Allemaal heel soepel verlopen!

lhhj

Top service!

Mooie en gebruiksvriendelijke website, goede communicatie via mail en snelle levering!

Snelle levering en mooi verpakt

Prettige webshop met veel uitleg en ook keuze. Levering snel volgens afspraak. Erg blij mee.

Snelle service, goede prijs en makkelijk bereikbaar!

Goede site en makkelijk te bestellen. Snelle levering in goede verpakking. Prijs is helemaal goed.

Snelle bezorging, overzichtelijke website

De champagne werd dezelfde dag geleverd, de ontvanger was er super blij mee!

De champagne is geleverd op de geplande datum. Blijkt achteraf. Service is goed, maar track en trace code sturen naar klant, zodat deze weet of een pakket is geleverd is wel handig. Het zijn best waardevolle pakketen...

Hartelijk dank voor de aanpassing in uw beoordeling Op dit moment werkt de koppeling met onze vervoerder niet optimaal en gaan niet alle track en trace mails er goed uit. We hopen dit probleem snel opgelost te hebben. Door de handmatige verdeling en het zorgvuldig bezorgen van deze partij (www.packs.nl) stappen we ook niet snel over naar een andere partij waar dit wel goed werkt maar waar de kwaliteit weer een stuks minder is.

Snel en vakkundig geleverd. Het bestelde artikel ziet er ook uit zoals afgebeeld en de kaart is keurig bijgeleverd

Top Champagne

Snelle levering, makkelijk bestellen en overzichtelijke website. Mogelijkheid persoonlijke brief toe te voegen is ook geweldig. Betrouwbaar! Dikke prima!

Top! Bellen en een uur later had ik het al. Vriendelijk en meedenken personeel!

Besteld: Dom Perognon / Lenny Krevitz Top! Bellen en een uur later had ik het al. Vriendelijk en meedenken personeel!

perfecte service, snelle levering

Snelle levering, makkelijk bestellen en overzichtelijke website. Betrouwbaart! Kortom Prima!

Uitstekend en snel

Super snel en goede kwaliteit

Goede levering en lekkere Champagne

Geweldige service!

Toen bestelling niet op bestemming was geleverd, maar op naast gelegen locatie en vervolgens zoek geraakt, heeft Champagneshop onmiddelijk een nieuw pakket laten versturen. Goede service en heel klantgericht.

Ruim aanbod en excelente service!

Netjes op tijd!

Leveren op tijd dat is een pré! Dit was voortreffelijk

Snel bestellen en correcte afhandeling

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar

Super Service en aardige meedenkende klantenservice

Ik wilde een mooie champagne snel laten bezorgen in Amsterdam voor een zeer speciale gelegenheid. Champagne werd snel geleverd en zoals beloofd goed gekoeld. Super service, ga zo door

Goede website. Bestelling is goed aangekomen.

Onbetrouwbaar!

Ik had een fles champagne 4 dagen voor de afleverdag besteld, maar helaas werd er die dag niks afgeleverd bij het bruidspaar. Volgens de Champagneshop werd er die dag een briefje in de bus achtergelaten, maar dit bleek NIET het geval te zijn. Het bruidspaar is 's avonds nog speciaal in de brievenbus gaan kijken. De dag erna is het bruidspaar op huwelijksreis gegaan zonder de champagne ontvangen te hebben....Op mijn eerste email naar de Champagneshop kreeg ik een 'track en trace'- link als antwoord met het verzoek zelf maar contact op te nemen met het vervoersbedrijf. Het probleem werd dus gewoon naar mij doorgeschoven. Op een vervolg-email van mij met "hoe nu verder" werd helemaal niet meer gereageerd.

Beste heer van Vught, Onze bezorgers hebben getracht de bestelling op de gekozen dag te bezorgen maar troffen de ontvangers niet thuis. Ze hebben een kaart achtergelaten in de brievenbus. Na contact met u heb ik de track en trace gegevens doorgegeven aan u, en contact gezocht met de bezorgdienst. De bezorgdienst heeft de dag erna de bestelling weer meegenomen en deze bij de buren op nummer 51 bezorgd. Dit alles staat ook vermeld op de opgegeven track en trace. Ik vind het vervelend dat u ontevreden bent en begrijp de teleurstelling maar helaas konden wij hier niets aan doen. Met vriendelijke groet, Bart Wilting Eigenaar Champagneshop

Goede service en vriendelijke mensen! Zeker aan te raden. Champagne de volgende dag al in huis.

Origineel product, wel te laat geleverd en slechte kwaliteit doos

Het product is erg origineel, vandaar de aankoop. Het scharniertje van het houten kistje waar de fles in zat was al kapot bij aankomst en de leverbelofte werd niet waargemaakt (dag te laat). Dat is dan al met al jammer als je een flesje besteld voor € 155.

No answer

I paid extra to send it early and the surprise came a week later, i tried to contact them and no answer. Maybe because Im not dutch.

Dear Carlos, We have tried to deliver your order three times The first delivery attempt was on October 14th . The recipient was not home and we left a note in the Mailbox. You did not pay extra for a morning or express delivery because that is not possible through our website only by telephone. There has been no reaction on the note. After that we have tried it two times more and finally today we were able to deliver the champagne. With kind regards, Bart Wilting Champagneshop

waar voor je geld

Champagneshop doet gewoon wat ze beloven!

Super afspraak wordt nagekomen

de afspraak van dag van bezorging wordt nagekomen. Als afzender vil je alleen graag weten dat bestelling succesvol is afgeleverd. Daar wil je over geïnformeerd worden.

ontevreden

Ontevreden, daar ik speciale champagne had besteld met een toezegging voor een bezorging op een speciale datum. Helaas is deze toezegging niet nagekomen en was het mosterd na de maaltijd, oftewel de speciale gebeurtenis was voorbij! de flessen zijn 1 dag te laat bezorgd. De bestelling was geplaatst op woensdag en op zaterdag is er bezorgd. toegezegd was op vrijdag te bezorgen. Maar ! Hierna een keurige mail ontvangen met excuses voor de vertraging, dit door onvoorziene omstandigheden ( mij wel gemeld ) van de transporteur. Hierna als compensatie een mooie korting ontvangen voor een volgende bestelling, dit om aan te tonen dat er normaal toch snel en netjes geleverd kan worden volgens afspraak. We gaan bij een eerst volgende gelegenheid weer een mooie bestelling plaatsen. We zijn uiteindelijk weer helemaal tevreden, zeker door het nette optreden en afhandelen van de klacht van dit bedrijf. Jeroen

Beste heer Nuijten, Helaas heeft onze bezorgdienst uw pakket een dag te laat geleverd. U heeft daarom de bestelling geannuleerd en wij hebben direct het totale bedrag terug gestort. Ik vind het heel vervelend dat dit is gebeurd en bied u mijn welgemeende excuses aan. Helaas zijn wij altijd afhankelijk van een bezorgdienst, deze had op de bewuste dag last van pech en heeft helaas uw pakket een dag later moeten bezorgen dan bestelt. Graag bied ik u een mooie korting aan voor een eventuele volgende bestelling. Ik hoor graag van u of u hiervan gebruikt wilt maken. Met vriendelijke groet, Champagneshop

Over Champagneshop

Champagneshop is dé online champagnespecialist en al sinds 1997 een vertrouwd adres om champagne te bestellen en te laten bezorgen. In onze online champagne webshop bieden wij een complete collectie champagnes van de beste merken. Als liefhebbers van champagne denken wij graag met u mee over de perfecte champagne voor elke bijzondere gelegenheid! • Webshop : www.champagneshop.nl • Tel : 020-4084851