Heb weinig ervaring met uw bedrijf, maar heb nog geen antwoord gekregen op twee mails die ik heb gestuurd.

heel tevreden

Sazas ontzorgt. Hanteert duidelijke en prettige communicatie. Werkt met een fijn web portaal.

Beste Stella, Heel mooi om zo vlak voor het weekend een 10 te krijgen. Daar worden we hier enorm blij van. Bedankt! met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Goede begeleiding en service!

Goede begeleiding en service!

Beste klant, Wow een 10! Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. We doen ons uiterste best om al onze klanten zo'n goede ervaring te geven als u heeft, en we werken er hard aan om dit elke dag weer een stukje beter te doen. Ik ben blij om te lezen dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

traag en achterhaald.

Het duurde bij jullie "maar" 1,5 jaar om mijn adres te wijzigen en daarna gaat het nog steeds fout.Als er via jullie "zorg van de zaak"wordt ingeschakeld,komen de facturen wederom op ons oude adres binnen! Echt een waardeloze organisatie!

Beste Kees, Toen ik uw bericht las schrok ik wel even. Het is natuurlijk nooit fijn om te lezen dat een klant je een waardeloze organisatie vindt. We hebben ons meteen in de situatie verdiept en het is duidelijk geworden dat we een fout hebben gemaakt. Ondertussen hebben we gelukkig contact met u gehad. Fijn dat we hier over konden praten. De situatie hebben we aangepast en we hopen dat we het beeld wat u nu over ons heeft snel kunnen bijstellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Goede begeleiding, dik tevreden!

Klantvriendelijk en behulpzaam. Altijd snel telefonisch of mail reactie, dus wij zijn zeer tevreden over Sazas!

Ha Gerrit, Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Super om met zo'n mooie beoordeling het nieuwe jaar in te gaan. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

ik weet niet wat ik hiermee moet

Nu heb ik een medewerker die als gevolg van een ongeval in zijn prive waarschijnlijk invalide blijft , Waar hij volgens mij ook niets aan kan doen ,had ik wel wat meer van Sazas verwacht dan alleen uitbetalen .

Beste Theo, Bedankt voor uw eerlijke review. Het gevoel dat bij u is ontstaan, betreuren wij. Wij zullen uw situatie intern bespreken en onze verzuimexpert contact met u laten opnemen. Update: Fijn dat we u hebben kunnen spreken en de situatie opgehelderd is. We hopen op een goede samenwerking in de toekomst. Met vriendelijke groet, Sharita Sazas

levert goed werk, is goed aanspreekbaar

correcties worden snel uitgevoerd

Beste Ton, Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten. Fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

tevreden

Ik ben tevreden over de site, werkt toegankelijk. vorige week getest met de rapporten die er uitgedraaid kunnen worden, goede informatievoorziening.

Ha Marloes, Fijn om te horen dat u tevreden over ons bent en ons een mooi cijfer geeft :). We blijven ons best doen om de service nog beter te maken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

accuraat, en to the point

zeer toegewijd, uitstekende kennis.

Beste Henk, Bedankt voor het mooie cijfer. We gaan ons best doen om dit nog een keer naar een 9+ te tillen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Ze zijn er als je ze nodig hebt

Gelukkig hebben wij Sazas niet echt vaak nodig (gehad). Maar op het moment (lang geleden) toen dit wel nodig was, zijn wij erg goed gehandeld en begeleid.

Beste Nel, Hier worden we helemaal blij van. Bedankt :) Met vriendelijke groet, Kim Sazas

goeie service top!!

Je krijgt gelijk antwoord en ook een antwoord waar je wat aan hebt en duidelijk ,super

Beste Raijlof, Fijn om te horen dat onze service zo gewaardeerd wordt. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Duidelijk, klantvriendelijk

Geen opmerkingen. Altijd snel reactie bij vragen. Klantvriendelijk personeel. Duidelijke site.

Beste M. van Eck, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Di site is heel duidelijk en bij vragen worden we correct behandeld

Beste Gerdie, Hartelijk bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn elke dag bezig om onze site te verbeteren en uit te breiden. Heel mooi om daar een positieve reactie op te krijgen. Onze mensen zitten altijd klaar om op alle vragen persoonlijk en snel te reageren. Uw waardering hiervoor is een mooi schouderklopje. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Sazas is een geschikte dienstverlener

pro-actieve dienstverlening, duidelijke communicatie en digitale opvolging

Mooie reactie Rudy, daar worden we erg blij van. Dankjewel!

bevredigend

Directe respons, korte en stipte opvolging,

Superfijn om te horen Chantal! Bedankt :)

Op www.mijnsazas.nl kunnen wij bij een arbeidsongeschikte medewerker niet zien, voor hoeveel procent hij of zij arbeidsongeschikt is. Dit in verband met de controle van de uitkeringsspecificatie. Mogelijk kan hier wat aan gedaan worden.

Beste Peter, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer, en vooral ook de bruikbare feedback. Naar aanleiding van uw verbeterpunten heeft onze klantenservice contact met u opgenomen om samen te kijken hoe we u hierbij kunnen helpen. Wij hopen dat dit gesprek naar wens is verlopen. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste Wilma, Heel mooi om te lezen dat u ons zo'n mooi cijfer geeft. Daar worden we blij van. Met een lach op mijn gezicht wil ik u hier hartelijk voor bedanken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

duidelijke antwoorden bij vragen

Beste Marjolijn, Bedankt voor het hele mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Fijn om te horen dat we u op een prettige en duidelijke manier hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste relatie, Bedankt voor uw beoordeling. We doen iedere dag ons best om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

Goede communicatie, duidelijke uitleg en antwoorden op vragen

Beste relatie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Beste relatie, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

correcte verwerking

Beste Pier, Bedankt voor dit hele mooie cijfer. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

Helder en makkelijk!!!!

Beste relatie, Een 10! Daar worden we heel vrolijk van. Wat fijn dat u ons dit mooie cijfer geeft. We blijven ons best doen om al onze klanten zo'n ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste Michael, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Goed telefonisch bereikbaar en goede deskundigheid.

Beste relatie, Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. We doen elke dag ons best om al onze klanten persoonlijk en snel te helpen. Het is goed om hier uw positieve reactie op te krijgen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Over Sazas

Uw verzuimspecialist