Verademing!

Per begin dit jaar overgestapt naar de verzuimverzekering van Sazas. Wat een verademing! Persoonlijke benadering, deskundig en snel advies, goede bereikbaarheid BA, POB en re-integratieadviseur. Ook de administratieve afhandeling verloopt vlot en klantgericht.

Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Juist die persoonlijke benadering en toegankelijkheid is iets waar wij ons best voor doen. Dan is het extra leuk om te horen dat het ook door u zo wordt ervaren. Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

Als ik een vraag heb, wordt er snel gereageerd met meestal een bevredigend antwoord.

Zodra ik een mail stuur aan info@sazas.nl krijg ik direct een ontvangstbevestiging en binnen enkele dagen een meestal bevredigend antwoord.

Goedemiddag, Dat is erg goed om te horen. We doen er alles aan om dit in de toekomst ook zo voort te zetten. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

korte lijnen en snelle reactie bij vragen.

Fijn vind ik vooral de korte lijnen in communicatie. Sowieso een vast contactpersoon werkt fijn. Maar daarnaast hadden wij afgelopen jaar bijvoorbeeld 1 persoon die door prive omstandigheden dreigde uit te vallen met beginnende burn out klachten en die melde wij dan af en aan ziek omdat hij dan wel en dan niet kwam werken. Wij werden toen gebeld door een van jullie medewerkers die dat opgevallen was en samen met diegene een oplossing gezocht hoe dit het beste te doen. Gelukkig is diegene uiteindelijk niet uitgevallen en weer geheel hersteld gemeld, maar ik vond in ieder geval fijn dat deze actie vanuit jullie kwam.

Beste Ellen, Wow, wat een geweldig compliment. Wat goed om te horen dat u onze korte lijnen in communicatie en proactieve houding waardeert. Hulpvaardig en toegankelijk zijn belangrijke waarden van Sazas. Mooi om te zien dat u dit ook binnen onze dienstverlening zo ervaart. Wij hopen u nog heel lang als klant te mogen helpen en ondersteunen op het gebied van verzuim. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

Interessant en verhelderend

Interessant en verhelderend. Met de informatie kon ik praktisch aan de slag met de verzuimverzekering en bewuste keuzes maken.

Beste Annemieke, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Als ik het goed begrijp heeft u ons webinar bijgewoond. Fijn om te horen dat u direct aan de slag kon met de informatie die we daarin hebben gegeven. Daar doen we het uiteindelijk voor. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Duidelijk en overzichtelijk

Er is maar 1 persoon werkzaam bij Tomatoworld. We hebben weinig vragen en zijn tevreden.

Beste Petra, Bedankt voor het compliment. Wat goed dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Veel succes met elkaar bij Tomatoworld. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Goed en duidelijk verzorgd.

Webinar was uitstekend te volgen.

Beste Rob, Bedankt voor deze mooie review. Goed om te horen dat u het webinar nuttig en duidelijk vond. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Goede en duidelijke informatie. Alleen jammer, dat er te weinig vragen konden worden beantwoord.

Beste Anita, Goed om te horen dat u het webinar nuttig vond. Daar doen we het voor. Het is inderdaad jammer dat we niet nog meer vragen konden beantwoorden. De tijd vliegt voorbij met zo'n webinar. Achteraf zijn de resterende vragen nog beantwoord naar de vraagstellers. Heeft u nog vragen of nabranders naar aanleiding van het webinar? Dan beantwoorden we die nog graag voor u. Bel gerust naar 088 56 79 100 of stuur uw vraag naar info@sazas.nl. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Duidelijk en vragen worden goed beantwoord.

Wij worden goed op de hoogte gehouden van de diverse nieuwe of veranderde ontwikkelingen. De correspondentie en de winbare zijn duidelijk en daardoor goed te volgen.

Beste Hanneke, Bedankt voor het delen van deze mooie beoordeling. Begrijpelijkheid en transparantie staat bij ons hoog in het vaandel. Hartstikke fijn om te horen dat u dit ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Via MijnSazas alles overzichtelijk bij elkaar

Duidelijke informatie. We konden nu ook makkelijk bekijken wat er gebeurt met het premiepercentage als we onze verzekering zouden aanpassen. Bedrag van onze zieke medewerker werd snel uitbetaald. Webinar was ook duidelijk en altijd weer fijner om zo informatie te krijgen dan alles lezen op papier.

Beste Eveline, Wat goed om dit verhaal te lezen en wat een prachtig cijfer. We zijn blij met uw positieve afdronk van het webinar, MijnSazas en de uitbetaling. Bedankt voor het delen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Prima webinar

Voldeed aan mijn verwachting.

Beste Martijn, Daar ben ik erg blij mee. Bedankt voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Goed webinar

Goed webinar

Beste Gerard, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat is echt goed om te horen. Ik hoop dat meer mensen het met u eens zijn. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Strikt, adequaat, sympahiek en altijd correct.

Ons bedrijf heeft meer dan 25 jaar perfecte ondersteuning gehad wanneer dat nodig was. De laatste 3,5 jaar waren hiervan een uitstekend voorbeeld. Telkens dezelfde correcte persoon aan de lijn en meteen handelen om een probleem danwel opmerking aan te pakken. De afhandeling nadat we geen personeel meer hadden was efficiënt en indrukwekkend bijzonder. De allerhoogste beoordeling is hier voor ons bedrijf op z'n plaats. Sazas bedankt!

Beste Nic, U maakt ons helemaal blij vandaag! Hartelijk dank voor deze positieve review en de prettige samenwerking voor zelfs meer dan 25 jaar. Een mooi voorbeeld van de duurzame relatie die we nastreven met al onze klanten. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Positief

Ondanks alle thuiswerkers prima te volgen.

Beste Bert, Heel fijn om te horen. Het is voor veel organisaties improviseren in deze situatie. Zo ook bij ons. Gelukkig bent u, en velen met u, positief. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Naar de stand van zaken was de informatie overzichtelijk en duidelijk.

De voorlichting is een goede ondersteuning bij het gesprek met mijn medewerkers. Het heeft mijn onzekerheid weggenomen.

Beste Jitze, Bedankt voor uw reactie. Dat vinden we echt mooi om te horen. We hopen dat we dit voor nog meer mensen hebben kunnen doen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

nuttig om up to date te worden gehouden

goede update van de regels rondom covid 19 handige tips iets te vaak werd gezegd: "in goed onderling overleg". dat blijft een iets te "obvious" advies.

Beste Arend Jan, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Fijn dat het webinar gewaardeerd wordt. De tip van te vaak 'in goed overleg' nemen we mee voor een volgende keer. Hopelijk was het niet al te storend. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Een duidelijke webinar met actuele en nuttige informatie.

De webinar is het medium om snel en goed op de hoogte te blijven van de actuele situatie. Zo ook bij Sazas. Goede presentatie en goed inspelend op de huidige corona crisis biedt de webinar duidelijkheid en rust bij de werkgever over wat wel en niet verzekerd is. Hoe in het vervolg de webinar niet te kort om meer vragen te kunnen beantwoorden.

Beste Cees, Bedankt voor de mooie feedback. Deze kunnen we voor een volgend webinar goed gebruiken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Duidelijk

Was duidelijk en een goede uitleg

Beste Gerard, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer en de feedback. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Prima service!

Vlot traject, maar onduidelijk dat er opeens een andere partij namens Sazas contact opneemt.

Beste Roderick, Wow een 9! Heel fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Wat betreft de onderlinge samenwerking met onze partners zijn we hard aan het werk om de communicatie hierin duidelijker te maken. Uw opmerking is een een bevestiging dat het goed is om onze dienstverlening hierin te verbeteren. We zijn hier dan ook intensief mee bezig zodat dit in de toekomst voor minder onduidelijkheid zorgt. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Je wordt netjes en vriendelijk te woord gestaan.

Ik heb niet veel contact met Sazas, maar als het nodig is wordt ik netjes te woord gestaan. En krijg ik duidelijk antwoord.

Beste Janny, Bedankt voor de mooie beoordeling. Weinig contact met ons is vaak een goed teken voor uw bedrijf. Fijn om te horen dat op de momenten dat het wel nodig is alles goed verloopt. Succes in deze bijzondere tijden! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Behulpzaamheid en goed advies gaan hand in hand

Ons bedrijf is goed geholpen door SAZAS, duidelijke informatie en hulp bij de diverse stappen die we moesten nemen werd geboden door SAZAS.

Beste Germa, Heel erg bedankt voor uw mooie review. In lastige tijden kunnen we allemaal wel een opsteker gebruiken. We doen ons best om u en anderen zo goed mogelijk te helpen. Fijn om te horen dat u dit waardeert. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Positief

Als er vragen zijn dan krijgen ik snel een duidelijk antwoord van een van de medewerkers.

Beste Annette, Bedankt voor uw positieve feedback. Daar worden we blij van. Zaken die met verzuim te maken hebben zijn niet altijd eenvoudig. Daarom nemen we voor iedereen graag de tijd om alles zo helder mogelijk uit te leggen. We zijn blij dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

bevalt goed

Beste Arjan, Bedankt voor uw review. Mooi om te horen dat het goed bevalt. Mettertijd kunnen we uw ervaringen hopelijk nog beter maken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

bij ziekte personeel wordt verzuim snel opgepakt.

ook na lange verzuim wordt alles goed opgepakt.

Beste Ben, Bedankt voor de mooie 8! Heel fijn dat u goede ervaringen heeft met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Goed, beter, best

Goed, beter .best

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. We doen iedere dag ons best om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

positief

Ik wordt als werkgever ook goed begeleid

Beste Sjenny, Hartelijk dank voor de mooie 9! Dit zijn leuke berichten om de week mee te beginnen. Samen met mijn collega's zijn we elke dag bezig met hoe we de klant zo goed mogelijk kunnen helpen. Fijn dat u dat ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Over Sazas

✓ Snelle en persoonlijke service ✓ Altijd direct een medewerker aan de lijn ✓ Al 4 jaar op rij de hoogste klanttevredenheid van alle zakelijke verzekeraars Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: