Niet genoeg.

Na één ervaring is de tijd nog niet rijp genoeg om al een mening te hebben.

Vlotte levering

Wij bestellen al jaren de heerlijke snoepjes van Cavendish bij Sweet Supply. Deze blikjes zijn handig voor in de auto en ze zijn erg lekker. Makkelijk te bestellen bij Sweet Supply

Mooie website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering. Ik ga er vaker bestellen

Ik winkel graag op de website van sweet supply en zie geen hindernissen die opgelost moeten worden.

Goede service, snelle levering

Goede service: eens de verkeerde chocolaatjes ontvangen, werden direct na melding de juiste opgestuurd.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Mijn pakket werd de volgende dag al bezorgd, heel fijn!

Snel correct en behulpzaam

Via mail snel antwoord ontvangen

ook goed

Goede snoepwaar voor een goede prijs.

Order geplaatst voor 12.00 uur is de volgende werkdag om 16.00 uur afgeleverd.

Reeds jaren tevreden klant.

Klantvriendelijk en goede service

Ik kreeg kosteloos een nieuwe toegestuurd, toen bleek dat het door mij bestelde Gingerbread House (onderweg) in heel veel stukjes was gebroken.

De bestelling was snel en goed verpakt verstuurd.

Kerst koekhuisjes waren binnen 1 dag bezorgd terwijl ik ze begin van de middag bestelde, net voor kerst! De huisjes waren van goede kwaliteit, erg leuk voor de kinderen om te versieren. Ik had wel zelf extra versieringen erbij thuis, want er zaten alleen kleine smarties bij als versiering.

Geen reactie op telefoontje

Gingerbreadhuisjes besteld vier stuks allemaal stuk. Had 830 grams besteld 600 gram gekregen.

Geen reactie op telefoontje

Goede snoep voor een goede prijs.

Zeer behulpzame firma. Toen het mij niet lukte via de site met Ideal te betalen hebben zij mij goed geholpen.

Ik werd gebeld omdat ik het huisnummer was vergeten. Dankjewel!

Prima snoep voor een goede prijs

Goede ervaring ook toen ik problemen had met online betalen. Ze boden gelijk hulp door een factuur te mailen die ik los betaalde. De keer daarna ging alles goed.

Ik bestelde 20 chocolade letters van 135 gram ,deze werden keurig in een doos geleverd met op de pakbon dat deze op waren en de luxe letters geleverd zijn van 240 gram .En daaronder ‘’fijne Sint’’ Hartelijk bedankt .Super service. Chieleke van der Zwan

Als je van snoep houd zit je hier goed

Voor de eerste keer besteld omdat de Action mijn snoep uit het assortiment gehaald heeft. Vlot en netjes geleverd. Een aanrader !

Heel slecht

Bestellingen worden niet verstuurd ineens zijn spullen niet leverbaar en geld krijg je niet terug wel 7x een aanmaning. Nooit wat bestellen hele slechte service op mails word niet gereageerd.

Prima bedrijf

Snelle correcte leverin altijd bij vragen vriendelijk geholpen.