Snel en lekker

Klus chocolade besteld voor de buren in verband met verbouwing, lekker en leuk

Ouderwets lekker

Bijna vergeten die smaak van echte zuurtjes. En ook de jongsten zijn er dol op. Fijne service, prima we site, geweldig lekker assortiment.

Leuk en lekker kluscadeau!

Makkelijk te bestellen, snel en goed verpakt geleverd. Mensen blij gemaakt met een kleinigheidje. :)

Súper service…

Snel bezorgd en top producten…

product naar tevredenheid, niet klantgericht

Hoewel men op de site aangeeft ook te leveren aan Belgie en Duitsland blijkt het bij navraag bj klantenservice niet mogelijk te zijn de BTW te verleggen. Dit is pure luiheid of onkunde. Toen de bestelde chocolade geleverd werd was de doos waarin verpakt aan 1 zijde volledig gescheurd en ingedeukt. Bij melding werd gevraagd is het produkt nog goed en daarmee was het klaar.

Niet geleverd op afgesproken tijdstip

Next day levering kon niet worden waargemaakt terwijl je er wel op rekent, voel me tegen en dit kwam erg slecht uit

Uitstekende leveringen en service.

Heeft altijd voorraad en communicatie via de site duidelijk en accuraat. Leveringen de volgende dag zonder meer uitstekend te noemen!

De chocolade is als verwacht goed van smaak, maar de wikkel om de chocoladetablet ontbrak voor een gedeelte.

Een beetje jammer

Ik heb een bestelling vooruit gedaan i.v.m. vakantie. Vergeet daarbij of heb niet de mogelijkheid gezien om de datum van bezorging aan te passen. Voor ik het in de gaten had was mijn bestelling geplaatst. Ik bel met het contact telefoonnummer en spreek de voicemail in met de boodschap dat ontvanger pas over 1,5 week jarig is en geef de datum voor verzending door. Ik reageer ook direct op mijn bestelbevestiging in de mail met het verzoek de bestelling nog even vast te houden. Totaal geen reactie, niet via de telefoon, niet via mail. De bestelling werd de eerstvolgende werkdag bezorgd bij een zeer verbaasde collega.

Lekker snel geleverd

Lekkere zuurtjes met een vulling

Prettig winkelen

En het resultaat is een voirraadje hervonden heerlijke zuurtjes.

Goede klantenservice

Ik bestelde chocoladehartjes. Helaas kwamen deze aan in een doos met een gaatje, waar (ik denk) de vervoerder een sticker overheen had geplakt... ook zaten er gaatjes in de plastic zak en in de hartjes. Een knaagdier heeft de dag van z'n leven gehad. Ik was bang dat het een gedoe zou worden met 'dit is de schuld van de vervoerder etc'. Maar nee hoor, er werden snel twee nieuwe zakken opgestuurd en alles was daardoor toch nog op tijd binnen. Echt ontzettend fijn. Daarnaast smaakt de chocolade heerlijk.

Snelle levering. De volgende dag al in huis.

Goede en snelle levering. Product zag en smaakte zoals het eruit zag.

Prima levering

Prima levering

Heerlijke snoepjes

Wij bestellen al een paar jaar onze blikjes travel sweets bij Sweet supply. Gemakkelijk, vlotte levering, gunstige prijs.

Leuke originele cadeautjes

Ik zocht een klein cadeautje om mijn buren te verrassen omdat we in een lange verbouwing zaten. Iets met gereedschap. Gevonden bij jullie. Klus Chocolade! Heel leuk. Snel geleverd. Buren stelden het op prijs.

Geweldig.

Fantastisch, zo snel kwam mijn bestelling binnen.

Topp

Snelle levering!!

Bestelling werd de volgende werkdag al geleverd.

Super goed

Het wordt netjes geleverd en het is super leuk ingepakt!! Zelfs de communicatie is goed

Mijn ervaring is prima alleen het arsortiement is moeilijk uit elkaar te houden. Ik had het zelfde als bij mijn eerdere bestelling gehad willen hebben,maar dat is niet gelukt. Volgende keer beter opletten dan maar het lijkt het zelfde. Met vriendelijke groeten Michiel.

Het was een leuke verrassing en prima verzorgd

Was een verrassing voor mijn tante, ze vond het geweldig, was super blij ermee

Ik had chocoladehartjes besteld en die waren de dag erna al binnen. Supersnelle levering en heerlijke chocolade.

Top Bedrijf

Hele snelle levering , het zag er prachtig uit en niet duur