OP HET EERSTE GEZICHT TOP!

Ik heb net mijn bestelling geplaatst, en ze vragen al voor een review. De banden moeten dus nog geleverd worden. Ik wacht dit af en dan kan ik een volledige review maken. Maar, website mooi ingericht. Goedkoopste prijzen online. Even zien hoe dit afgehandeld wordt.

Snel en duidelijk

snelle, duidelijke en vriendelijke service

Bandenexpert.be : de naam zegt alles !

Bij Bandenexpert.be vond ik meteen het type band dat ik zocht tegen de meest competitieve marktprijs. Het bestelproces verloopt supervlot. Kortom, ik kan Bandenexpert.be alleen maar sterk aanbevelen. Bandenexpert.be : de echte expert voor uw banden !

snel en goed

Was de eerste maal en is mij prima bevallen. Bestelde banden snel in geselecteerde bandencentrale.

Snel zeer makkelijk en duidelijk

Veel van gehoord en uitendelijk kunnen zelf bestellen ! Snel makkelijk en duidelijk Top!

Snelle levering prima prijs

Zo zou het overal moeten zijn.

Groot aanbod Heel overzichtelijk Snelle levering

Zeer goede service

Eerste ervaring... top , snel handig en overzichtelijk . Nu de levering en de kwaliteit nog dik oké en dan is het helemaal TOP

goedkoopste en perfecte service

ik kijk op 11 verschillende sites en deze is altijd de goedkoopste en zonder verwijderingsbijdrage dus geen verrassingen bij het afrekenen. De service en leveringstijd is ook perfect. Dus zeker een aanrader

Simpel kiezen

Heel gemakkelijk banden te kiezen .Top

Vlotte service. Heel tevreden.

Snelle levering, banden conform bestelling en van zeer recente datum

Prijs/kwaliteit

Al vroegere bestellingen gedaan en steeds zeer tevreden van zowel het vinden op de site, de keuze, de prijs/kwaliteit als de montageservice. Steeds ok voor herhaling.

Nota 10

Als perfect !

Eerste maal dat ik met bandenexpert een bestelling doe.

Ik was op zoek naar een bepaald merk en type band dat nergens meer beschikbaar was en het was ook onduidelijk of die nog beschikbaar zou zijn ? Bij bandenexpert.be vond ik wat ik zocht. Ik keek ook naar andere type banden voor in de toekomst en kwam tot de conclusie voor wat ik nodig heb ze wel een goede hebben. Bij een volgende aankoop zal ik zeker de site van bandenexpert raadplegen.

happy klant

correcte snelle levering

Keigoed

Vriendelijke en professionele bediening

Top zoals gewoonlijk

Perfect zoals besteld, binnen opgegeven termijn geleverd

Heb nog geen ervaringIk hoop dat alles volgens plan verloopt.

De vorige keer hadden ze een senssor afgebroken. Daarom kom ik nu bij jullie. Hopelijk loopt alles deze maal goed.

Snelle service en gemakkelijk

Dit was de 1e keer dat ik zo mijn banden heb vervangen. Je kiest zelf welke banden je wil, je bestelt ze. Als ze geleverd zijn bij hun krijg je een sms om een afspraak te maken en ze komen aan huis je banden vervangen. Stipt op tijd en het duurt niet lang en ze hebben alles mee in hun camionette. Ik heb jullie al aanbevolen ondertussen!

Vlotte afhandeling.

Het monteren van de twee banden was snel gebeurd

super overzichtelijk

overzichtelijk en snel gevonden