duidelijk

Medewerker was zeer vriendelijk en had verstand van zaken, mijn vraag helder uitgelegd.

Super goed geholpen, gelijk antwoord op mijn vraag

Ik had een vraag voor een collega, hij heeft mij goed geholpen, duidelijke uitleg erover gegeven.

zeer vriendelijk te woord gestaan.

Ik werd door een medewerkster zeer vriendelijk te woord gestaan. Hartelijk dank.

Ik moest een formulier invullen en daar werden andere termen gebruikt dan in onze polissen. Mijn vragen daarover zijn prima behandeld.

Prettig contact

Fijne samenwerking

prima, goed en vriendelijk geholpen

TOP

Goede en snelle service

goed gesprek, goede informatie

Tevreden met hoe wij geholpen zijn

Tevreden met hoe wij geholpen zijn

Snel en duidelijk advies

Duidelijk advies Snel geholpen (geen keuzemenu of wachttijd aan de telefoon)

keurig

keurig

Ik heb het juiste antwoord ontvangen

helder programma

werk als een trein

SDFSW

asefAEWQF

Net professioneel duidelijk

super

Bedankt de incasso is geregeld.

vriendelijk, goed en duidelijk geholpen

heel goed

tevreden

tevreden

Vriendelijk en adequaat geholpen.

prima. netjes geholpen

is correct en prettig

Heel prettig te woord gestaan en duidelijke uitleg gehad, bedankt!

ik heb geen contact gehad

ik heb gene contact gehad

Snel en efficiënt geholpen

Had snel contact met juiste medewerker die me op zeer vriendelijke en erg professioneel heeft geholpen met mijn vraag. Top service!

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: