden!

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling van de onterecht aangerekende montage van de banden

Very good services. Products as described

Zeer degelijke banden voor een zeer degelijke prijs !

Zeer snel en correct geleverd . Bedankt.

Barslechte klantenservice en dieven!

Zoals veel reviews hier, barslechte klantenservice en misleidende informatie op hun website… rekenen retourkosten aan voor een bestelling die ik heb geannuleerd vóór de levering, en omdat hun levertijden niet kloppen, 2-3 dagen… en zou 7 dagen onderweg zijn… doen enorm moeilijk om een terugbetaling van de retourkosten te doen… awel, dan laat ik mensen weten dat ze NIETS moeten bestellen bij jullie…

Uitstekende ervaring.

Banden makkelijk te bestellen, goedkoper dan in de zaak zelf, makkelijk een afspraak te maken waar banden gemonteerd worden. En belgie geld er nog een recyclage bijdrage van 4,50 per band. Je kunt kijken bij het recyclagepark of je daar ze gratis kan brengen. Nu op korte termijn voor mijn tweede auto hier besteld.

Veel keuze en makkelijk terug te vinden.

Goedi site, hopelijk ook snelle levering

Site en aankoop zeer vlot

Super handig , snel en efficiënt

Ik vertrek over 8 dagen op vakantie . Heb dus geen tijd om naar daar of daar te gaan horen of te wachten van waaraan en waaraf . Gewoon lekker bestellen en afleveren bij de montagepartner . De week voor de vakantie begint is altijd stressen om dingen nog in orde te krijgen , nu kan dit zaakje al stressloos worden afgehandeld

top!

Goede website dit is de eerste keer dat ik banden bestel voor mijn eerste auto. Het ging zeer vlot

Lange Lozanastraat 142

2018 Antwerpen