afgescheept

Laatst heb ik 18 repen chocola van het Belgische merk, Galler besteld in verschillende smaken. Best een goed merk & hele lekkere chocola. Echter kreeg ik maar 16 van deze repen & de 2 repen die niet waren geleverd hebben ze evengoed in rekening gebracht, maar vervangen door 2 toffeetjes. Op de bijgeleverde factuur hebben ze gewoon alles aangegeven wat ik heb besteld, ook de 2 repen die er niet bij zaten, daarvoor in de plaats hebben ze dus 2 toffeetjes gedaan. Een toffeetje is natuurlijk niet gelijk aan een reep chocola, maar dit keer wel voor de prijs van een reep chocola. Dit heet gewoon ''afschepen'' & daar hou ik gewoon niet van. Voortaan wacht ik wel weer gewoon dat ik een keertje in Belgie ben om ze mee te nemen.

Na een verkeerde levering alles keurig opgelost chapeau

Snelle, nette levering en lekkere chocolade!

Als cadeau erg leuk om te geven! De levering ging snel en netjes. De chocolade is van goede kwaliteit en smaakt erg lekker! Zeker aan te raden!

Goede snelle service

Paaseitjes bestellen in juli...dat kan dus wel bij jullie. Prettig dat er snel gemaild werd dat de bestelde er niet waren maar wel andere. Snelle levering en oh was waren en zijn ze lekker!!

Lekkere snoepjes, vlot geleverd

Sinds onze lievelingszuurtjes niet meer bij de benzinepomp te krijgen zijn, bestel ik ze on line. Erg makkelijk

Heerlijke snoepjes

Super snelle levering, een feestje om te ontvangen, heerlijke producten

Geboorte bonbons en geboorte flikken besteld. Helaas waren er nog maar 2 doosjes geboorte flikken ipv 3 in de kleur roze. Ter compensatie kreeg ik 3 doosjes gekleurde flikken cadeau, wauw wat een service! Bonbons en geboorte flikken waren de de volgende dag al in huis. Niks gebroken en heerlijke smaak. Bedankt sweet supply!

Unique chocolate with fast delivery

De bestelling en bezorging zijn prima verlopen

Het bestellen ging moeiteloos. De bezorging was op tijd en goed verpakt

kan beter als de maten beter aangegeven staan, scheelt mailen

Het zou handig zijn als er op de site al vermeld wordt welke maat er geadviseerd wordt voor maten vanaf 158. deze staan namelijk niet meer bij de kindermaten en ook bij de volwassen maten staat er niet bij vermeld dat het voor 158 besteld kan worden

Prima.

Ook Prima

Goed afgeleverd en verpakt

snelle service

snelle service

Prima op tijd geleverd.

Heerlijke chocola zoals ik mij kan herinneren in België jaren geleden. Fijn dat het gewoon besteld kan worden.

Heel fijn dat alles zo snel wordt behandeld BEDANKT

Fantastisch zeer tevrede'n

De bestelling ging prima, ook de bezorging was oké. De snoepjes zijn heerlijk

AAA+

Snelle levering, lange THT(meer als een jaar), goed verpakt. Premium merken zoals; Walkers Non Suche en Sorini. Bijgesloten kaartje met contactgegevens om aan je relaties te geven.

Ik had het voor mijn vader besteld en hij was er erg blij mee

Een sweet pakketje waar je echt naar uit kijkt!

Heerlijke lekkernijen super snel geleverd ook leuk om cadeau te doen.

Niet genoeg rode hartjes aanwezig toen voorstel gekregen om deze met fuchsia hartjes aan te vullen.

supersnelle levering en goede prijs/ kwaliteit verhouding

supersnelle levering en goede prijs/ kwaliteit verhouding

Snelle, prima levering, waardeloze bestelprocedure

Ik heb 2 orders als relatiegeschenk voor 2 klanten geplaatst. Bij de eerste order had ik niet door dat niet enkel de bezorggegevens maar ook de factuurgegevens etc. bij de klant terecht kwamen, ondanks verschillende gegevens factuuradres en bezorgadres. Vond ik best knullig. Ik heb gelijk contact gezocht en gevraagd om het e-mailadres aan te passen naar dat van mij. Helaas nog steeds geen antwoord en we zijn een week later. Het factuuradres heb ik wel op mijn naam gezet maar factuur heb ik dus nooit ontvangen.

Goede service en producten