Snel en flexibel tegen goede prijzen

Meerdere keren een opdracht geplaatst bij Hello World Gifts en inmiddels een goed beeld kunnen vormen. Algemeen oordeel: prettig bedrijf met breed assortiment dat goed meedenkt, snel schakelt en -niet onbelangrijk- gunstige prijzen hanteert.

GEWELDIG

Geweldige service, leuke gifts. Er wordt meegedacht.

• Bedrijfsnaam Marshall Netherlands

goede service, goed bereikbaar, meedenkend

positief in het algemeen, enige nadeeltje is dat kleinere aantallen meestal niet haalbaar zijn maar dat is ook begrijpelijk...!

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Alleen maar positieve ervaringen.

Ik heb het laatste jaar enkele bestellingen geplaatst voor mijn bedrijf en ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen. Het bestelproces verliep soepel en de communicatie met het team van Hello World Gifts was uitstekend. Ze waren zeer behulpzaam en dachten goed met mij mee over het product en de leveringstermijn. De kwaliteit van de bestelde producten is ook er goed. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaringen met dit bedrijf.

• Bedrijfsnaam Dräger Nederland BV

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Meerdere keren voor ons bedrijf merchandise gekocht. In het gehele proces wordt je goed ondersteund door het team van hello world gifts. Ze hebben veel geduld en denken goed mee met wat je wil, zodat je altijd aan het product komt wat je nodig hebt.

• Bedrijfsnaam People 21 Services B.V.

Een duidelijke website. Makkelijk te navigeren

Een fijne toegankelijke site. Makkelijk navigeren. De producten goed verdeeld in groepen.

• Bedrijfsnaam Sportclub Only Friends

Zeer professionele, flexibele en klantgerichte service.

Na een prettige kennismaking met de dames achter Hello World Gifts en hun eindeloze assortiment hebben we de afgelopen jaren meerdere items besteld. Allen gepersonaliseerd met naam en logo van ons bedrijf. Bij Hello World Gifts lijkt geen nee te koop, alles is mogelijk. De medewerkers zijn professioneel, klantgericht, en vooral niet pucherig. Het is zeer prettig zakendoen met Hello World Gifts.

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Goed contact en snelle service.

We zijn goed geholpen door Priscilla, ze luisterde goed naar onze wensen en heeft deze volledig vervuld. :)

• Bedrijfsnaam Innova Energie

Fijne service!

De contacten met het team verlopen altijd goed en soepel. De levering is vlot en het materiaal ziet er altijd prachtig uit.

• Bedrijfsnaam Stichting Cardia

kwaliteit en service in één

in de kado/ gifts wereld is ''tailor made'' erg belangrijk. Bij Hello World Gifts wordt goed geluisterd naar de klant. Naast een goede kwaliteit wordt er ook snel geleverd. Gewoon een goede ervaring zoals je dat graag wilt.

• Bedrijfsnaam Victoria Park

Veel aanbod en heel vriendelijke service!

Onze medewerkers waren enorm enthousiast over de kwaliteit en diversiteit van de producten in de kerstpakketten. Van heerlijke chocolaatjes, lekkere snacks tot een mooie wijn en praktische gadgets, er was voor elk wat wils. Al met al kan ik Hello World Gifts van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve kerstpakketten en relatiegeschenken met een uitstekende service. Dankzij hun uitgebreide assortiment, klantvriendelijkheid en snelle levering, hebben ze onze kerstviering dit jaar echt onvergetelijk gemaakt. We kijken nu al uit naar volgend jaar!

• Bedrijfsnaam de Facultatieve

Fijne ervaring mee!

Wij waren door Pauline en Priscilla uitgenodigd om een kijkje te nemen in de showroom en werden ontvangen met een heerlijke lunch! Daarna hebben wij uitgebreid besproken wat wij nodig hebben en zij kunnen eigenlijk alles voor ons regelen. Het is een breed assortiment, de kwaliteit is goed en ik vind het fijn dat zij met ons meedenken. Bedankt voor jullie goede hulp!

• Bedrijfsnaam Masters in Finance

Prettige partij die afspraken nakomt

Onze ervaring is positief. De afspraken worden nagekomen, de dames zijn flexibel en wij zijn tevreden over de producten die zijn geleverd. Het contact is prettig; altijd vriendelijk en behulpzaam.

• Bedrijfsnaam Paree B.V.

Wat je vraagt leveren ze.

• Bedrijfsnaam Weterings Plastics

Fijne samenwerking!

Geen vraag is te veel, de dames van Hello World Gifts regelen het! Altijd een prettige samenwerking met elkaar en de levering is conform afspraken.

• Bedrijfsnaam Stichting Careyn

Fantastisch!

Je word goed geholpen, en geadviseerd. De levering is altijd op tijd. Heel fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Bedrijfsnaam H.Star Bloemengroothandel

enorm creatief en meedenken met de klant

Heb al met veel bedrijven samengewerkt maar het persoonlijke contact de creativiteit en flexibliteit van de dames by Hello World zijn uniek ! Zal zeker niet snel voor een andere leverancier kiezen

• Bedrijfsnaam ML & E Investments

volgens afspraak met een glimlach

Van a tot z is het verlopen zoals ik wilde. Gezellige intake. Levering volgens afspraak. Mooie kerstpakketten. Prima service.

• Bedrijfsnaam Bemmel en Kroon

Mijn ervaring met Hello World Gifts is in één woord top!

Ik heb simpelweg niks negatiefs te melden over Hello World Gifts. Ik ben zeer tevreden over het grote assortiment, er wordt altijd meegedacht en de levering is ook goed verzorgd.

• Bedrijfsnaam Maas Riva

Leuke, originele relatiegeschenken

Net op de momenten dat je er aan denkt wordt je getipt over leuke relatiegeschenken. Service is altijd goed. Duidelijke informatie en er wordt snel gehandeld.

• Bedrijfsnaam CSU

Uitstekende dienstverlening

Hallo, hele vriendelijke mensen, mooie spullen, ze denken goed mee..oftewel zeer tevreden!

• Bedrijfsnaam Werken Sterkt b.v.

Volgend jaar weer!!!

Snel schakelen, korte lijnen, duidelijke afspraken, goede prijs-kwaliteit verhouding, bereid tot meedenken!

• Bedrijfsnaam Evita Zorg

geweldige relatie.

alle afspraken die gemaakt worden altijd nagekomen. Er wordt tevens creatief meegedacht indien er zaken niet leverbaar zijn of omtrent alternatieven. er worden ook pro-actief ideeën aangedaan.

• Bedrijfsnaam Mirage Staffing Services

Zeer prettig

Strakke communicatie, duidelijkheid, wordt goed meegedacht, fijne ervaring en mooie pakketten.

• Bedrijfsnaam Kringloop Den Haag

Klantgericht

Hello World Gifts werkt op een prettige wijze samen en redeneert vanuit het belang van de klant. Ze stellen zich flexibel op en regelen alles snel. Ze doen wat ze beloven!

• Bedrijfsnaam Schouten Zekerheid