10

Top!

Ruim aanbod en excelente service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes op tijd!

Leveren op tijd dat is een pré! Dit was voortreffelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bestellen en correcte afhandeling

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Super Service en aardige meedenkende klantenservice

Ik wilde een mooie champagne snel laten bezorgen in Amsterdam voor een zeer speciale gelegenheid. Champagne werd snel geleverd en zoals beloofd goed gekoeld. Super service, ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Goede website. Bestelling is goed aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goede service en vriendelijke mensen! Zeker aan te raden. Champagne de volgende dag al in huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Origineel product, wel te laat geleverd en slechte kwaliteit doos

Het product is erg origineel, vandaar de aankoop. Het scharniertje van het houten kistje waar de fles in zat was al kapot bij aankomst en de leverbelofte werd niet waargemaakt (dag te laat). Dat is dan al met al jammer als je een flesje besteld voor € 155.

  • Aanbevelen? Ja
1

No answer

I paid extra to send it early and the surprise came a week later, i tried to contact them and no answer. Maybe because Im not dutch.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dear Carlos, We have tried to deliver your order three times The first delivery attempt was on October 14th . The recipient was not home and we left a note in the Mailbox. You did not pay extra for a morning or express delivery because that is not possible through our website only by telephone. There has been no reaction on the note. After that we have tried it two times more and finally today we were able to deliver the champagne. With kind regards, Bart Wilting Champagneshop

10

waar voor je geld

Champagneshop doet gewoon wat ze beloven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super afspraak wordt nagekomen

de afspraak van dag van bezorging wordt nagekomen. Als afzender vil je alleen graag weten dat bestelling succesvol is afgeleverd. Daar wil je over geïnformeerd worden.

  • Aanbevelen? Ja
4

ontevreden

Ontevreden, daar ik speciale champagne had besteld met een toezegging voor een bezorging op een speciale datum. Helaas is deze toezegging niet nagekomen en was het mosterd na de maaltijd, oftewel de speciale gebeurtenis was voorbij! de flessen zijn 1 dag te laat bezorgd. De bestelling was geplaatst op woensdag en op zaterdag is er bezorgd. toegezegd was op vrijdag te bezorgen. Maar ! Hierna een keurige mail ontvangen met excuses voor de vertraging, dit door onvoorziene omstandigheden ( mij wel gemeld ) van de transporteur. Hierna als compensatie een mooie korting ontvangen voor een volgende bestelling, dit om aan te tonen dat er normaal toch snel en netjes geleverd kan worden volgens afspraak. We gaan bij een eerst volgende gelegenheid weer een mooie bestelling plaatsen. We zijn uiteindelijk weer helemaal tevreden, zeker door het nette optreden en afhandelen van de klacht van dit bedrijf. Jeroen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Nuijten, Helaas heeft onze bezorgdienst uw pakket een dag te laat geleverd. U heeft daarom de bestelling geannuleerd en wij hebben direct het totale bedrag terug gestort. Ik vind het heel vervelend dat dit is gebeurd en bied u mijn welgemeende excuses aan. Helaas zijn wij altijd afhankelijk van een bezorgdienst, deze had op de bewuste dag last van pech en heeft helaas uw pakket een dag later moeten bezorgen dan bestelt. Graag bied ik u een mooie korting aan voor een eventuele volgende bestelling. Ik hoor graag van u of u hiervan gebruikt wilt maken. Met vriendelijke groet, Champagneshop

10

Heel erg tevreden, 's middags besteld volgende dag afgeleverd!

Super, als ik nog een keer champagne nodig heb, zal ik hier weer zeker weer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

Goede, duidelijke site en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg goede service!

In eerste instantie het verkeerde artikel geleverd. Een dag later meerdere keren gebeld door de champagneshop met excuses. Nog een dag later het juiste artikel en een mooie korting op de verkeerd geleverde fles! Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

de volgende dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Volgende dag keurig bezorgd

Prijzen zijn zonder BTW dus fles was iets duurder als ik dacht. Geen melding van verzending en bezorging van het pakketje, dat is tegenwoordig standaard bij andere webshops zodat je even twijfelt if t goed gaat. Maar gaat gewoon goed en fles is er dag na bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ruime keuze in assortiment

O

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel keuze , snel geleverd

Ik had een champagne gekozen voor levering op Schiphol. Deze werd dezelfde dag nog bezorgd. De ontvanger was moeilijk te vinden in het hotel maar ze hebben haar toch kunnen vinden en de champagne geleverd. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
10

Groot aanbod, overzichtelijke site

Ik heb makkelijk mijn keuze kunnen maken, en vooral de mogelijkheid om er een persoonlijk berichtje bij te kunnen voegen sprak mij erg aan. Verder een compliment voor de snelle en accurate levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

Aangename site, goede selectie, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Het bestellen ging vlot en gemakkelijk. De bestelling is op tijd geleverd en we hebben iemand erg happy kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
1

Te laat geleverd

Op de site wordt beloofd dat de fles binnen 24 uur wordt geleverd, daar hebben ze zich niet aan gehouden. De fles werd veel later geleverd zodat het effect totaal afwezig was. Na reclameren werd beloof dat er teruggebeld zou worden, ook dat is niet gebeurd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Duindam, Op onze website garanderen wij een volgende dag levering buiten "groot Amsterdam" In Amsterdam is een zelfde dag levering mogelijk. U heeft een champagne besteld op 2 september met een leverdatum van 3 september . Deze champagne is zoals besteld en op de bevestiging staat vermeld ook op 3 september bezorgd. wij garanderen ook geen bezorging binnen 24 uur. Ik heb u hiervan ook een bevestiging gestuurd per E-mail gestuurd. De ontvangers waren helaas niet thuis maar de buren waren zo vriendelijk de fles in ontvangst te nemen. U mag de bestelde fles altijd weigeren of terug sturen als u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Bart Wilting Champagneshop

8

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Goede levering, alleen niet echt goed te volgen via de mail. Geen tijdstip of melding van bezorging. Voor de rest top!

  • Aanbevelen? Ja
6

Geen bevestiging wanneer het geleverd is.

Je krijgt geen terugkoppeling of en wanneer het geleverd is. Dus ook geen idee of het op het gewenst tijdstip is geleverd en op het opgegeven adres. Kan zo maar bj de buren zijn afgegeven. Je gaat zelf niet informeren bij de ontvanger of je cadeau is aangekomen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

De volgende dag was het pakketje al op plaats van bestemming. Misschien zou de tekst op het kaartje wat meer tekens mogen bevatten.

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal