Duidelijke website

Goed werkende, duidelijke website. Met een paar handige filters en korte bondige uitleg voor de specificaties is het voor iedereen makkelijk om goede banden te bestellen.

Prima, site werkt vlot

Makkelijke site, prima prijzen.

gemakkelijk en overzichtelijk

goed en goedkoop overzichtelijke site

Snel en correcte levering

Goede prijs en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle gezocht snel gevonden. super

Heb mijn zoekactie snel uitgevoerd en heb mijn banden snel gevonden. Heel goed.

Vlot

Voor mijn eerste bezoek is dit heel vlot, duidelijk en snel gegaan. Daar ik net de bestelling heb gemaakt en nog moet wachten heb ik alvast 4 sterren gegeven. 😉👍🏼👌🏽

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer gebruiksvriendelijke site met banden aan een correcte prijs.

zeer gebruiksvriendelijke site met banden aan een correcte prijs. Enkel de ventielen worden niet in de afrekening opgenomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vlotte en overzichtelijke website. Handig om de montage ineens mee te kunnen betalen bij de bestelling.

acuraat,correct,duidelijk

meermaals banden besteld en alles correct,geen verrassingen...

Snelle en vriendelijke service

Had specifieke banden nodig en met behulp van helplijn de nodige banden gevonden aan een eerlijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site met veel aanbod

Veel aanbod en voldoende monteurs in de buurt, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede banden aan een voordelig tarief!

2de maal dat wij hier bestellen en we zullen hier vaste klant blijven!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

gemakkelijk te vergelijken en te kiezen tussen ruim aanbod.

enkel via de website - vergeleken met andere websites. qua aanbod, overzichtelijkheid en prijzen scoorden jullie zonder twijfel het allerbest.

Goede prijs/kwaliteit .Gemakkelijke site

Goede prijs/kwaliteit,Klein probleem met mijn bestelling maar direct opgelost door het personeel.Zeker aan te raden!

Ik ben zeer content

Snelle levering en goede prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en goede uitleg in "veelgestelde vragen"

Super eenvoudige website om te bestellen. Prijzen zijn zeer voordelig.

OVERZICHTELIJKE EN GEBRUIKSVRIENDELIJKE SITE

vlotte verwerking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel overzichtelijk, Duidelijk, Goedkoop!

zeer vriendelijke bediening

gewoon top

prachtig en overzichtelijke site

makkelijke en overzichtelijke site dat zowel door jong en oud te gebruiken is . je hoeft bij wijze van spreken niet gestudeerd te hebben om gelijk welke banden voor gelijk welke auto met alle gemak te bestellen . En de verschillende betaal mogelijkheden laten toe dat ook de gewone werkman of vrouw aan hun trekken komen . Wat het belangrijkste is ...........ik heb een hoop geld in mijn zak gehouden omdat jullie echt de goedkoopste zijn van heel de banden concurentie . nogmaals dank voor de vlotte en fijne bestelling . Grts Desislava Mussche

Beste prijzen !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en voor iedereen wat wils.

Geen makkelijkere manier om je banden te bestellen. De goede prijzen zijn natuurlijk ook mooi meegenomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, flexibel en gemakkelijk!

Het vinden van de banden ging heel vlotjes. Wat wel niet zo duidelijk was, is of je nu aan het bestellen bent voor montage of levering aan huis. Deze optie misschien best overlaten tot bij het betalen van de producten. Voor de rest enorm ruim aanbod, flexibele betaalmogelijkheden en vlot proces doorheen het betalen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super gemakkelijk om te bestellen , alle mogelijke banden verkrijgbaar aan super prijzen

Super gemakkelijk om te bestellen, zeer snelle verwerkings/leverings tijden. Alle mogelijke bandenbeschikbaar aan super prijzen. Is al mijn 2de bestelling hier en ik kan het alleen maar aanbevelen.

super

banden nergens goedkoper te vinden of je moet demo's nemen.

Over bandenexpert.be

Filter op Taal