LUISTERD NIET

Werd gebeld om te informeren hoe de dienstverlening tot op heden was, goed. aangegeven dat we een nieuwe medewerker hebben aangetrokken en dat we die moeten aanmelden. daar belde ze in principe niet voor maar zou het doorgeven en ik zou daar over benaderd worden. na verloop van tijd zelf maar contact opgenomen, stond nergens een aantekening, beetje jammer.

goede service

snel antwoord op al mijn vragen

Goed geholpen!

Luisterend oor en bereid om te helpen!

ben goed geholpen

Zeer correct te woord gestaan en geholpen met mijn vraag

Prima hulp

nvt

hulpvaardig

heel fijn dat er met ons meegedacht wordt en ook gelijk actie wordt ondernomen.

goed en correct geholpen

nette manier van geholpen

Duidelijk en correct !

Niet veel contact gehad maar het contact dat er was is altijd prima geweest !

Goed geluisterd naar mijn vraag

duidelijk en goed geholpen

goed en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag.

Open en meedenkend

Open gesprek en er wordt meegedacht naar de beste aanpak voor onze vragen.

Geduldig en heldere uitleg

Goed te woord gestaan. Veel dank

Goed te woord gestaan.

vriendelijk en behulpzaam

vriendelijk en behulpzaam

goede informatie ontvangen op mijn vraagstelling

zoals boven vermeldt

Goed geholpen

Goed geholpen met mijn vraag

Prima geholpen!

Prima, duidelijk en snel antwoord gekregen!

goed geholpen aan de telefoon en een vriendelijke persoon . goed advies gehad.

duidelijk

Medewerker was zeer vriendelijk en had verstand van zaken, mijn vraag helder uitgelegd.

Super goed geholpen, gelijk antwoord op mijn vraag

Ik had een vraag voor een collega, hij heeft mij goed geholpen, duidelijke uitleg erover gegeven.

zeer vriendelijk te woord gestaan.

Ik werd door een medewerkster zeer vriendelijk te woord gestaan. Hartelijk dank.

Ik moest een formulier invullen en daar werden andere termen gebruikt dan in onze polissen. Mijn vragen daarover zijn prima behandeld.

Prettig contact

Fijne samenwerking

prima, goed en vriendelijk geholpen

Beneluxlaan 2D

3446 GR Woerden

088 56 79 100

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: