Tevreden over de snelle levering. Ik had nog een vraag over mijn bestelling en kreeg binnen een uur al antwoord. Top!! Volgende keer kies ik weer voor Sweetsupply.

Alles prima verlopen..

De bestelling was netjes op de afgesproken dag binnen bij ons.. Het zat ook goed verpakt..

Heel snelle service.

Snel geleverd na de bestelling. Er was niet voldoende voorraad in stock, maar deze is aangevuld met andere smaken en extra's ontvangen ter compensatie. Aangenaam verrast.

Leuke verrassing voor mijn ouders

Die van lekkere drop houden

Goed en snel!

Dik tevreden.

Ik heb mijn product nog niet, maar ben vooralsnog wel tevreden

Ik ben goed geïnformeerd over de beschikbaarheid en kreeg de optie mijn geld terug te ontvangen door het nog niet beschikbaar hebben van het bestelde product

Lastig vallen na levering

Mijn ervaring was positief tot na de levering en dan werd ik meerdere malen lastig gevallen om goede beoordeling te geven. Ik wilde alleen iets kopen. Als ik in een winkel koop moet ik ook niet voortdurend mijn mening geven.

Lekkere producten en snel geleverd.

Snelle levering van mijn chocolade. Ik had een berg chocolade besteld zodat ik mijn collega's kon trakteren. De kwaliteit en service waren uitstekend. Zeker een aanrader. Heel erg bedankt!

Er wordt niet altijd gestuurd wat besteld is

Ik heb voor zes collega's een weloverwogen keuze gemaakt. Een collega kreeg een ander cadeau. Hierover was geen overleg.

goed service

goed service

Cadeautjes zonder afzender

Leuke doosjes met paaschocolade naar 5 vrienden verzonden. Nette verzending en mooi op tijd. Maar wat een domper op de feestvreugde dat onze namen niet onder de paaswensen stonden. Nu moesten we iedereen een appje sturen dat het van ons af kwam en dat maakte het veel minder leuk. De mailtjes daarover vond ik ook teleurstellend.

Prima service met een extraatje

Prima service, op tijd geleverd, ontzettend leuke attentie toegevoegd.

Slecht

De het bestelde had op een aangeven datum geleverd moeten worden. Dit was een speciale datum: zaterdag 3 april was deVerjaardag van mijn overledenzus. De Bijzetting van van haar urn bij de urn van haar overleden man door haar kinderen en kleinkinderen. Had een verrassing voor haar kinderen en kleinkinderen op die droevige dag moeten zijn. Door een afhandelings fout heeft het bedrijf niet gekeken naar de aangeven datum. Heb zelf gesproken met het bedrijf. Nog getracht de levering te stroneren, maar helaas was te laat. Inplaats van de zaterdag werden de drie pakketten op dinsdag geleverd. Een foutje kan altijd moet gebeuren, maar dit. Ik snap het maar het doet wel pijn

Super goed

Ging heel snel allemaal

Waardeloos bedrijf

Op 14-03-2021 een bestelling geplaatst. Kreeg geen orderbevestiging met ordernummer. Pas dagen later een bericht dat er een pakket onderweg was, met uiteindelijk toch een ordernummer en een Track & Trace code. Kreeg eindelijk het pakket en toen bleek dat een aantal artikelen niet leverbaar was, maar dat het het bedrag van deze artikelen retour gestort zou worden. Ik had aangegeven via Afterpay te willen betalen. Contact opgenomen met Afterpay en met hen afgesproken, dat ik het volledige bedrag zou overmaken en wanneer Sweet Supply het teveel ontvangen bedrag aan hun zou retourneren, zij dit weer aan mij zouden overmaken. Ruim een week gewacht (inmiddels Afterpay volledig betaald), maar geen retourbetaling mogen ontvangen. Weer contact opgenomen met Afterpay, maar zij hadden nog steeds niets ontvangen en raden mij aan contact op te nemen met Sweet Supply. Dit gedaan en een medewerker van Sweet Supply wist nog dat hij mijn pakket had ingepakt en de (ik neem aan) afdeling boekhouding opdracht had gegeven om het bedrag terug te storten. Hij raadde mij aan om hierover een e-mail te sturen. Ik heb dit gedaan, maar heb noch een ontvangstbevestiging noch een antwoord mogen ontvangen. Ik heb hen de keuze gegeven het bedrag aan Afterpay te retourneren (ook al zijn zij volledig betaald door mij) of het bedrag retour te storten op mij rekening. Aangezien zij mijn rekening# niet hebben, mijn naam en rekening # in deze e-mail vermeld. Maar zoals gezegd, geen reactie. Het gaat maar om een bedrag van € 34.95, dus ik lig er verder niet wakker van, maar het geeft wel aan, wat een zooitje het daar bij Sweet Supply is. Tip voor Sweet Supply: verander de naam maar in Sour Supply. Behandeling lijkt nergens naar. Oja, die halve ster is nog veels te veel van het goede, eigenlijk totaal geen ster. Aanbevelen: TOTAAL NIET. Komen totaal hun toezeggingen niet na en geven op e-mails totaal niet thuis

Ruim assortiment

Snelle service, wel hoge verzendkosten

Zie boven

Verrukkelijk

Heerlijke, eerlijke chocolade. Een feestje om te krijgen. Altijd een verrassing in het pakje. Een aanrader. En vlug geleverd.

Prima!!

Goed verzorgde levering van het bestelde! Vlotte levering! Zelfs een extra cadeautje toegevoegd!

Meer dan prima!

Eenvoudig bestelproces.

uitstekend

Snel geleverd, goede prijs

Leuke chocolade gekocht voor de paasdagen. Werd snel bezorgd.

Snelle afhandeling. gelijk op mijn mail direct antwoord. Snel geleverd

Niet ontvangen

Geen idee ik heb mijn bestelling 9 maart geplaatst en nu 17 maart nog steeds niet heb ontvangen

Erg leuk en lekker.

Leuke potten met snoep. Ziet er erg leuk uit. Leuk om kado te doen.