Top, snel, makkelijk

Makkelijk te bestellen, en scherpe prijzen

super

gevonden op het net en super ervaring mee prijs super uitleg super en heel makelijk

SUPER

De site werkt super vlot , heel overzichtelijk &duidelijk .

Goede en snelle leverancier

Makkelijke site, lage prijzen en snelle levering (2 dagen)

Steeds een super service

Een tevreden klant !!

Gemakkelijker kan het niet...

Heb grondig gezocht bij online shops naar goede banden voor mijn wagen. Mijn ervaring is dat ik bij Bandenexpert een goede begeleiding bij zowel keuze, prijs, aankoop én ook plaatsing in de buurt heb gevonden. Gemakkelijker kan het niet. Gerne wieder!

Zeer tevreden, service en levering beide top!

Zeer goede afhandeling. Zeker een aanrader.

Prachtige en supersnelle service!!

Super ervaring! Makkelijk te bestellen + gratis levering bij de plaatselijke Bandencentrale Crauwels + super vlotte service qua montage van de banden! Dit alles geregeld in één week!

overzichtelijke website

mooie en overzichtelijke website ,met zeer aantrekkelijke prijzen

aangenaam verrast door ruime aanbod en goede prijs

na opzoeken ben ik op deze site gekomen en aangenaam verrast door het ruime aanbod en goede prijs waarom ik dan ook niet langer moest verder zoeken en mijn beslissing tot bestelling heb geplaatst

Goede keuze, snelle levering

Zeer tevreden van de service, ook de mogelijkheid om te versturen naar mijn garage!

Ben geen kenner, toch gemakkelijk mijn weg gevonden.

Het is niet simpel als je banden moet kiezen en er geen grote kennis van heb. Op jullie website wordt je alles gevraagd wat van belang is bij het aanschaffen van autobanden, je moet het maar aanvinken, zo ben je alvast niks vergeten, toch. En er zijn banden voor elk budget. Ben tevreden over mijn aankoop

GEBRUIKSVRIENDELIJKE WEBSITE

Overzichtelijke website met goede prijzen.

vlotte levering

vlotte levering afsprakn zoals gepland, perfect verlopen

TOP PRIJZEN TEGEN OVER ANDERE SITE’s

Goede kwaliteit banden gevonden op deze site tegen de goedkoopste prijs! Verschil van bijna 100 euro! Als ex-mechanieker bij mercedes weet ik dat je in de garage al snel enkele honderde euro’s kan neerleggen voor goede merk banden. Via deze site moest ik maar 2dagen wachten en had ze voor bijna de helft van de prijs!

Vlotte reactie

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen zeker bestellen op site

een aanrader voor alle doe het zelvers,

Als zelfstandige bestel ik hier mijn banden. mijn klanten hebben een goede ervaring mee ik raad dit aan voor alle beginnende en ervaren mechaniekers aan

Zeer tevreden van zowel gebruiksgemak als de prijs en de service

gebruiksgemakkelijke website. Goedkoop en betrouwbaar!

Gemakkelijke site

Heel gemakkelijke site. De montage prijs zit erbij. Moet je niet meer bij rekenen. Het is alleen afwachten, wanneer ze men banden kunnen monteren.

Snel en efficient

We hadden eerder al eens een bestelling geplaatst via deze website. Deze is ondertussen wat veranderd in de goede zin. De vergelijkingen zijn nog overzichtelijker en duidelijker. Ook was de geboden service door banden Nico (Kortenberg) perfect! We kunnen het iedereen alleen maar aanraden via hier te bestellen.

zeer snel en goede comunicatie ,altijd andwoord op mijn vragen

zeer goede afhandeling en goede prijzen, ik wacht nog wel op de ventielen

Super bedrijf met super vriendelijke klantendienst

Professioneel geholpen.nu weet ik waar banden te kopen.nu nog hopen dat alles juist toekomt.

Correcte verwerking

Prima verlopen. Fout in aangerekende prijs werd teruggestort.

2 banden besteld met op laten leggen in een keuze garage , werd vriendelijk ontvangen en na 45 min was de klus geklaard , bleek 1 band luchtverlies te hebben , mocht ik direct terugkomen en werd direct in orde gemaakt . Heel content van alles , bestelling , levering en naservice . Top 👍👍👍

Levering gebeurde correct

Levering en plaatsing in gekozen garage verliepen heel vlot! Groetjes