Erg prettig samenwerken met Hello Word Gifts

Partij die meedenkt, snel reageert en afspraken nakomt.

• Bedrijfsnaam Brink

Leuk bedrijf waar snel mee kan worden geschakeld!

Tegen de late kant een beslissing gemaakt mbt de kerstgeschenken maar Hello World Gifts dacht met ons mee en heeft supersnel geleverd. Top service!

Keurig geleverd

Pakket is geheel op maat gemaakt, er werd goed meegedacht en iedereen is bijzonder tevreden met het pakket. Bedankt!

• Bedrijfsnaam Zonneveld ingenieurs

Geweldige service en meedenkend voor een pakket op maat

In een omgeving waar je helemaal in de stemming komt van feestsferen krijg je naar aan leiding van eigen ideeën leuke suggesties aangereikt voor het maken van een pakket op maat voor een mooie prijs. Onze collega's waren erg enthousiast over het pakket dat zij mochten uitpakken.

• Bedrijfsnaam Montaigne Lyceum

Geweldige service

De dames van Hello World Gifts hebben Stichting Langs de Zijlijn geweldig geholpen om ons evenement tot een succes te maken. Ze denken echt mee met de wensen die we hadden voor o.a. de goodie bags en zij denken ook aan het budget. Ze komen met leuke voorstellen, denken in oplossingen en geven verschillende opties. Dat het op korte termijn geregeld moest worden was voor hun geen probleem, ze hebben alles snel en professioneel afgehandeld en geleverd conform afspraak. Daarnaast hebben ze een extra scherpe prijs gehanteerd voor het goede doel, dat noemen wij maatschappelijk verantwoord ondernemen. Echt een aanrader om mee samen te werken wat ons betreft.

• Bedrijfsnaam Stichting Langs de Zijlijn

Wat ik vind van HelloWorldGifts? Vakkundige, enthousiaste, meedenkers die met top-service en een glimlach goede producten leveren! Zou willen dat ik ze eerder op het spoor was gekomen!

• Bedrijfsnaam De Binnenbaan

Hello World Gifts denkt met je mee en regelt alles

Wij zijn heel tevreden over Hello World Gifts, ze denken met je mee, geven goed advies en regelen alles tot in de puntjes. Bovendien is er ruim keuze uit een breed assortiment en kun je alles goed live bekijken en bezoeken, waardoor je een goede samenstelling kunt kiezen, dit bleek toch wat makkelijker dan online.

• Bedrijfsnaam Ondernemersklankbord

Leuke kandelaars

Leuke kandelaars. Sterke magneet, fijn model

Snel en behulpzaam

We zijn snel geholpen en er is pro actief gecommuniceerd. World Gifts heeft heel goed meegedacht en zijn alle afspraken nagekomen. Een top prestatie!

• Bedrijfsnaam ERIKS

2 dagen voor de kerst telefonisch een aanvraag gedaan voor een pakket voor 26 personen. Diezelfde dag was alles geregeld incl. kaart. Sommigen hadden het pakket nog zelfs voor de kerst. Al met al een absolute aanrader!

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Pakket besteld via bol.com. Pakket is bezorgd bij een afhaalpunt welke wegens de lockdown dicht ging, waardoor ik het pakket niet kon ophalen. Contact opgenomen met Hello World Gifts en mij is gelijk een nieuw pakket opgestuurd. Heel erg netjes!

Persoonlijk, meedenkend en snel

Kort dag om voor de kerstborrel het pakket nog bij alle medewerkers te krijgen. Snelle persoonlijke benadering, afhandeling op basis van vertrouwen en binnen 3 dagen iedereen een mooi en goed verpakt pakket ontvangen. Dikke pluim voor Hello World Gifts.

• Bedrijfsnaam Zwitserleven

Erg goed

Ze denken met je mee

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Zeker voor herhaling vatbaar. Open en goede communicatie. Vindingrijk en meedenkend. Snelle service.

• Bedrijfsnaam Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (RWS)

Top service!

De kerstpakketten dit jaar laten verzorgen door Hello World Gifts en absoluut geen spijt van. We hadden alle pakketten ruim op tijd binnen en verzorgd conform afspraak. Alle vragen en/of aanpassingen worden netjes afgehandeld en niks is te veel. Hele fijne samenwerking. Volgend jaar weer?

Geweldig mooi pakket

Mooi pakket

Super blikken voor ons jubileum

Voor het 40 jarig bestaan van het bedrijf hadden wij stroopwafels in blik besteld. We kregen deze erg snel geleverd en helemaal naar onze wens. Het logo met 40 jaar bovenop de deksel. de klanten geven aan dat de stroopwafels heerlijk zijn!

Top service!

Mijn ervaring met Hello World Gifts kan eigenlijk in 1 word omschreven worden: Top! Wij hadden op zeer korte termijn een hoeveelheid gepersonaliseerde producten nodig. Door het goede meedenken en hulp van Priscilla en Pauline, hebben wij de producten binnen de tijdslimiet ontvangen. Zeer tevreden klant en wij zullen Hello World gifts zeker aanbevelen.

Super tevreden over de service van Hello World Gifts!!

Wij hebben dit jaar voor het eerst onze kerstgeschenken via Hello World Gifts besteld en zijn uitermate tevreden over de service en keuze in hun assortiment. Wij hebben gekozen voor een cheque waarmee onze medewerkers zelf een kado kunnen uitkiezen voor een bedrag in een uitgebreide en mooie online shop. Wij zullen zeker in de toekomst weer gebruik maken van Hello World Gifts.

top

ik ben zeer tevreden over de samenwerking en de afhandeling van mij bestelde kerstpakketten. echt een aanrader..

Top service!

Hello World Gifts heeft een groot aanbod van leuke artikelen. Daarnaast geven zij goed en eerlijk advies en zijn zij op de hoogte van de nieuwe trends. De communicatie is helder en ze zijn goed bereikbaar via mail en telefoon. Wij hebben dit jaar voor het eerst het kerstpakket bij hen besteld. Het wordt met zorg ingepakt en verstuurd. Wij hebben diverse locaties en sommige pakketten moesten ook naar huisadressen worden verstuurd. Dat is heel goed verlopen.

Pluspunten

Goede prijs-kwaliteitverhouding en fijn communicatie

Ga zo door met deze zeer hoge standaard van zaken doen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Leuke positieve manier van samenwerken met de juiste energie

Ga zo door

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Fijne communicatie en snelle levertijd

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Hartelijke en fijne samenwerking met Pauline Plug en haar medewerkers. Betrouwbaar, klantgericht bedrijf. Je weet als je met haar werkt, met Pauline komt het goed.

Laan van Ambacht 17 2631RJ Nootdorp

+31 70 820 03 30