Snelle levering, goed verpakt. Lekkere chocolade.

Eerste keer. Zeer tevreden. Snelle levering. Goed verpakt. Heerlijke chocolade.

Snel besteld en geleverd

Snel en eenvoudig bestellen en ook snel geleverd

Snel en vlug! Voor de volgende dag

Heerlijke chocolade en snel geleverd. Enige tip:op de site stond circa 65 stuks. Dit bleem niet zo te zijn. In elke zak zat er 61. Dua circa 60 stuks zou passender zijn. Je zou denken wat maakt het uit. In mijn geval kwam ik dus net tekort. Verder prima service!!

Bestellen; voor herhaling vatbaar

Snelle afhandeling, keurig verpakt.

Prima prijs kwaliteit

Goed verpakt, op tijd!

Was keurig en snel bezorgd

Was gewoon goed. Wel beetje apart dat t in 2 x werd geleverd ondanks dat het 1 bestelling was.

Niet best, wellicht ivm corona

Ik heb mijn kado nog niet mogen ontvangen helaas.

Snelle levering en heerlijke chocolade.

Ik gaf een giftbox cadeau. Het pakket werd op tijd geleverd en mijn vriendin was er heel blij mee, vond het heerlijk. Het persoonlijke kaartje en de verpakking maakt het af.

Snelle levering van lekkere suikervrije zuurtjes.

Zie boven!

De bezorging was zelfs zo snel dat dit vóór de aangegeven datum was. Prijs is gemiddeld lager dan bij anderen.

Vriendelijke en snelle service

Je krijgt wat je wordt beloofd

Goede ervaring, snelle levering

Heerlijk gevulde box chocola, echter zager en minder chocolaatjes in dan er werd beweerd en maar 2 roze en witte 2 waarvan er meer in zouden zitten.. verder prima box

Goede en snelle levering en heerlijk snoepgoed.

De zuurtjes van cavendisch en harvey verdraag ik het beste (heb maag en darmproblemen) en bij sweetsupply zijn ze goed betaalbaar en snel geleverd. Leuk was ook de verrassing chocolade in de doos!

Te lekker....

Hele gevaarlijke winkel. Ze verkopen te lekkere dingen. Zie daar maar eens van af te blijven.

Heel snel en bnet ee beetje extra !!

De zuurtjes waren er heel snel, ondanks de corona en er zat ook nog een etraatje in het pakje. Lekkere verrassing !

raad ik iedereen aan

Het is goede service ,veel keus en vlug verstuurd en zeker in deze tijd vlug aangekomen. Ik raad het iedereen aan.

Goed.

Snelle verwerking van bestelling, mooie en lekkere spullen!!

Snelle afhandeling, bevestiging via de mail en keurig verpakt. Alles in goede staat ontvangen.

Het is prima gegaan.

Het is prima verpakt, en de afspraken komen ze na.

snel en goed

snelle en goede service

Zeer vlot.

Prima, beetje duur, leuk als cadeautje.

Besteld in een dag bezorgd. Terwijl het net voor kerst was. Kreeg een mail toen het was bezorgd . Het was voor een vriendin. Er was een leuk kaartje bij.

Goed Tip, meer vaste keuzes bij een snoeppot