Fantastisch afgeleverd! Mooie prijs. Heel tevreden

Fantastisch afgeleverd! Mooie prijs. Heel tevreden

Mooie plant

De plant zag er mooi uit naar wel iets minder hoog dan vermeld op de website. Ik had op maandagavond besteld en de eerst mogelijke bezorgtijd was vrijdag. Is keurig op tijd die dag bezorgd.

Heel mooi verzorgde planten in prachtige bijpassende potten. Zelfs de leverdoos is knap en de plant ziet niet af van de zending.

Goed ingepakt en mooie boom!!

Echt een aanrader

De levering is keurig, plant zit goed verpakt en er zit een uitleg bij. Plant is van een hele goede kwaliteit. Nog nooit eerder online een plant besteld maar aangezien de zaagcactus nergens te verkrijgen was toch gedaan. Geen spijt van!

Green Lifestyle maakt waar wat ze beloven!

Wat een mooie planten. Van A tot Z is alles prima geregeld!

Hallo Ik wil jullie bedanken voor de goede zorgen voor mijn zaagcactus Is over al niet zo goed verpakt gelijk bij jullie Je kunt mij in de toekomst nog verwachten Ik heb hem een super mooi plaatje gegeven In ieder geval hartelijk bedankt Nog een fijne dag verder Groetjes Steen Jacqueline

Mooi en zorgvuldig :)

Wat een super mooie planten en potten! Alles is met aandacht en zorg gedaan :)

Zeer aan te raden!

Goede ervaring met mijn bestelling. Mijn planten werden snel geleverd en waren ontzettend goed en zorgvuldig verpakt voor het vervoer. Ook leuk verpakt om als cadeau te geven. De planten en potten zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Ik ben heel erg tevreden!

Super mooi verpakt

Green life store houd je goed op de hoogte van het versturen van het product. Het komt in een mooie doos binnen. Bij het uitpakken zit het product in een super mooi en stijlvol doosje en instructies hoe je de pit het beste kan kweken. Al met al een goede ervaring gehad met dit top bedrijf.

Fantastisch !

Prachtige planten! Uitstekende verpakking en een plezierige manier van bezorging door de track en tracé. We zijn zeer tevreden en genieten van onze mooie gezonde planten!

Helemaal goed, niks te klagen en tevreden.

Alles verliep zoals verwacht, het bestellen, ontvangen op juiste tijdstip, goed ingepakt en gewoon een goed product.

Goede en snelle service en een prachtig product!

De plant komt heel goed aan in een prachtig verpakte doos. Heel leuk om iemand cadeau te doen.

Zeer mooie planten, perfect verpakt

De plant die ik besteld had werd later geleverd dan beloofd, ik werd netjes hiervoor op de hoogte gesteld. De aloe Vera arriveerde in een hele mooie en stabiele verpakking en de plant is werkelijk erg mooi. Ik ben er blij mee.

Fijne, vertrouwde website om online te shoppen

Ik ervaar Green Lifestyle Store als een prettige online shop, waarvan ik weet dat wat ik bestel ook echt van hoge kwaliteit is. En dat is gebleken. Erg blijk met m'n laatste bestelling: een Olifantsoor. Als ik weer op zoek ben naar een nieuwe plant, weet ik ze te vinden!

Hele fijne en snelle levering

De planten waren heel goed verpakt en in een uitstekende conditie. Ze zijn al heerlijk aan het groeien, ben zéér tevreden.

Goede service. Persoonlijke touch. Plant was zeer goed verpakt.

Prachtige kwaliteit en goede levering

Wat een mooie plant en pot. Voelt als goede kwaliteit en mooi stevig verpakt. Zou er zeker vaker planten bestellen!

Healthy plan in great package!

She is looking healthy and arrived with little to no shipment stress. Heathy leaves and good structure. Thank you!

Het werd keurig op tijd bezorgd

fantastische klantenservice

Ik had airplants besteld, ze worden geleverd per 3 stuks. Een schelp bleek bij het uitpakken kapot. De klantenservice vroeg mij foto's te sturen naar aanleiding van mijn vraag of ik het pakket retour moest zenden. Na mailwisseling heb ik een nieuwe set toegestuurd gekregen binnen een paar dagen. Zo was ik nog op tijd om het verjaardagscadeau van mijn schoonzus. Geweldige service.

Prachtige planten en echt een kadootje om uit te pakken, ook al heb ik ze zelf gekocht :)

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen