Op www.mijnsazas.nl kunnen wij bij een arbeidsongeschikte medewerker niet zien, voor hoeveel procent hij of zij arbeidsongeschikt is. Dit in verband met de controle van de uitkeringsspecificatie. Mogelijk kan hier wat aan gedaan worden.

Beste Peter, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer, en vooral ook de bruikbare feedback. Naar aanleiding van uw verbeterpunten heeft onze klantenservice contact met u opgenomen om samen te kijken hoe we u hierbij kunnen helpen. Wij hopen dat dit gesprek naar wens is verlopen. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste Wilma, Heel mooi om te lezen dat u ons zo'n mooi cijfer geeft. Daar worden we blij van. Met een lach op mijn gezicht wil ik u hier hartelijk voor bedanken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

duidelijke antwoorden bij vragen

Beste Marjolijn, Bedankt voor het hele mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Fijn om te horen dat we u op een prettige en duidelijke manier hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste relatie, Bedankt voor uw beoordeling. We doen iedere dag ons best om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

Goede communicatie, duidelijke uitleg en antwoorden op vragen

Beste relatie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Beste relatie, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

correcte verwerking

Beste Pier, Bedankt voor dit hele mooie cijfer. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

Helder en makkelijk!!!!

Beste relatie, Een 10! Daar worden we heel vrolijk van. Wat fijn dat u ons dit mooie cijfer geeft. We blijven ons best doen om al onze klanten zo'n ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste Michael, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Goed telefonisch bereikbaar en goede deskundigheid.

Beste relatie, Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. We doen elke dag ons best om al onze klanten persoonlijk en snel te helpen. Het is goed om hier uw positieve reactie op te krijgen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

ik heb direct te weinig met Sazas te maken, dus kan niet oordelen

Ik heb direct te weinig met Sazsz te maken, dus kan niet oordelen

Beste Siem, Dat u nog maar weinig met ons te maken heeft gehad, is een erg goed teken voor uw bedrijf. Wij zijn blij voor u om dat te horen. Ik zou zeggen: ga zo door! Toch bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Beste relatie, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Beste Francois, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Goede communicatie

Beste relatie, Wat fijn om te horen dat u het contact met ons als goed ervaart. Bedankt voor dit fantastische cijfer. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Goede bereikbaar Professionele uitstraling Heldere website deskundige medewerkers

kan ik zo op dit moment niet bedenken

Beste relatie, Hartelijk bedankt. We doen elke dag ons best om onze klanten persoonlijk en deskundig te helpen. Daarnaast proberen we ook online onze service steeds beter te maken. Het is mooi om hier uw waardering voor te krijgen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

snelle reacties en duidelijke antwoorden bij vragen

Beste relatie, Bedankt voor uw positieve feedback. Met weinig woorden tovert u een lach op mijn gezicht. Zaken die met verzuim te maken hebben zijn niet altijd eenvoudig. Daarom nemen we voor iedereen graag de tijd om alles zo helder mogelijk uit te leggen. We zijn blij dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Sazas is goed bereikbaar; ik word vriendelijk en goed geholpen door de medewerkers als ik vragen heb.

Beste Marian, Hartelijk bedankt. Wat fijn dat u het contact met ons als prettig ervaart. We doen elke dag ons best om onze klanten persoonlijk en snel te helpen. Het is mooi om hier uw positieve feedback op te krijgen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

* Communicatie met zorg van de zaak plezierig en efficiënt. Klantvriendelijk.

*Nog steeds vervelend dat je bij een ziekmelding het bsn van de medewerker moet opgeven. *Gebruikersonvriendelijk dat je bij de betermelding aangeeft wat het arbeidsongeschiktheidspercentage is, positiever zou zijn het hersteldpercentage. *Niet eens met het inhouden van uitkeringsgeld als de zieke werknemer op vakantie gaat, is onlogisch, zeker als je vervanging inhuurt. *Niet plezierig dat bij een tijdelijk dienstverband van bijv.een jaar na het verstrijken van dat jaar de medewerker uit dienst wordt gehaald zonder terugkoppeling naar de werkgever. Het dienstverband was verlengd in dit geval en ik was vergeten om dat ook bij sazas te veranderen. Voor mij aanleiding om dan maar iedere medewerker gelijk op vast dienstverband te zetten.

Beste Nelleke, Bedankt voor uw nuttige feedback. Wat een mooi idee van het woord hersteldpercentage, dat klinkt meteen veel positiever. Naar aanleiding van uw verbeterpunten zal onze klantenservice contact met u proberen op te nemen. Zo kunnen we met u bespreken naar hoe we deze zaken in het vervolg beter kunnen doen. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

Prettig contact met medewerkers. Duidelijke uitleg en alle tijd om het eventueel nogmaals te vertellen.

Beste relatie, Bedankt voor uw positieve feedback. Zaken die met verzuim te maken hebben zijn niet altijd eenvoudig. Daarom nemen we voor al onze klanten graag de tijd om alles zo helder mogelijk uit te leggen. We zijn blij dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

klantvriendelijkheid en weten wat er in de sector speelt

geen

Beste relatie, Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. We doen ons uiterste best om al onze klanten zo'n goede ervaring te geven als u heeft, en we werken er hard aan om dit elke dag weer een stukje beter te doen. Ik ben blij om te lezen dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Denkt mee met de organisatie Denkt mee aan oplossingen

?

Beste relatie, Bedankt voor uw mooie pluspunten. Ik ben erg blij om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

Sazas biedt een compleet pakket aan nuttige dienstverlening en verzekering. Medewerkers zijn prima aanspreekbaar en hebben kennis van zaken.

Er zou beter gelet kunnen worden op de correctheid van uitkeringsspecificaties die overeenkomstig de AO-percentages worden afgehandeld.

Beste Cees, Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding van uw verbeterpunt heeft onze klantenservice contact met u opgenomen. Ook heel leuk om te horen dat u gebruik heeft gemaakt van ons webinar over de premie. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

prettig contact met medewerkers goede verzorging van de juiste documenten

Beste relatie, Wat fijn om te horen dat u het contact met ons als prettig ervaart. Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

snelle en adequate afhandeling van ziek personeel.

Beste Klaverkaas, Hartelijk bedankt voor dit mooie cijfer. We doen elke dag ons best om al onze klanten persoonlijk en snel te helpen. Het is goed om hier uw positieve reactie op te krijgen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas