Een te kleine plante pot!!!

Ik was zo blij toen mijn plant aankwam inclusief pot. Pot gestuurd in een veel te kleine vormaat inverhouding van de plant ik vin het zeer spijtig.

De plant goed verpakt ben er heel blij mee de plant doet het echt super goed en leuk om te zien dat hij s.avonds dicht gaat

Prima service.

Planten worden goed verpakt. Blij met mijn aankoop.

Perfect! Ik ben super tevreden!

Ik zou hier weer meteen weer bestellen en het iedereen aanbevelen!

Helemaal top!

Snelle levering van twee mooie producten (een bananenplant en een geurkaars). Zorgzaam ingepakt.

Topkwaliteit planten, goed verpakt!

Onlangs een alocasia en bananenplantje besteld via deze website, en ben onwijs tevreden! Beide planten waren mooi opgepot en zorgvuldig verpakt.

Wel heel klein voor de prijs.

Boompje is wel heel klein. Bij de Intratuin voor minder dan de helft zien staan. Zeker niet aan te raden voor deze prijs.

Beste Tim, Wat jammer om te lezen dat de kamerden niet aan je verwachtingen voldeed. Komt de hoogte niet overeen met de aangegeven hoogte van 35-45 cm (incl. pot) op onze website? Zie ook: https://greenlifestylestore.nl/kamerplanten/kamerden-araucaria-heterophylla-incl-matte-black-pot/. In dat geval stuur ik je namelijk graag een vervangende kamerden toe! Ik hoor het graag. Mocht de lengte wel overeen komen met de informatie op onze website, maar wil je de plant alsnog graag retourneren? Dan kun je de plant binnen de herroepingsperiode van 14 dagen gewoon retour sturen. Lees hier meer over op onze website, onder het kopje 'Kan ik mijn plant(en) ook retour sturen?': https://greenlifestylestore.nl/faq/. Wat betreft het prijsverschil dat je hebt gezien: doordat al onze planten inclusief pot worden geleverd, zijn de kosten iets hoger. Dit vanwege de kosten voor de pot, het oppotten en de speciale plant-en-potvriendelijke verpakking waarin de opgepotte plant wordt verzonden. Zo betaal je wat meer, maar hoef je vervolgens geen geld meer uit te geven aan potgrond of een pot. Bovendien heb je er geen werk aan, maar kun je de kant en klare plant direct een mooi plekje in huis geven! Mocht de plant kleiner zijn dan de aangegeven hoogte, of heb je verdere vragen, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Nathalie | Green lifestyle store

Prachtige planten!

Prachtige planten ontvangen, zeer goed verpakt. Goede prijs.

Mooie planten, goede aftersales

Prachtig verzorgd, goede verzorgingstips, goede prijs/kwaliteit

Heel mooi cadeau

Online de plant besteld om aan mijn zus te geven. Ze is er super blij mee, met handgeschreven kaartje erbij, super! Jullie waren alleen vergeten de plantinstructies mee te sturen, dus daarvoor heeft mijn zus gebeld en zijn per mail nagestuurd. Bedankt!

Simpel om te bestellen, goede feedback en afgeleverd (prachtig verpakt) op het tijdstip zoals aangegeven.

Super leuk om cadeau te doen!

Wat een leuke website! Erg originele cadeaus. Het was zeer fraai verpakt, echt een verrassing voor de voor de ontvanger.

Koop (bijna) nooit meer planten. Laat staan grote planten. Maar met de plant al in prachtige pot, advies etc etc durfde ik het aan. Super goed verpakt. En groter dan ik dacht kwam de levering binnen. Huis is compleet met planten. En als je dan toch plant koop doe ik het alleen nog maar via deze weg. Geen gedoe met vervoer en potten etc. En een prachtig product.

Wisselende kwaliteit van de planten - goed opgelost

De bestelde zaagcactus was mooi, de airplant ook van goede kwaliteit, maar de twee erwtenplantjes helemaal niet helaas. Strengen zaten in de knoop, veel losse strengen ook, plantjes van matige kwaliteit. Volgende keer zal ik planten niet weer online bestellen, maar altijd zelf uitzoeken. Het risico is te groot en terugsturen een gedoe... Nadat ze op de hoogte waren van dit probleem, heeft Green Lifestyle Store contact opgenomen en het probleem heel fijn opgelost door nieuwe planten te sturen - de oude hoefden niet te worden teruggestuurd, heel fijn! Deze nieuwe erwtenplanten zijn een stuk mooier dan de vorige. Dus goede service heeft het bedrijf zeker. De klantenservice reageert snel en is super vriendelijk.

Beste Tynke, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de erwtenplantjes. Ik zou dit graag z.s.m. voor je oplossen, en heb je hier een mail over gestuurd. Als je planten ontvangt die niet in orde zijn, dan is dit altijd onze verantwoordelijkheid. We doen dan ons uiterste best om dit zo goed en snel mogelijk op te lossen. Zonder dat je de plant terug hoeft te sturen. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Nathalie | Green lifestyle store

Mooie planten in mooie potten!

Ik vind de ontvangen planten erg mooi en de potten waar ze in zitten ook! Al met al heb ik een goed gevoel over de bestelling die ik bij Green lifestyle store heb gedaan.

Super kwaliteit en top levering!

Het is zo fijn als minder goede planten kenner dat je op de site al kunt kiezen uit planten voor een bepaalde omgeving, heel fijn dat je dit zelf niet meer hoeft uit te zoeken. De planten worden super netjes afgeleverd en kun je direct op hun plekje zetten.

Topervaring van kiezen tot unboxen en opvolging

Top! Vanaf het snuffelen en kiezen op de site, over het unboxen van de plantjes om ze de juiste plek te geven tot en met de opvolging om zeker te zijn dat alles in orde is!

Helemaal top!

Goed verpakt en wat een cadeau!

Super tevreden!

Ik heb een erg mooie plant besteld, hij kwam heel netjes aangeleverd. Ik ben erg tevreden 🌿🌱

Snel en keurig geleverd

Planten keurig in de doos ‘Klem’ aan mij verzonden snelle levering super!!! Makkelijk vanuit je luie stoel plant kiezen en wordt keurig aan je deur gebracht, zeker aan te raden, zelfs als cadeau voor iemand!!! Top hoor !!!!!!

Alleen al de verpakking is een cadeautje!

Met zorg verpakt en geleverd. Wij zijn ontzettend blij met onze bestelling!

Netjes geleverd en mooie plantjes!

Planten zagen er goed uit en de verpakking was een kadootje op zich !