Verzinnen maar wat

We hadden bestelling geplaatst en betaald, hoorde niets meer. Gemaild of producten al verzonden waren. Kregen mail dat producten verzonden waren en dat wij ze de volgende dag konden verwachten. Een aantal uur later een mail dat producten niet leverbaar zijn. Dus ze waren helemaal niet verpakt en verzonden, dus eerste mail was maar duimzuigerij. Ik plaats hier dus geen bestelling meer want nu zitten we met een probleem. Als de website up to date was en ze eerlijk communiceren dan hadden we feen probleem gehad en het elders nog op tijd kunnen bestellen.

Lekkere producten voor redelijke prijs

Bas Boer heeft goede producten, vooral veel goede verse noten en de prijs is redelijk. Ik bestel elke paar maanden weer een pakketje en ben er erg tevreden mee. Wel is het een paar keer voorgekomen dat een zak noten gescheurd was en dat daardoor soms de noten niet meer vers waren. De klantenservice heeft het echter goed opgelost door het aankoopbedrag terug te storten.

PERFECT

Zeer goede service Lekkere noten. En vruchten Vriendelijke personeel

Komt belofte binnen 24 uur leveren niet na

02/09 besteld, ruim op tijd...binnen 24 uur levering. Dit is maar liefst 5 dagen geworden. Jarige inmiddels op vakantie en moet nu zelf bij dhl-punt halen. Weg verrassingseffect. Bestel hier niet weer. Jammer dit

mooie kwaliteit en erg lekker

De verschillende producten van Bas Boer zijn van hoge kwaliteit. het zijn natuurproducten dus is er weleens verschil, maar ze weten daar wel wat ze moeten inkopen en gaan niet voor goedkoop=mindere kwaliteit. Op de markt is het altijd fijn om daar te kopoen, maar de website is ook heel duidelijke en professioneel. Ik koop er ook graag (gezonde) en betaalbare cadeaupakketjes die ik dan laat opsturen door hen naar iemand die jarig is of zo. Dat loopt tot nu toe prima via de website.. Een enkele keer heb ik mijbestelling bij hun bedrijfspand opgehaald, toen ben ik vriendelijk geholpen en zag ik hoe hard er gewerkt werd.

Geen gehoor aan mijn klacht verleend - opgedroogde primium medjool dadels 5kg

Ik heb 5kg premium medjool dadels bij basboernoten besteld (12/2021) en geleverd gekregen waarbij de dadels - wat ik in een voorafgaand telefoongesprek geverifieerd heb - helemaal vers, sappig, caramelachtig in smaak zouden zijn. Dat was NIET het geval. Na per email de klacht te hebben ingediend met de vraag naar het retour proces kreeg ik als antwoord, dat een geopend doos niet geretourneerd mag worden. Hoe anders kun je met zekerheid vaststellen of een dadel aan de boven genoemde criteria voldoet? Op mijn tweede email kreeg ik geen antwoord waarop ik het bedrijf opbelde en er werd mij verteld dat de desbetreffende person deze dag op kantoor werkte en alleen per email te bereiken zou zijn en tegelijkertijd niet gebeld kan worden nog klanten terugbelt terwijl dat de taak van deze medewerker zou moeten zijn. Ik zou deze persoon de volgende dag telefonisch op kantoor kunnen bereiken. De volgende dag werd mij verteld dat iedereen het te druk heeft - het is 1 week voor kerst - mij te woord te staan en een oplossing aan te bieden. Zelfs de aangewezen persoon met als taak klachten te handhaven had daar blijkbaar geen tijd voor. Mijn vraag en klacht zijn dus minder belangrijk! Er kon ook geen alternatief en geen dag benoemd worden wanneer er wel tijd voor zou zijn. Dat is gewoon bijzonder klant onvriendelijk en een reden voor een slechte beoordeling en klacht over dit bedrijf. Wat mij betreft hoef ik daar nooit meer een aankoop te doen en kan ik basboernoten.nl ook niemand aanraden.

Gewoon waardeloze noten

Noten die oud en muf zijn. Ik zal nooit meer een bestelling plaatsen.

Zachte, vieze amandelen, en moet ze zelf terugsturen

Al een paar keer noten besteld. Was altijd goed. Bij de laatste bestelling zaten tussen de amandelen gerimpelde, zachte amandelen. Echt niet lekker. Even gemeld. Als reactie krijg ik dat ik ze op eigen kosten moet terugsturen. Dan krijg ik ze vergoed. Wat een slechte service Hier bestel ik nooit meer!

Top, super geregeld

Heerlijke verse muesli met noten. Ik had een betaalfoutje gemaakt bij de bestelling maar alles werd direct geregeld en gecorrigeerd. Dank jullie wel voor de moeite

Niet vers en voldoet niet aan de verwachting

Het verwerking van de bestelling duurde veel langer dan vooraf is aangegeven: donderdag besteld en pas woensdag in huis. Gedroogd fruit was niet zoals verwacht nav de beschrijving en de plaatjes en de noten , pinda's zijn absoluut niet vers. Waren donker bruin. Zeer slecht en zeker geen aanrader. Ik kan beter de producten weer in Duitsland bestellen dan zijn ze verser als ik ze ontvang dan bij Bas Boer bestellen

Oppassen voor THT

Verschillende verpakkingen sommige wel gevacumeerd sommigen niet bovendien paar waarvan de THT bijna al verstreken was. Dan heeft bulk inkoop geen zin.

klantvriendelijk

Bestel regelmatig. noten en vruchten altijd vers en van goede kwaliteit. in de drukte van nu zat er een foutje in een uitgebreide bestelling. Dit werd na mijn telefoontje dezelfde dag nog direct gecorrigeerd. klasse.

Slechte klantenservice

Was in eerste instantie wel goed te spreken over de noten die ik bestelde. Biologische noten, ze waren lekker, maar duur natuurlijk. Trof ik een grote zak biologische amandelnoten die echt stuk voor stuk niet te pruimen waren. Telefoontje gepleegd, mailtje gestuurd maar geen enkele reactie. Ik hou daar niet van, een hele slechte zaak. Punt

De beste plek om noten en andere lekkere dingen te bestellen!

Super snelle levering, heerlijke producten van goede kwaliteit en een goede en snelle klantenservice.

top producten

heerlijke producten en een goede service

Snelle aflevering

Vind mooie produkten voor niet te duur

Ik koop al jaren bij Basboernoten. Tegenwoordig bestel ik online en kom de bestelling op de markt afhalen. Dit is goedkoper en ik hoef niet per se voor het pakje thuis te blijven wachten. De kwaliteit van de produkten is super evenals die van de service. Ga zo door.

Uitstekend :-)

Snelle levering en heerlijke zelfgemaakte pindakaas! Dankkk

Handje boordevol kwaliteit

Ik bestel al geruime tijd noten en aanverwante producten en Bas Boer noten verzorgt dit uiterst secuur. Snelle levering en vriendelijke medewerker voor allerhande vragen.

Lekkere Noten en service

Meerdere malen Noten bij Bas Boer Noten, zowel op de markt als in de webshop. Op beide platformen is de service uitstekend

Zeer blij klant te zijn

Door het goede contact en de vlugge bijstelling van de bestelling zal ik nog veel op jullie diensten gebruik maken

Basboernoten 1974 is qua service snel en klantvriendelijk!

BEN NOG AFWACHTEND

BEN NOG AFWACHTEND

Waardeloos

Bij het nawegen kwam ik erachter dat bijna elke zak ver onder het gewicht zit, zij geven de schuld aan de weegmachines, bovendien zijn alle prijzen ex 9% btw wat voor levensmiddelen natuurlijk nergens op slaat en dit wordt pas vermeld bij het laatste scherm net voordat je betaalt. Ik vraag me af als ze op de markt staan en men vraagt wat het kost en ze laten vervolgens de klant 9% extra afrekenen hoe de reactie dan is. De kwaliteit is verder ok maar niks apparts, mij zijn ze kwijt in elk geval.

uitstekende service en zeer goede noten

vlotte levering goede kwaliteit goede service klantvriendenlijk