Prima, maar een dagje later

Prima levering, maar helaas een dagje later dan verwacht. Wel alle begrip in deze corana periode. Mvg,

Uitstekend!!!

Alles is heel vlot verlopen. Ik ben heel tevreden en de persoon die de fles gekregen heeft ook!

Prima service, doen wat ze beloven

Overzichtelijke website, ruime keuze, redelijke prijzen

super ervaring voor de eerste keer

1ste maal besteld, champagne van barons de rothshield, bijna niet te vinden in belgie, tenzij aan zeer hoge prijzen, snelle levering en perfect verlopen

Voldaan aan verwachting

Duidelijke website, snelle levering en ordentelijk afgeleverd.

1st 'trial' - goed ervaring!

Goed ervaring - binnen de tijden geleverd - echter geleverd tijdens kantoor/werk-uren - de betreffende persoon was dus niet thuis. Het werd dus aan een buurman gegeven. Misschien bedenken om eerst te bellen voor uitlevering of na 16.30 uit te leveren bij particulieren.

Uitstekende en snelle service. Prijs-kwaliteit Erg goed.

Mooi assortiment, supersnelle levering en schappelijke prijzen.

Top service en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke mensen en snelle levering

Goeie service!

Zeer tevreden met de snelle service!

Fantastisch bedrijf

Zeer goede service kwalitatief goede spullen. Er was iets verkeerd geleverd, dit is gelijk prima opgepakt en geregeld. Perfect !!

zeer goede service.

goede service ,mooie kwaliteit.

Prima after service

De bestelling was niet compleet geleverd, maar dat werd snel en adequaat opgelost.

Mooie webshop goede service

Ondanks de valse start door verwarring met het juiste adres, steeds behulpzaam gebleven en levering correct afgehandeld.

mooiste cadeauset ooit

Mijn zus vond de fles met glazen de mooiste cadeauset die ze ooit had gekregen. Gelukkig: het kost een lieve duit:-)

Goed, vertrouwen in de bezorger groot

Binnen 2 dagen snel geleverd. Maar ze hebben wel vertrouwen in de bezorgers, de fles zat wel in de Moet doos, maar daaromheen verder niks. Als ik een Perignon bestel, vraag ik me af of ik die dan wel krijg of van de vrachtwagen is gevallen...

Bete Danny, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij bezorgen in de regio Amsterdam/ Haarlemmermeer/ Zaanstad met onze 'eigen ' bezorgers en maken hiervoor geen gebruik van een externe bezorgdienst. Deze flessen worden feestelijk in folie verpakt . Ik heb er het volste vertrouwen in dat deze flessen op de juiste plaats terecht komen. Bestellingen in het gebied daarbuiten worden in een neutrale doos verpakt. Met vriendelijke groet, Bart Wilting Champagneshop

Snel en effectief, gemakkelijke navigatie op de site

Zeker tijdens Corona is het goed om een gebaar te krijgen van professionele partners. Even bellen kan en moet ook vaak, maar een bijzonder presentje doet extra veel. Een fles belletjes in deze gekke tijd helpt dan, zeker wanneer dat snel en effectief gebeurt. Zonder moeilijke keuzemenu's, paar keer klikken en klaar ben je, bovendien goed te volgen wanneer het wordt afgeleverd (om de verraste reactie te ontvangen).

Had een kado nodig voor de avond maar was al na 12uur. Gebeld met de winkel en was geen probleem als nog dezelfde dag te leveren in Adam omgeving. Ook nog goede advise gekregen en de jarige was super blij.

Goede en transparante service

Heel relaxed dat je als onderneming een aparte factuur naar je administratieafdeling kan sturen. Alles was binnen een dag bezorgd en mijn klant was zeer tevreden. Chapeau! Hoop wel dat jullie je collectie iets uitbreiden.

Snelle levering: duidelijke produktomschrijvingen, uitstekende administratieve afhandeling

Duidelijke website, snelle levering, uitstekende administratieve afhandeling. Mooie produkten

Ruim aanbod en zeer fijne service. Ruim van te voren een bestelling geplaatst en het cadeau zou op de gewenste datum zijn afgeleverd als ik niet zelf een fout in het adres had gemaakt. Kosteloos het pakje voor de tweede keer (en nu naar het juiste adres) verstuurd. En dat allemaal met slechts 1 dag vertraging. Top!

Champagne was lekker, bezorging en afronding niet goed

Bestelling gedaan bij jullie voor bepaalde datum. Het was een verrassing en juist voor die datum, 5 juni bedoeld. De bestelling is echter al 3 juni bezorgd.Hele verrassing weg... Hierover gemaild, wordt mijn verhaal ook nog in twijfel genomen... Ik zou de bezorgkosten terug krijgen, dit is niet gebeurd. Al met al zal ik geen bestelling meer bij jullie doen, ondanks dat de champagne lekker was wat ik heb vernomen. Groet Mattie Wilms

Beste Mattie Wilms, We hebben inderdaad contact gehad over het feit dat uw bestelling eerder is geleverd dan de gewenste datum. Wij vinden het bezorgen op de juiste datum zeer belangrijk en letten hier altijd goed op. Ondanks deze zorg is het toch 2 dagen te vroeg geleverd. Ik heb daarvoor mijn excuses aangeboden en de bezorgkosten uit Coulance terug gestort op uw rekening. Dit is gebeurd op 5 juni j.l.

Goede website met leuke producten

Het bestelling ging goed, ik was wel Een beetje teleurgesteld over het verschil tussen de getoonde prijs onder de foto en de uiteindelijke prijs. Door het zonder btw te tonen linken de flessen goedkoper dan waar ze uiteindelijk voor verkocht worden

Grote keuze

En snel geleverd

uitstekende producten,uitstekende klantenservice

Goed werk van dit bedrijf. Ik voel de persoonlijke aandacht die ze besteden aan mijn order

Slecht

Niet gehouden aan afspraak en niet gereageerd op mojn klacht

Ditlaar 8 1066EE Amsterdam

Over Champagneshop

Champagneshop is dé online champagnespecialist en al sinds 1997 een vertrouwd adres om champagne te bestellen en te laten bezorgen. In onze online champagne webshop bieden wij een complete collectie champagnes van de beste merken. Als liefhebbers van champagne denken wij graag met u mee over de perfecte champagne voor elke bijzondere gelegenheid! • Webshop : www.champagneshop.nl • Tel : 020-4084851