Snelle levering , en netjes verpakt.

Herhaling is het zeker waard !

Slecht

Mijn bestelling was niet compleet. Heb een mail naar jullie gestuurd, maar daar is tot op de dag van vandaag NIET op gereageerd!

Kwam niet binnen in de tijd dat jullie via jullie site beloven

Wij zouden op vakantie gaan en de winkel waar wij altijd onze zuurtjes verkopen hadden ze op dat moment niet. Dus via internet kwamen we bij jullie uit. De zuurtjes waren wel een stuk duurder, maarja. Helaas kwamen de zuurtjes niet op tijd binnen en zijn we nu op vakantie. De zuurtjes zijn nu bij een post nl pat afgeleverd. Daar moeten we ze binnen 7 dagen ophalen. Dit lukt niet dus worden de zuurtjes retour gestuurd. Hoop dat de terugbetaling aanbond wel vlot verloopt!

En een leuke verrassing in de doos! Dank u wel

Goed verpakt en snelle bezorging

De bestelling werd direct de volgende dag geleverd en de chocolaatjes zijn heerlijk.

Snelle levering, makkelijk bestellen met een overzichtelijke webshop.

Maak al weer 4 jaar gebruik van de goede kwaliteit, goede service en zeer snelle levering van Sweetsupply! Verwijs anderen graag naar Sweetsupply.

Goede ervaring!

Goede ervaring! Levering iets later maar dat komt door PostNL. Volgende bestel ik weer!

Goed verpakt ontvangen

Helaas 1 zak was open en al taai.jammer zijn toch dure chips.

Product naar behoren, bezorging beetje raar

Ik heb aangegeven dat ik mijn post bij een PostNL ophaalpunt wil ophalen. Op de dag zelf meldt PostNL: "We hebben u gemist" terwijl ik niet heb aangegeven post thuis te willen laten bezorgen. Hierdoor kon ik pas een dag later de post ophalen. Product is wel in orde.

Gewoon goed.

Gevonden waar ik al heel lang naar zoek. Snelle levering voor een mooie prijs.

Top service!

Mijn eerste bestelling en zeker NIET de laastste!

Zeer snel geleverd en goed.

Efficient bedrijf. Goede producten Hebben al meerdere keren besteld. Elke keer nog een kleine verassing extra bij onze bestelling.

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Zeer goed.

Verdient echt 5 sterren de levering is snel en netjes verpakt met zorg verpakt. Contact is prima en eventuele problemen/ vragen worden netjes en snel beantwoord.

Makkelijk snel ruime keus prima prijs en ik kreeg ook nog wat extra,

Super geslaagd kado

Snelle verzending en leuk als onverwacht kado!

Helemaal naar verwachting

Kwaliteit, houdbaarheidsdatum, levertijd en prijs allemaal oké!

Prettig

Dik tevreden over kwaliteit, verpakking en de snelle levering

Lekker chocolade, netjes verpakt, snelle levering

De volgende dag al, keurig verpakt, bezorgd!

De volgende dag al, keurig verpakt, bezorgd!

Chapeau

Super geweldig en snelle levering