geen negatieve of positieve ervaring

Wij hebben geen negatieve ervaring, maar ook geen positieve, dit doordat wij weinig contact hebben met Sazas.

Beste relatie, Dat u nog maar weinig met ons te contact heeft gehad, is vaak een goed teken voor uw bedrijf. Desondanks proberen we al onze klanten regelmatig even te spreken om te zien of we nog wat voor ze kunnen betekenen. We hopen op een blijvende fijne samenwerking in de toekomst. En natuurlijk bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

De mensen van sazas zijn zeer bereid mee te denken en snappen de ondernemer.

Beste Marcelle, Bedankt voor de mooie complimenten. We doen ons uiterste best om al onze klanten zo'n goede ervaring te geven als u heeft, en we werken er hard aan om dit elke dag weer een stukje beter te doen. Ik ben blij om te lezen dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

duidelijk

Beste Kees, Een 10! Daar worden we echt heel vrolijk van. Wat fijn dat u ons dit mooie cijfer geeft. We blijven ons best doen om al onze klanten zo'n ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Samenwerking verloopt duidelijk

Tot dusver geen negatieve ervaringen met SAZAS gehad. Duidelijke website en contact verloopt goed

Beste Jolanda, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat we een goeie samenwerking hebben en we zullen ons altijd blijven inzetten voor nog meer goede ervaringen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Alles prima en duidelijk geregeld!

Zoals hierboven kort beschreven

Beste Gaston, Wat een fijne review! Met een 9 zijn we natuurlijk enorm blij. We blijven ons best doen om iedereen zo'n ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

sazas is vlot en correct maar let op de prijz

sazas is vlot en correct maar let op de prijz .

Beste Lambertus, Bedankt voor uw mooie 7 als cijfer. Fijn om te horen dat u het waardeert dat we snel zijn met onze communicatie. Wat betreft de prijs is het voor iedereen goed om daar een weloverwogen keuze in te maken. Ook voor mensen die twijfelen over wel of niet een verzuimverzekering en welke verzekeraar het best bij hun wensen aansluit. Op deze pagina geven we aanwijzingen waar mensen op kunnen letten bij het maken van die beslissing: https://www.sazas.nl/werkgever/verzuimthemas/financieel-risico/loondoorbetaling-bij-ziekte/verzuimverzekering-waar-op-letten Heeft u vragen over de premie? Neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Heb weinig ervaring met uw bedrijf, maar heb nog geen antwoord gekregen op twee mails die ik heb gestuurd.

Beste Marco, Bedankt voor uw feedback. Mijn collega heeft u ondertussen van een antwoord op uw mails voorzien. Onze excuses dat het dit keer langer heeft geduurd dan normaal. Voor ons een goede aanwijzing om hier scherp op te blijven letten om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

heel tevreden

Sazas ontzorgt. Hanteert duidelijke en prettige communicatie. Werkt met een fijn web portaal.

Beste Stella, Heel mooi om zo vlak voor het weekend een 10 te krijgen. Daar worden we hier enorm blij van. Bedankt! met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Goede begeleiding en service!

Goede begeleiding en service!

Beste klant, Wow een 10! Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. We doen ons uiterste best om al onze klanten zo'n goede ervaring te geven als u heeft, en we werken er hard aan om dit elke dag weer een stukje beter te doen. Ik ben blij om te lezen dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

traag en achterhaald.

Het duurde bij jullie "maar" 1,5 jaar om mijn adres te wijzigen en daarna gaat het nog steeds fout.Als er via jullie "zorg van de zaak"wordt ingeschakeld,komen de facturen wederom op ons oude adres binnen! Echt een waardeloze organisatie!

Beste Kees, Toen ik uw bericht las schrok ik wel even. Het is natuurlijk nooit fijn om te lezen dat een klant je een waardeloze organisatie vindt. We hebben ons meteen in de situatie verdiept en het is duidelijk geworden dat we een fout hebben gemaakt. Ondertussen hebben we gelukkig contact met u gehad. Fijn dat we hier over konden praten. De situatie hebben we aangepast en we hopen dat we het beeld wat u nu over ons heeft snel kunnen bijstellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Goede begeleiding, dik tevreden!

Klantvriendelijk en behulpzaam. Altijd snel telefonisch of mail reactie, dus wij zijn zeer tevreden over Sazas!

Ha Gerrit, Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Super om met zo'n mooie beoordeling het nieuwe jaar in te gaan. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

ik weet niet wat ik hiermee moet

Nu heb ik een medewerker die als gevolg van een ongeval in zijn prive waarschijnlijk invalide blijft , Waar hij volgens mij ook niets aan kan doen ,had ik wel wat meer van Sazas verwacht dan alleen uitbetalen .

Beste Theo, Bedankt voor uw eerlijke review. Het gevoel dat bij u is ontstaan, betreuren wij. Wij zullen uw situatie intern bespreken en onze verzuimexpert contact met u laten opnemen. Update: Fijn dat we u hebben kunnen spreken en de situatie opgehelderd is. We hopen op een goede samenwerking in de toekomst. Met vriendelijke groet, Sharita Sazas

levert goed werk, is goed aanspreekbaar

correcties worden snel uitgevoerd

Beste Ton, Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten. Fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

tevreden

Ik ben tevreden over de site, werkt toegankelijk. vorige week getest met de rapporten die er uitgedraaid kunnen worden, goede informatievoorziening.

Ha Marloes, Fijn om te horen dat u tevreden over ons bent en ons een mooi cijfer geeft :). We blijven ons best doen om de service nog beter te maken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

accuraat, en to the point

zeer toegewijd, uitstekende kennis.

Beste Henk, Bedankt voor het mooie cijfer. We gaan ons best doen om dit nog een keer naar een 9+ te tillen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Ze zijn er als je ze nodig hebt

Gelukkig hebben wij Sazas niet echt vaak nodig (gehad). Maar op het moment (lang geleden) toen dit wel nodig was, zijn wij erg goed gehandeld en begeleid.

Beste Nel, Hier worden we helemaal blij van. Bedankt :) Met vriendelijke groet, Kim Sazas

goeie service top!!

Je krijgt gelijk antwoord en ook een antwoord waar je wat aan hebt en duidelijk ,super

Beste Raijlof, Fijn om te horen dat onze service zo gewaardeerd wordt. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Duidelijk, klantvriendelijk

Geen opmerkingen. Altijd snel reactie bij vragen. Klantvriendelijk personeel. Duidelijke site.

Beste M. van Eck, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Di site is heel duidelijk en bij vragen worden we correct behandeld

Beste Gerdie, Hartelijk bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn elke dag bezig om onze site te verbeteren en uit te breiden. Heel mooi om daar een positieve reactie op te krijgen. Onze mensen zitten altijd klaar om op alle vragen persoonlijk en snel te reageren. Uw waardering hiervoor is een mooi schouderklopje. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Sazas is een geschikte dienstverlener

pro-actieve dienstverlening, duidelijke communicatie en digitale opvolging

Mooie reactie Rudy, daar worden we erg blij van. Dankjewel!

bevredigend

Directe respons, korte en stipte opvolging,

Superfijn om te horen Chantal! Bedankt :)

Op www.mijnsazas.nl kunnen wij bij een arbeidsongeschikte medewerker niet zien, voor hoeveel procent hij of zij arbeidsongeschikt is. Dit in verband met de controle van de uitkeringsspecificatie. Mogelijk kan hier wat aan gedaan worden.

Beste Peter, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer, en vooral ook de bruikbare feedback. Naar aanleiding van uw verbeterpunten heeft onze klantenservice contact met u opgenomen om samen te kijken hoe we u hierbij kunnen helpen. Wij hopen dat dit gesprek naar wens is verlopen. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste Wilma, Heel mooi om te lezen dat u ons zo'n mooi cijfer geeft. Daar worden we blij van. Met een lach op mijn gezicht wil ik u hier hartelijk voor bedanken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

duidelijke antwoorden bij vragen

Beste Marjolijn, Bedankt voor het hele mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Fijn om te horen dat we u op een prettige en duidelijke manier hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste relatie, Bedankt voor uw beoordeling. We doen iedere dag ons best om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Over Sazas

✓ Snelle en persoonlijke service ✓ Altijd direct een medewerker aan de lijn ✓ Al 4 jaar op rij de hoogste klanttevredenheid van alle zakelijke verzekeraars Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: