snel geleverd en een feestje om uit te pakken! leuke extra's erbij ook!

Perfect!

Wij zijn erg tevreden met de chocolaatjes die wij besteld hebben. Ook het extra presentje van extra chocolaatjes was meer dan welkom! (Ook heel goed email contact op het moment voordat we de bestelling deden)

Goeie snelle levering

Goeie en snelle levering en lekkere snoepjes erbij in.

Top bedrijf

Eerste bestelling geplaatst en zeer tevreden. Leuk verpakt met extra snoepjes.

Goede, persoonlijke service

Persoonlijke service waarbij het bedrijf inspeelt op de klant.

heel netjes

eerste ervaring is erg goed. keurige service.

Een feestje om je pakketje te openen!!

Persoonlijke benadering. Snelle en foutloze levering. Zeer klantgericht. En extra chocolade verrassing in het pakketje. Hoe leuk is dat!!

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Prima voor elkaar.

Snelle levering als kado extra smaakjes top

Vlotte levering

Gebruiksvriendelijke website en een snelle levering

Vlotte aflevering Goed product

Lekkere snoepjes die je nergens anders meer kunt krijgen blijkbaar

Vlotte levering

Levering en product helemaal top. Helaas ging er wel wat mis tijdens invoeren van alle gegevens. En was bezorgadres en factuuradres ineens hetzelfde. Nog een mail gestuurd hierover, maar daar geen reactie op ontvangen. Dus het cadeau is helaas met factuur bezorgd.

Snel Goed en Lekker

Snel besteld en snel ontvangen

Snel en goed!

Op zulke lekkernijen wil je niet lang op wachten!

heerlijk

we smullen er nog van !

Ruim assortiment, goede service, snelle reactie op vragen via de mail. De chatfunctie werkt niet goed. Handig dat je zelf een bezorgdag kan kiezen of het pakje bij een Post NL punt kunt ophalen.

Snelle levering en leul extra'tje

De bestelling was snel geleverd en er zat nog wat extra's bij! Bij één doos tony chocolonely mini's zaten er 2 lege zakjes in. Dat was jammer, want ik had er precies 100 nodig voor bedankjes.

Prima levering en lekkere snoepjes.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!

5 sterren zegt genoeg!

Xxx

limited edition Tony Chocolonely besteld. 2de jaar dat ik ze hier kan bestellen. Moest een wijziging in mijn bestelling gedaan worden, zelfde avond gemaild en meteen reactie met de oplossing. Super super service en snel binnen via post.nl.

Fantastisch!!!

Bestelling snel in huis en ook nog eens wat extra chocolaatjes erbij! Verrassend fantastisch!

Betrouwbaar en snel geleverd

3 special editions van Tony chocolonely en een Monty bojangles " cookie moon" besteld. Twee dagen later was de bestelling door PostNL naar tevredenheid afgeleverd. 👌

Tevreden klant

Snelle levering, cadeautje erbij, lekkere snoepjes en stevige linnen tas ivm actie

Website was overzichtelijk en levering was een dag later. Super snel en alles was netjes ingepakt met nog wat lekkernijen om te proeven.

Verkeerd artikel gekregen

Ik had drop toffees besteld (450 gram) en heb gemengde toffees gekregen.