Slechte klantenservice

Was in eerste instantie wel goed te spreken over de noten die ik bestelde. Biologische noten, ze waren lekker, maar duur natuurlijk. Trof ik een grote zak biologische amandelnoten die echt stuk voor stuk niet te pruimen waren. Telefoontje gepleegd, mailtje gestuurd maar geen enkele reactie. Ik hou daar niet van, een hele slechte zaak. Punt

De beste plek om noten en andere lekkere dingen te bestellen!

Super snelle levering, heerlijke producten van goede kwaliteit en een goede en snelle klantenservice.

top producten

heerlijke producten en een goede service

Snelle aflevering

Vind mooie produkten voor niet te duur

Ik koop al jaren bij Basboernoten. Tegenwoordig bestel ik online en kom de bestelling op de markt afhalen. Dit is goedkoper en ik hoef niet per se voor het pakje thuis te blijven wachten. De kwaliteit van de produkten is super evenals die van de service. Ga zo door.

Uitstekend :-)

Snelle levering en heerlijke zelfgemaakte pindakaas! Dankkk

Handje boordevol kwaliteit

Ik bestel al geruime tijd noten en aanverwante producten en Bas Boer noten verzorgt dit uiterst secuur. Snelle levering en vriendelijke medewerker voor allerhande vragen.

Lekkere Noten en service

Meerdere malen Noten bij Bas Boer Noten, zowel op de markt als in de webshop. Op beide platformen is de service uitstekend

Zeer blij klant te zijn

Door het goede contact en de vlugge bijstelling van de bestelling zal ik nog veel op jullie diensten gebruik maken

Basboernoten 1974 is qua service snel en klantvriendelijk!

BEN NOG AFWACHTEND

BEN NOG AFWACHTEND

Waardeloos

Bij het nawegen kwam ik erachter dat bijna elke zak ver onder het gewicht zit, zij geven de schuld aan de weegmachines, bovendien zijn alle prijzen ex 9% btw wat voor levensmiddelen natuurlijk nergens op slaat en dit wordt pas vermeld bij het laatste scherm net voordat je betaalt. Ik vraag me af als ze op de markt staan en men vraagt wat het kost en ze laten vervolgens de klant 9% extra afrekenen hoe de reactie dan is. De kwaliteit is verder ok maar niks apparts, mij zijn ze kwijt in elk geval.

uitstekende service en zeer goede noten

vlotte levering goede kwaliteit goede service klantvriendenlijk

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Was snel geleverd en de producten waren van top kwaliteit! Was 1 klein probleem, even gebeld en werd vriendelijk en snel geholpen.

Leuke mensen

Altijd vriendelijk, en hele lekker nootjes

Prima kwaliteit noten en allerlei andere lekkere dingen

Bas Boer noten de enige achte ‘notenboer’ Een regelrechte aanrader met geweldige spullen en zeer vriendelijk personeel.

Amateuristisch

Beste, Na het bestellen als bedrijf zoals gewoonlijk mailtje gestuurd voor credit nota van de BTW te ontvangen. Echter komt dan aan het licht dat dit niet mogelijk is. In contradictie met het veld bedrijf dat kan worden ingevuld. Zeer amateuristisch

Onze organisatie wilde op korte termijn al onze medewerkers persoonlijk een presentje overhandigen om nog even vol te houden met thuiswerken en te bedanken voor de geweldige inzet van onze medewerkers tijdens corona. Paul van Bas Boer noten heeft ons daar geweldig bij geholpen en heeft samen met zijn collega's keihard gewerkt om in no time een heerlijke traktatie te realiseren. Hartelijk dank daarvoor. Het is zeer goed ontvangen door onze collega's. Anneke de Boer Resource Manager Balance - Advies, Projecten, Interim (managementconsulting)

Lekkere nootjes tegen een eerlijke prijs!

Ik bestel al een lange tijd bij bas boer noten. De nootjes zijn altijd vers en erg lekker. De bezorging is altijd snel; binnen 2 dagen. Mocht dit niet zo zijn dan krijg je hier altijd bericht van. Wat ik ook makkelijk vind is dat ze ook gezonden producten verkopen en je dus alles in 1x kan bestellen. Echt een aanrader!!

Ondanks enige vertraging (wat duidelijk vooraf kenbaar gemaakt is middels een e-mail) zijn de bestelde producten keurig netjes ontvangen op het afleveradres. Zelfs een extra bakje met nootjes is er mee geleverd als gift waarvoor onze hartelijke dank. Wij zijn heel erg tevreden met deze service, heel klantgericht en professioneel.

Superlekkere producten, vriendelijke mensen met veel kennis over producten!

Ik ken Bas Boer noten van de markt, maar recentelijk ook online besteld. Ik kreeg de spulletjes snel thuisgestuurd. Het was netjes verpakt. Een aanrader.

Helemaal top!

Top pindakaas product, snel geleverd en goed verpakt.

Alleen maar positief en heel aardig personeel

Best dadels ever... puur genieten

Zeer goede service, last minute bestelling was totaal geen probleem!

Al jaren bestel ik privé mijn noten bij Bas Boer noten. Nu hadden we voor mijn werk nog een gezonde snack nodig om in de goodiebags te doen voor onze klanten. Dit was echt last minute werk, maar Hania heeft heel goed meegedacht en nog geen 24 uur na onze bestelling hadden wij alles keurig in kleine zakjes afgevuld binnen. Super service!

Pluspunten

Steeds weer correcte leveringen met een keer een lekkere verassing erin. Maar waar het om gaat is de kwaliteit. Qua versheid en smaak kan hier niets tegenop (zeker niet de supermarkt). Het is gewoon 'gevaarlijk' lekker...….

Ga zo door en blijf met de markt meegroeien en laat de kwaliteit absoluut zo blijven.

• Prijs
  • Kwaliteit