perfect geholpen

zeer geduldig geholpen

goed en duidelijk

vraag gesteld over een No-risk Polis van een medewerker die in het Doelgroep register staat. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt verdienen ook een plek in de maatschappij en hebben recht op ook werk. met wat aanpassingen en het juiste vangnet kunnen ze toch nog mee doen op de arbeidsmarkt

Netjes te woord gestaan

Duidelijk alles uitgelegd en netjes behandeld

super en snel geholpen

bedankt Sharita Bodha <[email protected]>

nog niet veel

alleen telefonisch contact gehad voor een offerte

Werd goed en duidelijke geholpen.

Was allemaal duidelijk voor mij en binnen 2 minuten was het geregeld.

Hele fijne samenwerking

Ik heb een zeer prettig contact gehad.

Half december heb ik een prettig telefonisch contact gehad met Gideon. De polis is toen aangepast (wachttijd verhoogd) en wij hebben een mooie korting mogen ontvangen. Wat alleen jammer is dat pas half februari de creditfactuur hiervoor klaar staat. Dat is ruim 2 maanden

Ik werd meteen en goed geholpen

Snelle reactie en prima geholpen

goed en duidelijk

Prima geholpen door Sharita bij het beantwoorden van een vraag

Door Sharita ben ik goed en vriendelijk geholpen bij een vraag waar ik niet uit kwam.

Fijn contact en duidelijke uitleg

Wij zijn al jaren bij Sazas, het contact is heel prettig en de afhandeling correct en duidelijk.

Zeer persoonlijk contact

Bij Sazas voel je je duidelijk geen nummer. Het contact verloopt altijd prettig en je merkt aan alles dat service hoog in het vaandel staat.

zeer duidelijk

duidelijke adviezen

heel erg goed geholpen

netjes te woord gestaan en keurig geholpen

Beste Erik, Wat vervelend dat u een negatieve klantervaring met ons heeft gehad. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om dit samen te bespreken. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

wordt altijd goed en netjes geholpen

Als ik bel wordt er goed geholpen en zijn altijd vriendelijk. Als er iets niet klopt wordt het ook goed opgelost door jullie.

Direct geholpen

Prima, direct geholpen

Duidelijk en vriendelijk geholpen

Duidelijk en vriendelijk geholpen

snel de juiste informatie ontvangen

goed geholpen

Goed en vriendelijk te woord gestaan

Deskundig antwoord gekregen

Goed bereikbaar, snel contact en snelle responce

Met ingang van 1 januari overgestapt naar Sazas. Goed contact met de het opstellen van de offerte en uiteindelijk overgestapt.

Don,Heeft mij goed en duidelijk geholpen

voel me gesteunt

Prima telefonisch geholpen

Prima telefonisch geholpen met praktisch meedenkende medewerkster

Werd elke keer netjes terug gebeld

Omdat wij per 1 januari overgestapt zijn van zorg van de zaak naar Stigas was het even lastig om onze zieke medewerker in te laten plannen, maar alles is goed gekomen! En de medewerkers hebben mij allemaal goed op de hoogte gehouden.

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: