Snel en perfecte service

Eenvoudige bestelprocedure, en conform de afspraak afgeleverd. Chapeau !!!!

Snel geleverd en mooi verpakt!

Prettig en professioneel.

Top en snel bezorgd, bedoeling was alleen later :-)

De bestelling zou 5 juni worden bezorgd, maar het is inmiddels al bezorgd. Verder top!

Awesome!

If you ever need to deliver a crate of champagne to Maastricht, look no further.

Goede snelle service

Super levering

Geen follow-up nav mijn verzoeken

Ik heb 2 bestellingen geplaatst met een levering over 2 weken, Bij de 1ste bestelling was ik vergeten een gratis kaart toe te voegen en ik stuurde nadat ik de bestelling heb geplaatst of dat nog mogelijk was en voegde een simpele tekst toe. Kaart met telst werd helemaal niet toegevoegd. Zeer teleurstellend. Bij de 2e bestelling vroeg ik ruim tevoren of get nog mogeljk was om bezorgdatum met 1 dag te vervroegen. Er werd mij verzekerd dat dat zou gebeuren maar dat was niet het geval. Zeer teleurstellend.

Snel en klantgericht

Snel, zakelijk en goede Follow up

First-class customer service, super product en levering!

Een cadeau voor ons zoon voor zijn 21ste verjaardag. Wij moesten de leveringsdatum veranderen na de bestelling en dat was geen enkele probleem. Zorgvuldig communicatie, levering als beloofd op de nieuw datum. Wij zijn allemaal zeer tevreden.

Mooi assortiment, snelle en correcte levering

Mooie webshop voor champagne liefhebbers. Een breed assortiment en de bestelling wordt snel geleverd.

Tip top in orde!

Goede website, keurig op tijd afgeleverd.. Blije ontvangers!

Super snel en soepel

Ik bedacht pas wat laat dat ik iets wilde laten bezorgen, maar het kwam helemaal goed en werd precies op tijd bezorgd. Wat ik heel prettig vond waren de regelmatige updates over de status.

Gemak en prima snelle service!

Het bestellen werkte makkelijk en bestelling was snel in huis. Excellente service!

Mijn bestelling is goed en snel verwerkt, voor herhaling vatbaar!

Ik heb een bestelling via Champagneshop als prettig ervaren. De site was duidelijk (hoewel de opbouw van het te betalen bedrag iets minder helder was). Mijn telefoontje voor nadere informatie werd direct beantwoord en de bestelling vlot en naar wens uitgevoerd.

Waardeloos

Champagne besteld, echter alleen een briefje achtergelaten maar wel aangegeven dat de champagne is afgeleverd. Vervolgens zou de volgende dag de champagne alsnog worden aangeboden. Ook dit is niet gebeurd. Waardeloos. Bestelling is door mij geannuleerd, geld is nog niet teruggestort. Wordt vervolgd

Suoerservice!

Champagne werd prachtig ingepakt en persoonlijk afgeleverd. Snelle service!

Prachtig assortiment, snelle en zeer correcte levering! Kortom; een aanrader om bij jullie te bestellen.

Snelle, nette levering, goed verpakt, zeker de moeite waard om te bestellen!!

Super snelle levering

Alle bestelde artikelen op de gewenste datum ontvangen, snelle levering en keurig afgeleverd! Gisteravond bestelt, vanochtend ontvangen! Zou Champagneshop zeker aanbevelen!

Goede producten, communicatie moet worden verbeterd

Besteld voor 17:00 uur, website zegt "voor 17:00 uur besteld, volgende dag in huis". De volgende dag niets, geen tracking nummer, geen e-mailbericht van verzending, niets. Op de website was de bestelling gemarkeerd als "voltooid". E-mail verzonden, het antwoord "Helaas is uw zending op depot blijven staan en wordt vandaag niet geleverd". Geen probleem, het kan gebeuren maar het probleem blijft dat de klant contact moet opnemen met de winkel terwijl die normale webwinkels tegenwoordig automatisch ne nodige info versturen. En als er zich problemen zijn, laat de klant dan niet escaleren, maar begin gewoon de communicatie. Hoe dan ook, het product werd een dag later ontvangen.

Beste Andrian, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Door een fout op ons depot is uw pakket helaas blijven staan. De volgende dag is deze weer meegegaan en succesvol geleverd. Hierover is ook uitgebreid gecommuniceerd naar aanleiding van uw vraag. Ik hoop u een volgende keer beter van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Bart Wilting Champagneshop

Te late bezorging

Ze zeggen voor 17u besteld, volgende dag bezorgd. Echter konden ze die belofte niet nakomen. Fles Moët besteld voor mijn verjaardag maar kwam een dag te laat aan... enorm balen.

Beste Philip, Door een fout in de verdeling is het bestelde pakket een dag later geleverd. Mijn excuses hiervoor. We zijn juist zeer tevreden over onze bezorgdienst die in deze moeilijke tijd alle pakketten op tijd bezorgt. Helaas is het met uw pakket precies mis gegaan. Ik hoop dat u alsnog heeft kunnen genieten van de heerlijke champagne. Met vriendelijke groet, Bart Wilting Champagneshop

Op 1dag voor twee verschillende adressen besteld. Keurig geleverd en nog nette communicatie

Al mijn relaties waren enorm tevreden

Helemaal tevreden. Snel en in goede orde ontvangen.

Een aanrader

Professioneel......heel vriendelijk.....vlugge levering

Mooi op tijd zoals vermeld in de mail na de bestelling

Heel mooie en degelijk verpakt en op tijd zoals vermeld in de mail na de bestelling dus een tevreden klant bij dank u

Ditlaar 8

1066EE Amsterdam

Over Champagneshop

Champagneshop is dé online champagnespecialist en al sinds 1997 een vertrouwd adres om champagne te bestellen en te laten bezorgen. In onze online champagne webshop bieden wij een complete collectie champagnes van de beste merken. Als liefhebbers van champagne denken wij graag met u mee over de perfecte champagne voor elke bijzondere gelegenheid! • Webshop : www.champagneshop.nl • Tel : 020-4084851