3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke info. Je weet waar je aan toe bent en wanneer de plant word geleverd. De mogelijk om te kiezen voor afterpay vind ik persoonlijk erg fijn!

Misschien een handleiding bij de plant doen die je koopt, wanneer/hoevaak die bv water moet hebben.

Pluspunten

Goed verpakt! Mooie plant!

Pluspunten

Superleuke verpakking, heb al meerdere keren planten besteld hier en als cadeau laten bezorgen

Levertijd was vrij lang maar dat werd vooraf al aangegeven op de website ivm werkzaamheden, dus geen probleem. Zou fijn zijn als ik in de toekomst volgende dag al kan laten bezorgen bijvoorbeeld voor een last-minute verjaardagscadeau

Pluspunten

Een echte aanrader! Goede kwaliteit plant in een hele mooie pot! Levering was zoals aangeven op de website, dus ik wist wanneer ik mijn plant kon verwachten.

Pluspunten

Super mooie plant binnen gekregen! Goed verpakt, hierdoor niets beschadigd.

voldoende, een redelijke ervaring

Hi Els, Bedankt voor je feedback! We vinden het jammer om te horen dat de plant niet voldoet aan jouw verwachtingen. Een van onze collega's zal contact met je op te nemen om te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Green lifestyle store

zeer slecht, onaanvaardbaar

Hi Carmen, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de communicatie niet voldoet aan jouw verwachtingen. Graag horen we hier meer over! Een van onze collega's zal contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Green lifestyle store

slechter dan verwacht

Hi Victor, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de levertijd niet transparant was. Graag horen we hier meer over! Een van onze collega's zal contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Green lifestyle store

slechter dan verwacht

Hi Elizabeth, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de pot tegen is gevallen. Graag horen we wat er is tegengevallen, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Een van onze collega's zal contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Green lifestyle store

Pluspunten

Mooie planten. Zij wel enorme dozen waarin ze vervoerd worden. Wel heel goed verpakt