zeer duidelijk

duidelijke adviezen

heel erg goed geholpen

netjes te woord gestaan en keurig geholpen

Beste Erik, Wat vervelend dat u een negatieve klantervaring met ons heeft gehad. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om dit samen te bespreken. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

wordt altijd goed en netjes geholpen

Als ik bel wordt er goed geholpen en zijn altijd vriendelijk. Als er iets niet klopt wordt het ook goed opgelost door jullie.

Direct geholpen

Prima, direct geholpen

Duidelijk en vriendelijk geholpen

Duidelijk en vriendelijk geholpen

snel de juiste informatie ontvangen

goed geholpen

Goed en vriendelijk te woord gestaan

Deskundig antwoord gekregen

Goed bereikbaar, snel contact en snelle responce

Met ingang van 1 januari overgestapt naar Sazas. Goed contact met de het opstellen van de offerte en uiteindelijk overgestapt.

Don,Heeft mij goed en duidelijk geholpen

voel me gesteunt

Prima telefonisch geholpen

Prima telefonisch geholpen met praktisch meedenkende medewerkster

Werd elke keer netjes terug gebeld

Omdat wij per 1 januari overgestapt zijn van zorg van de zaak naar Stigas was het even lastig om onze zieke medewerker in te laten plannen, maar alles is goed gekomen! En de medewerkers hebben mij allemaal goed op de hoogte gehouden.

Zeer behulpzaam

Je wordt snel geholpen, ze denken echt met je mee.

prima bedrijf

prettige mensen

Denken mee en reuze vriendelijk

Perfecte service

Uw medewerkers hebben mij op een zeer effectieve en buitengewoon vriendelijke manier geholpen deze klus te klaren .In het bijzonder noem ik de Heer Rahamed , die ik wel vijfmaal aan de telefoon heb gehad en die mij ook stap voor stap door het meldingsproces heeft begeleid. Ook twee vrouwelijke medewerkers van Stigas hebben mij wegwijs gemaakt in de verschillende procedures en wisten al mijn vragen op een heldere en doeltreffende wijze te beantwoorden. Uw organisatie heb ik ervaren als een van de meest klant vriendelijke organisaties , die ik in mijn loopbaan of als privé persoon heb leren kennen. Met dank en vriendelijke groet,

Professionele samenwerking

Als er zaken spelen binnen mijn organisatie dan volgt vanaf Sazas adequate en professionele ondersteuning. Communicatie is top.

Beste Rene, Erg fijn om te lezen dat u onze ondersteuning op gebied van ziekteverzuim adequaat en professioneel noemt. Persoonlijk zijn is voor ons een belangrijke merkwaarde. Daarin is de communicatie met onze klanten een belangrijk onderwerp. Super dat u dit top vindt gaan. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

persoonlijk, vriendelijk, duidelijk

Gelukkig tot nu toe weinig verzuim gehad op ons bedrijf, maar daardoor ook weinig ervaring vanaf onze kant hoe het verder zou verlopen toen we vorig jaar een medewerkster hadden die een ongeluk had gehad. We werden gelijk de volgende dag gebeld door een medewerkster van Sazas waarin alles duidelijk werd uitgelegd. Ook via de post werden we door middel van brieven goed op de hoogte gehouden. En niet helemaal onbelangrijk: De betalingen richting ons vonden ook op tijd plaats.

Beste Eveline, Bedankt voor dit fantastische cijfer. Heel leuk om te horen hoe u onze dienstverlening ervaart en daarbij dit specifieke voorbeeld aanhaalt. We hopen u nog lang op deze manier te kunnen helpen en ondersteunen op het gebied van ziekteverzuim. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

uitstekend!

je kunt altijd vragen of bellen. Men is altijd vriendelijk en altijd bereid om je ergens mee te helpen.

Beste Irma, Wow, bedankt voor deze prachtige beoordeling. Persoonlijk en hulpvaardig zijn onze merkwaarden. Wat fijn om te horen dat u dit zo ook ervaart in de praktijk. Nogmaals hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

goede service!

Bij vragen en opmerkingen worden we goed geholpen!

Beste Joost, Wat fijn om te lezen dat u goed geholpen wordt door onze klantadviseurs als u vragen en opmerkingen heeft. Onze klanten zo goed en snel mogelijk helpen is iets waar we altijd ons best voor doen. Leuk om te horen dat u dit ook zo ervaart binnen onze dienstverlening. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

leerzaam en stimulans om er mee aan de slag te gaan

zie boven

Beste Arianne, Ik begrijp dat u ons webinar heeft bijgewoond over het Preventief Medisch Onderzoek (PMO). Erg goed om te lezen dat het u heeft gestimuleerd om met het onderwerp aan de slag te gaan. Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! PS. Toch geeft u aan dat u ons niet zou aanbevelen. Kunnen we hierover contact met u opnemen? We bespreken graag hoe u tot dit antwoord bent gekomen zodat we hier zo goed mogelijk aan kunnen werken. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Goede, duidelijke toelichting

Goede en duidelijke manier van uitleggen. De voordelen voor de werkgever en werknemer kwamen goed aanbod.

Beste Rik, Ik begrijp dat u ons webinar heeft bijgewoond over het Preventief Medisch Onderzoek (PMO). We doen altijd ons uiterste best om onze webinars zo duidelijk en praktisch mogelijk in te steken. Dus erg goed om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt. Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Verademing!

Per begin dit jaar overgestapt naar de verzuimverzekering van Sazas. Wat een verademing! Persoonlijke benadering, deskundig en snel advies, goede bereikbaarheid BA, POB en re-integratieadviseur. Ook de administratieve afhandeling verloopt vlot en klantgericht.

Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Juist die persoonlijke benadering en toegankelijkheid is iets waar wij ons best voor doen. Dan is het extra leuk om te horen dat het ook door u zo wordt ervaren. Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

Als ik een vraag heb, wordt er snel gereageerd met meestal een bevredigend antwoord.

Zodra ik een mail stuur aan [email protected] krijg ik direct een ontvangstbevestiging en binnen enkele dagen een meestal bevredigend antwoord.

Goedemiddag, Dat is erg goed om te horen. We doen er alles aan om dit in de toekomst ook zo voort te zetten. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

korte lijnen en snelle reactie bij vragen.

Fijn vind ik vooral de korte lijnen in communicatie. Sowieso een vast contactpersoon werkt fijn. Maar daarnaast hadden wij afgelopen jaar bijvoorbeeld 1 persoon die door prive omstandigheden dreigde uit te vallen met beginnende burn out klachten en die melde wij dan af en aan ziek omdat hij dan wel en dan niet kwam werken. Wij werden toen gebeld door een van jullie medewerkers die dat opgevallen was en samen met diegene een oplossing gezocht hoe dit het beste te doen. Gelukkig is diegene uiteindelijk niet uitgevallen en weer geheel hersteld gemeld, maar ik vond in ieder geval fijn dat deze actie vanuit jullie kwam.

Beste Ellen, Wow, wat een geweldig compliment. Wat goed om te horen dat u onze korte lijnen in communicatie en proactieve houding waardeert. Hulpvaardig en toegankelijk zijn belangrijke waarden van Sazas. Mooi om te zien dat u dit ook binnen onze dienstverlening zo ervaart. Wij hopen u nog heel lang als klant te mogen helpen en ondersteunen op het gebied van verzuim. Met vriendelijke groet, Rémon Sazas

Bedrijfsgegevens

Beneluxlaan 2D

3446 GR Woerden

088 56 79 100

[email protected]

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website:

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.