Het pakket kwam in een mooie doos gevuld met allemaal chocolade hartjes ook zaten er nog extra chocolaatjes bij . Van de chocolade hartjes ga ik leuke presentjes maken . Zal zeker nog eens bestellen

Mijn producten werden snel en goed verpakt geleverd. Ik werd netjes gemaild om te vertellen dat één van de bestelde producten niet op voorraad was. Uiteindelijk kregen ze dezelfde dag nieuwe voorraad binnen en kreeg ik mijn complete bestelling in één keer.

Snelle en nette levering, duidelijke en gebruiksvriendelijke website, niets op aan te merken.

het is niet helemaal goed gegaan

ik heb een bericht achtergelaten ,maar geen antwoord. ik had oa. 3 jellybean cups besteld, ik heb er maar 2 gekregen + een los deksel zonder cup beetje raar

Heerlijk!

Ik had die prachtige dozen van Maja Maiolica besteld als kerstcadeautje voor mijn familie en daarna nog een aantal voor verjaardagscadeautjes. Zo mooi dat ik ze zelfs niet heb ingepakt. Ik kan het iedereen aanbevelen. De service is ook supergoed! De chocolade is heerlijk. Ik kreeg zelfs van Gino een extra doos bij mijn laatste bestelling. Wat een enorme verrassing! Tot een volgende keer Gino!

Prima, snel geleverd!

Prima, in de avond besteld, 2 dagen later geleverd

Perfect!!

Snelle levering, prijs kwaliteit is prima. Bij het pakketje zaten wat toffees........mmmmmmmmmm die gaan bij mijn volgende bestelling. Vriendelijke groet, Marijke

Komen hun afspraak na Top bedrijf

Goed product en op tijd geleverd, ware het niet dat nl post het pakket een dag later bij Cigo afleverde, omdat ik niet thuis was! Doen ze normaal nooit

Hele snelle levering en het snoep heeft een fantastische smaak

Super snel!

Super snel en veel keus!

Erg slechte communicatie en verkeerde order

Verkeerde order gekregen, retour bon gekregen. Geretourneerd (verzendbewijs bewaard). Nooit geld terug gekregen en heen reacties meer op mijn mails.

Slechte communicatie en niets geleverd.

Heb een bestelling geplaatst maar ondanks meerdere mailtjes nog steeds niets ontvangen. Blijven volhouden dat het pakket is opgestuurd maar volgens post.nl pakket nog niet ontvangen en levermoment wordt elke dag opgeschoven. Mijn rekening bij afterpay staat wel open en moet betalen voor iets wat ik niet heb gehad. Slechte eerste indruk!!!

Hun gingen heel snel bezorgen.

Bezorging was heel snel

Zoals het hoort

Prima, duidelijke site en snelle verzending.

Het was lekker.

Het was lekker en ik kreeg het snel thuisbezorgd.

Gekregen wat er is besteld!

Uitstekend!

De bestellingen zijn snel geleverd. En dan zit er ook nog een kleinigheidje bij. In 1 woord super.

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering, netjes verpakt en mooie chocolaatjes

Goede chocola voor goede prijs

Goede chocola voor goede prijs

Niet gekregen wat ik besteld heb. Jullie hebben zelf gewoon een vergelijkbare optie geleverd.

Slecht. Als iets niet op voorraad is dan laat je zoiets weten. Niet zelf iets ander kiezen. Laatste keer dat ik hier besteld heb.

Top!!

Kreeg er zelfs een extratje bij :)

Uitstekende dienstverlening!

Vandaag besteld,morgen al geleverd. Fijn assortiment aan producten.