Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Was snel geleverd en de producten waren van top kwaliteit! Was 1 klein probleem, even gebeld en werd vriendelijk en snel geholpen.

Leuke mensen

Altijd vriendelijk, en hele lekker nootjes

Prima kwaliteit noten en allerlei andere lekkere dingen

Bas Boer noten de enige achte ‘notenboer’ Een regelrechte aanrader met geweldige spullen en zeer vriendelijk personeel.

Amateuristisch

Beste, Na het bestellen als bedrijf zoals gewoonlijk mailtje gestuurd voor credit nota van de BTW te ontvangen. Echter komt dan aan het licht dat dit niet mogelijk is. In contradictie met het veld bedrijf dat kan worden ingevuld. Zeer amateuristisch

Onze organisatie wilde op korte termijn al onze medewerkers persoonlijk een presentje overhandigen om nog even vol te houden met thuiswerken en te bedanken voor de geweldige inzet van onze medewerkers tijdens corona. Paul van Bas Boer noten heeft ons daar geweldig bij geholpen en heeft samen met zijn collega's keihard gewerkt om in no time een heerlijke traktatie te realiseren. Hartelijk dank daarvoor. Het is zeer goed ontvangen door onze collega's. Anneke de Boer Resource Manager Balance - Advies, Projecten, Interim (managementconsulting)

Lekkere nootjes tegen een eerlijke prijs!

Ik bestel al een lange tijd bij bas boer noten. De nootjes zijn altijd vers en erg lekker. De bezorging is altijd snel; binnen 2 dagen. Mocht dit niet zo zijn dan krijg je hier altijd bericht van. Wat ik ook makkelijk vind is dat ze ook gezonden producten verkopen en je dus alles in 1x kan bestellen. Echt een aanrader!!

Ondanks enige vertraging (wat duidelijk vooraf kenbaar gemaakt is middels een e-mail) zijn de bestelde producten keurig netjes ontvangen op het afleveradres. Zelfs een extra bakje met nootjes is er mee geleverd als gift waarvoor onze hartelijke dank. Wij zijn heel erg tevreden met deze service, heel klantgericht en professioneel.

Superlekkere producten, vriendelijke mensen met veel kennis over producten!

Ik ken Bas Boer noten van de markt, maar recentelijk ook online besteld. Ik kreeg de spulletjes snel thuisgestuurd. Het was netjes verpakt. Een aanrader.

Helemaal top!

Top pindakaas product, snel geleverd en goed verpakt.

Alleen maar positief en heel aardig personeel

Best dadels ever... puur genieten

Zeer goede service, last minute bestelling was totaal geen probleem!

Al jaren bestel ik privé mijn noten bij Bas Boer noten. Nu hadden we voor mijn werk nog een gezonde snack nodig om in de goodiebags te doen voor onze klanten. Dit was echt last minute werk, maar Hania heeft heel goed meegedacht en nog geen 24 uur na onze bestelling hadden wij alles keurig in kleine zakjes afgevuld binnen. Super service!

Pluspunten

Steeds weer correcte leveringen met een keer een lekkere verassing erin. Maar waar het om gaat is de kwaliteit. Qua versheid en smaak kan hier niets tegenop (zeker niet de supermarkt). Het is gewoon 'gevaarlijk' lekker...….

Ga zo door en blijf met de markt meegroeien en laat de kwaliteit absoluut zo blijven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Lekker goede kwaliteit noten! Aanrader

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bas Boer noten weet elke keer constante kwaliteit te leveren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Professioneel personeel, ze weten waar ze het over hebben. Verschillende/wisselende aantal worden zonder problemen afgehandeld. Echt super!

Snelheid van levering, is nu meestal 2/3 dagen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij BAS BOER NOTEN

Het nakomen van de vermelde levertijden op de website. Beter inzicht spaarsysteem

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd vriendelijk geholpen! Aardige medewerkers in de kraam

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heerlijk verse producten! Vooral de gebrande noten heb ik elders niet zo lekker geproefd als bij Bas Boer Noten

Blijf zo doorgaan

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vriendelijk Goede kwaliteit

Ga zo verder

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Verse producten, zeer vriendelijk personeel en uitgebreide assortiment

geen

• Kennis & Vakmanschap

Prima producten, goede kwaliteit en ze weten veel van hun producten, waar het groeit, welke voedingsstoffen erin zitten. Aandacht voor de klant!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levering zoals gevraagd. Prijstechnisch op enkel product na (van mijn wensenlijst, niet hele assortiment vergeleken) marktconform. Goede kwaliteit (biologische) artikelen. Prettig telefonisch contact..

Verbeterpunt (niet te doen met overige beoordeelde punten) geschaard onder 'betrouwbaarheid' en met het bedrijf in overleg.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer prettige bediening

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd geholpen