Op tijd

Mooi op tijd geleverd en goed verpakt

Snelle correcte levering.

Duidelijke website Produkt gemakkelijk te vinden. Snelle levering Correcte informatie over tijdstip van levering

Aardig en snel

Ik was ontzettend tevreden met jullie service: vriendelijk aan de telefoon, snel verzonden.

Fijne site, heerlijke producten, snelle levering en goede service!

Doen niet wat ze beloven. Langere levertijd

De site belooft levering de volgende dag. Dat is echter niet het geval. Pakje wordt de volgende dag ingepakt maar niet bij de vervoerder aangeboden. Daardoor langere levertijd.

Fijne website

Snelle levering, en leuk ingepakt! Laat je snel weer opnieuw bestellen.

Top ervaring great goods and thank you for the additional gifts!

Great experience- We got what we ordered in a record time, at a cheapest price on the market and we were also extremely pleased that we received additional gifts from Sweetsupply. thank you so much for this great experience and my kids really enjoy the delivered goods!

goede service

Sbnel reactie op mail, bestelling later kunnen aanpassen. Helaas lange levertijd maar dat ligt aan de post.

Bestelling nog niet binnen

Ik heb mn bestelling nog niet binnen dus ik kan in ieder geval over de duur van leveren iets melden. Die is wat laat…

Snelle service, tevreden over het product!

De chocolaatjes werden snel bezorgd. Ze zien er mooi uit en smaken goed. Ik kom zeker terug!

Super blij met de snelle verzending

We hadden gouden hartjes nodig voor onze bruiloft en die konden we bij jullie super snel bestellen!

Alles uitstekend geleverd!

Ik beveel ze zeker aan!

Uitstekend afgehandeld!

Ondanks dat de letter O van tony chocolonely na de bestelling niet op voorraad bleek hebben ze dit verrassend gecorrigeerd met een extra letter(s). Gelukkig zat er een letter bij die ik niet had besteld ook in het midden van de naam voor wie het bedoeld was! Uitstekende service dus!!

1 zending was top, de andere mislukt:adventskalender stuk

Bijna tegelijkertijd 2 adventskalenders besteld. 1 via bol.com en de ander via de eigen site. 1 van de twee kwam goed verpakt met een leuk kaartje; de ander was niet ingepakt en kwam stuk in de brievenbus. Daarom niet goed te zeggen of we sweetsupply aanbevelen

Fijne chips

Van de Sint een klein zakje gekregen en die was erg lekker, dus gelijk 12 grote zakken besteld! Was snel geleverd

Is goed verlopen en bestelling netjes afgeleverd

Vriendelijk en snel!

Goed bereikbaar, vriendelijke contactpersoon en snelle levering. Alles helemaal goed!

De chocolade letters voldeden aan mijn verwachting. Levertijd was wel iets langer, maar dat is te verklaren in de drukke decembermaanden.

Verkeerde bestelling en niemand reageert

Mijn bestelling was fout gegaan, hier is een mail over gestuurd en een whatsapp bericht meteen na het plaatsten en hier is gewoon nooit op gereageerd !! Je betaald niet voor de dingen die in de mand zitten, deze worden zelf aangepast en daardoor mis ik nu de helft en de andere helft heb ik teveel gekregen. Mijn het afrekenen nog goed gekeken en alles klopte maar toen de bon binnen kwam zag ik al meteen de fouten !!!

Goede oplossing na teleurstelling

Na reclamatie ( reden zie hieronder), bood Sweetsupply aan om het hele bedrag terug te betalen. Een geweldige service. Een pluim voor een bedrijf als ze zo reageren op een De helft van de chocoladeletters was kapot (4 van de 8). Twee letters waren zonder begeleidend schrijven vervangen door de letter S.

Wel lekker

Had een bestelling gedaan maar doordat er spullen niet waren is er zomaar wat anders in gedaan en er stond met losse snoep inpakken en krijg ik alles gewoon in een doos Dus had het fijner gevonden als er eerst even contact was opgenomen

Wacht nog op levering

Bestelling nog van afgelopen woensdag nog steeds niet ontvangen, hopelijk komt het oprijd zodat ik nog voor Sinterklaas kan spelen..

Snelle levering, goede kwaliteit. Er was chocoletter gebroken, contact gehad en direct nieuw geleverd. Top!

Olivijn 200 3316KH Dordrecht