Zeer behulpzaam

Je wordt snel geholpen, ze denken echt met je mee.

prima bedrijf

prettige mensen

top

Denken mee en reuze vriendelijk

Perfecte service

Uw medewerkers hebben mij op een zeer effectieve en buitengewoon vriendelijke manier geholpen deze klus te klaren .In het bijzonder noem ik de Heer Rahamed , die ik wel vijfmaal aan de telefoon heb gehad en die mij ook stap voor stap door het meldingsproces heeft begeleid. Ook twee vrouwelijke medewerkers van Stigas hebben mij wegwijs gemaakt in de verschillende procedures en wisten al mijn vragen op een heldere en doeltreffende wijze te beantwoorden. Uw organisatie heb ik ervaren als een van de meest klant vriendelijke organisaties , die ik in mijn loopbaan of als privé persoon heb leren kennen. Met dank en vriendelijke groet,

Professionele samenwerking

Als er zaken spelen binnen mijn organisatie dan volgt vanaf Sazas adequate en professionele ondersteuning. Communicatie is top.

Beste Rene, Erg fijn om te lezen dat u onze ondersteuning op gebied van ziekteverzuim adequaat en professioneel noemt. Persoonlijk zijn is voor ons een belangrijke merkwaarde. Daarin is de communicatie met onze klanten een belangrijk onderwerp. Super dat u dit top vindt gaan. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

persoonlijk, vriendelijk, duidelijk

Gelukkig tot nu toe weinig verzuim gehad op ons bedrijf, maar daardoor ook weinig ervaring vanaf onze kant hoe het verder zou verlopen toen we vorig jaar een medewerkster hadden die een ongeluk had gehad. We werden gelijk de volgende dag gebeld door een medewerkster van Sazas waarin alles duidelijk werd uitgelegd. Ook via de post werden we door middel van brieven goed op de hoogte gehouden. En niet helemaal onbelangrijk: De betalingen richting ons vonden ook op tijd plaats.

Beste Eveline, Bedankt voor dit fantastische cijfer. Heel leuk om te horen hoe u onze dienstverlening ervaart en daarbij dit specifieke voorbeeld aanhaalt. We hopen u nog lang op deze manier te kunnen helpen en ondersteunen op het gebied van ziekteverzuim. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

uitstekend!

je kunt altijd vragen of bellen. Men is altijd vriendelijk en altijd bereid om je ergens mee te helpen.

Beste Irma, Wow, bedankt voor deze prachtige beoordeling. Persoonlijk en hulpvaardig zijn onze merkwaarden. Wat fijn om te horen dat u dit zo ook ervaart in de praktijk. Nogmaals hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

goede service!

Bij vragen en opmerkingen worden we goed geholpen!

Beste Joost, Wat fijn om te lezen dat u goed geholpen wordt door onze klantadviseurs als u vragen en opmerkingen heeft. Onze klanten zo goed en snel mogelijk helpen is iets waar we altijd ons best voor doen. Leuk om te horen dat u dit ook zo ervaart binnen onze dienstverlening. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

leerzaam en stimulans om er mee aan de slag te gaan

zie boven

Beste Arianne, Ik begrijp dat u ons webinar heeft bijgewoond over het Preventief Medisch Onderzoek (PMO). Erg goed om te lezen dat het u heeft gestimuleerd om met het onderwerp aan de slag te gaan. Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! PS. Toch geeft u aan dat u ons niet zou aanbevelen. Kunnen we hierover contact met u opnemen? We bespreken graag hoe u tot dit antwoord bent gekomen zodat we hier zo goed mogelijk aan kunnen werken. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Goede, duidelijke toelichting

Goede en duidelijke manier van uitleggen. De voordelen voor de werkgever en werknemer kwamen goed aanbod.

Beste Rik, Ik begrijp dat u ons webinar heeft bijgewoond over het Preventief Medisch Onderzoek (PMO). We doen altijd ons uiterste best om onze webinars zo duidelijk en praktisch mogelijk in te steken. Dus erg goed om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt. Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Verademing!

Per begin dit jaar overgestapt naar de verzuimverzekering van Sazas. Wat een verademing! Persoonlijke benadering, deskundig en snel advies, goede bereikbaarheid BA, POB en re-integratieadviseur. Ook de administratieve afhandeling verloopt vlot en klantgericht.

Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Juist die persoonlijke benadering en toegankelijkheid is iets waar wij ons best voor doen. Dan is het extra leuk om te horen dat het ook door u zo wordt ervaren. Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

Als ik een vraag heb, wordt er snel gereageerd met meestal een bevredigend antwoord.

Zodra ik een mail stuur aan [email protected] krijg ik direct een ontvangstbevestiging en binnen enkele dagen een meestal bevredigend antwoord.

Goedemiddag, Dat is erg goed om te horen. We doen er alles aan om dit in de toekomst ook zo voort te zetten. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

korte lijnen en snelle reactie bij vragen.

Fijn vind ik vooral de korte lijnen in communicatie. Sowieso een vast contactpersoon werkt fijn. Maar daarnaast hadden wij afgelopen jaar bijvoorbeeld 1 persoon die door prive omstandigheden dreigde uit te vallen met beginnende burn out klachten en die melde wij dan af en aan ziek omdat hij dan wel en dan niet kwam werken. Wij werden toen gebeld door een van jullie medewerkers die dat opgevallen was en samen met diegene een oplossing gezocht hoe dit het beste te doen. Gelukkig is diegene uiteindelijk niet uitgevallen en weer geheel hersteld gemeld, maar ik vond in ieder geval fijn dat deze actie vanuit jullie kwam.

Beste Ellen, Wow, wat een geweldig compliment. Wat goed om te horen dat u onze korte lijnen in communicatie en proactieve houding waardeert. Hulpvaardig en toegankelijk zijn belangrijke waarden van Sazas. Mooi om te zien dat u dit ook binnen onze dienstverlening zo ervaart. Wij hopen u nog heel lang als klant te mogen helpen en ondersteunen op het gebied van verzuim. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

Interessant en verhelderend

Interessant en verhelderend. Met de informatie kon ik praktisch aan de slag met de verzuimverzekering en bewuste keuzes maken.

Beste Annemieke, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Als ik het goed begrijp heeft u ons webinar bijgewoond. Fijn om te horen dat u direct aan de slag kon met de informatie die we daarin hebben gegeven. Daar doen we het uiteindelijk voor. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Duidelijk en overzichtelijk

Er is maar 1 persoon werkzaam bij Tomatoworld. We hebben weinig vragen en zijn tevreden.

Beste Petra, Bedankt voor het compliment. Wat goed dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Veel succes met elkaar bij Tomatoworld. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Goed en duidelijk verzorgd.

Webinar was uitstekend te volgen.

Beste Rob, Bedankt voor deze mooie review. Goed om te horen dat u het webinar nuttig en duidelijk vond. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Goede en duidelijke informatie. Alleen jammer, dat er te weinig vragen konden worden beantwoord.

Beste Anita, Goed om te horen dat u het webinar nuttig vond. Daar doen we het voor. Het is inderdaad jammer dat we niet nog meer vragen konden beantwoorden. De tijd vliegt voorbij met zo'n webinar. Achteraf zijn de resterende vragen nog beantwoord naar de vraagstellers. Heeft u nog vragen of nabranders naar aanleiding van het webinar? Dan beantwoorden we die nog graag voor u. Bel gerust naar 088 56 79 100 of stuur uw vraag naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Duidelijk en vragen worden goed beantwoord.

Wij worden goed op de hoogte gehouden van de diverse nieuwe of veranderde ontwikkelingen. De correspondentie en de winbare zijn duidelijk en daardoor goed te volgen.

Beste Hanneke, Bedankt voor het delen van deze mooie beoordeling. Begrijpelijkheid en transparantie staat bij ons hoog in het vaandel. Hartstikke fijn om te horen dat u dit ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Via MijnSazas alles overzichtelijk bij elkaar

Duidelijke informatie. We konden nu ook makkelijk bekijken wat er gebeurt met het premiepercentage als we onze verzekering zouden aanpassen. Bedrag van onze zieke medewerker werd snel uitbetaald. Webinar was ook duidelijk en altijd weer fijner om zo informatie te krijgen dan alles lezen op papier.

Beste Eveline, Wat goed om dit verhaal te lezen en wat een prachtig cijfer. We zijn blij met uw positieve afdronk van het webinar, MijnSazas en de uitbetaling. Bedankt voor het delen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Prima webinar

Voldeed aan mijn verwachting.

Beste Martijn, Daar ben ik erg blij mee. Bedankt voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Goed webinar

Goed webinar

Beste Gerard, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat is echt goed om te horen. Ik hoop dat meer mensen het met u eens zijn. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Strikt, adequaat, sympahiek en altijd correct.

Ons bedrijf heeft meer dan 25 jaar perfecte ondersteuning gehad wanneer dat nodig was. De laatste 3,5 jaar waren hiervan een uitstekend voorbeeld. Telkens dezelfde correcte persoon aan de lijn en meteen handelen om een probleem danwel opmerking aan te pakken. De afhandeling nadat we geen personeel meer hadden was efficiënt en indrukwekkend bijzonder. De allerhoogste beoordeling is hier voor ons bedrijf op z'n plaats. Sazas bedankt!

Beste Nic, U maakt ons helemaal blij vandaag! Hartelijk dank voor deze positieve review en de prettige samenwerking voor zelfs meer dan 25 jaar. Een mooi voorbeeld van de duurzame relatie die we nastreven met al onze klanten. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Positief

Ondanks alle thuiswerkers prima te volgen.

Beste Bert, Heel fijn om te horen. Het is voor veel organisaties improviseren in deze situatie. Zo ook bij ons. Gelukkig bent u, en velen met u, positief. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Naar de stand van zaken was de informatie overzichtelijk en duidelijk.

De voorlichting is een goede ondersteuning bij het gesprek met mijn medewerkers. Het heeft mijn onzekerheid weggenomen.

Beste Jitze, Bedankt voor uw reactie. Dat vinden we echt mooi om te horen. We hopen dat we dit voor nog meer mensen hebben kunnen doen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

nuttig om up to date te worden gehouden

goede update van de regels rondom covid 19 handige tips iets te vaak werd gezegd: "in goed onderling overleg". dat blijft een iets te "obvious" advies.

Beste Arend Jan, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Fijn dat het webinar gewaardeerd wordt. De tip van te vaak 'in goed overleg' nemen we mee voor een volgende keer. Hopelijk was het niet al te storend. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: